BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: GIOVANNI VAN BRONCKORST GUDDE VAN GEEL OPROTTEN!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 08 september 2019 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 september 2019 - 11:26 schreef tomson het volgende:

[..]

Nee eerder een soort uitslag. Het jeukt gewoon
Toch dan iets in gemist.
Never mind.
MMM
 MMM - zondag 08 september 2019 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 september 2019 - 11:22 schreef igor korneev het volgende:
Iemand weer gepiekeerd door de harde waarheid.
Man man man gaat toch maar weer in discussie .
Ik negeer het nog 1 keer voordat hij weer gaat huilen
Haha jochie toch. Ga je weer moeders beledigen zeker?

Je vraagt er iedere keer om, om aangepakt te worden. Waarom moet je dit topic uit 2016 omhoog halen om die kwal weer te verdedigen? Niemand start de discussie van Geel op maar je komt hier zelf weer mee.

En dan vol verontwaardiging straks als iemand van Geel weer afkraakt. Je vraagt er vaak echt zelf om

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 september 2019 door MMM --
MMM
 MMM - zondag 08 september 2019 - 11:45   quote  deeplink  
Ik heb verder geen zin meer in gezeik of ellenlange discussies. Maar roep het zelf dan ook niet op.

Als er reden voor is prima maar een topic uit 2016, is dat nodig?
igor korneev
 igor korneev - zondag 08 september 2019 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 september 2019 - 11:38 schreef MMM het volgende:

[..]

Haha jochie toch. Ga je weer moeders beledigen zeker?

Je vraagt er iedere keer om, om aangepakt te worden. Waarom moet je dit topic uit 2016 omhoog halen om die kwal weer te verdedigen? Niemand start de discussie van Geel op maar je komt hier zelf weer mee.

En dan vol verontwaardiging straks als iemand van Geel weer afkraakt. Je vraagt er vaak echt zelf om
Lees t nog is door lieverd.
Voordat je Boudewijn weer aan het werk moet zetten.
Je reageert trouwens weer op mij, ik niet op jou. Beetje zielig aan het worden niet waar?
Jij houd van Berghuis, ik van heel Feyenoord en ex Feyenoorders die het goed gedaan hebben.
Als je nu euforisch zit te doen over de tot nu toe behaalde resultaten sinds mafkezen zoals jij mijn geliefde TD hebben weggejaagd, kom ik met dit soort walgelijke topics omhoog.
Om te laten zien hoe triest dit soort fans eigenlijk wel niet zijn.

Laat duidelijk zijn dat je met je frustratie over je weet wel mij alleen maar verder versterkt. Ik voel mij er goed bij deze man te verdedigen, al haal je allerlei onzin uit de kast.
Trek ik een heel Pandora van dit soort neuzen topics omhoog.
En kan ik mijn niveau enorm verlagen.

Beter hou je het bij wat je laatst zei. Lukte mij wel.
Nooit meer op mij reageren aldus MMM. Ik ben wat minder kleinzerig en adviseer je mij met rust te laten wbt het eren van grote (ex) Feyenoorders. Ook al staat t niet op jou lijst.
Staat mij geheel vrij, net zoals jij stam troost of Berghuis begeert

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 september 2019 door igor korneev --
van geil
 van geil - zondag 08 september 2019 - 14:03   quote  deeplink  
Even nootjes halen
igor korneev
 igor korneev - zondag 08 september 2019 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 september 2019 - 11:45 schreef MMM het volgende:
Ik heb verder geen zin meer in gezeik of ellenlange discussies. Maar roep het zelf dan ook niet op.

Als er reden voor is prima maar een topic uit 2016, is dat nodig?
Enige die uitgelokt word ben jij nog.
De rest geloofd t wel eens of oneens
igor korneev
 igor korneev - zondag 08 september 2019 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 september 2019 - 14:03 schreef van geil het volgende:
Even nootjes halen
Shit je hebt echt een glazen bol.
Zit hier met een handje ongezouten pistache nootjes.

