|
|
Brank de Foer
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 13:47 schreef Loetje het volgende:[..] Dat mag jij natuurlijk vinden. Forum gaat over meningen. Van mij mag die trouwens net zo goed komen. Maar ik vraag me af of het wel zo is dat we zo weinig kwaliteit hebben omdat ik serieus denk dat De Boer alle kwaliteit eruit haalt. De benadering van voetbal van Frankie heeft ook naar mijn mening een soort verlammende werking op de spelers. Maar daarnaast mis ik (als leek en liefhebber) een zekere balans in het elftal. Vind dus ook niet dat de middenvelders individueel niet voldoende kwaliteit hebben, maar het middenveld als geheel functioneert in mijn ogen niet. En mogelijk zou dat compleet anders kunnen worden als ze niet een miljoen opdrachten van die professortjes langs de rand van het veld mee zouden krijgen. Spelers die in moeten vallen staan langer bij zo'n malloot op een blocnote te turen dan dat ze warm hebben gelopen. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Poepon dan maar nemen jongens? Hahahah |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Dit spel is echt gewoon walgelijk om te zien |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 januari 2016 door enough -- |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Kan die teringbende ook bijna niet meer aangluren. Zit meer andere dingen te doen, dan naar de wedstrijd te kijken. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Volgens mij staat alleen Gudelj op scherp. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
2e helft geen enkele mogelijkheid (om maar niet te spreken over kansen) en volgens mij geen enkel schot tussen de palen. |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
Redding is nabij.. Serero |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Hahahaha serero even serieus frank |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
En daarom zie ik Ziyech dus graag komen, word Bazoer gewisseld (terecht) en moet je het doen met Serero. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En volgend jaar heb je daar Nouri en Van de Beek. En dan moet je toch nadenken over kapitaalvernietiging. Ziyech halen heeft alleen zin als die echt Ajax veel beter kan laten voetballen. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Is er trouwens iets aan de hand met die scheidsrechter? Zag er een tijdje geleden toch wat gezonder uit.. Of is ie gewoon op een heel streng dieet.. (Dit zijn dus dingen waar je op let als er zo gevoetbald wordt) |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Deze wedstrijd maar heel snel vergeten. Wat een matige vertoning weer. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 14:09 schreef Eide het volgende:En volgend jaar heb je daar Nouri en Van de Beek. En dan moet je toch nadenken over kapitaalvernietiging. Ziyech halen heeft alleen zin als die echt Ajax veel beter kan laten voetballen. Eens, maar Ziyech kan denk ook prima in de voorhoede uit de voeten. Plus dat je kampioen wordt met een selectie van 19-20 man en de huidige bank toch wel magertjes is. Ik zou mij als basisspeler niet echt druk maken gezien de concurrentie die er nauwelijks is. Overigens van de Beek komt er wel, Nouri moet ik eerst maar eens zien ... voetballend geweldig, fysiek weer zo'n smurf die het niet makkelijk gaat krijgen. |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 14:09 schreef Eide het volgende:En volgend jaar heb je daar Nouri en Van de Beek. En dan moet je toch nadenken over kapitaalvernietiging. Ziyech halen heeft alleen zin als die echt Ajax veel beter kan laten voetballen. Als Ziyech 3 goeie wedstrijden speelt bij Ajax is ie meteen 2 keer zoveel waard. Bovendien heeft Ajax gewoon iemand nodig om kampioen te worden want dat ga je met dit elftal gewoon niet worden (of het moet ineens lekker gaan lopen). Als Poepon die bal net gewoon raak had geschoten was Ajax met een gelijkspel naar huis gegaan en had PSV de koppositie overgenomen. m.a.w Ajax komt goed weg. En het is eigenlijk toch gewoon heel triest dat Ajax nu al een paar wedstrijden goed wegkomt tegen een paar matige ploegen uit de eredivisie. Het blijft natuurlijk ook niet goed gaan. Wedstrijden als tegen Heracles zullen vaker gaan voorkomen en daar gaat PSV vast en zeker van profiteren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 januari 2016 door Brank de Foer -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ja, het is niet best. En daarmee ben ik nog mild. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Zit er over te denken om teletekstsupporter te worden. Die soms verspringende cijfertjes op dat zwarte beeld zijn 100 keer boeiender dan waar ik nu weer naar probeer te kijken :-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 14:15 schreef Brank de Foer het volgende:[..] Als Ziyech 3 goeie wedstrijden speelt bij Ajax is ie meteen 2 keer zoveel waard. Bovendien heeft Ajax gewoon iemand nodig om kampioen te worden want dat ga je met dit elftal gewoon niet worden (of het moet ineens lekker gaan lopen). Als Poepon die bal net gewoon raak had geschoten was Ajax met een gelijkspel naar huis gegaan en had PSV de koppositie overgenomen. m.a.w Ajax komt goed weg. En het is eigenlijk toch gewoon heel triest dat Ajax nu al een paar wedstrijden goed wegkomt tegen eigenlijk een paar matige ploegen uit de eredivisie. Het blijft natuurlijk ook niet goed gaan. Wedstrijden als tegen Heracles zullen vaker gaan voorkomen en daar gaat PSV vast en zeker van profiteren. Mooi verhaal maar je zegt er helemaal niets mee. Maakt Ziyech van dit Ajax een wervende voetbalmachine? Zo ja heeft het zin die te halen, zo niet is het pure kapitaalvernietiging ten opzichte van Nouri, Van de Beek en Frenkie de Jong. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het is verdomme nog terecht ook. Kut. |
