|
|
FeyenoordTillIDie
|
|
|
quote: ja jij heet niet voor niks van geil op mevrouw van bronckhorst!P; jij bent overal geil op!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 januari 2016 door FeyenoordTillIDie -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je eet te veel rauw vlees. |
|
|
|
|
Felbm
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 17:29 schreef FeyenoordTillIDie het volgende:[..] wat er nu rondloopt ook niet!maar kazim had tenminste spirit.in en buiten het veld.tenminste geen mak schaapje die zich zo naar de slachtbank zonder slag of stoot laat leiden.... En met hem in de spits ging het goed? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik heb geen hekel aan Gio, maar dit kan hij duidelijk nog niet aan. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Rot op met dit soort topics bedoel je zeker.Gio wegsturen is zo'n beetje het stomste wat je nu kan doen. Denken de spelers dat het door de trainer kwam. Terwijl zij er een potje van maken. FEYENOORD FOR EVER in goede en in slechte tijden. Laat Gio zijn werk maar voorzetten |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bij een normaal bedrijf/club zouden er koppen rollen. |
|
|
|
|
FeyenoordTillIDie
|
|
|
quote: precies.dit is geen normaal bedrijf.dit is een sociale instelling oftewel sociale werkplaats voor mongooltjes |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 15:48 schreef FeyenoordTillIDie het volgende:5 NEDERLAGEN OP RIJ!DAT IS ONTSLAG!RUTTE MOEST OOK WEG.VAN BRONCKHORST PRECIES HETZELFDE VERHAAL MAAR NU MAG HIJ BLIJVEN ZITTEN HE. Sorry maar van Bronckhorst doet het helemaal niet verkeerd. Hij beschikt gewoon over te weinig kwaliteit. Karsdorp is geen schim van het begin van het seizoen. Het heeft erg veel met vertrouwen te maken. Elia opgehemeld en zelfs voor nederlands elftal gekozen. Hij is het hele seizoen niet 1 keer de rechtback voorbijgekomen. Kramer ach mensen nog nooit zo'n zwakke spits gehad bij ons en ik kom er al meer dan 50 jaar. Vermeer daar heb je nog veel punten aan te danken. Van der Heijden komt ook heel veel tekort. Vejinovic scoorde nog vaak bij Vitesse, hier lijkt hij kuipkoorts te hebben. Kuijt werkt zich het lazarus maar er komt ook bijna niets van uit. Vilena is redelijk maar ik vind het zo verschrikkelijk zwak wanneer hij zegt ik blijf nog tot eind van het jaar wil met mijn club nog een prijs pakken. Loop dan niet bij jou club gratis de deur uit alleen om heel veel handgeld te krijgen. Wat een vreselijk nagemaakte ben je dan. Teken nog gewoon 1 jaar bij met daarin gelimiteerd transferbedrag zeg van 3 miljoen. Geef hem 500.000 meer salaris in dat jaar dan verdient Feij ook nog 2.5 milj bij verkoop. Dan heb je een Feij hart maar niet nu zo'n grote bek en voor niets de deur uit lopen. 020 praktijken zijn dat.Nelom komt gewoon vee tekort. Vindt het wel tof van Kongolo dat hij wel heeft bijgetekend daar kan Vilena nog wat van leren. Van Beek komt er wel heel jonge speler die groeit nog goed. El ahmadi is over de top. Gustafson moet je nog tijd gunnen. Maar er zullen er straks toch een paar gerichte aankopen bij moeten. Hoop dat Tapia de 1e hiervan is. Maar wie je nu als trainer bij het huidige team zet veel beter zit hier niet in. Nu woensdag tegen Roda dan moet je echt met 300% erin knallen. Geen lamlendigheid meer maar beuken en knallen. |
|
|
|
|
FeyenoordTillIDie
|
|
|
VAN GEEL GUDDE VAN BRONCKHORST OPROTTEN! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 17:52 schreef legrande het volgende:[..] Sorry maar van Bronckhorst doet het helemaal niet verkeerd. Hij beschikt gewoon over te weinig kwaliteit. Karsdorp is geen schim van het begin van het seizoen. Het heeft erg veel met vertrouwen te maken. Elia opgehemeld en zelfs voor nederlands elftal gekozen. Hij is het hele seizoen niet 1 keer de rechtback voorbijgekomen. Kramer ach mensen nog nooit zo'n zwakke spits gehad bij ons en ik kom er al meer dan 50 jaar. Vermeer daar heb je nog veel punten aan te danken. Van der Heijden komt ook heel veel tekort. Vejinovic scoorde nog vaak bij Vitesse, hier lijkt hij kuipkoorts te hebben. Kuijt werkt zich het lazarus maar er komt ook bijna niets van uit. Vilena is redelijk maar ik vind het zo verschrikkelijk zwak wanneer hij zegt ik blijf nog tot eind van het jaar wil met mijn club nog een prijs pakken. Loop dan niet bij jou club gratis de deur uit alleen om heel veel handgeld te krijgen. Wat een vreselijk nagemaakte ben je dan. Teken nog gewoon 1 jaar bij met daarin gelimiteerd transferbedrag zeg van 3 miljoen. Geef hem 500.000 meer salaris in dat jaar dan verdient Feij ook nog 2.5 milj bij verkoop. Dan heb je een Feij hart maar niet nu zo'n grote bek en voor niets de deur uit lopen. 