|
|
Smeerburg
|
|
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
quote: Als jij een betere haalbare aankoop weet hoor ik het graag van je. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: 8 miljoen voor een speler waarvan Ajax er 3 in aantocht heeft. Noem ik niet echt logisch om aan te kopen dan. En hij gaat echt niet ineens het verschil maken. |
|
|
|
|
Smeerburg
|
|
|
quote: Zijn er genoeg lijkt me, mar men moet wel willen investeren en nu houden ze de hand op de knip. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 14:25 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Roda uit is gewoon een lastige pot voor velen, komende 4 win je weer en pisv niet, die hadden alleen de scheids mee tegen kuch kuch de graafschap....werd namelijk nog ff billenknijpen bij de 3-2 daar Jij bent de raarste mannetje ooit! Altijd dat gelul van jou ook! geen voetbalverstand jij alles is maar goed en begrijpelijk en dit en dat! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Onze oktoberdip lijkt verplaatst naar januari. Lijkt het weer wel, is ook bezig met verschuiven van de periodes! 😉 |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 14:31 schreef Smeerburg het volgende:[..] Zijn er genoeg lijkt me, mar men moet wel willen investeren en nu houden ze de hand op de knip. Inderdaad. Ze kunnen genoeg halen, maar durven niks uit te geven. Doen het liever met een Serero |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 14:31 schreef 3sterren het volgende:[..] Jij bent de raarste mannetje ooit! Altijd dat gelul van jou ook! geen voetbalverstand jij alles is maar goed en begrijpelijk en dit en dat! En jullie hebben wel voetbalverstand? Het enige wat jullie doen is roepen om spelers op plekken waar geen vervanging nodig is! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 14:32 schreef Jaccio het volgende:[..] Inderdaad. Ze kunnen genoeg halen, maar durven niks uit te geven. Doen het liever met een Serero Die gewoon goed inviel! |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Strijd en dat mis ik bij dit team als het niet mooi lukt dan maar lelijk en dat kan niet zonder strijd de tegenstander heeft het minste gescoord van eredivisie klasse Ajax. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 14:32 schreef Jaccio het volgende:[..] Inderdaad. Ze kunnen genoeg halen, maar durven niks uit te geven. Doen het liever met een Serero Wie dan? Ziyech?? En dan op de bank zetten en soms laten invallen? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 14:34 schreef p111 het volgende:Strijd en dat mis ik bij dit team als het niet mooi lukt dan maar lelijk en dat kan niet zonder strijd de tegenstander heeft het minste gescoord van eredivisie klasse Ajax. Strijd zoals tegen Vitesse miste ik inderdaad. Speelden met de handrem erop! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 14:31 schreef 3sterren het volgende:[..] Jij bent de raarste mannetje ooit! Altijd dat gelul van jou ook! geen voetbalverstand jij alles is maar goed en begrijpelijk en dit en dat! Wat iz deeze? DE raarste mannetje ooit? Whahaha zagbi, sahib alluahakbarr |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Ik zou als eerste kijken naar iemand voor in de aanval.. Ziyech hoeft van mij niet, omdat je daar genoeg voor hebt wat er al aan zit te komen. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 14:31 schreef 3sterren het volgende:[..] Jij bent de raarste mannetje ooit! Altijd dat gelul van jou ook! geen voetbalverstand jij alles is maar goed en begrijpelijk en dit en dat! Maar uuuh, uit gerust je frustraties op mij hoor, ik geef er namelijk geen moer om!
Als je klaar bent met huilen omdat we puntjes hebben gemorst, dan kan je weer gaan xboxen pik! |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
Ja, in eerste instantie niet, maargoed dit opent wss wel zijn ogen en leidt tot een verandering die hopelijk positief uitpakt. Er moet blijkbaar iets gebeuren voordat de boer wakker wordt. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 14:31 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] 8 miljoen voor een speler waarvan Ajax er 3 in aantocht heeft. Noem ik niet echt logisch om aan te kopen dan. En hij gaat echt niet ineens het verschil maken. Misschien niet, maar Ziyech is toch echt lichtjaren verder dan die 3 die in aantocht zijn ... Dat gelul over wat er allemaal aan zit te komen hoor ik nu al jaren ... en weet je wat het komt maar niet. Jeugdspelers van tegenwoordig zijn om wat voor reden dan ook niet meer te vergelijken met spelers van vroeger (toen 16, 17 en 18 jarigen in konden vallen waarbij het vaak leek of ze er al jaren staan). Van de Beek gaat er denk ik wel komen, Nouri moet ik nog maar zien, die mist behoorlijk wat op het fysieke gebied. Waar het in essentie om gaat is (en Ziyech doet er daarbij niet zo veel toe), dat dit kutbeleid Ajax totaal naar de afgrond leid. Als je nationaal en vooral internationaal mee wil doen is er een balans tussen eigen jeugd en gelouterde spelers nodig en ja dat kost nu eenmaal geld. Welkom bij een professionele voetbalclub. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 14:40 schreef 046afca het volgende:Ja, in eerste instantie niet, maargoed dit opent wss wel zijn ogen en leidt tot een verandering die hopelijk positief uitpakt. Er moet blijkbaar iets gebeuren voordat de boer wakker wordt. Wat we vandaag hebben gezien was zijn verandering tov afgelopen paar wedstrijden... |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Die kakkerlakken spelen tot nu toe ook weer buitengewoon. Leuk potje volgende week: de lamme tegen de blinde. |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
quote: Dan houd ik mijn hart vast |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Jammer gasten. Het is om te janken maar het is gewoon heel moeizaam vanaf de winterstop. Maar kopen alleen lost probleem niet op hoor. Een frisse wind is nodig denk ik.... |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Je bent niet de enige vriend |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een nepsupporters hier... |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 14:31 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] 8 miljoen voor een speler waarvan Ajax er 3 in aantocht heeft. Noem ik niet echt logisch om aan te kopen dan. En hij gaat echt niet ineens het verschil maken. Sorry. Maar ik ben het geloof in het "Ajaxverhaal" kwijt. Nu weer wachten op 3 wereldspelers uit de jeugd. Heb er geen geduld meer voor. Het enige wat deze dramatische neerwaartse spiraal kan doen keren is een aantal gerichte aankopen. Als dat veel moet kosten dan moet dat maar veel kosten. De schade die de laatste jaren is aangericht is namelijk aanzienlijk.
