BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Roda JC - Ajax (zondag 31 januari 2016, 12:30); 2 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 31 januari 2016 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2016 - 16:18 schreef Jaccio het volgende:
Door wat er in Rotterdam gebeurt kan ik nog enigszins iets wat lijkt op een glimlach tevoorschijn toveren
Nou dat zeker niet! Moet alleen lachen om die hypocriete supporters daar! 😂
Loetje
 Loetje - zondag 31 januari 2016 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2016 - 15:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

😂😂
Ja kom op, ik kan zelf kritisch zijn maar dit gaat nergens over man.
Loetje
 Loetje - zondag 31 januari 2016 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2016 - 15:23 schreef bully het volgende:

[..]

dus omdat je emoties en teleurstelling laat blijken hier ben je een nepsupporter?
dus komt er gewoon op neer dat als je niet met beleid of speelwijze enz eens bent dan ben je een nepsupporter?
Nepsupporter,

1) Ik kijk Ajax niet meer
2) Ik ben helemaal klaar met deze club
3) Kutspelers hier en daar.
4) Jaaaaaaaaaaa lekker goal van de tegenstander.

En dan scoort Ajax en staan ze voorop.
En nee, dat is niet enkel gebasseerd op dit topic.

Onvrede is uiten wat er niet goed is. Is wat anders als dit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 januari 2016 door Loetje --
remco k
 remco k - zondag 31 januari 2016 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2016 - 16:50 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nepsupporter,

En nee, dat is niet enkel gepasseerd op dit topic.

Deels met je eens. Iedeeeen roept weleens wat uit emotie. En achter de ploeg staan kan nog steeds betekenen dat je spelers kutspelers vind.
Loetje
 Loetje - zondag 31 januari 2016 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2016 - 17:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Deels met je eens. Iedeeeen roept weleens wat uit emotie. En achter de ploeg staan kan nog steeds betekenen dat je spelers kutspelers vind.
Dat is wat anders. Doe ik ook als ik hier vaker ben. Maar jij weet als een van de meest ervaren forumleden hier goed wat ik bedoel.
romano
 romano - zondag 31 januari 2016 - 17:55   quote  deeplink  
Hoppa, alweer een seizoen zonder prijzen. Met dank aan spelertjes die hooguit middelmaat zijn al denken ze zelf dat ze rijp zijn voor Barca en aan een tariner die zijn spelers niet meer tot op het bot kan motiveren. Hoogste tijd voor een vroege voorjaarsschoonmaak.
Loetje
 Loetje - zondag 31 januari 2016 - 18:14   quote  deeplink  
We staan godverdomme 1 punt achter man.... Tering hé
romano
 romano - zondag 31 januari 2016 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2016 - 18:14 schreef Loetje het volgende:
Ja, en anderhalve week geleden stonden we er drie voor. Het gaat om het momentum - en dat is volledig weg. En tegen de tijd dat het terugkomt staan we waarschijnlijk zes, zeven punten achter.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 31 januari 2016 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Weinig hoopgevend in ieder geval
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 31 januari 2016 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2016 - 16:48 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ja kom op, ik kan zelf kritisch zijn maar dit gaat nergens over man.
Tja ouwe, misschien is het handig als ik even wijselijk mijn mond houdt. Maar ik ben het volkomen met je eens!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 31 januari 2016 - 18:50   quote  deeplink  
quote:

[..]

Nepsupporter,

😂😂😂😂
bully
 bully - zondag 31 januari 2016 - 19:04   quote  deeplink  
quote:

[..]

Nepsupporter,

ik had nog niet gereageert dus voelde mezelf niet aangesproken,maar toch.
we roepen allemaal weleens wat,dat is emotie.
ik persoonlijk zou het nooit over kutspelers hebben enz.
wel over hun kwaliteiten.
maar volgende week kijken we allemaal weer hoe onze club speeld.
en juichen we als ze scoren.
zitten in het stadion of kijken het op tv.
maar om het dan gelijk over nepsupporters tehebben vind ik wel heel vergezocht.
persoonlijk vind ik dat een van de ergste dingen die ze tegen mij kunnen zeggen.
remco k
 remco k - zondag 31 januari 2016 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Sorry, maar ik snap die frustratie wel hoor. En inderdaad 1 punt achter op het eind, dan zijn we geen kampioen..

