|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 - 10:12 schreef Brandje het volgende:[..] Daarom zit je elke wedstrijd hier achter je toetsenbordje hahahahahhaa Er zijn nog gewoon seizoenskaarten te koop hoor. Dus wat houd je tegen?? Werk, maar dat snap jij waarschijnlijk niet. Maar als de mogelijkheid er is koop ik kaartjes om naar de wedstrijd te gaan, maar helaas heb ik een werkgever die daarnaast ook mijn inzet eist. En is het op dit moment heel lastig om te eisen dat ik elke wedstrijd vrij wil wezen. Ga jij morgen maar wat leuks doen met je kinderen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 januari 2016 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 - 10:11 schreef Brandje het volgende:[..] Grappig dat zulke opmerkingen altijd komen van mensen die met hun toetsenbordje op schoot elke week naar FOX zitten te kijken. Wat ik heb meegemaakt, gezien heb en kwijt ben aan geld voor Ajax dat haalt niemand hier op het forum en als dan een paar internetsupporters gaan zeggen dat ik geen echte fan dan zeg ik rot even lekker op!! Stoer man, wees er trots op. Maar blijkbaar gelden bij jouw alleen de goede dagen, want anders ga je wel iets leuks doen met je kinderen. Ooit gehoord van het principe "in goede tijden en slechte tijden"? En ja, de wedstrijden zijn vaak niet om aan te zien maar het blijft je club. In voor- en tegenspoed! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 - 10:09 schreef Brandje het volgende:[..] Mag. Eerder moest alles wijken voor Ajax. Ben overal geweest met de club tot aan de wereldbeker in Tokyo toe. Genoa uit was mijn europese uit debuut. Door drukke baan moest nog steeds alles wijken voor Ajax. Ik doe het niet meer zo lang ze zo spelen. Een dag per week vrij en die ga ik vrij maken voor me kinderen. Zo simpel is het. En als ik dan een nepsupporter ben volgens jullie dan heb ik maar een ding te zeggen. ROT EVEN SNEL OP!! Stoer man. Veel plezier met je kinderen. Hopelijk werkt het weer mee morgen, want dat is al even troosteloos! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 - 10:59 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Werk, maar dat snap jij waarschijnlijk niet. Ga jij morgen maar wat leuks doen met je kinderen. Ik werk al jaren zes dagen per week en ga ook altijd. Dus slap excuus. Tijdens de wedstrijden zit je toch met je toetsenbordje op schoot of niet. Kan je dus naar wedstrijden gaan!! Dan ga je mij bekritiseren maar je zelf geef je werk de schuld om niet gaan. Knulletje toch.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 januari 2016 door Brandje -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 - 11:02 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Stoer man, wees er trots op. Maar blijkbaar gelden bij jouw alleen de goede dagen, want anders ga je wel iets leuks doen met je kinderen. Ooit gehoord van het principe "in goede tijden en slechte tijden"? En ja, de wedstrijden zijn vaak niet om aan te zien maar het blijft je club. In voor- en tegenspoed! Hahahaha. Kan je niks anders verzinnen dan "stoer man" We staan toch bovenaan of niet dus als ik successupporter zou zijn dan zou ik juist moeten gaan. De zeven jaren zonder titel zat ik er ook altijd dus kom op en doe eens wat beter je best.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 januari 2016 door Brandje -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 - 11:06 schreef Brandje het volgende:[..] Ik werk al jaren zes dagen per week en ga ook altijd. Dus slap excuus. Tijdens de wedstrijden zit je toch met je toetsenbordje op schoot of niet. Dan ga je mij bekritiseren maar je zelf geef je werk de schuld om niet gaan. Knulletje toch. Lees nog even een keer vriend. Ik heb onregelmatige diensten en ga naar Ajax wanneer ik kan. Maar ons werk vraagt nu eenmaal inzet en helemaal op dit moment. Dus niet lopen lullen want jij wil jezelf voornamelijk erg belangrijk voelen met je woorden dat je overal geweest bent Enzo maar laat je club wel zakken als het even niet gaat zoals het kindje wil dat het gaat! En ja, dan ben jij in mijn ogen een nepsupporter! Ook al heb je in het verleden zoveel voor je club over gehad! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 - 11:07 schreef Brandje het volgende:[..] Hahahaha. Kan je niks anders verzinnen dan "stoer man" We staan toch bovenaan of niet dus als ik successupporter zou zijn dan zou ik juist moeten gaan. De zeven jaren zonder titel zat ik er ook altijd dus kom op en doe eens wat beter je best. Gewoon een hoeveelheid praatjes! Je doet maar. In mijn ogen ben jij gewoon een nepsupporter! Je club laten vallen omdat het allemaal even niet loopt zoals jij wilt dat het loopt. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 - 11:07 schreef Brandje het volgende:[..] Hahahaha. Kan je niks anders verzinnen dan "stoer man" We staan toch bovenaan of niet dus als ik successupporter zou zijn dan zou ik juist moeten gaan. De zeven jaren zonder titel zat ik er ook altijd dus kom op en doe eens wat beter je best. Alleen vraag ik me af waarom wij allemaal moet oprotten? Jij ging toch iets leuks doen met de kinderen? Vind je het goed dat wij dan blijven om te discussiëren? Fijne dag man! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 - 11:09 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Lees nog even een keer vriend. Ik heb onregelmatige diensten en ga naar Ajax wanneer ik kan. Maar ons werk vraagt nu eenmaal inzet en helemaal op dit moment. Dus niet lopen lullen want jij wil jezelf voornamelijk erg belangrijk voelen met je woorden dat je overal geweest bent Enzo maar laat je club wel zakken als het even niet gaat zoals het kindje wil dat het gaat! En ja, dan ben jij in mijn ogen een nepsupporter! Ook al heb je in het verleden zoveel voor je club over gehad! Ik heb ook altijd onregelmatige diensten gehad. Je hebt wel tijd om vlak na een wedstrijd en tijdens de wedstrijd hier op het forum te zitten. Dus jij verschuilt je gewoon achter je werk wat allemaal wel meevalt. LULKOEK van je en zwakke excususes. En als jij eens leert lezen dat zeg ik heel duidelijk dat ik er wel elke zat in de jaren dat we geen kampioen werden. Dus wat probeer je nu duidelijk te maken behalve je als een mietje te verschuilen achter je werk om niet naar Ajax te gaan. En als je tijdens je werk kan kijken dan valt het met die inzet ook wel mee. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 - 11:11 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Gewoon een hoeveelheid praatjes! Je doet maar. In mijn ogen ben jij gewoon een nepsupporter! Je club laten vallen omdat het allemaal even niet loopt zoals jij wilt dat het loopt. Lezen knurfie. Ik zat er juist in de slechte jaren.
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 - 11:14 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Alleen vraag ik me af waarom wij allemaal moet oprotten? Jij ging toch iets leuks doen met de kinderen? Vind je het goed dat wij dan blijven om te discussiëren? Fijne dag man! Heb je daar wel tijd voor ivm je onregelmatige diensten. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 - 11:18 schreef Brandje het volgende:[..] Ik heb ook altijd onregelmatige diensten gehad. Je hebt wel tijd om vlak na een wedstrijd en tijdens de wedstrijd hier op het forum te zitten. Dus jij verschuilt je gewoon achter je werk wat allemaal wel meevalt. LULKOEK van je en zwakke excususes. En als jij eens leert lezen dat zeg ik heel duidelijk dat ik er wel elke zat in de jaren dat we geen kampioen werden. Dus wat probeer je nu duidelijk te maken behalve je als een mietje te verschuilen achter je werk om niet naar Ajax te gaan. En als je tijdens je werk kan kijken dan valt het met die inzet ook wel mee. Ik kan niet kijken tijdens de wedstrijd, ik kan enkel reageren op het forum. Maar geloof mij maar dat als mijn inzet nodig is ik echt niet ga reageren. Maar gelukkig kennen mensen mij hier op het forum om dat te bevestigen. En gelukkigblijf ik jouw gewoon een nepsupporter vinden. En nu gauw iets leuks gaan doen met je kinderen! Hup hup! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ik wel, zit ziek thuis op dit moment! Maandag weer proberen te werken en ja dan is het discussiëren hier ook weer minder. Maar moet jij niet werken? 6 dagen per week toch! