|
|
enough
|
|
|
quote: Dat het geen echte AJAX supporter is gap
pik..pik.. die kan ook niet meer naar FEYE.;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: ....ik ook van jou, gap! |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Wat gewaagd Ronald..;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Ik ben niet bang ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Potje vriendenvet nodig? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: nee hoor, biertje is voldoende :-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Vriendenbier dan.
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 - 22:01 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ja hun scouting is beter....zo duidelijk als wat Brandje Hun coach ??....Pereiro zou bij mij ten alle tijden basis staan Het halen van Guardado Moreno en de Jong heb je geen geweldige scouting voor nodig.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 - 10:59 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Werk, maar dat snap jij waarschijnlijk niet. Maar als de mogelijkheid er is koop ik kaartjes om naar de wedstrijd te gaan, maar helaas heb ik een werkgever die daarnaast ook mijn inzet eist. En is het op dit moment heel lastig om te eisen dat ik elke wedstrijd vrij wil wezen. Ga jij morgen maar wat leuks doen met je kinderen. Als Ajax op 1 staat zoek je lekker een andere baan.. Zo niet moet je ook niet over een ander zeiken doe zijn kinderen even boven Ajax zet.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 - 11:09 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Lees nog even een keer vriend. Ik heb onregelmatige diensten en ga naar Ajax wanneer ik kan. Maar ons werk vraagt nu eenmaal inzet en helemaal op dit moment. Dus niet lopen lullen want jij wil jezelf voornamelijk erg belangrijk voelen met je woorden dat je overal geweest bent Enzo maar laat je club wel zakken als het even niet gaat zoals het kindje wil dat het gaat! En ja, dan ben jij in mijn ogen een nepsupporter! Ook al heb je in het verleden zoveel voor je club over gehad! Jij stelt je werk boven Ajax. Domme nepsupporter ben je man.. Ga lekker ander werk zoeken, kan je weer naar Ajax toe.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 - 13:50 schreef Nenam_tiL het volgende:Ik kan bevestigen dat Warrior vaak(meestal) door zijn werk niet naar Ajax kan...werk wat ik niet zal willen/kunnen doen ook kan ik bevestigen dat hij nu momenteel door een noodzakelijke operatie even thuis zit en dat ik het belachelijk vind dat hij maandag weer aan de bak gaat maar goed is zijn keuze Verder vind ik de hele discussie van Brandje en Warrior een non issue... het gaat er niet om hoe vaak je gaat naar Ajax......ik ga nooit, simpel om het feit dat ik het niet kan betalen.....maakt mij dat minder dan degene die wel vaak gaan...ik vind van niet, Ajax zit in mijn systeem en is a way of life. Ook heb ik geen Fox....ik moet het met een streampie doen, die vaak vastlopen.....maar ik voel me echt niet minder dan een 410'er of een F Side'r Vanaf mijn 12'de ben ik Ajacied en ben nu 52 en ik heb mijn wedstrijden heus wel meegepakt en blijf jood tot aan mijn dood Helemaal mee eens.. Ben dat gelul over "nepsuporters" hier wel zo zat.. En zijn ook altijd dezelfden die dat aanzwengelen.. |
|
|
|
|
jolanpalma
|
|
|
Het is in Nederland nog steeds volksport nr. 1 maar in de arena kan ik me dat heel weinig van voorstellen. Ik ben nog steeds van mening dat Martin jol ook kampioen was geworden dat jaar. Wat daarna zou zijn gebeurd is mij een raadsel. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 - 15:43 schreef Pavlov14 het volgende:Mensenkinderen, wat een discussie hier tussen Brandje en "de rest". Laat ik vooropstellen dat iedereen gelijk heeft, ook Brandje bezien van uit zijn filosofie. Uiteraard ben je Ajacied voor het leven en niet voor een paar jaar, of nog korter. Ikzelf ben al ruim 40 jaar supporter maar ook ik heb niet altijd tijd voor stadionbezoek. De laatste paar jaar valt er weinig te genieten in de ArenA, maar ook daarbuiten in uitwedstrijden, ondanks vier kampioenschappen op rij. Die kampioenschappen verhullen een hoop, maar lang niet alles! En daarme kom ik op het terrein van Brandje, want een stadionbezoek moet natuurlijk ook wel een bepaalde amusementswaarde hebben... En dat is helaas ver weg. Ik heb veel begrip voor zijn opstelling om Ajax maar even Ajax te laten en lekker wat leuks gaan doen met zijn kinderen. Verstandig en dat geeft derhalve niemand het recht om hem een nepsupporter of een successupporter te noemen. Zeker gezien zijn "verleden" toen hij kennelijk alles in Nederland en in het buitenaldn van Ajax gezien heeft. Maar goed, dit is mijn mening. +1 natuurlijk!