020 praktijken zijn dat.Nelom komt gewoon vee tekort. Vindt het wel tof van Kongolo dat hij wel heeft bijgetekend daar kan Vilena nog wat van leren. Van Beek komt er wel heel jonge speler die groeit nog goed. El ahmadi is over de top. Gustafson moet je nog tijd gunnen. Maar er zullen er straks toch een paar gerichte aankopen bij moeten. Hoop dat Tapia de 1e hiervan is. Maar wie je nu als trainer bij het huidige team zet veel beter zit hier niet in. Nu woensdag tegen Roda dan moet je echt met 300% erin knallen. Geen lamlendigheid meer maar beuken en knallen. Verstandige post vind ik. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
gio gaat dit tij niet keren , deze groep heeft een trainer nodig die er boven op zit , en ja deze selectie komt kwaliteit te kort maar onder rutten speelden we nog goede wedstrijden met herkenbaar voetbal met toch een mindere selectie |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
onder gio heb ik nog geen enkele wedstrijd gezien wat ergens op lijkt |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 17:52 schreef legrande het volgende:[..] Sorry maar van Bronckhorst doet het helemaal niet verkeerd. Hij beschikt gewoon over te weinig kwaliteit. Karsdorp is geen schim van het begin van het seizoen. Het heeft erg veel met vertrouwen te maken. Elia opgehemeld en zelfs voor nederlands elftal gekozen. Hij is het hele seizoen niet 1 keer de rechtback voorbijgekomen. Kramer ach mensen nog nooit zo'n zwakke spits gehad bij ons en ik kom er al meer dan 50 jaar. Vermeer daar heb je nog veel punten aan te danken. Van der Heijden komt ook heel veel tekort. Vejinovic scoorde nog vaak bij Vitesse, hier lijkt hij kuipkoorts te hebben. Kuijt werkt zich het lazarus maar er komt ook bijna niets van uit. Vilena is redelijk maar ik vind het zo verschrikkelijk zwak wanneer hij zegt ik blijf nog tot eind van het jaar wil met mijn club nog een prijs pakken. Loop dan niet bij jou club gratis de deur uit alleen om heel veel handgeld te krijgen. Wat een vreselijk nagemaakte ben je dan. Teken nog gewoon 1 jaar bij met daarin gelimiteerd transferbedrag zeg van 3 miljoen. Geef hem 500.000 meer salaris in dat jaar dan verdient Feij ook nog 2.5 milj bij verkoop. Dan heb je een Feij hart maar niet nu zo'n grote bek en voor niets de deur uit lopen. 020 praktijken zijn dat.Nelom komt gewoon vee tekort. Vindt het wel tof van Kongolo dat hij wel heeft bijgetekend daar kan Vilena nog wat van leren. Van Beek komt er wel heel jonge speler die groeit nog goed. El ahmadi is over de top. Gustafson moet je nog tijd gunnen. Maar er zullen er straks toch een paar gerichte aankopen bij moeten. Hoop dat Tapia de 1e hiervan is. Maar wie je nu als trainer bij het huidige team zet veel beter zit hier niet in. Nu woensdag tegen Roda dan moet je echt met 300% erin knallen. Geen lamlendigheid meer maar beuken en knallen. De 2e zin anders interpreteren en het klopt |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
John de Wolf als trainert??? |
|
|
|
|
FeyenoordTillIDie
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Namaak Limburgers moeten gewoon oprotten |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ga jij die vergissing ook al maken? |
|
|
|
|
ferfan
|
|
|
Je staat zeker gio wel toe te juichen als hij de knvb beker omhoog houdt op de coolsingel?? |
|
|
|
|
FeyenoordTillIDie
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 22:12 schreef ferfan het volgende:Je staat zeker gio wel toe te juichen als hij de knvb beker omhoog houdt op de coolsingel?? Het enige wat die kluns omhoog houdt is zijn pikkie en zelfs daar heeft hij problemen mee die incompetente klootzak! |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
Ja... Dat is de oplossing. ..laten we iedereen eruit gooien. Alle spelers ook op non actief zetten. SC Feyenoord in de Kuip laten spelen, graag degraderen en volgend jaar de schaal van de Jupiler League omhoog houden.
