|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Me vriendin zegt strakjes met me kiddo's haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Tuurlijk... olie op een smeulend vuurtje 🔥 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als Feyenoord het vol houdt om 60 minuten de nul te houden gaat 020 in het mes lopen. |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
pffffffffffff ik heb de zenuwen....... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Rust ga er in dat we verliezen, dan valt alles mee en win je dit niet jammer er komen wel weer winstpartijen en we pakken de 3 e plaast punt uit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Deze wedstrijd boeit me altijd weinig |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 februari 2016 - 17:23 schreef piet de paler het volgende:Rust ga er in dat we verliezen, dan valt alles mee en win je dit niet jammer er komen wel weer winstpartijen en we pakken de 3 e plaast punt uit. ja snap hem als het maar geen afslachting word... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Omdat we toch zelden of nooit winnen waarschijnlijk? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee, ik hou niet zo van de sfeer die erom heen hangt. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Heb een mooie Ojoks-sticker in mijn toilet geplakt, dus ik ga er zo gewoon ff lekker voor zitten! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat pff? Kan toch. Ik vind t niks. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Het wordt een : Classico Dramatico ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Al lang geen last meer van! Lekker golfen ... beter dat het kijken naar een drama !!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
sambo
|
|
|
Vermeer nieuwkoop van beek botteghin kongolo toornstra karsdorp vejo tapia Kuyt elia/achabar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik leef met je mee man 😎 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
We gaan ze wegcounteren met 0-4. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Geen idee. T boeit me ook niet echt. Des keizers baard. De beker is het waar het dit seizoen om draait. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
nou ik heb het wel gezien het wordt ook tegen ajax niks die gio kan wel lekker positivo ouwehoeren maar op het veld kan hij niet eens een goede team neerzetten en over het spel moeten we maar helemaal niet over hebben maar ja zijn voorgangers waren daar ook niet in geslaagd en waarom krijg die achabaar niet eens een basisplek ongelofelijk die jongen kan goed voetballlen heeft geen kuipvrees heeft de mooiiste goals gemaakt nee gio kiest alleen spelers die naam hebben gemaakt bij europese clubs maar hier zitten ze bazig te spelen en doen alsof ze Zidane zijn zoals kuijt,elia, |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
helaas voor gio ik had hem zo gegund zelfs meer dan r,koeman alhoewel hij mazzel had met pelle, dat hij met deze selectie keihard wegglijd naar de 7e of 6e plaats eindigt sorry voor de fanatieken maar realistish hoort feynoord niet op de 3e plaats daar hoort eigenlijk utrecht en 2e az en eerste psv ajax 4e |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Begin1×met achebar dan weetje gelijk hoe het zit Kramer blijft toch dromen en stilstaan . |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Geen Nelom please,dan sta je 1-0 achter ook zo sufkut. |
|
|
|
|
jacky chan
|
|
|
Ik zeg 1-1, eigen doelpunt van Veldman en eigen doelpunt Van Beek. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
ik denk toch een magere overwinning van ajax 1-3 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Ik hoop een opstelling zonder Nelom en Vilhena! Nelom op de bank en Vilhena NOOIT meer opstellen omdat ie niet wil dat Feyenoord geld aan hem verdiend! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
quote: hahaha dan kan je me wegdragen :p |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
quote: ja ik ook zit zo thuis met een paar vrienden gewoon... allemaal jood... dus zou wel prettig zijn als ik die ff goed kan zieken :D :p en als we een pak slaag krijgen... ach er is gelukkig genoeg wiet en bier XD |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2016 - 01:44 schreef lijdensweg het volgende:Ik hoop een opstelling zonder Nelom en Vilhena! Nelom op de bank en Vilhena NOOIT meer opstellen omdat ie niet wil dat Feyenoord geld aan hem verdiend! Eens, maar eerlijk gezegd doet deze wedstrijd me niets. Puntje is prima. Daarna geen punt meer weggeven, maar dat zal een utopie zijn. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Wordt weer een traditionele afstraffing. Zelfs met een 5 mans verdediging die zelfs tegen Roda ook kansen weggaf. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Iedereen klaar voor WEER een lijdensweg? :-) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2016 - 07:47 schreef Stylzz het volgende:[..] Eens, maar eerlijk gezegd doet deze wedstrijd me niets. Puntje is prima. Daarna geen punt meer weggeven, maar dat zal een utopie zijn. Ik ga tegenwoordig ook weer liever golfen, dat zegt al genoeg hoe ik tegen het huidige Feyenoord aan kijkt! Zoveel leedvermaak dat ik mijn andere passie moet oppakken ... Normaal gaat Feyenoord voor het golfen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2016 - 07:24 schreef Voetbalgek het volgende:[..] ja ik ook zit zo thuis met een paar vrienden gewoon... allemaal jood... dus zou wel prettig zijn als ik die ff goed kan zieken :D :p en als we een pak slaag krijgen... ach er is gelukkig genoeg wiet en bier XD Echt een randdebielen leven ... maar ik hoop op veel succes voor je zodat je die homo's kan afzeiken! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Spelen we in de kuip? Gezellig Love als enige met al je 'vrienden'! Hahaha ... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 februari 2016 - 23:22 schreef dr love het volgende:helaas voor gio ik had hem zo gegund zelfs meer dan r,koeman alhoewel hij mazzel had met pelle, dat hij met deze selectie keihard wegglijd naar de 7e of 6e plaats eindigt sorry voor de fanatieken maar realistish hoort feynoord niet op de 3e plaats daar hoort eigenlijk utrecht en 2e az en eerste psv ajax 4e Je hebt geen enkel punt! En ook geen komma! Koop een nieuw toetsenbord ratelende mafkees. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zelfs amateurs kunnen zwaar verdedigend van een profclub winnen, Als het lang 0-0 blijft gaat de nep supporters naar huis, dan komt het vanzelf goed voor ons zo niet jammer |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Omdat niemand er iets van verwacht, gaan we winnen! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote: Je weet maar nooit, weinig gewonnen daar overigens. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Lekker relaxed kijken , eerste 2 plaatsen zijn uit het zicht, en verlies je tja niet leuk volgende week belangrijker |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eerst maar eens naar de sportschool. Dat wordt waarschijnlijk net zo'n ljdensweg. |
|
|
|