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 - 20:35 schreef jolanpalma het volgende:Ik kijk al een tijdje niet meer naar ajax, sinds dat Frank voor de klas staat. Ben 1 dag vrij in de week en dan ga ik niet naar die depressieve arena toe. Morgen zou het ook wel weer een tegenvaller van heb ik jou daar. Nou............................DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGH OPROTTEN DAN! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 02:55 schreef jolanpalma het volgende:Het is in Nederland nog steeds volksport nr. 1 maar in de arena kan ik me dat heel weinig van voorstellen. Ik ben nog steeds van mening dat Martin jol ook kampioen was geworden dat jaar. Wat daarna zou zijn gebeurd is mij een raadsel. Doe ons een plezier en blijf hier ook gewoon weg dan. Geen enkele van jouw bijdrages, inclusief deze, overstijgt het niveau van Ajax dit seizoen. Als dat niveau te min is voor jouw om naar die "depressieve bak"te gaan, heb dan wat medelijden met ons en kom hier ook niet meer.
Bedankt he! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Guardado toch wel? Denk niet dat veel Nederlanders deze jongen kenden. De Jong en Moreno hebben in Nederland gespeeld dus daar had je geen goede scouting voor nodig. Het blijf toch een feit dat ze daar beter inkopen dat mag duidelijk zijn. Moreno, Pröpper, Guardodo, Lestienne, Perreiro, De Jong enz. stuk voor stuk jongens die ons team ook sterker zouden maken. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Nou, De Jong duidelijk wel en een Guardado ook zeker. De rest van die lui? Daar ben ik minder van overtuigd. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 03:43 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Nou............................DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGH OPROTTEN DAN! Ho ho wacht, hij is geen nepsupporter! 😉
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 januari 2016 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 - 23:29 schreef remco k het volgende:[..] Jij stelt je werk boven Ajax. Domme nepsupporter ben je man.. Ga lekker ander werk zoeken, kan je weer naar Ajax toe.. 😂😂😂😂 Bedankt voor je bijdrage in deze! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 - 23:28 schreef remco k het volgende:[..] Als Ajax op 1 staat zoek je lekker een andere baan.. Zo niet moet je ook niet over een ander zeiken doe zijn kinderen even boven Ajax zet.. Misschien beter lezen ouwe! En de intonatie waarop het werd gesteld om weg te blijven. Ik ga niet werken omdat het voetbal van Ajax ruk is, ik ga werken omdat er brood op de plank moet komen. Net als elke andere inwoner daarvoor moet zorgen. En de 1 heeft een baan van negen tot vijf en de ander werkt onregelmatig. Als Ajax juist op dat moment speelt voel ik mij klote want Ajax is mijn liefde en passie. En o ja, vraag sommigen hier even of het makkelijk is een andere baan te vinden, waarbij een werkgever nog een beetje luistert naar je wensen?? Dus jij tracht een discussie op gang te brengen met mij, helaas sla je de plank volledig mis. Jammer, maar volgende keer beter! 😉
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 januari 2016 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Nee inderdaad, maar ze halen ze wel. En buiten Moreno, hebben ze met Guardado en De Jong wel 2 uitstekende spelers gehaald. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 08:05 schreef Eide het volgende:[..] Doe ons een plezier en blijf hier ook gewoon weg dan. Geen enkele van jouw bijdrages, inclusief deze, overstijgt het niveau van Ajax dit seizoen. Als dat niveau te min is voor jouw om naar die "depressieve bak"te gaan, heb dan wat medelijden met ons en kom hier ook niet meer. Bedankt he! Het is zijn mening toch? 😉
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En nu vooruit kijken naar de wedstrijd. Benieuwd of Milik weer in de spits staat of dat El Ghazi daar gaat spelen. Ten tweede afwachten wie de rechtsback wordt. Van Rhijn of toch Veltman weer. En als laatste de vraag of Klaassen weer gaat spelen! En zirgt Gudelj ervoor dat hij geen gele kaart krijgt? Ben benieuwd en klaar voor een goede wedstrijd!