Weer een emotionele Topic waar je niets mee kan. |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Dan hebben we in iedergeval een feest neus, Mien waar is mijn NEUS. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zie je wel da je een neus bent.. |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Ja ik zocht hem al het is weer lachen met die neuzen daar, en Pim lacht mee en Martin kijkt gelaten toe . |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lekker blijven zitten bestuur. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Bij een normaal bedrijf zou een onervaren manager nooit gevraagd worden voor zo'n functie. En bij een normaal bedrijf zou zo'n jonge werknemer een goede coach krijgen. En zou het management in de bres springen op cruciale momenten. Van Bronkhorst is in een moeilijke fase ingestapt. 1e keus JP heeft de baan zelfs geweigerd, omdat hij langer bij Feyenoord wil blijven en ontslag nadrukkelijk op de loer ligt. Gio was er toen de club hem nodig had, ook al kan hem dit een leuke carriere als trainer kosten (kijk maar eens naar Pim Verbeek). Ik ben van mening dat de club, de supporters, maar vooral het management hem moet steunen. Helaas neemt alleen Koeman het voor hem op. |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Gio het moet beter toch topsport klimaat weer geen achebar,weer die prutser van een Kramer .nee Gio het moet beter na zes nederlagen Pim lacht stiekum in zijn vuistje broodje hamburger boy. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Ja Els daar hebje een punt Maar Gio moet ook even hand in eigen boezem steken om Achebar in deze crusiale wedstrijden niet op te stellen.Steeds blijft hij maar op Kramer terug komen en op een lucky coal hopen. Terwijl hij allang bewezen heeft het niet te kunnen oplossen,dus nu had het dit moment voor achebar moeten zijn die zich zelf wel bewezen heeft. Al is het enkel tegen psv dat kunnen we van Kramer niet zeggen.Hij zegt continue ook dat het beter moet daar hoor ik hem niet meer over en zie er ook niets van terug tot nog toe.Als er ook maar een beetje strijd van de tegenstander komt , heeft hij daar de grootste moeite mee hij lost het niet op.Metje eigen jeugd verliezen dat zou kunnen maar niet op voorhand je bent dan bezig in de ecgte opbouw maar nu lijkt het nergens op.Je moet leren vanje fouten het is geen klijne jongen meer hij heeft naar mijn mening ervaring genoeg om te weten het tegen overgestelde is een keer uit te proberen maar hij heeft het lef niet of hij ziet het of hij is strondeigenwijs. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
oisn voiewmvpowievpmvewpeimmpeoiv tilapia |
|
|
|
|
jacky chan
|
|
|
Wat mij verbaast is dat Rotterdam tot 1 vd grootste havensteden ter wereld hoort. Er zitten miljoenenbedrijven volop en we kunnen nauwelijks een vermogende sponsor naar binnen harken....vervolgens kopen we allemaal B-garnituur en kansloze rukkers.....en kunnen we deze forum weer volpleuren met onze afgunst en zondebokkies zoeken....kom op mensen....het draait allemaal om pieken....wie betaald die bepaald. Daar ligt het probleem. |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Je zou nu toch moeten weten dat het nietwerkt met Kramer helaas hoor houd mij tengoede ,maar deze man heeft zijn kunnen nu wel bewezen.Wat mij betreft moet er een totale andere technise stafkomen en ik denk ook dat dat gaat gebeuren want het werkt gewoonweg niet met deze mensen.Maar iedereen weet het wat speelt zich daar binnen boven af ,wat zijn de gedachten en meni gen van Blokland,hij gaf daar ooit op tv is antwoord op oh bij verlies gaan we gewoon een broodjehamburger halen.Dat is dan je vrienden van feijenoord die naar mijn mening alleen voor eigen gewin in de kuip zitten.En bij de zoveelste verlies partij er totaal geen