Weer takken weer in de Alpen
MMM
 MMM - zondag 08 september 2019 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 september 2019 - 14:01 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Lees t nog is door lieverd.
Voordat je Boudewijn weer aan het werk moet zetten.
Je reageert trouwens weer op mij, ik niet op jou. Beetje zielig aan het worden niet waar?
Jij houd van Berghuis, ik van heel Feyenoord en ex Feyenoorders die het goed gedaan hebben.
Als je nu euforisch zit te doen over de tot nu toe behaalde resultaten sinds mafkezen zoals jij mijn geliefde TD hebben weggejaagd, kom ik met dit soort walgelijke topics omhoog.
Om te laten zien hoe triest dit soort fans eigenlijk wel niet zijn.

Laat duidelijk zijn dat je met je frustratie over je weet wel mij alleen maar verder versterkt. Ik voel mij er goed bij deze man te verdedigen, al haal je allerlei onzin uit de kast.
Trek ik een heel Pandora van dit soort neuzen topics omhoog.
En kan ik mijn niveau enorm verlagen.

Beter hou je het bij wat je laatst zei. Lukte mij wel.
Nooit meer op mij reageren aldus MMM. Ik ben wat minder kleinzerig en adviseer je mij met rust te laten wbt het eren van grote (ex) Feyenoorders. Ook al staat t niet op jou lijst.
Staat mij geheel vrij, net zoals jij stam troost of Berghuis begeert
Wat wil je dat ik lees?

Boudewijn kan genieten van zijn zondag, ben niet van plan om zoals jou te beledigen.

Ik hou van heel Feyenoord waarbij Berghuis de beste speler is waar ik van geniet. Voor zulke spelers neem je een seizoenskaart. Heb jij die trouwens?

Ehm euforisch? Waar doel je op? Ik heb alleen aangegeven dat er betere spelers gehaald zijn dan de afgelopen 2 jaar, dat daar mogelijkheden mee zijn. Is dat direct euforisch?

Ik heb 0 frustratie hoor, ik denk dat jij dat meer hebt. Wat ik voor ogen had is bereikt. Terug naar de top met Feyenoord zonder die enge van Geel die er een potje van gemaakt heeft.

Heb ik inderdaad gezegd. Kleinzerig ben ik niet maar er zijn grenzen, moeders beledigen vind ik echt niveauloos en kinderachtig.

Waar je steeds vandaan haalt dat ik gek ben op Troost? Ik vind dat hij het met de achtergelaten ellende niet slecht heeft gedaan, een extra spits is het enige wat jammer is.

Stam mag zich bewijzen, ik begeer hem?

Normale reactie toch? Zo kan het ook.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 september 2019 door MMM --
MMM
 MMM - zondag 08 september 2019 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 september 2019 - 14:09 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Enige die uitgelokt word ben jij nog.
De rest geloofd t wel eens of oneens
Of ze nemen je niet meer serieus.
igor korneev
 igor korneev - zondag 08 september 2019 - 14:54   quote  deeplink  
Visa versa kerel.
Eens oneens en what ever. Aan beide kanten.
Al vele pagina's duidelijkheid.

Geef t op of ga verder, er is geen winnaar
igor korneev
 igor korneev - zondag 08 september 2019 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 september 2019 - 14:46 schreef MMM het volgende:

[..]

Wat wil je dat ik lees?

Boudewijn kan genieten van zijn zondag, ben niet van plan om zoals jou te beledigen.

Ik hou van heel Feyenoord waarbij Berghuis de beste speler is waar ik van geniet. Voor zulke spelers neem je een seizoenskaart. Heb jij die trouwens?

Ehm euforisch? Waar doel je op? Ik heb alleen aangegeven dat er betere spelers gehaald zijn dan de afgelopen 2 jaar, dat daar mogelijkheden mee zijn. Is dat direct euforisch?

Ik heb 0 frustratie hoor, ik denk dat jij dat meer hebt. Wat ik voor ogen had is bereikt. Terug naar de top met Feyenoord zonder die enge van Geel die er een potje van gemaakt heeft.

