|
|
RenatoBos
|
|
|
Wacht maar tot ie omdraait, ga je wat mee maken.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een zwart gat met sterkers zit ik nie op te wachten, bah. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kannie wachten tot Eddy Wally reïncarneert. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ....een grijze roodstaart
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 juni 2016 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik kan vals kijken maar die verdomme ook zeg.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En ze mogen allebei blijven, lachwekkend.
Tussenjaartje maar weer. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Whahahahahahahaha ga daar maar lekker van uit, dan kon het wel eens mee gaan vallen! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 juni 2016 - 09:21 schreef JanM het volgende:[..] Whahahahahahahaha ga daar maar lekker van uit, dan kon het wel eens mee gaan vallen! Mopperdemopper :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 juni 2016 - 09:21 schreef JanM het volgende:[..] Whahahahahahahaha ga daar maar lekker van uit, dan kon het wel eens mee gaan vallen! Ga ik ook. Sinds het aantreden van Koeman elk jaar hoop op de titel, houd een keer op.
Dat mensen na afgelopen jaar serieus DURVEN denken aan de titel is arrogant en totaal misplaatst.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 juni 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Droevige man zonder leven.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gio blijft, dat is goed nieuws. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Vind je? Van mij mag ie nog steeds vervangen worden, al is het geen prioriteit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gio mag komende 6 manden laten zien, wat ie geleerd heeft: - heldere visie, ook zichtbaar op het veld - spelers op hun kracht inzetten - degelijk, logisch en ook gedurfd wisselbeleid - veel meer kans voor jeugd - scherper presentatie voor media - beter voetbal, meer discipline eisen. en nog meer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik begrijp de combi logisch en gedurfd wisselbeleid even niet? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Teveel verbeter punten... Beter afscheid nemen... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Logisch/gedurfd: bv. eerder inzetten op een extra targetman voorin als de wedstrijd een omkeer vraagt. Vind hem te afwachtend en te regelmatig veilig wisselen. Hoe vaak had ie Achachbar niet kunnen inzetten? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 juni 2016 - 11:07 schreef FR-Henk het volgende:Logisch/gedurfd: bv. eerder inzetten op een extra targetman voorin als de wedstrijd een omkeer vraagt. Vind hem te afwachtend en te regelmatig veilig wisselen. Hoe vaak had ie Achachbar niet kunnen inzetten? Ok op die manier. Ik associeerde gedurfd wisselbeleid met "grote namen" bij niet presteren op de bank. Jeugd er in.Breed gedragen niet alleen op een positie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 juni 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 juni 2016 - 11:10 schreef van geil het volgende:[..] Ok op die manier. Ik associeerde gedurfd wisselbeleid met "grote namen" bij niet presteren op de bank. Jeugd er in.Breed gedragen niet alleen op een positie. Deels verweven in enkele andere genoemde verbeterpunten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Super fans Een jaar later mochten als nog de 3 g,s oprotten. Geel,gudde gio Wat gebeurde er toen ook alweer? |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Droevenis. Snavel mentaliteit Vraag me tot de dag van vandaag af waarom de 3 g,s zo gehaat zijn. Kampioenschap, veel top 3 gehaald. Club op eigen kracht naar categorie 1 terug gebracht. Prijzen.
Frisse wind oké, maar die haat onbegrijpelijk. Paar missertjes gemaakt, onder aan de streep meer goeds dan slecht. Nieuwe bestuur nu maakt ook foutjes.
Maar goed, ik ken geen haat naar eigen club en wens onze club met alle nieuwelingen alle succes
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 september 2019 door igor korneev -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Dit hele forum eigenlijk 16000 bladzijden gebakken lucht Net als alle voetbal praat prul Zo goed als je laatste wedstrijd Zo niet staat iemand zijn kop niet aan
Het kan natuurlijk veel beter dan 1e worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 september 2019 door igor korneev -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Geen dank. Urinoir mag weer open. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Fans bestaan alleen nog in de muziek wereld en offline :p |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Blij dat je t inziet. Een trollen familie met indentiteits stoornis is headliner. Fans met zweepjes |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Triest sneu , bijna Zaans. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Klopt. Maar komen oorspronkelijk uit trollstigen Noorwegen. Hebben t internet ontdekt |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Goed zo, geen taalfouten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik mis een komma. Spatie te veel. Zesje.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 september 2019 door Stylzz -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Beginnen met complimenten. Goed voor zelfvertrouwen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Sticker mentaliteit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Fundamentje leggen. Daarna hard toeslaan. En dan afwachten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En maar janken dat hij steeds aangevallen word, zelf zo braaf is en dat van Geel er steeds bij gehaald word.
En dan zelf een topic uit 2016 ophalen, man man man. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: He Barabas wanneer mogen we nou gezellig komen borrelen in die tent van je ? |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Iemand weer gepiekeerd door de harde waarheid. Man man man gaat toch maar weer in discussie . Ik negeer het nog 1 keer voordat hij weer gaat huilen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Is Barabas een wond of zo? Het blijft toch terug komen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 08 september 2019 - 10:39 schreef MMM het volgende:En maar janken dat hij steeds aangevallen word, zelf zo braaf is en dat van Geel er steeds bij gehaald word. En dan zelf een topic uit 2016 ophalen, man man man. In alle eerlijkheid begon het als monoloog dit gegraaf... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Nee eerder een soort uitslag. Het jeukt gewoon |
|
|
|