|
|
|
|
Sebastiaan79
|
|
|
lekker voor di kut de boer, gun hem dit echt . slappe gast |
|
|
|
|
p111
|
|
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 14:18 schreef Eide het volgende:[..] Mooi verhaal maar je zegt er helemaal niets mee. Maakt Ziyech van dit Ajax een wervende voetbalmachine? Zo ja heeft het zin die te halen, zo niet is het pure kapitaalvernietiging ten opzichte van Nouri, Van de Beek en Frenkie de Jong. Want die jeugdspelers maken van Ajax wel een wervende voetbalmachine? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Hahaha wat een post Donder lekker op man! |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Verdiend gelijkspel meer verdien je niet met dit soort spel |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Dramatisch gekeept die 2-2. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Haha sorry hoor, maar dit gaat gewoon nergens meer over. We verdienen de titel niet eens als we zo spelen |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Ja man!
Kom lekker je frustraties hier uiten!! |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
Lekker eindelijk! Daaaggg de boer met je kut spel! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Alweer Riedewald die vreselijk slecht verdedigend daar. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Het is niet te geloven, in de blessuretijd. Weer een tegendoelpunt. Ben erg benieuwd als Feyenoord volgende week op bezoek komt in De Arena. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Lekker eindelijk???? Pfffff sorry hoor, maar tevreden met een tegentreffer? |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
quote: Ach man, dan maar weer cilessen de schuld geven.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 14:22 schreef Onze Ajax het volgende:Het is niet te geloven, in de blessuretijd. Weer een tegendoelpunt. Ben erg benieuwd als Feyenoord volgende week op bezoek komt in De Arena. Nou en dan? |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Precies. Een goede mix van jeugd en ervaring brengt je verder (of je moet alleen maar jeugd van het niveau Messi o.i.d. hebben). Ben dat teringgeouwehoer van Ajax helemaal zat. Dit is absolute waanzin, zo kun je een topclub (ook in Nederland) niet leiden. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Wat een droefenis veel meer woorden wil ik er niet aan vuil maken.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Roda uit is gewoon een lastige pot voor velen, komende 4 win je weer en pisv niet, die hadden alleen de scheids mee tegen kuch kuch de graafschap....werd namelijk nog ff billenknijpen bij de 3-2 daar |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 14:23 schreef pth het volgende:[..] Precies. Een goede mix van jeugd en ervaring brengt je verder (of je moet alleen maar jeugd van het niveau Messi o.i.d. hebben). Ben dat teringgeouwehoer van Ajax helemaal zat. Dit is absolute waanzin, zo kun je een topclub (ook in Nederland) niet leiden. Precies een goede mix van jeugd en ervaring. Jeugd hebben we zat ervaring missen we. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote: Ze kunnen kut spelen, afgetroefd worden of weet ik wat nog meer maar die bal valt binnen de vijf meter en hij wordt door niemand gehinderd. Hij staat zelf bijna bij de eerste paal, loopt dan schuin achteruit en staat al half achter de lijn. Dan is het heel lastig balletjes tegenhouden.... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 14:25 schreef Brank de Foer het volgende:[..] Precies een goede mix van jeugd en ervaring. Jeugd hebben we zat ervaring missen we. En Ziyech is ervaren? |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote: Slecht meegelopen gast! Ga nou nie lullen alsof het de fout van cillissen is |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
Sinds de graapschap is het spel om niet aam te zien, de boer is altijd zo koppig dan moet het maar zo |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 14:27 schreef 046afca het volgende:Sinds de graapschap is het spel om niet aam te zien, de boer is altijd zo koppig dan moet het maar zo Dus echt blij met de gelijkmaker? |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
quote: Nee, maar hij lijkt me wel een betere keus dan nu Nouri of van de Beek voor de leeuwen te gaan gooien. Je kan toch niet verwachten dat een 18 jarig ventje Ajax kampioen gaat maken? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 14:27 schreef Brank de Foer het volgende:[..] Nee, maar hij lijkt me wel een betere keus dan nu Nouri of van de Beek voor de leeuwen te gaan gooien. Je kan toch niet verwachten dat een 18 jarig ventje Ajax kampioen gaat maken? Dus is Ziyech toch ook niet de logische aankoop lijkt mij! |
|
|
|