BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: GIOVANNI VAN BRONCKORST GUDDE VAN GEEL OPROTTEN!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 19 april 2016 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2016 - 10:13 schreef de bluffer het volgende:
Lijdensweg je weet het niet
Gudde, van Geel, Gio, Wouters, Karsdorp, van Beek, Nelom, Vilhena, Toornstra
Kuyt, El Ahmadi, Achabar en Kramer om mee te beginnen. Zal wel niet gebeuren helaas!
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 19 april 2016 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2016 - 13:26 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Kuyt, El Ahmadi, Achabar en Kramer om mee te beginnen. Zal wel niet gebeuren helaas!
Volgens mij ging het om namen van nieuwe mensen, als opvolging. Buiten dat is het totaal niet realistisch om in één zomer je halve selectie te verkopen/weg te doen. En Karsdorp, Van Beek, Vilhena, Kuyt en El Ahmadi zijn goed genoeg voor Feyenoord. Toornstra in goede doen ook nog. Snap werkelijk niet dat je enkele van de grootste talenten wil weg doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 april 2016 door feyenoord!!! --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 april 2016 - 13:42   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 april 2016 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 april 2016 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2016 - 13:21 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Stuur maar naar de Montevideo toren op de Wilhelmina pier!
Pb me dan ff je adres maat, regel ik het..😃
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 19 april 2016 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2016 - 13:37 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Volgens mij ging het om namen van nieuwe mensen, als opvolging. Buiten dat is het totaal niet realistisch om in één zomer je halve selectie te verkopen/weg te doen. En Karsdorp, Van Beek, Vilhena, Kuyt en El Ahmadi zijn goed genoeg voor Feyenoord. Toornstra in goede doen ook nog. Snap werkelijk niet dat je enkele van de grootste talenten wil weg doen.
Tja, wat JIJ talenten noem ... Ik vind Karsdorp en van Beek gewoon middelmatige voetballers die zich zo vaak zo simpel laten uitspelen en Vilhena mag van mij weg omdat ie niet bijtekent , anders zou hij van mij mogen blijven!
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 19 april 2016 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2016 - 16:55 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Tja, wat JIJ talenten noem ... Ik vind Karsdorp en van Beek gewoon middelmatige voetballers die zich zo vaak zo simpel laten uitspelen en Vilhena mag van mij weg omdat ie niet bijtekent , anders zou hij van mij mogen blijven!
Vilhena is dus geen kwestie van weg mogen, maar hij wil weg. Zie hem ook graag blijven, maar zal inderdaad helaas niet gebeuren. Karsdorp en van Beek zijn voor de eredivisie gewoon meer dan prima. Er zijn weinig betere spelers in de competitie op hun positie, althans ik weet er niet veel op te noemen. En van Beek heeft een mindere periode gehad, krabbelt nu langzaam weer op, maar is gewoon één van de grotere talenten bij ons. Je mag het natuurlijk anders zien, maar ik blijf erbij dat het uberhaupt al niet realistisch is om te verwachten dat je in één transferzomer heel je selectie totaal kan veranderen. Het is geen FIFA op de PS4...
van geil
 van geil - dinsdag 19 april 2016 - 20:26   quote  deeplink  
Even als reactie op de topic opener.