Heb ik inderdaad gezegd. Kleinzerig ben ik niet maar er zijn grenzen, moeders beledigen vind ik echt niveauloos en kinderachtig.

Waar je steeds vandaan haalt dat ik gek ben op Troost? Ik vind dat hij het met de achtergelaten ellende niet slecht heeft gedaan, een extra spits is het enige wat jammer is.

Stam mag zich bewijzen, ik begeer hem?

Normale reactie toch? Zo kan het ook.
Ok heilige.
Je reacties niet beledigend, ga toch darten.
Oog om oog tand om tand?

Niet gefrustreerd? In 1 bericht weerspreekt je dit al.
"Wat ik voor ogen had is bereikt,terug naar de top met Feyenoord"
"Zonder enge van geel die er een potje van heeft gemaakt"

Daarom open ik dit topic in 2016 was je ook al zo, jaar later kampioen.
Wat had je dan voor ogen om te bereiken?

Van geel heeft het super gedaan, maar wil graag wat nieuws, ja dat zou een respectabele mening zijn.

Je zit gewoon te trollen al meer dan 4 jaar lang , zou ik bij jou held moeten doen.

Was eigenlijk blij dat je moeder er bij halen eindelijk het effect leek te hebben.
Kon eindelijk vrijuit praten over Martin, zonder je stuitende kinderachtige tunnel visie beledigingen.

Kijk eens in het Sjaak troost topic, als ik zo evil was als jij praatte ik al anders.
Ondanks de foutjes in het begin en de waardeloze competitie start geef ik het een kans.

Niet voor jou overigens, maar omdat ik om de club geef.

Leer maar respect te hebben voor iemand zijn mening.
Ik ben immers geen neus en ben GROOT fan van Martin zijn periode bij Feyenoord, ga jij helemaal niets aan veranderen.

Al erg genoeg dat mensen zoals jij hem op zo,n schandelijke manier hebben verjaagd.
Kan er nog eindeloos over doorgaan maar wel duidelijk zo.
MMM
 MMM - zondag 08 september 2019 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 september 2019 - 15:09 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Ok heilige.
Je reacties niet beledigend, ga toch darten.
Oog om oog tand om tand?

Niet gefrustreerd? In 1 bericht weerspreekt je dit al.
"Wat ik voor ogen had is bereikt,terug naar de top met Feyenoord"
"Zonder enge van geel die er een potje van heeft gemaakt"

Daarom open ik dit topic in 2016 was je ook al zo, jaar later kampioen.
Wat had je dan voor ogen om te bereiken?

Van geel heeft het super gedaan, maar wil graag wat nieuws, ja dat zou een respectabele mening zijn.

Je zit gewoon te trollen al meer dan 4 jaar lang , zou ik bij jou held moeten doen.

Was eigenlijk blij dat je moeder er bij halen eindelijk het effect leek te hebben.
Kon eindelijk vrijuit praten over Martin, zonder je stuitende kinderachtige tunnel visie beledigingen.

Kijk eens in het Sjaak troost topic, als ik zo evil was als jij praatte ik al anders.
Ondanks de foutjes in het begin en de waardeloze competitie start geef ik het een kans.

Niet voor jou overigens, maar omdat ik om de club geef.

Leer maar respect te hebben voor iemand zijn mening.
Ik ben immers geen neus en ben GROOT fan van Martin zijn periode bij Feyenoord, ga jij helemaal niets aan veranderen.

Al erg genoeg dat mensen zoals jij hem op zo,n schandelijke manier hebben verjaagd.
Kan er nog eindeloos over doorgaan maar wel duidelijk zo.
Heb ik jou ooit beledigd of gekwetst? Laat staan een dierbare? Nooit en dat zal ik ook niet doen.

Ik ben echt niet gefrustreerd. Die 2 opmerkingen is zoals ik het zie

Dikgedrukte vind ik echt weer stuitend, was gewoon een hele misplaatste opmerking van je. En dan je vrijuit over van Geel kan praten.. Jeetje, hoe diep zit je liefde voor hem?