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: En 6 dagen per week werken en al die tijd naar Ajax! De tering, ik snap nu waarom jij morgen iets leuks wil gaandoen met de kinderen! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 - 11:21 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik kan niet kijken tijdens de wedstrijd, ik kan enkel reageren op het forum. Maar geloof mij maar dat als mijn inzet nodig is ik echt niet ga reageren. Maar gelukkig kennen mensen mij hier op het forum om dat te bevestigen. En gelukkigblijf ik jouw gewoon een nepsupporter vinden. En nu gauw iets leuks gaan doen met je kinderen! Hup hup! Ben aan het werk. Morgen ga ik wat leuks doen met mijn kinderen. Klopt ik ben een supporter. Jij maar een fan. Weet je het verschil brainiac |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 - 11:23 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] En 6 dagen per week werken en al die tijd naar Ajax! De tering, ik snap nu waarom jij morgen iets leuks wil gaandoen met de kinderen! Goed zo knul. Ben blij dat het kwartje is gevallen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 - 11:22 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik wel, zit ziek thuis op dit moment! Maandag weer proberen te werken en ja dan is het discussiëren hier ook weer minder. Maar moet jij niet werken? 6 dagen per week toch! Oh ja ziek thuis. Dat is ook zo'n smoesje die je kan gebruiken. Beterschap he |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Klopt geopereerd, kan je hier gewoon navraag over doen! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 - 11:24 schreef Brandje het volgende:[..] Ben aan het werk. Morgen ga ik wat leuks doen met mijn kinderen. Klopt ik ben een supporter. Jij maar een fan. Weet je het verschil brainiac liever een fan in voor en tegenspoed, dan een supporter die wegloopt! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Jep man, je hebt helemaal gelijk! Jij hebt het echt zwaar! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Maar nogmaals en dan ben ik er wel klaar mee. Ik laat mij niet door een of ander pisventje zeggen dat ik een nepsupporter ben terwijl diegene er zelf zelden zit met als excuus dat zijn werk dat niet toelaat.
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Nope. Heb juist een prachtleven. Drie gezonde kinderen. Kan mijn dingen in het leven doen. Dus ik klaag niet. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 - 11:29 schreef Brandje het volgende:[..] Maar nogmaals en dan ben ik er wel klaar mee. Ik laat mij niet door een of ander pisventje zeggen dat ik een nepsupporter ben terwijl diegene er zelf zelden zit met als excuus dat zijn werk dat niet toelaat. Nepsupporter, nepsupporter, nepsupporter!
En ik ga mijn mening echt niet veranderen omdat het kindje anders gaat huilen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 januari 2016 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 - 11:31 schreef Brandje het volgende:[..] Nope. Heb juist een prachtleven. Drie gezonde kinderen. Kan mijn dingen in het leven doen. Dus ik klaag niet. Klagen doe je bij het leven hier! 😂 |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 - 10:05 schreef Brandje het volgende:[..] Hey grootmuil. Heb al zo'n 20 jaar een seizoenskaart. Tussen mijn 18e en 25e overal geweest. Uit en thuis. Zowel europees, beker als competitie en dan gaat een internetsupporter mij even zeggen dat ik een succes supporter ben. Flikker eens snel op als je niet weet waarover je praat. Brandje, kerel....ik moet eigenlijk niet reageren, net als op je vorige post.. Maarrr...een grootmuil ben ik idd wel ja, te erg en te vaak en dat is ook de reden dat ik al ruim 10 jaar niet meer naar het stadion ga/mag.
Toch he, zit ik bij IEDERE wedstrijd keurig uren van te voren in een kroeg in Amsterdam en geef ik gemiddeld zo'n 150 euro uit aan versnaperingen.
Een internetsupporter ben ik zeker niet, alleen moest ik gewoon reageren op jouw post waarin je aangeeft lekker iets anders te gaan doen omdat je klaar bent met Ajax etc.
Als echte supporter ben je NOOIT klaar met Ajax en ik denk ook dat jij dat helemaal niet bent en dat je het hebt getypt uit frustratie over het vertoonde spel de laatste weken/maanden/ jaren?