Het lijkt van Geel te zijn.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 19 april 2016 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2016 - 17:01 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Vilhena is dus geen kwestie van weg mogen, maar hij wil weg. Zie hem ook graag blijven, maar zal inderdaad helaas niet gebeuren. Karsdorp en van Beek zijn voor de eredivisie gewoon meer dan prima. Er zijn weinig betere spelers in de competitie op hun positie, althans ik weet er niet veel op te noemen. En van Beek heeft een mindere periode gehad, krabbelt nu langzaam weer op, maar is gewoon één van de grotere talenten bij ons. Je mag het natuurlijk anders zien, maar ik blijf erbij dat het uberhaupt al niet realistisch is om te verwachten dat je in één transferzomer heel je selectie totaal kan veranderen. Het is geen FIFA op de PS4...
Ik heb NOOIT gezegd dat het realistisch is! Ik noem gewoon de zwakke schakels bij Feyenoord.
Men moet bij gewoon Feyenoord uit een ander vatje gaan tappen: bestuurlijk, technisch en kwalitatief!
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 19 april 2016 - 21:44   quote  deeplink  
Heel veel gaat uit van den trainer inpiratie nohow enzv ,maar dat vindje alleen bij de ervaren spelers terug. Ik noem geen namen die de rest mee kunnen sleuren schreeuwen bijten ruzie maken hoe het beter kan .Strafschopjes kunnen nemen hem in de hoek of kruising weten trappen.Het middenveld bezetten en als een wave weer terug verdedigen balletje veroveren een steekpasje geven die zuiver op de graad zijn en geen keeltjes dichtknijpen of na trapjes doen.nou is dit een beginnetje of ook meteen eindje voor de kids want nu ben ik boosjes en ga trappelen van ontevredenheid zo als op de training maar daar zijn wij niet thuisjes hoor .Kom meiden aan het werk het moet beter van van tante Gio ,ze krijgt nu de traantjes in de oogjes.Nu gaan we na zeven dwergvoetballertjes er weer tegen aan zo tante Gio bent u nu tevreden over ons?nounounou wat was er met jullie aan de hand zeg waren jullie ongesteld allemaal meid had het even gezegd dan het voor mij niet beter gehoeven hoor maar de derde plek nemen ze niet meer van ons afhe meiden.Ik mis de enige echte man wat een kerel was dat toch he Klazientje wat een mallert was dat toch.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 april 2016 - 21:46   quote  deeplink  
Meiden..(?)
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 19 april 2016 - 21:47   quote  deeplink  
Hij raakt een mogelijke kern.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 19 april 2016 - 21:48   quote  deeplink  
homo elftal pfffff gelijk tegen groningen jongejonge wat een lui tyfus zooitje.Ik ben benieuwd wanneer ik is een seisoen positief kan zijn over mijn club feijenoord.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 19 april 2016 - 21:49   quote  deeplink  
ik hoop niet dat dit een vervolg krijgt tegen heracles nu al weer pijn in mijn fontenelletje.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 19 april 2016 - 21:51   quote  deeplink  
Lijdensweg het hele gebeuren bij feijenoord is een zooitje er lopen daar dertig direckteuren rond,onmogelijk om daar iets van te maken.
van geil
 van geil - dinsdag 19 april 2016 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2016 - 21:48 schreef Fer 1 het volgende:
homo elftal pfffff gelijk tegen groningen jongejonge wat een lui tyfus zooitje.Ik ben benieuwd wanneer ik is een seisoen positief kan zijn over mijn club feijenoord.
Jij komt alleen hier als t minder gaat .
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 april 2016 - 21:54   quote  deeplink  
En hij noemt ons verdomme meiden..😡
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 april 2016 - 21:54   quote  deeplink  
''De onvrede over Martin van Geel is voor mij raar''