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 08:49 schreef Hummel10 het volgende:[..] Guardado toch wel? Denk niet dat veel Nederlanders deze jongen kenden. De Jong en Moreno hebben in Nederland gespeeld dus daar had je geen goede scouting voor nodig. Het blijf toch een feit dat ze daar beter inkopen dat mag duidelijk zijn. Moreno, Pröpper, Guardodo, Lestienne, Perreiro, De Jong enz. stuk voor stuk jongens die ons team ook sterker zouden maken. Nee hoor, gewoon internationaal voetbal volgen. Ik heb hier zijn naam ook al eens genoemd in een lijstje van spelers uit Spanje die niet veel aan spelen toe kwamen, ervaring hebben en haalbaar waren..
En jij haalt er nu weer spelers bij waar het nu niet over gaat. Dat ze daar beter scouten staat voor iedereen hier wel vast, maar spelers die ik net opnoem heb je helemaal geen goede scouting voor nodig. Daar heb je een goed netwerk in dat land voor nodig. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 09:51 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Misschien beter lezen ouwe! En de intonatie waarop het werd gesteld om weg te blijven. Ik ga niet werken omdat het voetbal van Ajax ruk is, ik ga werken omdat er brood op de plank moet komen. Net als elke andere inwoner daarvoor moet zorgen. En de 1 heeft een baan van negen tot vijf en de ander werkt onregelmatig. Als Ajax juist op dat moment speelt voel ik mij klote want Ajax is mijn liefde en passie. En o ja, vraag sommigen hier even of het makkelijk is een andere baan te vinden, waarbij een werkgever nog een beetje luistert naar je wensen?? Dus jij tracht een discussie op gang te brengen met mij, helaas sla je de plank volledig mis. Jammer, maar volgende keer beter! 😉 Maar Ajax zou op 1 moeten staan man. Dus gewoon ander werk zoeken...
En ik wil helemaal niet met je discussieren. Doe dat liever met iemand inhoudelijk over voetbal. En wat dat betreft is jou bijdrage aan dit forum nihil.
Zie jou alleen maar meedoen met een ander als er iets negatiefs over Ajax geroepen wordt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 09:59 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Nee inderdaad, maar ze halen ze wel. En buiten Moreno, hebben ze met Guardado en De Jong wel 2 uitstekende spelers gehaald. Heb ik gezegd dat ze niet goed zijn? De Jong zou bij ons trouwens helemaal niet passen. Millik zou er daar namelijk ook 25 maken en een held zijn. Bij ons op 9 wordt blijkbaar wat anders gevraagd, zeker met de manier van voetballen van Frank.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 10:08 schreef Ajax Warrior het volgende:En nu vooruit kijken naar de wedstrijd. Benieuwd of Milik weer in de spits staat of dat El Ghazi daar gaat spelen. Ten tweede afwachten wie de rechtsback wordt. Van Rhijn of toch Veltman weer. En als laatste de vraag of Klaassen weer gaat spelen! En zirgt Gudelj ervoor dat hij geen gele kaart krijgt? Ben benieuwd en klaar voor een goede wedstrijd! Nou, Ghazi op 9 met Millik op 10 daarachter, Sinkgraven vanaf rechts en van Rhijn op RB terwijl de Boer van de week nog roept dat vd Hoorn nu zijn kans krijgt en het tot nu toe goed doet.. Of passeert hij Veltman nu ineens? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 11:13 schreef remco k het volgende:[..] Heb ik gezegd dat ze niet goed zijn? De Jong zou bij ons trouwens helemaal niet passen. Millik zou er daar namelijk ook 25 maken en een held zijn. Bij ons op 9 wordt blijkbaar wat anders gevraagd, zeker met de manier van voetballen van Frank.. Maar ik zeg ook niet dat De Jong bij ons past. Ik zeg alleen dat het prima spelers zijn voor die club! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 11:15 schreef remco k het volgende:[..] Nou, Ghazi op 9 met Millik op 10 daarachter, Sinkgraven vanaf rechts en van Rhijn op RB terwijl de Boer van de week nog roept dat vd Hoorn nu zijn kans krijgt en het tot nu toe goed doet.. Of passeert hij Veltman nu ineens? Ik denk niet dat Veltman wordt gepasseerd! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 11:12 schreef remco k het volgende:[..] Maar Ajax zou op 1 moeten staan man. Dus gewoon ander werk zoeken... En ik wil helemaal niet met je discussieren. Doe dat liever met iemand inhoudelijk over voetbal. En wat dat betreft is jou bijdrage aan dit forum nihil. Zie jou alleen maar meedoen met een ander als er iets negatiefs over Ajax geroepen wordt.. 😂😂😂😂 Bedankt voor het lachen! |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Ik lach ff met je mee. Wat een mongool is dat joh hahahahahah |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee inderdaad, lekker vd Hoorn de hemel in prijzen, van Rhijn afzeiken en vervolgens van Rhijn opstellen en vd Hoorn weer terugtrappen..
Echt wat een trainer is het ook...
Om over de voorhoede maar te zwijgen, Roda speelt 4-4-2 waarschijnlijk en dan gaan wij daar twee middenvelders tegen over stellen.. Met Millik op 10... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Warrior en ik kennen elkaar al wat langer en weet wie wat tegen elkaar zegt..
Wie ken jij hier al wat langer?? |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Jammer dat wij de Jong niet hebben die had er zeker al 15 in het netje gelegd voor ons Ajax, in mijn ogen een klasse beter als Milik. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 12:10 schreef p111 het volgende:Jammer dat wij de Jong niet hebben die had er zeker al 15 in het netje gelegd voor ons Ajax, in mijn ogen een klasse beter als Milik. Ik denk niet dat ie bij ons veel zou scoren. Hij zou net als Millik namelijk amper ballen krijgen.. |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 12:03 schreef remco k het volgende:[..] Nee inderdaad, lekker vd Hoorn de hemel in prijzen, van Rhijn afzeiken en vervolgens van Rhijn opstellen en vd Hoorn weer terugtrappen.. Echt wat een trainer is het ook... Goed voor het zelfvertrouwen voor die gasten. Zag net pas de opstelling en snap er helemaal niks van. Laatst zei de Boer nog tegen vd Hoorn dat hij komende wedstrijden zou spelen ("nu komt jouw kans") en hij zet hem nu gewoon weer op de bank? Frank is een goede trainer hoor, maar hij is absoluut geen people manager. Ik ben blij als hij volgend seizoen z'n biezen pakt. Het wordt tijd dat iemand anders het overneemt, want dit werkt niet meer. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 12:04 schreef remco k het volgende:[..] Warrior en ik kennen elkaar al wat langer en weet wie wat tegen elkaar zegt.. Wie ken jij hier al wat langer?? jou wil ik in ieder geval niet kennen..
EN nu ga ik me concentreren op ajax doei doei sukkel. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Succes mannen. Op naar 3 punten :-) |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Kon wel eens een lastig potje worden. Als Milik op het middenveld hetzelfde brengt als de laatste weken, dan had je net zo goed een vuilnisbak neer kunnen zetten. Vind het ook wel weer opvallend, dat er maar 1 pure aanvaller op de bank zit. Maar goed, hopelijk willen ze iets rechtzetten na de wanvertoning tegen Heracles. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Flink buitenspel maar kneep hem wel ff |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Ik begrijp de opstelling even niet |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Je bent vast niet de enige :-) |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Denk dat Frankie de enige is die de opstelling snapt ... |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Overwicht heeft ajax wel zegt ie dan... |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Misschien had hij de spelers ook even moeten vertellen wat de bedoeling is, want die snappen er volgens mij ook geen reet van. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Al weer een kwart wedstrijd gespeeld en geen ene mallemoer gecreëerd. |
|
|
|