Ik zie geen fouten van Troost vooralsnog. Er was bij de start van de competitie niets in kas, wat verwacht je dan? Kelly had ik niet gehaald.

Ik denk dat jij ook respect moet tonen voor een afwijkende mening. Er hoeft maar iets negatiefs over van Geel te staan en je duikt er direct bovenop..

Laatste stukje. Ja ieder zijn ding. Ik ben blij dat hij weg is. Op naar de terugkeer aan de top met een duidelijk beleid en netwerk.
igor korneev
 igor korneev - zondag 08 september 2019 - 16:20   quote  deeplink  
Ja zeker. Een dierbare nee klopt.zo iets stoms zou ik ook nooit zeggen, tenzij iemand langdurig gaat lopen etteren en goede tegen argumenten wegpoetsen met pesterige krachttermen.
Zoals jij het ziet, je dringt het op. En is zoals dit topic in 2016 laat zien uit frustratie.
Hoe kun je toen al zo fel zijn tegen Martin, die zie ik dus als Feyenoord familie, zit in mijn hart.
Troost mag verder waar Martin gestopt was en dat is echt 10x beter dan toen Martin begon.
Het zijn de krachttermen die je gebruikt. Je hebt hem 10000 keer vervloekt. Gaat te ver.
Als geel er nog zat zag je nu alleen maar fouten, weet je ontkennings reactie nu al.

Nee hoor niet perse, kan best zijn fouten toegeven.
Maar ben wel speciaal lid geworden om hem tegen een hetze te steunen.

Laatste ook weer zoiets, ik zeg het anders. Ik hoop op het voortzetten van t goede werk van afgelopen jaren. Met desnoods een andere insteek

Ik hoef maar iets positiefs te zeggen en je zit erbovenop.

Zo snijd het mes aan 2 kanten.

Ruimte houden is de enige oplossing, maar termen als kwal, puinhopen, wanbeleid,club kapot zijn provocatie

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 september 2019 door igor korneev --
MMM
 MMM - zondag 08 september 2019 - 16:31   quote  deeplink  
Tenzij vind ik echt geen goede reden. We zitten hier op een forum om over voetbal te praten, laat mensen die je lief hebt er dan buiten. Moet jij toch ook beamen lijkt me?

Ik ben dit topic niet eens gestart dus van mij had je het niet omhoog hoeven halen. Periode van Geel en Gio hebben we wel erg vaak een crisis gehad, te vaak. Alleen het kampioensjaar niet. Vind ik wat veel.

Als van Geel goede dingen deed heb ik dat ook toegegeven. De laatste 2 jaar is er echter wanbeleid gevoerd, VIND IK. Jij vind van niet, dat mag ook.

Ik plaats niet iets met de gedachte om jou te provoceren, ik plaats iets omdat ik dat vind.

igor korneev
 igor korneev - zondag 08 september 2019 - 16:33   quote  deeplink  
Ik heb tientallen handreikingen gedaan om het te sussen tussen ons.
Je hebt er nog geen 1 keer eentje aangenomen voor de lieve vrede.
Laat staan zelf gegeven
igor korneev
 igor korneev - zondag 08 september 2019 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 september 2019 - 16:31 schreef MMM het volgende:
Tenzij vind ik echt geen goede reden. We zitten hier op een forum om over voetbal te praten, laat mensen die je lief hebt er dan buiten. Moet jij toch ook beamen lijkt me?

Ik ben dit topic niet eens gestart dus van mij had je het niet omhoog hoeven halen. Periode van Geel en Gio hebben we wel erg vaak een crisis gehad, te vaak. Alleen het kampioensjaar niet. Vind ik wat veel.

Als van Geel goede dingen deed heb ik dat ook toegegeven. De laatste 2 jaar is er echter wanbeleid gevoerd, VIND IK. Jij vind van niet, dat mag ook.

Ik plaats niet iets met de gedachte om jou te provoceren, ik plaats iets omdat ik dat vind.
Nog wat te ontkennend allemaal, maar gaat de goede kant op.