Mijn excuses voor mijn felle post en let's go on, cool?
Als je me maar nooit meer internetsupporter noemt 😉 |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 - 12:44 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Brandje, kerel....ik moet eigenlijk niet reageren, net als op je vorige post.. Maarrr...een grootmuil ben ik idd wel ja, te erg en te vaak en dat is ook de reden dat ik al ruim 10 jaar niet meer naar het stadion ga/mag. Toch he, zit ik bij IEDERE wedstrijd keurig uren van te voren in een kroeg in Amsterdam en geef ik gemiddeld zo'n 150 euro uit aan versnaperingen. Een internetsupporter ben ik zeker niet, alleen moest ik gewoon reageren op jouw post waarin je aangeeft lekker iets anders te gaan doen omdat je klaar bent met Ajax etc. Als echte supporter ben je NOOIT klaar met Ajax en ik denk ook dat jij dat helemaal niet bent en dat je het hebt getypt uit frustratie over het vertoonde spel de laatste weken/maanden/ jaren? Mijn excuses voor mijn felle post en let's go on, cool? Als je me maar nooit meer internetsupporter noemt 😉 Tuurlijk zit er stuk frustratie en natuurlijk zit ik volgende week weer in die betonnen bak tijdens Ajax-feyenoord. Maar afgelopen dinsdag ben ik niet geweest en achteraf blij om. Het gevoel van dat Ajax een dag uit is is gewoon weg op dit moment. Ik zal mijn scc ook nooit opzeggen maar de lol gaat er wel een beetje vanaf met dit voetbal en beleid.
Tuurlijk is het cool. Geen problemen man. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 - 10:09 schreef Brandje het volgende:[..] Mag. Eerder moest alles wijken voor Ajax. Ben overal geweest met de club tot aan de wereldbeker in Tokyo toe. Genoa uit was mijn europese uit debuut. Door drukke baan moest nog steeds alles wijken voor Ajax. Ik doe het niet meer zo lang ze zo spelen. Een dag per week vrij en die ga ik vrij maken voor me kinderen. Zo simpel is het. En als ik dan een nepsupporter ben volgens jullie dan heb ik maar een ding te zeggen. ROT EVEN SNEL OP!! Even voor de duidelijkheid: Ik noem jou nergens een successupporter. Ik reageer op jouw post met mijn mening. Ik heb respect voor diegene die onze club overal achterna reizen of gereisd hebben. Ik heb dat niet gedaan om de simpele reden dat het klauwen met geld kost en dat er niet voor over heb, mede omdat ik het niet heb. Ik ga niet in op jouw situatie, want die ken ik simpelweg niet.
Ik kan me alleen niet voorstellen dat als je een scc hebt aangeschaft en deze al een aantal hebt, dat je dan zo makkelijk zegt: Ik kom maar niet meer want het voetbal staat me niet meer aan.
Vandaar mijn reactie!
Dus nee, Ik rot niet even op ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik kan bevestigen dat Warrior vaak(meestal) door zijn werk niet naar Ajax kan...werk wat ik niet zal willen/kunnen doen ook kan ik bevestigen dat hij nu momenteel door een noodzakelijke operatie even thuis zit en dat ik het belachelijk vind dat hij maandag weer aan de bak gaat maar goed is zijn keuze
Verder vind ik de hele discussie van Brandje en Warrior een non issue... het gaat er niet om hoe vaak je gaat naar Ajax......ik ga nooit, simpel om het feit dat ik het niet kan betalen.....maakt mij dat minder dan degene die wel vaak gaan...ik vind van niet, Ajax zit in mijn systeem en is a way of life. Ook heb ik geen Fox....ik moet het met een streampie doen, die vaak vastlopen.....maar ik voel me echt niet minder dan een 410'er of een F Side'r Vanaf mijn 12'de ben ik Ajacied en ben nu 52 en ik heb mijn wedstrijden heus wel meegepakt en blijf jood tot aan mijn dood |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 - 13:50 schreef Nenam_tiL het volgende:Ik kan bevestigen dat Warrior vaak(meestal) door zijn werk niet naar Ajax kan...werk wat ik niet zal willen/kunnen doen ook kan ik bevestigen dat hij nu momenteel door een noodzakelijke operatie even thuis zit en dat ik het belachelijk vind dat hij maandag weer aan de bak gaat maar goed is zijn keuze Verder vind ik de hele discussie van Brandje en Warrior een non issue... het gaat er niet om hoe vaak je gaat naar Ajax......ik ga nooit, simpel om het feit dat ik het niet kan betalen.....maakt mij dat minder dan degene die wel vaak gaan...ik vind van niet, Ajax zit in mijn systeem en is a way of life. Ook heb ik geen Fox....ik moet het met een streampie doen, die vaak vastlopen.....maar ik voel me echt niet minder dan een 410'er of een F Side'r Vanaf mijn 12'de ben ik Ajacied en ben nu 52 en ik heb mijn wedstrijden heus wel meegepakt en blijf jood tot aan mijn dood Dit dus. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 - 12:52 schreef Brandje het volgende:[..] Tuurlijk zit er stuk frustratie en natuurlijk zit ik volgende week weer in die betonnen bak tijdens Ajax-feyenoord. Maar afgelopen dinsdag ben ik niet geweest en achteraf blij om. Het gevoel van dat Ajax een dag uit is is gewoon weg op dit moment. Ik zal mijn scc ook nooit opzeggen maar de lol gaat er wel een beetje vanaf met dit voetbal en beleid. Tuurlijk is het cool. Geen problemen man. Respect en dus +1 |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 - 13:41 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Even voor de duidelijkheid: Ik noem jou nergens een successupporter. Ik reageer op jouw post met mijn mening. Ik heb respect voor diegene die onze club overal achterna reizen of gereisd hebben. Ik heb dat niet gedaan om de simpele reden dat het klauwen met geld kost en dat er niet voor over heb, mede omdat ik het niet heb. Ik ga niet in op jouw situatie, want die ken ik simpelweg niet. Ik kan me alleen niet voorstellen dat als je een scc hebt aangeschaft en deze al een aantal hebt, dat je dan zo makkelijk zegt: Ik kom maar niet meer want het voetbal staat me niet meer aan. Vandaar mijn reactie! Dus nee, Ik rot niet even op ;-) Ook respect en dus +1 |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 - 13:50 schreef Nenam_tiL het volgende:Ik kan bevestigen dat Warrior vaak(meestal) door zijn werk niet naar Ajax kan...werk wat ik niet zal willen/kunnen doen ook kan ik bevestigen dat hij nu momenteel door een noodzakelijke operatie even thuis zit en dat ik het belachelijk vind dat hij maandag weer aan de bak gaat maar goed is zijn keuze Verder vind ik de hele discussie van Brandje en Warrior een non issue... het gaat er niet om hoe vaak je gaat naar Ajax......ik ga nooit, simpel om het feit dat ik het niet kan betalen.....maakt mij dat minder dan degene die wel vaak gaan...ik vind van niet, Ajax zit in mijn systeem en is a way of life. Ook heb ik geen Fox....ik moet het met een streampie doen, die vaak vastlopen.....maar ik voel me echt niet minder dan een 410'er of een F Side'r Vanaf mijn 12'de ben ik Ajacied en ben nu 52 en ik heb mijn wedstrijden heus wel meegepakt en blijf jood tot aan mijn dood Ook respect en dus ook +1 |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Ook respect en dus ook +1 |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 - 12:44 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Brandje, kerel....ik moet eigenlijk niet reageren, net als op je vorige post.. Maarrr...een grootmuil ben ik idd wel ja, te erg en te vaak en dat is ook de reden dat ik al ruim 10 jaar niet meer naar het stadion ga/mag. Toch he, zit ik bij IEDERE wedstrijd keurig uren van te voren in een kroeg in Amsterdam en geef ik gemiddeld zo'n 150 euro uit aan versnaperingen. Een internetsupporter ben ik zeker niet, alleen moest ik gewoon reageren op jouw post waarin je aangeeft lekker iets anders te gaan doen omdat je klaar bent met Ajax etc. Als echte supporter ben je NOOIT klaar met Ajax en ik denk ook dat jij dat helemaal niet bent en dat je het hebt getypt uit frustratie over het vertoonde spel de laatste weken/maanden/ jaren? Mijn excuses voor mijn felle post en let's go on, cool? Als je me maar nooit meer internetsupporter noemt 😉 Sja...hoe kan het ook anders, respect APIK en dus ook jij +1 |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Opgelost!!
