|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ook ik moest even wennen aan de opstelling. De eerste 25 minuten is er nog niet veel van gekomen, vindt ik. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ben ik de enige die een voorhoede wil zien met El Ghazi in de spits en Younes en Fischer op de flanken?
Bovendien lijkt het met de week minder te worden. Komen amper nog gevaarlijk voor de goal. Laat staan kansen. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Komt wel goed kerel. We gaan toch echt die 3 punten binnenslepen vandaag |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 12:55 schreef Loetje het volgende:Ben ik de enige die een voorhoede wil zien met El Ghazi in de spits en Younes en Fischer op de flanken? Bovendien lijkt het met de week minder te worden. Komen amper nog gevaarlijk voor de goal. Laat staan kansen. Nee die voorhoede zie ik ook het liefst |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Eindelijk 0-1?? Het is een wonder want Ajax creëert werkelijk niets. Zelfs dreiging is er niet. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Goeie goal van el ghazi hoor |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Dat loopt nu wel ineens lekker. 0-2. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Hoppaaaa dat zeg ik.. komt wel goed haha :-) |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Zwak eerste kwartier maar ondertussen wel loon naar werken hoewel 0-2 misschien iets geflatteerd is na een half uur. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Nu gewoon eens door denderen naar 0-5, 0-6 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Schiet er hier eentje wat frustratie van zich af??? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
El Ghazi trouwens goed in de spits. Aanspeelbaar, zoekt z'n ploeggenoten. Prima. |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
Ik hoop alleen niet dat ze bij Ajax denken dat ze nu niet meer op zoek hoeven gaan naar een nieuwe spits. Ik zie die toch nog graag komen.. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Dat had niet gehoeven. Veltman had moeten ingrijpen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Zwak verdedigd van Riedewald. Niet alleen aan de verkeerde kant maar ook een halve meter er achter. |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
Younes is toch wel dramatisch tot nu toe. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Veltman stond goed, Riedewald stond positioneel verkeerd en was bovendien te laat. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 13:06 schreef Brank de Foer het volgende:Ik hoop alleen niet dat ze bij Ajax denken dat ze nu niet meer op zoek hoeven gaan naar een nieuwe spits. Ik zie die toch nog graag komen.. Wat mij betreft niet alleen een spits, maar ook een aanvaller met snelheid en een actie. En als het even kan een midenvelder die voor verrassing en regie kan zorgen (Ajax heeft nu hele goede individuele middenvelders, maar eigenlijk een matig middenveld). |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 13:08 schreef pth het volgende:[..] Wat mij betreft niet alleen een spits, maar ook een aanvaller met snelheid en een actie. En als het even kan een midenvelder die voor verrassing en regie kan zorgen (Ajax heeft nu hele goede individuele middenvelders, maar eigenlijk een matig middenveld). Ziyech? Kan eventueel ook op een buitenpositie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 januari 2016 door Brank de Foer -- |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Ik zou hem zo ophalen, maar daar zijn een hoop anderen het niet mee eens. Ik vind het een multifunctionele speler, 1 van de betere in de eredivisie, rap, goede individuele actie, inzicht en scorend vermogen. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Daarnaast misschien Vincent Jansen, al vind ik dat een stuk moeilijker in te schatten. |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 13:11 schreef pth het volgende:[..] Ik zou hem zo ophalen, maar daar zijn een hoop anderen het niet mee eens. Ik vind het een multifunctionele speler, 1 van de betere in de eredivisie, rap, goede individuele actie, inzicht en scorend vermogen. Ik zou alleen niet weten wie er op het middenveld plaats moet maken voor Ziyech |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Riedewald erg matig tot dusver |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
En hij is niet de enige helaas |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Het is weer behoorlijk armetierig aan het worden tegen een ploeg die er echt niet zo veel van kan. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Sinkgraven weet ook absoluut niet te overtuigen. Samen met Younes de zwakste op het veld. |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
quote: Vincent Janssen speelde vorig jaar nog in de JL en begon dit seizoen erg matig. De laatste tijd scoort hij best vaak alleen vind ik dat hij dit eerst een langere tijd moet volhouden voordat een transfer naar ajax bespreekbaar word. Bovendien hebben wij niet echt goede ervaringen met spitsen van Az. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ajax mag dan wel druk uitoefenen, maar goed uitkomen deden ze niet in de laatste 10 minuten. Had zomaar 2-2 kunnen staan. Laten we op een veel betere 2e helft hopen. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Billenknijpen....