belang bij hebben om het beter te maken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2016 - 15:28 schreef fer63 het volgende:Ja Els daar hebje een punt Maar Gio moet ook even hand in eigen boezem steken om Achebar in deze crusiale wedstrijden niet op te stellen.Steeds blijft hij maar op Kramer terug komen en op een lucky coal hopen. Terwijl hij allang bewezen heeft het niet te kunnen oplossen,dus nu had het dit moment voor achebar moeten zijn die zich zelf wel bewezen heeft. Al is het enkel tegen psv dat kunnen we van Kramer niet zeggen.Hij zegt continue ook dat het beter moet daar hoor ik hem niet meer over en zie er ook niets van terug tot nog toe.Als er ook maar een beetje strijd van de tegenstander komt , heeft hij daar de grootste moeite mee hij lost het niet op.Metje eigen jeugd verliezen dat zou kunnen maar niet op voorhand je bent dan bezig in de ecgte opbouw maar nu lijkt het nergens op.Je moet leren vanje fouten het is geen klijne jongen meer hij heeft naar mijn mening ervaring genoeg om te weten het tegen overgestelde is een keer uit te proberen maar hij heeft het lef niet of hij ziet het of hij is strondeigenwijs. En plots weer leesbaar. Typisch.... |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Een beetje trainer was allang zelf opgestapt! |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Het lijkt wel of er een vloek op deze club heerst. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Koffie juffrouw, terreinknecht, schoonmaakster oprotten, patat boer oprotten. Dat kan toch nu niet of zie ik het zo verkeerd |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2016 - 15:33 schreef jacky chan het volgende:Wat mij verbaast is dat Rotterdam tot 1 vd grootste havensteden ter wereld hoort. Er zitten miljoenenbedrijven volop en we kunnen nauwelijks een vermogende sponsor naar binnen harken....vervolgens kopen we allemaal B-garnituur en kansloze rukkers.....en kunnen we deze forum weer volpleuren met onze afgunst en zondebokkies zoeken....kom op mensen....het draait allemaal om pieken....wie betaald die bepaald. Daar ligt het probleem. Dat komt mede door die randdebielen die Feyenoord steeds weer slechte reclame bezorgen ! Laten ze eerst deze randdebielen eens allemaal aanpakken en voor een lange tijd opsluiten ... |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Ooit zullen ze weer gestraft worden en zegt de wereld weer ahhhhhhh erg he maar ondertussen maken ze iedereen kopot. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Deze wedstrijd kun je verliezen. Verwijt ik Gio minder. Maar de volgende wedstrijd.... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Met deze opstelling en opbatting als in de eerste helft pak je ze 3 punten |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Dat komt om dat het van huis uit geen joodse club is . |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Tuurlijk met hetgeluk dat de strafschop er niet in ging ,je wint geen wedstrijd meer.Ik zie Utrecht nog winnen van ons, afgezien van AZ die weer lekker gemotiveerd naar de kuip komt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wat een kut supporter ben jij toch zeg.. |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Ik heb het al gezegd het word weer playoffs spelen en dan weer net niet .Het moet beter Gio topsport klimaat ,flikker toch op man. |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Ja nee Renato we winnen iedere wedstrijd ik voel me zo prettig joh en waar het aan ligt ik weet het niet,jij wel toch?we houden ons gewoon voor dat het goed is gegaan.Hand in hand naar de klote met feijenoord zo denken ze daar boven neee dan heb ik het gedaan toch lulhannes. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Daar hoop ik bij enkele posters ook nog steeds op. |
|
|
|