|
|
010rob
|
|
|
We kennen elkaar sinds al onze diensttijd in de kromhout.
Ga z.s.m. proberen die Alfred Finbogasson binnen te halen.
Garantie voor doelpunten in Nederland.
Elders heeft ie het moeilijk.
In Nederland scoort ie gewoon gemiddeld 26 goals in twee seizoenen.
Probeer hem te huren voor de rest van het seizoen met een optie tot koop.
Groeten je ouwe dienstmaat. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Lichting 88/11 hoorde ik bij. Gave tijd man. |
|
|
|
|
010rob
|
|
|
quote: Jammer misgegokt. Tipje eerder. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik zat in 88/4 ,dan was Martin al 30 denk ik.
Maar Rob010 kun je hem niet gewoon vragen zijn ontslag in te dienen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 - 20:57 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik zat in 88/4 ,dan was Martin al 30 denk ik. Maar Rob010 kun je hem niet gewoon vragen zijn ontslag in te dienen? Ook leuke tijd gehad? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Meld alleen dat ik een leuke diensttijd had. Jij ook leuke diensttijd gehad? |
|
|
|
|
FeyenoordTillIDie
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 - 20:18 schreef 010rob het volgende:We kennen elkaar sinds al onze diensttijd in de kromhout. Ga z.s.m. proberen die Alfred Finbogasson binnen te halen. Garantie voor doelpunten in Nederland. Elders heeft ie het moeilijk. In Nederland scoort ie gewoon gemiddeld 26 goals in twee seizoenen. Probeer hem te huren voor de rest van het seizoen met een optie tot koop. Groeten je ouwe dienstmaat. ik zal het doorgeven..... |
|
|
|
|
FeyenoordTillIDie
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 - 20:57 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik zat in 88/4 ,dan was Martin al 30 denk ik. Maar Rob010 kun je hem niet gewoon vragen zijn ontslag in te dienen? hahahaha precies samen met die andere malloten |
|
|
|
|
010rob
|
|
|
Jongens, ik ben het ook niet allemaal eens wat Martin presteert. Echter ik ben van mening dat hij ook baalt van de huidige situatie. We kunnen we de trainer en de TD afknallen, maar volgens mij zijn het toch die pannenkoeken in het veld die het al sinds Den haag uit aan het verknallen zijn. Zij moeten eens met zun allen in de spiegel kijken.
Martin en Gio hebben geen voetbalschoenen aan.
of topic;
Voor de Quizvraag het was lichting 80-4 en Martin zat in de wapenkamer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 januari 2016 door 010rob -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mee eens Rob. van Geel wordt dit aangewreven. En al die mierenneukers waren hosanna over zijn aankopen vorig jaar zomer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Onvergetelijk mooie tijd Vin..! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 - 22:19 schreef 010rob het volgende:Jongens, ik ben het ook niet allemaal eens wat Martin presteert. Echter ik ben van mening dat hij ook baalt van de huidige situatie. We kunnen we de trainer en de TD afknallen, maar volgens mij zijn het toch die pannenkoeken in het veld die het al sinds Den haag uit aan het verknallen zijn. Zij moeten eens met zun allen in de spiegel kijken. Martin en Gio hebben geen voetbalschoenen aan. of topic; Voor de Quizvraag het was lichting 80-4 en Martin zat in de wapenkamer. Gio reken ik niks aan maar van Geel is het laatste druppeltje nu aan het verbruiken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 - 22:22 schreef FR-Henk het volgende:Mee eens Rob. van Geel wordt dit aangewreven. En al die mierenneukers waren hosanna over zijn aankopen vorig jaar zomer. Kuyt wilde hij niet.. Maar kon me vinden in zijn terugkeer, Elia vond ik logisch al vind ik het nog steeds jammer van Boëtius. Vejinovic vond ik een goede aankoop.
Van der Heijden en Kramer had ik nooit gehaald en heb ik ook vaak aangegeven.
Het zijn niet alleen de aankopen maar ook verlengingen van diverse contracten |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 - 20:18 schreef 010rob het volgende:We kennen elkaar sinds al onze diensttijd in de kromhout. Ga z.s.m. proberen die Alfred Finbogasson binnen te halen. Garantie voor doelpunten in Nederland. Elders heeft ie het moeilijk. In Nederland scoort ie gewoon gemiddeld 26 goals in twee seizoenen. Probeer hem te huren voor de rest van het seizoen met een optie tot koop. Groeten je ouwe dienstmaat. Wat ben ik blij dat er nog één is die vind dat Finnbogasson naar FEYENOORD MOET KOMEN |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Ach er is geen geld niet haalbaar wij zingen in refrijn niethaalbaar Martin Martin wat gaan wij doen vandaag ? |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Het is niet Haalbaar niet haalbaar niethaalbaar niethaalbaar dat zegt toch wel genoeg . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Ook dat is niet haalbaar. |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Hij blijft zitten waar hij zit en van schaamte geen spraken,alleen hoelang kan ik nog blijven hier het duurd eigenlijk al langer dan ik had verwacht .Nu even zeggen en de boel flink in de maling nemen met van we werken keihard hier en doen ons yuiterste best om onze zakken te blijven vullen zo lang als het maar kan eerder ga ik niet weg om de verdomminis niet wel f3ijenoord maar niet ik. |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
En Gudde ach dat is het zelfde verhaal . |
|
|
|