24b0owi.jpg

Voetbalanalist Kenneth Perez begrijpt niets van een eventueel ontslag van Feyenoord-directeur Martin van Geel. Een deel van de Raad van Commissarissen wil de technische beleidsman weg hebben, mede door het tegenvallende aankoopbeleid in De Kuip.

''Ze zijn dus ontevreden over iemand die voor twintig miljoen euro verkocht heeft en voor negen miljoen euro ingekocht. Dat is een plus van elf miljoen'', zegt een verbaasde Perez in Natafelen met Kees. ''Hij heeft een schuld van 43 miljoen euro weggewerkt. En in plaats van zesde, zevende en tiende wordt Feyenoord sinds zijn komst tweede of derde in de competitie. Heel apart.''

''Ik vind Feyenoord nog steeds een topclub, maar ze kopen spelers uit de categorie twee á drie miljoen. Ajaks en PSV kunnen spelers in de categorie acht miljoen kopen'', vervolgt de oud-voetballer. ''En als je het dan over miskopen hebt. PSV koopt Maher, Ajaks heeft Stinkgraven... De onvrede over Van Geel is voor mij raar. Als Feyenoord de beker wint en ze worden derde dan hebben ze een goed seizoen.''

Journalist Valentijn Driessen van De Telegraf vertelde hetzelfde. ''De spelers die Ajaks en PSV kopen, komen uit een duurdere categorie en zijn dus beter dan de spelers die Feyenoord transfervrij of voor drie miljoen haalt. Als je dan derde wordt, ben je in feite best of the rest. Dat is gewoon het niveau van Feyenoord.''

Presentator Kees Jansma denkt dat Van Geel een slachtoffer wordt van het ''begrijpelijke, maar idiote verwachtingspatroon in Rotterdam''. Ook hij wees naar het financiële gat met de andere twee topclubs in Nederland. ''Iedereen kan uitrekenen dat ze de poen niet hebben, daar zit het in.''
van geil
 van geil - dinsdag 19 april 2016 - 21:56   quote  deeplink  
Fetish
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 19 april 2016 - 21:57   quote  deeplink  
Allemaal geslaagde mensen in hun eigen kunnen maar verstand van voetbal ho maar .De beste mensen die ze ineigen huis hebben zetten zij juist de wacht aan of zwijgen de boel dood.De rotzooi word binnen gehaald en de beste trainer houd het geen 2 seisoenen vol die kiezen eieren voor hun geld, en gaan hun geluk ergens anders zoeken.Het zijn een stelletje ouwe wijven met geld voor de rest is het bagger wat zij naar buiten brengen.En ik heb zo het idee dat het ze geen bal kan schelen net zo als de gemeente Rotterdam.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 19 april 2016 - 21:58   quote  deeplink  
Overbodig te zeggen dat ik hier achter sta.

Perez en zo hebben me hiervoor eerst gebeld.
van geil
 van geil - dinsdag 19 april 2016 - 22:03   quote  deeplink  
Er is niemand die hem zegt uit die middelmaat vijver te vissen.
Drie jaar geleden waren twee mutaties n garantie voor succes.
Twee jaar geleden idem.
Nu is het n puinhoop.
Beter twee goede voor 16 miljoen en 4 miljoen in de zak houden.
Dan 20 miljoen voor 7 droeftoeters.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 april 2016 door van geil --
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 19 april 2016 - 22:10   quote  deeplink  
Voorgaande jaren moest verkoop het geld binnenbrengen. Selectie-verbreding was versterking met het oog op Europa. Aanwas jeugd laatste jaar minder, breder inkopen mogelijk en noodzakelijk.

Komende zomer 2 a 3 bovenmaatse spelers inkopen.
van geil
 van geil - dinsdag 19 april 2016 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2016 - 22:10 schreef FR-Henk het volgende:
Voorgaande jaren moest verkoop het geld binnenbrengen. Selectie-verbreding was versterking met het oog op Europa. Aanwas jeugd laatste jaar minder, breder inkopen mogelijk en noodzakelijk.

Komende zomer 2 a 3 bovenmaatse spelers inkopen.
Henk we speelden niet in Europa.
De selectie is veel te breed en middelmatig.
En t geld voor 2 a 3 bovenmaatse spelers is nu verdampt.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 19 april 2016 - 22:15   quote  deeplink  
Heeeee Renato waar haal jij die wijsheid van daan toppie man je hebt helemaal gelijk gedeeltelijk dan.Wat doen we met de opbouw per seisoen en hoe gaan ze met de miljoenen om die hij te besteden had v.Geeuw,het afgelopen seisoen.15 miljoen koopje twee goede spelers voor ,en het volgende seisoen bouwje verder en niets op de gok of transfer vrij binnenhalen .v.Geeuw heeft deze fouten wel gemaakt en lukraak ingekocht,nu moet ik zeggen de trainers staf is ook geen beste samenstelling,daar is ook totaal geen bezieling om de boys beter te maken.Dus er is een hoop te doen bij feijenoord om dat recht te zetten.Ze willen perse niet af van ,van Gastel of Wouters nou daar gaje weer blijfje weer inje soep gaar koken en zo word het nooit wat let op mijn woorden.Word er drastis ingegrepen dan maakje een grotere kans om kampioen te worden ,het is maar net waar de ambitues liggen van de club feijenoord geen woorden maar juist ja daden .
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 19 april 2016 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2016 - 22:14 schreef van geil het volgende:

[..]