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook somberder en somberder in begin te zien..
3sterren
 3sterren - zondag 31 januari 2016 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2016 - 14:33 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En jullie hebben wel voetbalverstand? Het enige wat jullie doen is roepen om spelers op plekken waar geen vervanging nodig is!
Mij zie je niks roepen over spelers moet te doen zijn met wat we nu hebben lopen maar het komt er niet uit en dat is gewoon frustrerend
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 31 januari 2016 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2016 - 19:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry, maar ik snap die frustratie wel hoor. En inderdaad 1 punt achter op het eind, dan zijn we geen kampioen..

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook somberder en somberder in begin te zien..
Ik niet maar ja ik ben een gloryhunter(wat een kutwoord)
3sterren
 3sterren - zondag 31 januari 2016 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2016 - 15:49 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Denk wel dat er een andere/extra spits moet komen. Iniedergeval iemand die die bal daar vast kan houden..
Alles wat er nu naar voren wordt gespeeld komt even snel weer terug, dan is het logisch dat het middenveld en de verdediging in de problemen komen
Al komt er een extra spits het is nog steeds slecht vooral het bewegen zonder bal dus zet maar wie je wil daar haller gaat ook niet meer scoren dan milik als je maar 1 kans per wedstrijd krijgt.
Brandje
 Brandje - zondag 31 januari 2016 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Komop vriend, haal je kop even uit het zand. Het is inderdaad maar een punt maar het spel is toch echt een wereld van verschil.
Het is gewoon klaar met de FdB en Ajax. Hij zit teveel in hun koppies. Er zit 0,0 spontaniteit in het team. Plezier zie je er ook niet vanaf spatten. Het is klaar tussen selectie en trainer. Hij krijgt hey niet meer aan de praat.
Om dit seizoen nog te redden moet hij weg. Frisse wind kan je misschien nog kampioen maken maar de chemie is weg. Die was eigenlijk al weg maar tegen beter weten in zijn ze toch door gegaan.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 31 januari 2016 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2016 - 19:30 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik niet maar ja ik ben een gloryhunter(wat een kutwoord)
glorie jager ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 31 januari 2016 - 19:42   quote  deeplink  
Frank moet eens leren om, indien geen blessures, elke week met de zelfde opstelling te beginnen. in de wedstrijd kun je altijd nog wisselen om iemand speelminuten te laten maken.
v/d Hoorn deed het prima samen met Veltman, maar omdat hij het nodig acht om tegen roda anders te spelen, gooit hij het halve elftal weer om.
Dat is niet goed voor het vertrouwen, van geen enkele speler en je raakt nooit op elkaar ingespeeld.....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 31 januari 2016 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2016 - 19:39 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

glorie jager ;-)
Vriend...;-)
Loetje
 Loetje - zondag 31 januari 2016 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2016 - 18:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tja ouwe, misschien is het handig als ik even wijselijk mijn mond houdt. Maar ik ben het volkomen met je eens!
Jij hoeft niet te zwijgen. Ik ben er niet voor niets ook amper meer. En jij weet precies wat ik bedoel.
p111
 p111 - zondag 31 januari 2016 - 20:00   quote  deeplink  
Tja als je niet tevreden bent moet je gewoon je kop houden en je frustatie maar op je vrouw botvieren, en alleen positieve en grappige dingen op dit forum neer zetten.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 31 januari 2016 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2016 - 20:00 schreef p111 het volgende:
Tja als je niet tevreden bent moet je gewoon je kop houden en je frustatie maar op je vrouw botvieren, en alleen positieve en grappige dingen op dit forum neer zetten.
yup want als je te kritisch bent ben je een nepsupporter.. Heb laatste wedstrijden amper gereageerd over het spel. Het is gewoon matig en daar hoef je niet veel woorden over vuil te maken. Nu loopt Frankie te janken dat er wel een spits moet komen. Dat weet je toch gvd al 3 weken en die Rvc steekt ook lekker zijn kop in het zand. Genoeg geld op de bank en toch niet instaat om je fatsoenlijk te versterken. Heb er de pleuris weer in maar waarom zou je nog?
Eide
 Eide - zondag 31 januari 2016 - 20:51   quote  deeplink  
Doe eens niet zo dramatisch. Iedereen, maar dan ook letterlijk iedereen, is kritisch op Ajax op dit moment. Kinderachtig gedoe over niet kritisch mogen zijn zeg.
Brandje
 Brandje - zondag 31 januari 2016 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2016 - 19:42 schreef Ronald 1960 het volgende:
Frank moet eens leren om, indien geen blessures, elke week met de zelfde opstelling te beginnen. in de wedstrijd kun je altijd nog wisselen om iemand speelminuten te laten maken.
v/d Hoorn deed het prima samen met Veltman, maar omdat hij het nodig acht om tegen roda anders te spelen, gooit hij het halve elftal weer om.
Dat is niet goed voor het vertrouwen, van geen enkele speler en je raakt nooit op elkaar ingespeeld.....
Juist.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 31 januari 2016 - 21:04   quote  deeplink  
Yellelleleee de inhaalrace is begonnen!!