En wat geld betreft: wat kost het missen van CLvoetbal per jaar wel niet.
Dit beleid heeft je per saldo een vermogen gekost maar belangrijker is het totale ontbreken van waar we eens trots op konden zijn. Een Ajax met uitstraling, goed voetbal etc.
Jammer |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Heb een top Ajax gezien. Top opstelling om te starten. Logische wissels. Prima strijd plan en een geweldige instelling. Heerlijke zondag. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Los van de uitslag, ziet iedereen dat Ajax niet goed speelt. En iedereen heeft zijn mening wel weer klaar. Ajax komt gewoon niet verder op basis van de manier waarop het speelt en de manier waarop Ajax wordt geleid door diverse mensen.
Het is te gemakkelijk om de Boer als hoofdschuldige aan te wijzen. Of bepaalde spelers. Ajax moet inzien dat het anders moet. Dat is niet alleen de Boer, dat is ook de staf en de spelers.
Wanneer Ajax dit jaar opnieuw 2e wordt dan moet je toch bewust worden dat het anders moet. Alleen een nieuwe trainer is daarin maar een deel. Ik blijf van mening dat Ajax heel matig is in het aantrekken van spelers binnen het systeem.
Ajax en haar staf heeft ook een behoudend beleid uitgeoefend en dat is voor de supporters veel te weinig. Dan zul je verantwoordelijkheid moeten tonen om dingen de volgende keer anders in te vullen.
Helaas gaat het de kant uit die ik al heel lang geleden voorspelt heb, en dat is dat het pas veranderd wanneer het al niet meer hersteld kan worden. En dat moment komt steeds dichterbij! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Komend weekend verliezen van Feyenoord. PSV gewoon winnen en we staan 4 punten achter. Maar ja. Wij hebben we veel balbezit aldus de Boer. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Niet getreurd hoor! Volgende week winnen en het is weer toppie allemaal!! Laten we gewoon eens een vette overwinning op die kakkies neerzetten. Meteen weer brandstof voor de motor en weer motivatie om die boeren in hun nek te blijven hijgen. ..... Dan zullen we eens kijken of die lampies daarmee om weten te gaan. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 15:20 schreef remco k het volgende:Heb een top Ajax gezien. Top opstelling om te starten. Logische wissels. Prima strijd plan en een geweldige instelling. Heerlijke zondag. beetje sarcasme kan zeker geen kwaad...... |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote: dus omdat je emoties en teleurstelling laat blijken hier ben je een nepsupporter? dus komt er gewoon op neer dat als je niet met beleid of speelwijze enz eens bent dan ben je een nepsupporter? |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Ik verwacht het niet, maar hoop wel dat we gewoon kampioen worden. Valkuil is dan wel dat ze denken dat het allemaal wel goed is, aangezien we 'gewoon' weer kampioen zijn geworden. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Definieer 'nepsupporter'.. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Tel daar bij op dat Heracles niet dichterbij is gekomen en we een punt zijn uitgelopen op NEC. Mogelijke Feyenooit ook weer een tikkie ... top zondag. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 14:32 schreef Jaccio het volgende:[..] Inderdaad. Ze kunnen genoeg halen, maar durven niks uit te geven. Doen het liever met een Serero .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 januari 2016 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 14:31 schreef 3sterren het volgende:[..] Jij bent de raarste mannetje ooit! Altijd dat gelul van jou ook! geen voetbalverstand jij alles is maar goed en begrijpelijk en dit en dat! APIK////HELD.....dus bek houwe slome |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Feyenoord gaat ook weer lekker |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En de Boer weer zaniken over die extra spits. We scoren vandaag twee keer, komen twee nul voor, dan moet je hem gewoon winnen. Zijn opstelling zorgt voor onbalans in het elftal, en daarom verlies je vandaag die punten.