Henk we speelden niet in Europa.
De selectie is veel te breed en middelmatig.
En t geld voor 2 a 3 bovenmaatse spelers is nu verdampt.
2 jaar terug bedoel ik. Behoorlijk wat spelers binnengehaald, w.o. Kazim, wilkshire, Boula. Kwalitatief niet best gebleken, waarbij een spits ontbrak. En toen hiermee Europa in.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 april 2016 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2016 - 22:15 schreef Fer 1 het volgende:
Heeeee Renato waar haal jij die wijsheid van daan toppie man je hebt helemaal gelijk
Tis een gave beste Fer..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 april 2016 - 22:46   quote  deeplink  
😁
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 20 april 2016 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2016 - 21:13 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik heb NOOIT gezegd dat het realistisch is! Ik noem gewoon de zwakke schakels bij Feyenoord.
Men moet bij gewoon Feyenoord uit een ander vatje gaan tappen: bestuurlijk, technisch en kwalitatief!
Nee, maar dingen roepen die totaal niet realistisch zijn, schieten we toch niks mee op? Natuurlijk moeten bepaalde spelers weg en moeten sommige dingen veranderen. Alleen wanneer het totaal niet realistisch is dat het deze zomer even zal gebeuren, heeft het toch geen zin om dat allemaal te roepen. Noem dan enkel de slechtste die echt weg moeten, maar niet een rijtje van meer dan 10 spelers ofzo.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 20 april 2016 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2016 - 22:03 schreef van geil het volgende:
Er is niemand die hem zegt uit die middelmaat vijver te vissen.
Drie jaar geleden waren twee mutaties n garantie voor succes.
Twee jaar geleden idem.
Nu is het n puinhoop.
Beter twee goede voor 16 miljoen en 4 miljoen in de zak houden.
Dan 20 miljoen voor 7 droeftoeters.
Hoe kom jij aan 20 miljoen dan?

En je kan wel twee goede spelers halen (als dat financieel al mogelijk is), maar als je dan een smalle selectie hebt, wat als er dan 3 spelers geblesseerd zijn? Dan krijg je weer gezeik dat je alles op 2 spelers inzet in plaats van de selectie te verbreden. Kortom, je doet het nooit goed.
nr 10
 nr 10 - woensdag 20 april 2016 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2016 - 22:46 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Tis een gave beste Fer..
Tering. Pleur van mijn stoel hier.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 21 april 2016 - 10:12   quote  deeplink  
ze durven miskopen te doen, maar wachten ho maar, ze willen hetzo als het is de eeuwige derde kandidaad.Je kunt het zien aan het inkoop beleid wat zij voeren, wanneer er geld aanwezig is komen er dood gewoon geen versterkingen en gaan zij op de oude voet verder wat een janboel zeg en oja we spelen met onze sub inkoop beleid weer gelijk.Nee europa cup is voor feijenoord een uitje van hoog uit twee keer en dan zitten we weer op het schijthuis te hopen pffffff dag hoor.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 21 april 2016 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2016 - 13:26 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Als ze jou nou wegdoen, zijn we ook in één klap van het probleem af....
Fer 1
 Fer 1 - zondag 24 april 2016 - 11:14   quote  deeplink  
ik teken er voor als dat zo zou zijn .Maar het moet beter zullen we maar weer zeggen ,het word een beetje een eentonig verhaal.Het schud aan alle kanten,ze kunnen het wel maar dat zieje veel te wrinig,mischien een mentale kwestie.
van geil
 van geil - zondag 24 april 2016 - 13:57   quote  deeplink  
D-Day
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 april 2016 - 07:25   quote  deeplink  
Gudde ziet machtsstrijd in RvC: ''Intern gezegd wat ik vind''

14ka6g0.jpg

''Een heftige stammenstrijd'', luidt de omschrijving van het Algemeen Dagblad over de interne wrijvingen bij Feyenoord. De Raad van Commissarissen leek unaniem vóór het vertrek van technisch directeur Martin van Geel te stemmen.