Aiaiaiai |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Yep. Daley had alleen wel een belangrijke redding op de doellijn :-) |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
quote: We hebben Sinkgraven alleen niet gekocht voor belangrijke reddingen op de doellijn. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 13:16 schreef Brank de Foer het volgende:[..] Vincent Janssen speelde vorig jaar nog in de JL en begon dit seizoen erg matig. De laatste tijd scoort hij best vaak alleen vind ik dat hij dit eerst een langere tijd moet volhouden voordat een transfer naar ajax bespreekbaar word. Bovendien hebben wij niet echt goede ervaringen met spitsen van Az. Absoluut waar, maar soms een beetje risico nemen kan geen kwaad. Nu hebben ze geen enkel alternatief. El Ghazi kan in sommige wedstrijden best werken, maar dan staat er weer niets aan de rechterkant. Of ze moeten gewoon de spits van A1 (Dolberg) voor de leeuwen gooien. Commentaren zijn lyrisch (de Boer, Swart, ..), geef hem dan maar een kans. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: +1. Oh nee +2, Ronald de Boer haalt exact dezelfde zwakke schakels er uit. Dan maar Fischer voor Younes en Klaassen voor Sinkgraven. Mag toch aannemen dat Klaassen fit is, als je hem opneemt in de selectie. |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 13:25 schreef pth het volgende:[..] Absoluut waar, maar soms een beetje risico nemen kan geen kwaad. Nu hebben ze geen enkel alternatief. El Ghazi kan in sommige wedstrijden best werken, maar dan staat er weer niets aan de rechterkant. Of ze moeten gewoon de spits van A1 (Dolberg) voor de leeuwen gooien. Commentaren zijn lyrisch (de Boer, Swart, ..), geef hem dan maar een kans. Of je gaat op zoek naar een andere spits als Vincent Janssen. Bijvoorbeeld: KJH (ik blijf hopen). |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 13:29 schreef Brank de Foer het volgende:[..] Of je gaat op zoek naar een andere spits als Vincent Janssen. Bijvoorbeeld: KJH (ik blijf hopen). Zo lang je geen uitzonderingen wil maken op je salarishuishouding ben ik bang dat je dat soort spelers kan vergeten (KJH voetbalt niet voor een paar stuivers bij Schalke). Waarschijnlijk belachelijk, maar ik hoop op Ibrahimovic na dit seizoen. Die is er gek genoeg voor en heeft volgens mij overal schijt aan (ook aan geld, waar hij toch al genoeg van heeft). |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Genoeg gezien van Younes, opzouten met die dwerg. |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 13:37 schreef pth het volgende:[..] Zo lang je geen uitzonderingen wil maken op je salarishuishouding ben ik bang dat je dat soort spelers kan vergeten (KJH voetbalt niet voor een paar stuivers bij Schalke). Waarschijnlijk belachelijk, maar ik hoop op Ibrahimovic na dit seizoen. Die is er gek genoeg voor en heeft volgens mij overal schijt aan (ook aan geld, waar hij toch al genoeg van heeft). Dat Ibrahimovic niet zoveel om geld geeft is al duidelijk. Hij heeft ook geen schoenensponsor. Ik denk ook dat geld het probleem niet is maar ik zie hem niet zo snel in een stadion waar 1000 man komen kijken voetballen. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Hoewel misschien een beetje negatief, maar welke Ajax speler scoort er nu eigenlijk een voldoende vanmiddag? Wat armoedig allemaal. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Zelfs Bazoer gaat ten onder in deze ellende |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Het is weer helemaal niks ik begrijp het niet analyseren ze geen wedstrijden om te zien hoe het niet moet? Wat een drama man waar kijk ik naar 10x niks |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ajax blijft pover spelen, daar deze eerste 15 minuten zeker geen verbetering heeft opgeleverd. |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 13:27 schreef pth het volgende:[..] +1. Oh nee +2, Ronald de Boer haalt exact dezelfde zwakke schakels er uit. Dan maar Fischer voor Younes en Klaassen voor Sinkgraven. Mag toch aannemen dat Klaassen fit is, als je hem opneemt in de selectie. Je hebt wel een vooruitziende blik... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 13:11 schreef pth het volgende:[..] Ik zou hem zo ophalen, maar daar zijn een hoop anderen het niet mee eens. Ik vind het een multifunctionele speler, 1 van de betere in de eredivisie, rap, goede individuele actie, inzicht en scorend vermogen. Dat mag jij natuurlijk vinden. Forum gaat over meningen. Van mij mag die trouwens net zo goed komen. Maar ik vraag me af of het wel zo is dat we zo weinig kwaliteit hebben omdat ik serieus denk dat De Boer alle kwaliteit eruit haalt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hoeveelste gele kaart van Bazoer is dit eigenlijk? |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 13:47 schreef Loetje het volgende:[..] Dat mag jij natuurlijk vinden. Forum gaat over meningen. Van mij mag die trouwens net zo goed komen. Maar ik vraag me af of het wel zo is dat we zo weinig kwaliteit hebben omdat ik serieus denk dat De Boer alle kwaliteit eruit haalt. Nee, ik vind dat je niet alles op de Boer kunt afschuiven. Als je ziet dat Younes niet eens een speler van Roda voorbij kan komen is dat gewoon echt gebrek aan kwaliteit. Als je ziet dat Milik niet één actie in huis heeft is dat gewoon echt een gebrek aan kwaliteit. En zo kan ik nog wel een paar spelers opnoemen die te weinig kwaliteit hebben en daarom simpel gezegd in mijn ogen Ajax onwaardig zijn. |
|
|
|