Pak je biezen en ga lekker vakantie vieren, het is je van harte gegund, maar Ajax krijgt hij niet meer aan de praat, als PSV blijft draaien zoals het nu doet worden ze lachend kampioen.. Tijd voor de volgende trainer.. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 15:46 schreef remco k het volgende:En de Boer weer zaniken over die extra spits. We scoren vandaag twee keer, komen twee nul voor, dan moet je hem gewoon winnen. Zijn opstelling zorgt voor onbalans in het elftal, en daarom verlies je vandaag die punten. Pak je biezen en ga lekker vakantie vieren, het is je van harte gegund, maar Ajax krijgt hij niet meer aan de praat, als PSV blijft draaien zoals het nu doet worden ze lachend kampioen.. Tijd voor de volgende trainer.. Denk wel dat er een andere/extra spits moet komen. Iniedergeval iemand die die bal daar vast kan houden.. Alles wat er nu naar voren wordt gespeeld komt even snel weer terug, dan is het logisch dat het middenveld en de verdediging in de problemen komen |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Tete er wel of niet bij is een groot verschil. Daarin verlies je veel kwaliteit achterin. Ik ben benieuwd of Ajax nog een aankoop gaat doen.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 15:49 schreef Jaccio het volgende:[..] Denk wel dat er een andere/extra spits moet komen. Iniedergeval iemand die die bal daar vast kan houden.. Alles wat er nu naar voren wordt gespeeld komt even snel weer terug, dan is het logisch dat het middenveld en de verdediging in de problemen komen Vind ik geen reden, met de spitsen die er nu lopen hadden we ruim de minst gepasseerde verdediging, maar als je een spits op 10 zet is het logisch dat je middenveld overlopen wordt. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 15:52 schreef remco k het volgende:[..] Vind ik geen reden, met de spitsen die er nu lopen hadden we ruim de minst gepasseerde verdediging, maar als je een spits op 10 zet is het logisch dat je middenveld overlopen wordt. Klopt als een bus, tegenover een 4-4-2 en soms een 4-5-1 kun je geen 4-2-4 zetten |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 15:52 schreef remco k het volgende:[..] Vind ik geen reden, met de spitsen die er nu lopen hadden we ruim de minst gepasseerde verdediging, maar als je een spits op 10 zet is het logisch dat je middenveld overlopen wordt. Zit zeker wat in. Ik denk echter dat het gebrek aan balbezit voorin (bal niet vast kunnen houden of kunnen scoren) ertoe leidt dat er problemen onstaan op het middenveld en in de verdediging. En dit is al een aantal wedstrijden het geval. Of dat een gebrek aan kwaliteit is of gewoon een vormcrisis laat ik even in het midden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 januari 2016 door Jaccio -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Maar ach, wij hadden de bal in ieder geval. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 15:57 schreef Jaccio het volgende:[..] Zit zeker wat in. Ik denk echter dat het gebrek aan balbezit voorin (bal niet vast kunnen houden of kunnen scoren) ertoe leidt dat er problemen onstaan op het middenveld en in de verdediging. En dit is al een aantal wedstrijden het geval. Of dat een gebrek aan kwaliteit is of gewoon een vormcrisis laat ik even in het midden. Dat komt door een rare opstelling.. Waarom niet gewoon Ghazi op 9 met Cerny op rechts starten? Waarom niet gewoon Bazoer en Gudelj in een wat controlerende rol met vd Beek daarvoor of Nouri. Als het niet loopt moet je het eens met andere spelers proberen. Millik als extra speler op het middenveld had ik je vanacht in mn slaap nog kunnen vertellen dat dit niet zou gaan werken. Die jongen kan namelijk niet voetballen.. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 16:00 schreef remco k het volgende:[..] Dat komt door een rare opstelling.. Waarom niet gewoon Ghazi op 9 met Cerny op rechts starten? Waarom niet gewoon Bazoer en Gudelj in een wat controlerende rol met vd Beek daarvoor of Nouri. Als het niet loopt moet je het eens met andere spelers proberen. Millik als extra speler op het middenveld had ik je vanacht in mn slaap nog kunnen vertellen dat dit niet zou gaan werken. Die jongen kan namelijk niet voetballen.. Ben het zeker met je eens dat de opstelling niet klopte. Alleen, waar je Milik of El Ghazi ook neerzet, ze kunnen niks met de bal op het moment. Fischer ook niet.
Cerny en Nouri mogen van mij ook de kans krijgen, al denk ik dat de Boer die gasten met een zodanige opdracht het veld in stuurt dat ook zij niks waar zullen maken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 januari 2016 door Jaccio -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat laatste is zeker waar.
Wat ik van de week al schreef. Als je keek hoe Ajax de eerste wedstrijd speelde onder de Boer tegen Milaan, en als je kijkt wat er van dat type spel nu nog over is.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Maar ach, we hebben de tweede plek mooi versterkt.. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
En we hebben het meeste balbezit |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Door wat er in Rotterdam gebeurt kan ik nog enigszins iets wat lijkt op een glimlach tevoorschijn toveren |
|
|
|