|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Heb je de kleine lettertjes niet gelezen? :D |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Paniek aankoop zou dit zijn |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Ik blijf er bij: eerherstel voor Vincent Jansen. Laat hem maar bewijzen dat hij dat verdient. Maar ik heb daar alle vertrouwen in. Wordt een publiekslieveling type Guidetti. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vincent Jansen pfffffffffff heeft een paar winden gelaten 2 wedstrijden boven zijn nivo en hup we gaan weer gillen we moeten hem kopen snel.......net als Kramer,Bijbal basimoeilijk, Vejnovic en hup gillen maar nog een naam Santos . En dan presteren ze niet dan uitfluiten omdat ze het nivo niet halen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Vincent Janssen kan niet voetballen. Dat hij hard werkt en een paar keer een goal maakt zegt niets. Dat deed Kazim en bijvoorbeeld Charisteas ook wel eens. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Hij is toch echt wel beter dan Kazim en onze Griek bij elkaar! |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Bovendien is hij nog jong,kent hij Feyenoord en een heleboel spelers al. Voetbalt zo mee! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Welnee, middelmaat, wat je haalt moet beter zijn dan dat. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Als Jansen en Santos niet goed genoeg zijn, ja, moeten we dan Falcao maar halen, of Ibrahimovic? Je kunt natuurlijk iedereen afzeiken, en denken dat we de bankrekening van Barcelona, Real Madrid of die Maecenas van United hebben. Helaas niet! Iedere spits boven het niveau Kramer, Santos, Jansen is op dit moment onbetaalbaar. Terwijl sommigen op dt forum vergeten wat Jansen in de jeugdelftallen presteerde. Hij is persé een ééndagsvlieg, heb vaak van hem genoten. Maar goed, als je beter wilt, trek je portemonnee zou ik zeggen. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als die Janssen over 6 wedstrijden nog van zich doet spreken, okee. Santos is betaalbaar, kun je je een mindere financiële buil aan vallen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die komt nu wel die Santos.
We hebben geen spits meer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
T zal Te Vrede wel worden, zelfde type. 3 miljoen of zo. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik ben niet in paniek...Kom maar Santos. Liever gisteren dan vandaag. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Alle reden te meer om Santos te halen. Nu ook die bonestaak geblesseerd is geraakt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Van Geel is nu de peilingen aan het controleren in de media.. Staat er overal Santos dan komt tie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 - 09:46 schreef Leon FR1908 het volgende:Van Geel is nu de peilingen aan het controleren in de media.. Staat er overal Santos dan komt tie En staat er Jansen dan............. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: ..... komt santos ook. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die spits van Bochum kan ook nog. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die is lekker duur in salaris |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik denk dat van Geel erg verward is van zoveel namen...Niemand een dvdtje van Santos? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik heb ook nog een dvd van shaving Ryans privat, en Schindlers fist, en natuurlijk de klasieker pruimenbloesem de eerste nederlandse P film |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
haal jansen nou maar is sinds hij weggestuurt is echt beter geworden en word nog beter nu is deze jongen nog te betalen hoop ik. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die had je snel, wat is jou achternaam eigenlijk..(?)😎 |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Ik wist dat Leon deze vraag ging stellen. Gave. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vincent Gave?
Zo man. Daar kan je mooi mee thuis komen! ;) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ok morgen Kramer voor zijn laatste kans dan...Is wonderbaarlijk snel hersteld van zijn blessure.Wilde graag de wedstrijd tegen zijn oude cluppie niet m7ssen zeker |
|
|
|
|
ras
|
|
|
|
|
|
het kale mannetje
|
|
|
Ik heb net gehoort uit betrouwbare bronnen dat er een extra keeper en middenvelder word aangetrokken:) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Blijf maar lekker dromen ... Droomland is wel van toepassing voor de meeste Feyenoord supporters hier op de forum !!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 05:34 schreef het kale mannetje het volgende:Ik heb net gehoort uit betrouwbare bronnen dat er een extra keeper en middenvelder word aangetrokken:) Hahaha, wie zouden dat toch geweest zijn? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 - 23:58 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ok morgen Kramer voor zijn laatste kans dan...Is wonderbaarlijk snel hersteld van zijn blessure.Wilde graag de wedstrijd tegen zijn oude cluppie niet m7ssen zeker ik zou m toch op de bank zetten. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|