Alles weer in kannen en kruiken! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Mensenkinderen, wat een discussie hier tussen Brandje en "de rest". Laat ik vooropstellen dat iedereen gelijk heeft, ook Brandje bezien van uit zijn filosofie. Uiteraard ben je Ajacied voor het leven en niet voor een paar jaar, of nog korter. Ikzelf ben al ruim 40 jaar supporter maar ook ik heb niet altijd tijd voor stadionbezoek.
De laatste paar jaar valt er weinig te genieten in de ArenA, maar ook daarbuiten in uitwedstrijden, ondanks vier kampioenschappen op rij. Die kampioenschappen verhullen een hoop, maar lang niet alles!
En daarme kom ik op het terrein van Brandje, want een stadionbezoek moet natuurlijk ook wel een bepaalde amusementswaarde hebben... En dat is helaas ver weg. Ik heb veel begrip voor zijn opstelling om Ajax maar even Ajax te laten en lekker wat leuks gaan doen met zijn kinderen. Verstandig en dat geeft derhalve niemand het recht om hem een nepsupporter of een successupporter te noemen. Zeker gezien zijn "verleden" toen hij kennelijk alles in Nederland en in het buitenaldn van Ajax gezien heeft. Maar goed, dit is mijn mening. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Verrassend: Davy Klaassen zit tóch bij de wedstrijdselectie voor morgenmiddag. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Wat ik begreep uit het verhaal van FdB is dat hij gister vol had getraint en dat men vandaag, op basis van de reactie in de knie, ging bepalen of hij mee kon doen. Gister was FdB echter pessimistisch. Goed nieuws. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 - 17:23 schreef Eide het volgende:[..] Wat ik begreep uit het verhaal van FdB is dat hij gister vol had getraint en dat men vandaag, op basis van de reactie in de knie, ging bepalen of hij mee kon doen. Gister was FdB echter pessimistisch. Goed nieuws. Het zal wel geen volledige wedstrijd worden, maar inderdaad gewoon goed dat Davy erbij is! Wat je schrijft over de Boer, dat heb ik gisteren ook zo begrepen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 - 15:43 schreef Pavlov14 het volgende:En daarme kom ik op het terrein van Brandje, want een stadionbezoek moet natuurlijk ook wel een bepaalde amusementswaarde hebben... En dat is helaas ver weg. Kan je van te voren nooit inschatten....soms zit het mee en vaak tegen. Wat die discussie betreft...heeft voor mij totaal geen inhoud/waarde....ook al snap ik Brandje maar ook Warrior |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 - 17:46 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Kan je van te voren nooit inschatten....soms zit het mee en vaak tegen. Wat die discussie betreft...heeft voor mij totaal geen inhoud/waarde....ook al snap ik Brandje maar ook Warrior Dat schreef ik ook, Nenam: "iedereen heeft wel gelijk". schreef ik. Daarmee bedoelde ik dus dat ik ieders argumenten begreep. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 - 17:50 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Dat schreef ik ook, Nenam: "iedereen heeft wel gelijk". schreef ik. Daarmee bedoelde ik dus dat ik ieders argumenten begreep. Weet ik Pavlov ik kan tussen de regels doorlezen....en ik weet dat jij een verstandige vent bent (wilde eerst bij de hand schrijven ;-) |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 - 18:06 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Weet ik Pavlov ik kan tussen de regels doorlezen....en ik weet dat jij een verstandige vent bent (wilde eerst bij de hand schrijven ;-) Haha. Is prima hoor :) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax met 19 man naar Kerkrade
Davy Klaassen zit voor het eerst in 2016 bij de wedstrijdselectie. De aanvoerder van Ajax raakte tijdens het trainingskamp in Turkije geblesseerd aan zijn knie en kan zondag in het uitduel met Roda JC zijn rentree maken. Frank de Boer neemt voor de zekerheid wel 19 spelers mee naar Kerkrade.
