|
|
FeyenoordTillIDie
|
|
|
Hopelijk is kazim terug voor de wedstrijd tegen ajaks want die MOET gewonnen worden en anders moet kazim maar effe gaan rellen in die arenna! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik ook, dat gejank omdat ie liever in een knappe wagen rijd dan in zo'n kut Opel en hij net zo over de bobo's denkt als wij. Gewoon weer opstellen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Verguisd en gekraakt door neuzenmedia en het grote deel van de Kuipbezoeker gaat er in mee, om ziek van te worden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kan er gewoon reet van, dan kan je zoveel dingen erbij halen maar dit is gewoon een clown. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Van Kazim moet je gewoon de best betaalde Feyenoord hooligan maken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kazim is over een week history. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gerucht gaat dat Galatasaray al een krat bidons extra heeft besteld. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Haha ja nou ik kan die geruchten wel |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Sponsors binnenhalen. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Kazim moet je een enkeltje Turkije geven, slechte voetballer |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Geven zelf betalen bedoel je |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gekraakt door de neuzenmedia ? Hij heeft gewoon een paar assertiviteitstrainingen volgen. Komt vast wel goed met die jongen. Nee zonder gein opzouten met die mafkees. Als jullie een gangmaker nodig hebben ik doe t voor de helft. En ik kan ook geen poot voetballen 😊 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Je heb wel een cultface... Wel warmlopen met je petje en zonnebrilt he haha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FeyenoordTillIDie
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 - 15:14 schreef tomson het volgende:Gekraakt door de neuzenmedia ? Hij heeft gewoon een paar assertiviteitstrainingen volgen. Komt vast wel goed met die jongen. Nee zonder gein opzouten met die mafkees. Als jullie een gangmaker nodig hebben ik doe t voor de helft. En ik kan ook geen poot voetballen 😊 mooi geregeld!dan kunnen we onze frustratie nog enigzins ergens in terug zien ipv doordeweekse homo's. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Ik ben ook blij als Kazim teruggaat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 januari 2016 door Els -- |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
KLAZIEM IS BAGGER BAGGER BAGGER ,ER WORD GEZEGD OP STELLEN TEGEN AJAKS DAN KAN HIJ ER WEER OP EEN METER AFSTAND NAAST TRAPPEN HIJ MOET DIE SCHOENENDOZEN IS UIT DOEN . |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
In een rugby elftal zou het hem beter afgaan afgaan letterlijk |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Neem v.Geel mee kuyt en de hele tyfuszooi daar. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ze verdienen nog niet eens de reclame van blijdorp op de shirts op zouten met die klungel verdediging. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nou ik moet altijd uitkijken voor de vingerheffers, maar ik denk dat als hij in de spits had gestaan had er bij Heerenveen meer verdedigers gebonden zijn aan een aanvaller, ik zeg niet dat hij een topper is of was maar meer gevaar als Achabar en Kramer. Let op ik zeg niet geachte vingeheffers en mening politie dat hij gescoort had maar wel gevaar gesticht |
|
|
|
|
rene rotterdam
|
|
|
Slotje wat een dom topic!!!!! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 - 17:22 schreef piet de paler het volgende:Nou ik moet altijd uitkijken voor de vingerheffers, maar ik denk dat als hij in de spits had gestaan had er bij Heerenveen meer verdedigers gebonden zijn aan een aanvaller, ik zeg niet dat hij een topper is of was maar meer gevaar als Achabar en Kramer. Let op ik zeg niet geachte vingeheffers en mening politie dat hij gescoort had maar wel gevaar gesticht Hoe voelt het nou om als enige sympathie te hebben voor Kazim? |
|
|
|
|
FeyenoordTillIDie
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 - 17:22 schreef piet de paler het volgende:Nou ik moet altijd uitkijken voor de vingerheffers, maar ik denk dat als hij in de spits had gestaan had er bij Heerenveen meer verdedigers gebonden zijn aan een aanvaller, ik zeg niet dat hij een topper is of was maar meer gevaar als Achabar en Kramer. Let op ik zeg niet geachte vingeheffers en mening politie dat hij gescoort had maar wel gevaar gesticht precies!+1 P; |
|
|
|
|
FeyenoordTillIDie
|
|
|
quote: nee hoor ik heb ook sympathie voor kazim.meer als voor de rest van die klungels. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Duo punoti,2 mafkeesen in een pottie |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gaat verders wel goed Rich? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Spreek voor je zelf, ik kan wel een kratje bidons om kicken van dat gehetz. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
veranderd niks aan dat de gozer niet kan voetballen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 januari 2016 door G-child -- |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 - 17:22 schreef piet de paler het volgende:Nou ik moet altijd uitkijken voor de vingerheffers, maar ik denk dat als hij in de spits had gestaan had er bij Heerenveen meer verdedigers gebonden zijn aan een aanvaller, ik zeg niet dat hij een topper is of was maar meer gevaar als Achabar en Kramer. Let op ik zeg niet geachte vingeheffers en mening politie dat hij gescoort had maar wel gevaar gesticht
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 januari 2016 door G-child -- |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote: Je gaat echt voorbij aan dat Kazim gewoon niet goed genoeg is. Leuk dat je afkeer hebt richting media e.d. maar zeg nou eerlijk... spelen om het kampioenschap met deze speler??? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ik vind dat hij nog aardig te voorschijn kwam als ik het met zijn opvolger vergelijk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kazim, Achachbar, Kramer, de toegevoegde waarde van elk is te minimaal. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat dacht ik al... Maar ook met Achachbar halen we de prijzen niet. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Bij Anass en in iets mindere maten Kazim krijg je het idee dat hun aanwezigheid er iets toe doet, dit heb ik bij Kramer dus helemaal niet. Het is natuurlijk nog niet voldoende maar waarom krijgt Kramer nog zo veel vertrouwen en andere niet en waarom zo lang wachten met hem te wisselen als het weer niet loopt. Laat hem toch eens voelen dat ie te lui is. |
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
quote: Sinds dat anass uit duitsland terug is lijkt zijn doelpuntengemiddelde in ieder geval wat hoger dan dat van K2.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 januari 2016 door rcrd -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ziet er naar uit dat Kazim niet gaat blijven. Transfermarkt loopt tot en met 01-02.... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Is dit sympathie? Mmmm ikben er mee eens dat hij geflopt is maar lees het bericht nog eens door Vooral de woorden gevaar, en het binden van verdedigers ik denk een feit ? |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Zoals volgens Piet de 020-pers probeert kazim kapot te schrijven zijn het onze eigen supporters die constant proberen Kramer kopot te maken. maar Kramer heeft er in dit halve seizoen al meer inliggen dan Kazim in al zijn wedstrijden bij elkaar. Ik zeg niet dat Kramer de ideale spits is, maar de negativiteit naar hem vind stuitend, zeker als dat komt van mensen die de mond vol hebben "van achter onze spelers staan". |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Terug naar Bosnie ???? Rare post |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dat zou pas een spits zijn bijt hij zo een oor af |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat dacht ik al, Kazim n nieuwe tattoo ?
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Bentley bijvoorbeeld? Dat zou wel klasse zijn.. ;) |
|
|