Ik haal het ook niet perse alleen voor jou omhoog, gewoon om te laten zien wat een droevenis hier soms is, was gewoon een pispaal geworden.
Je mag wensen dat we op korte termijn weer kampioen worden.

Heb ook aangegeven niet alles de laatste 2 jaar geweldig gevonden te hebben.
Maar club kapot, Wanbeleid, en alles is gewoon niet handig en bedoeld om zwart te maken
igor korneev
 igor korneev - zondag 08 september 2019 - 16:42   quote  deeplink  
"tenzij"is voor mij dus alle reden.

4 jaar , misschien nog langer is tov van 1 kwetsende persoonlijke aanval nog extreem mild. Dat is dan weer mijn inziens.
Denk dat het al jaren duidelijk was hoe je hier t bloed onder m'n nagels haalde
Ik heb je eigenlijk nog nooit iets vriendelijks over van geel horen zeggen, is ook niet waar.

1 keer kan ik mij herinneren dat je het naar de laatste 2 jaar verschoof.
Waarschijnlijk omdat t niet te ontkennen was.
Maar zoals je in alle oude topics kunt lezen gaat het bij jou niet om de laatste 2 jaar.
Daarvoor schreef je ook haatvol, nogmaals de rede van mijn aanmelding.
Je hebt hiermee een nemesis gecreëerd

MMM
 MMM - zondag 08 september 2019 - 17:02   quote  deeplink  
Dan zijn we denk klaar, komen we niet uit op dat gebied. Tenzij is ten alle tijden geen reden om iemand die je lief hebt te kwetsen. Maar normen en waarden kunnen uiteraard verschillen per persoon.

Al jaren duidelijk? Je valt me pas de laatste tijd op moet ik zeggen. Geregisteerd in 2016 zie ik maar totaal niet het idee dat je hier toen al kwam.

Klopt, voor de titel vond ik het ook al niet best. Maar zeker de laatste 2 jaar was heel slecht.

Nemesis? Ik lig hier echt niet wakker van hoor.. Ik kom voor mijn plezier hier om over Feyenoord te praten, verder moeten we het ook allemaal niet te serieus nemen.
MMM
 MMM - zondag 08 september 2019 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 september 2019 - 16:39 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Nog wat te ontkennend allemaal, maar gaat de goede kant op.

Ik haal het ook niet perse alleen voor jou omhoog, gewoon om te laten zien wat een droevenis hier soms is, was gewoon een pispaal geworden.
Je mag wensen dat we op korte termijn weer kampioen worden.

Heb ook aangegeven niet alles de laatste 2 jaar geweldig gevonden te hebben.
Maar club kapot, Wanbeleid, en alles is gewoon niet handig en bedoeld om zwart te maken
Kampioen worden zal lastig worden. Ajax is snel gegroeid, moeilijk in te halen.

Club kapot en wanbeleid blijft een mening natuurlijk, die ik deel. Jij niet. Ook prima toch?
igor korneev
 igor korneev - zondag 08 september 2019 - 17:28   quote  deeplink  
Inderdaad, je maakt het mij onmogelijk om excuses aan te bieden.
Stond op t punt, want ik ben erg Vergevings gezind.
Het is te duidelijk, dat jij dit wel moeilijk vind, fouten toe te geven.

Zoals we al sinds 2016 mot hebben en excuses van mijn kant. Blijf je doorgaan en je trots te groot.
Jammer dan gaan we gewoon door, kan ook een draak worden en zoals je zegt niet te serieus nemen. Zo bekijk ik dan ook in mijn ogen vervelende individuen hier. Ik ken ze toch niet, zal me dan ook een worst wezen als t hard word welke zinnen ik maak.

Maar zeg nogmaals. Het zou anders kunnen, ik sta ervoor open, maar ga aan niemand zij. Voeten kussen omdat hij een trotse starre man wil zijn
igor korneev
 igor korneev - zondag 08 september 2019 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 september 2019 - 17:02 schreef MMM het volgende:
Dan zijn we denk klaar, komen we niet uit op dat gebied. Tenzij is ten alle tijden geen reden om iemand die je lief hebt te kwetsen. Maar normen en waarden kunnen uiteraard verschillen per persoon.