Wedstrijdselectie Roda JC - Ajax
Jasper Cillessen Ricardo van Rhijn Joël Veltman Mike van der Hoorn Riechedly Bazoer Viktor Fischer Daley Sinkgraven Arek Milik Davy Klaassen Amin Younes Lasse Schöne Anwar El Ghazi Jairo Riedewald Thulani Serero Nick Viergever Nemanja Gudelj Diederik Boer Mitchell Dijks Donny van de Beek
Roda JC - Ajax begint zondag om 12:30 in het Parkstad Limburg Stadion. Ajax.nl |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Zucht....kijk nu eens naar die selectie. Serrero, viergever .....geen enkele creativiteit!!!! Waarom nu niet eens types als Cerny en nouri erbij halen. Voorin lekker met younes , el ghazi en Cerny. Heerlijk beweeglijk en creatief. Maar daar is onze Frank niet van hè. ...mooi dat Davy er weer bij is!!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 - 13:50 schreef Nenam_tiL het volgende:Ik kan bevestigen dat Warrior vaak(meestal) door zijn werk niet naar Ajax kan...werk wat ik niet zal willen/kunnen doen ook kan ik bevestigen dat hij nu momenteel door een noodzakelijke operatie even thuis zit en dat ik het belachelijk vind dat hij maandag weer aan de bak gaat maar goed is zijn keuze Verder vind ik de hele discussie van Brandje en Warrior een non issue... het gaat er niet om hoe vaak je gaat naar Ajax......ik ga nooit, simpel om het feit dat ik het niet kan betalen.....maakt mij dat minder dan degene die wel vaak gaan...ik vind van niet, Ajax zit in mijn systeem en is a way of life. Ook heb ik geen Fox....ik moet het met een streampie doen, die vaak vastlopen.....maar ik voel me echt niet minder dan een 410'er of een F Side'r Vanaf mijn 12'de ben ik Ajacied en ben nu 52 en ik heb mijn wedstrijden heus wel meegepakt en blijf jood tot aan mijn dood Bedankt voor de bevestiging ouwe! Overigens ging het mij er in de discussie niet om of je wel of niet naar het stadion kan, maar de manier waarop over de club wordt gesproken. Supporters die pretenderen een "echte" supporter te zijn maar dan roepen dat ze lekker iets anders gaan doen dan de club steunen of bijvoorbeeld tijdens een wedstrijd roepen dat ze hopen dat hun eigen club gaat verliezen omdat het spel zo slecht is. Dat zijn gasten die in mijn beleving geen supporter zijn! In mijn ogen probeer je jouw club altijd te steunen en op welke manier doet niet ter zake. Overigens doel ik hiermee niet direct op Brandje maar als je al die reacties leest op fora's en bijvoorbeeld Facebook gaan bij mij weleens vraagtekens op over het "Ajacied" zijn van sommigen. Maar hier hebben wij het via de telefoon ook weleens over gehad ouwe. 😉
|
|
|
|
enough
|
|
|
Af en toe wordt er wat gezegd uit frustratie zoals gezegd is.
Sommige lopen al te zeiken na 10/20 min..zit ik ook niet op te wachten..zie ik zelf ook wel.(GEEF NIET)
ECHTE AJAX SUPPORTERS PIKJE ER ZO UIT.
1 Ding weet ik wel in mij tijd hier.
We zijn allemaal knettergek van Ajax. |
|
|
|
|
jolanpalma
|
|
|
Ik kijk al een tijdje niet meer naar ajax, sinds dat Frank voor de klas staat. Ben 1 dag vrij in de week en dan ga ik niet naar die depressieve arena toe. Morgen zou het ook wel weer een tegenvaller van heb ik jou daar. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 - 20:35 schreef jolanpalma het volgende:Ik kijk al een tijdje niet meer naar ajax, sinds dat Frank voor de klas staat. Ben 1 dag vrij in de week en dan ga ik niet naar die depressieve arena toe. Morgen zou het ook wel weer een tegenvaller van heb ik jou daar. Omdat we gewoon winnen....wat is die tegenvaller dan ??? |
|
|
|