Druk ligt bij die boeren nu, beter toch!?

Als we feyenoord pakken, gaat het weer draaien en krijgt pisv een lastig programma.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 31 januari 2016 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2016 - 21:04 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Yellelleleee de inhaalrace is begonnen!!

Druk ligt bij die boeren nu, beter toch!?

Als we feyenoord pakken, gaat het weer draaien en krijgt pisv een lastig programma.
Blij dat ik niet alleen zo positief kijk ;-)
Brandje
 Brandje - zondag 31 januari 2016 - 21:11   quote  deeplink  
Ajax na de winterstop ,op Heracles en excelsior na, de minste doelpogingen. Dus je weet nu in ieder waar het aan ligt ;)
Hummel10
 Hummel10 - zondag 31 januari 2016 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2016 - 20:51 schreef Eide het volgende:
Doe eens niet zo dramatisch. Iedereen, maar dan ook letterlijk iedereen, is kritisch op Ajax op dit moment. Kinderachtig gedoe over niet kritisch mogen zijn zeg.
Zie nog genoeg posts over nep supporters voorbij komen hoor..
Als er geen spits komt en dit niveau vast gehouden wordt vrees ik toch dat dit een lastig seizoen wordt. Een echte oplossing weet ik zo ook niet maar of Frank dat wel weet betwijfel ik.
Eide
 Eide - zondag 31 januari 2016 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2016 - 21:39 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Zie nog genoeg posts over nep supporters voorbij komen hoor..
En wat heeft dat met een kritische houding te maken?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 januari 2016 door Eide --
remco k
 remco k - maandag 01 februari 2016 - 11:16   quote  deeplink  
Overigens had Cilissen zowel bij de 1e als de 2e tegengoal de voorzet er uit kunnen halen, de tweede moet hij gewoon komen..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 01 februari 2016 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2016 - 22:09 schreef Eide het volgende:

[..]

En wat heeft dat met een kritische houding te maken?
Is al vaak genoeg gezegd hoor dat je dan niet achter je ploeg staat..
Pavlov14
 Pavlov14 - maandag 01 februari 2016 - 14:16   quote  deeplink  
De wedstrijd Roda-Ajax heb ik bij vrienden gekeken. Eenmaal thuis 's avonds was ik niet bepaald in de stemming (understatement) om op dit forum te reageren. Wanneer Ajax verliest (of gelijkspeelt) ben ik boos en verdrietig en in zo'n bui zeg je vervolgens wel eens iets waar je later spijt van krijgt...

Ik heb niet al jullie reacties op deze wedstrijd gelezen, dus wellicht dat ik sommigen "herhaal", waarvoor op voorhand mijn excuses.

Het begint bij een zeer dubieuze opstelling van mijn club. Wat deed Arek Milik in vredesnaam "op 10" of iets later als flankspeler? Is Frank de Boer het dan echt helemaal kwijt? Waarom ineens de kennelijk afgeserveerde Ricardo van Rhijn in de basis en Mike van der Hoorn, die het twee wedstrijden ronduit goed heeft gedaan, tot grote frustraties van Mike, weer terug op de bank? De Boer, wordt eens wakker man!
Roda JC, vorig jaar spelend in de Jupiler league... Roda JC vorig seizoen eigenlijk "per ongeluk" gepromoveerd... En daar heeft Ajax het moeilijk mee... Te triest voor woorden.