Leek, want de stemming lijkt helemaal omgeslagen. ''De commissarissen waren het deze maand eens, al waren Gerard Hoetmer en Gerard Moussault een stuk minder fanatiek dan hun collega's. Maar de afgelopen dagen heeft er opeens een opvallende switch plaatsgevonden. De meerderheid om Van Geel weg te sturen is verdwenen'', schrijft de krant.

Pim Blokland en Rob Slotboom, vertegenwoordigers van de investeerdersgroep de Vrienden van Feyenoord, blijven onverminderd voor het vertrek van Van Geel pleiten. Ze zien een zesjescultuur, weinig creativiteit en geen absolute drive om het gat met Ajaks en PSV te dichten bij de directeur. President-commissaris Hoetmer moet de patstelling doorbreken en het vraagstuk Van Geel is daarin misschien wel cruciaal.

Algemeen directeur Eric Gudde is uiteraard niet blij met de publeieke machtsstrijd van de commissarissen. ''Daar heb ik intern al heel duidelijk van gezegd wat ik daar van vind. In de media zal ik daarover zwijgen.''

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 april 2016 door RenatoBos --
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 april 2016 - 08:13   quote  deeplink  
Ook weer zo vreemd. Volgens van Geel heeft de RvC óók zeggenschap bij transfers.
Barabas
 Barabas - dinsdag 26 april 2016 - 10:56   quote  deeplink  
En dan te bedenken dat hij zoveel kritiek krijgt op de spelers die gehaald zijn. Misschien was het wel de RvC die Marko en Jan Arie per sé wilden hebben.....
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 april 2016 - 20:47   quote  deeplink  
En van Geel is overruled toen hij Kramer niet goed genoeg vond.
van geil
 van geil - dinsdag 26 april 2016 - 21:27   quote  deeplink  
Lulletje rozenwater dus.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 april 2016 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2016 - 21:27 schreef van geil het volgende:
Lulletje rozenwater dus.
Ja, maar de hele situatie wordt wel scheef.
Wat mij betreft de hele toko leegvegen en opnieuw beginnen.
van geil
 van geil - dinsdag 26 april 2016 - 21:30   quote  deeplink  
Graag , ben er ook klaar mee.
Barabas
 Barabas - dinsdag 26 april 2016 - 21:49   quote  deeplink  
Ik denk dat dat niet de juiste weg is.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 april 2016 - 21:50   quote  deeplink  
Is t ook niet, maar dot houdt geen stand
Barabas
 Barabas - dinsdag 26 april 2016 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2016 - 21:27 schreef van geil het volgende:
Lulletje rozenwater dus.
Geniaal! Het komt gewoon vanzelf in je op hè.... 😉
van geil
 van geil - dinsdag 26 april 2016 - 21:52   quote  deeplink  
Weet je , wij kunnen hier van alles roepen. Dat is emotie humor en hobby.
Maar op dat niveau, en beroepsmatig worden er van alle kanten dingen gezegd en gelekt , dat is echt fnuikend.
van geil
 van geil - dinsdag 26 april 2016 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2016 - 21:50 schreef Barabas het volgende:

[..]

Geniaal! Het komt gewoon vanzelf in je op hè.... 😉
Yep :)
Barabas
 Barabas - dinsdag 26 april 2016 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2016 - 21:52 schreef van geil het volgende:
Maar op dat niveau, en beroepsmatig worden er van alle kanten dingen gezegd en gelekt , dat is echt fnuikend.
100% eens, om meerdere redenen
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 april 2016 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Veel mediashit. Draagt niet bij tot enige rust.
Maar Feyenoord blinkt niet uit in stabiliteit cq. Gesloten rijen.
Her en der amateuristisch, allen debet aan.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 april 2016 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Das zeker waar, maar waar ligt de waarheid..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 26 april 2016 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2016 - 22:20 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Das zeker waar, maar waar ligt de waarheid..
In het midden zoals altijd.Dus iedereen is schuldig

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: GIOVANNI VAN BRONCKORST GUDDE VAN GEEL OPROTTEN!

0.0168149