Al jaren duidelijk? Je valt me pas de laatste tijd op moet ik zeggen.
Tuurlijk
igor korneev
 igor korneev - zondag 08 september 2019 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 september 2019 - 17:05 schreef MMM het volgende:

[..]

Kampioen worden zal lastig worden. Ajax is snel gegroeid, moeilijk in te halen.

Club kapot en wanbeleid blijft een mening natuurlijk, die ik deel. Jij niet. Ook prima toch?
Klopt
2e zin mag, maar zolang we elkaar daar geen vrijheid in geven mag het kennelijk niet..
MMM
 MMM - zondag 08 september 2019 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 september 2019 - 17:28 schreef igor korneev het volgende:
Inderdaad, je maakt het mij onmogelijk om excuses aan te bieden.
Stond op t punt, want ik ben erg Vergevings gezind.
Het is te duidelijk, dat jij dit wel moeilijk vind, fouten toe te geven.

Zoals we al sinds 2016 mot hebben en excuses van mijn kant. Blijf je doorgaan en je trots te groot.
Jammer dan gaan we gewoon door, kan ook een draak worden en zoals je zegt niet te serieus nemen. Zo bekijk ik dan ook in mijn ogen vervelende individuen hier. Ik ken ze toch niet, zal me dan ook een worst wezen als t hard word welke zinnen ik maak.

Maar zeg nogmaals. Het zou anders kunnen, ik sta ervoor open, maar ga aan niemand zij. Voeten kussen omdat hij een trotse starre man wil zijn
Ik heb echt geen problemen om fouten toe te geven. Zo heb ik hier ook vaak gezegd dat ik Vejinovic een prima aankoop vond. Helaas mislukt. Echter het merendeel van de aankopen van van Geel stond ik niet achter..

Ik meen het echt als ik zeg dat er me echt weinig van bij staat dat er in 2016 al discussies waren. Ik heb pas het idee dat je de laatste tijd hier veelvuldig komt.

Dat je iemand niet persoonlijk kent en dat het je dan niet uitmaakt of het hard word qua verwensingen vind ik onzin. Al ken je iemand niet, er moet wel normaal gedaan worden. Beetje normen en waarden mag best.
MMM
 MMM - zondag 08 september 2019 - 18:29   quote  deeplink  
En zo lopen we wel een beetje op het eind van de discussie denk ik ;)
igor korneev
 igor korneev - zondag 08 september 2019 - 18:49   quote  deeplink  
Oké prima zo dan even.
Hopelijk zo een beetje bijgelegd.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 08 september 2019 - 19:00   quote  deeplink  
Ik ga even offline ,dit is zo intens .
Om dit moment te verwerken heb ik echt een beetje hulp bij nodig .
van geil
 van geil - zondag 08 september 2019 - 19:33   quote  deeplink  
Nootjes zijn op.
igor korneev
 igor korneev - zondag 08 september 2019 - 20:16   quote  deeplink  
Hahaaha
zin in darten ineens
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 08 september 2019 - 20:22   quote  deeplink  
De boel weer opschudden maar?
tomson
 tomson - zondag 08 september 2019 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 september 2019 - 19:00 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik ga even offline ,dit is zo intens .
Om dit moment te verwerken heb ik echt een beetje hulp bij nodig .
Haha.. laters ouwe reus
igor korneev
 igor korneev - zondag 08 september 2019 - 20:29   quote  deeplink  
Jouw beurt weer.

Even bijkomen met een absintje
MightyAce
 MightyAce - zondag 08 september 2019 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 september 2019 - 19:33 schreef van geil het volgende:
Nootjes zijn op.
Komt door die Klootzak Van Geel

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3095
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: GIOVANNI VAN BRONCKORST GUDDE VAN GEEL OPROTTEN!

0.0212428