Ajax, waar was de passie gisteren? Het gogme? De flair? Ik heb al een aantal keren vermoed dat Ajax door de ondergrens was gezakt, maar kennelijk is die ondergrens nog veel lager dan wij met z'n allen hebben kunnen bevroeden. Weer bij voortduring risicoloze balletjes terug en balletjes breed. Tegen Roda JC... Pfff.
Ik zag spelers verzaken die dat eerder (nog) niet deden zoals Riedewald die toch echt hoofdschuldige was aan beide Limburgse doelpunten. Bazoer, die kan veel beter dan hij gisteren liet zien. Ook Younes was een schim van de frivole aanvaller van een paar weken geleden. Waar is de creativiteit van Sinkgraven?

Ik zag gisteren een fantasieloos Ajax, een (zeker in de tweede helft) angstig Ajax, initiatiefloos, zoooooo verschrikkelijk voorspelbaar en zoooooo besluiteloos. En nu moeten wij ineens in de achtervolging op PSV. Dat wordt voor DIT Ajax een hels karwei want eerlijk gezegd denk ik dat het huidige PSV niet veel punten meer laat liggen. Zij maken een zeer gedreven indruk, iets wat ik bij Ajax mis.

Het komende weekeinde krijgen we Feyenoord op bezoek. De Rotterdammers zijn niet echt in vorm (alweer een understatement), maar zonder enige twijfel zullen zij zich opladen voor de strijd tegen Ajax.

Al typend voel ik weer de woede in mij opkomen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 februari 2016 door Pavlov14 --
p111
 p111 - maandag 01 februari 2016 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2016 - 20:51 schreef Eide het volgende:
Misschien ook kinderachtig gedoe over het wel kritisch mogen zijn !!
p111
 p111 - maandag 01 februari 2016 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 11:16 schreef remco k het volgende:
Overigens had Cilissen zowel bij de 1e als de 2e tegengoal de voorzet er uit kunnen halen, de tweede moet hij gewoon komen..
Misschien de schuld bij van Rhijn zoeken die weer als kind achteruit liep en doodsimpel de voorzet liet geven en het verkeerd dekken van Riedewald in de rug inplaats van voor de speler .
RoodWit81
 RoodWit81 - maandag 01 februari 2016 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Heeeeey Anwar! Weet jij ook eens hoe Milik zich voelt!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 februari 2016 door RoodWit81 --
remco k
 remco k - maandag 01 februari 2016 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 16:34 schreef p111 het volgende:

[..]

Misschien de schuld bij van Rhijn zoeken die weer als kind achteruit liep en doodsimpel de voorzet liet geven en het verkeerd dekken van Riedewald in de rug inplaats van voor de speler .
En er kunnen niet gewoon meer fouten gemaakt worden? Want ja je hebt helemaal gelijk. Maar dit soort voorzetten door en in het vijf meter gebied mag een keeper zich best mee bemoeien.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 02 februari 2016 - 07:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 21:23 schreef remco k het volgende:

[..]

En er kunnen niet gewoon meer fouten gemaakt worden? Want ja je hebt helemaal gelijk. Maar dit soort voorzetten door en in het vijf meter gebied mag een keeper zich best mee bemoeien.
Hij had inderdaad mogen uitkomen bij het 2e doelpunt, maar het was ook kinderlijk eenvoudig verdedigd van Riedewald die de speler in de rug dekte ipv voor de speler.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 02 februari 2016 - 07:49   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 februari 2016 door Ajax Warrior --
p111
 p111 - dinsdag 02 februari 2016 - 08:48   quote  deeplink  
Al met al dramatisch verdedigd en 2 punten weg gegeven.
remco k
 remco k - dinsdag 02 februari 2016 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 februari 2016 - 07:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hij had inderdaad mogen uitkomen bij het 2e doelpunt, maar het was ook kinderlijk eenvoudig verdedigd van Riedewald die de speler in de rug dekte ipv voor de speler.
Zeker, dat zeg ik zelf ook he. Ik geef alleen aan dat onze keeper daar ook fout zit.
remco k
 remco k - dinsdag 02 februari 2016 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 februari 2016 - 08:48 schreef p111 het volgende:
Al met al dramatisch verdedigd en 2 punten weg gegeven.
Ja helemeel eens.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 02 februari 2016 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 februari 2016 - 15:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeker, dat zeg ik zelf ook he. Ik geef alleen aan dat onze keeper daar ook fout zit.
Klopt, en dit keer ben ik het ook met je eens!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Roda JC - Ajax (zondag 31 januari 2016, 12:30); 2 - 2

0.0090019