|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2016 - 15:42 schreef piet de paler het volgende:Koffie juffrouw, terreinknecht, schoonmaakster oprotten, patat boer oprotten. Dat kan toch nu niet of zie ik het zo verkeerd Koffiejuffrouw is 8 jaar geleden al weggesaneerd. Die rot niet nog eens op. |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
We staan derde Renato drinkt het totje door derde derde straks word het weer vierde daar ben ik bang voor .tyfuszooi |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ook die kun je verliezen. Ik heb die 7 verliespartijen al ingecalculeerd. Roda was een meevaller. Nu nog 2 goed geplande meevallers en ik ga naar de Coolsingel. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2016 - 15:56 schreef fer63 het volgende:We staan derde Renato drinkt het totje door derde derde straks word het weer vierde daar ben ik bang voor .tyfuszooi We stonden gisteren al 4e. Waar word je nog meer bang van? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2016 - 15:55 schreef fer63 het volgende:Ja nee Renato we winnen iedere wedstrijd ik voel me zo prettig joh en waar het aan ligt ik weet het niet,jij wel toch?we houden ons gewoon voor dat het goed is gegaan.Hand in hand naar de klote met feijenoord zo denken ze daar boven neee dan heb ik het gedaan toch lulhannes. Tuurlijk is het kut. Dat ziet iedereen maar waarom elke keer dat vergelijk met die joden aanhalen ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2016 - 15:56 schreef fer63 het volgende:We staan derde Renato drinkt het totje door derde derde straks word het weer vierde daar ben ik bang voor .tyfuszooi We staan al vierde hoor maar dat dringt nog niet bij je door.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Verstandig om te gaan voorsorteren op een visie in de komende jaren. En daarmee ook onder loep leggen of huidige verantwoordelijken daarin passen.
Anders vrees ik stilstand in jaren waarin in meerdere opzichten vooruitgang daadwerkelijk zichtbaar moet worden. |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Ja ik word er niet goed van dat blijkt maar dus op naarde play offs zo goed dan. |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
En ook dat roepie roepie we al jaaaaaaaaaaaaaaren Henk |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Dat noemen ze ook om de brei heen lopen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
We gaan niet naar de play offs gewoon derde of de knvb beker de competitie is niet over |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Het bestuur doet totaal zijn best niet om feijenoord beter te maken dat is nu wel duidelijk en Martin is de pispaal. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar nogmaals nu kun je het niet veranderen, te grote gok en die derde plek en de knvb beker zijn niet uit het zicht |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Ik mag het hopen ik had feijenoord tegen ajaks op een gelijk spel gehouden minimaal ,maar het werd haast 3-1 Piet. En dan met de hakken over de sloot tegen roda en straks weer AZ die weer grmotiveerd naar feijenoord komt. |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Ik hoop dat we de beker pakken uiterraard, maar ik heb er een hard hoofd in, het was vandaag weer ppfffff. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik vond de eerste helft reden tot optimisme, |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Beetje een boehoe topic. Dacht zeker dat we kampioen konden worden? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Langer meedoen had wel gemoeten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: En vooral meer punten. Ook al zou je derde worden, het punten aantal plus doelsaldo wordt schandalig. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Met middelmaat dus ook he, MMM. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Kun je dit topic niet beter omdopen tot het Calimero,-hiephiephoi,-zij-zijn-groot-en-ik-is-klein-topic? Man, ga achter je club staan ipv de boel afzeiken. Ja er is reden toe, maar om maar altijd te gaan zwartepieten.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op monday 08 february 2016 - 14:14 schreef Arie.Klooster het volgende:Kun je dit topic niet beter omdopen tot het Calimero,-hiephiephoi,-zij-zijn-groot-en-ik-is-klein-topic? Man, ga achter je club staan ipv de boel afzeiken. Ja er is reden toe, maar om maar altijd te gaan zwartepieten.... Voel me niet aangesproken. |
|
|
|
|
het kale mannetje
|
|
|
Rust in de tent houden en na dit seizoen van Geel en gudde opzouten.
Ik krijg toch wel meer respect voor Rutten die had minder matriaal en liet Feyenoord toch aantrekkelijk en aanvallend voetbal spelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik ook niet, gewoon benoemen wat kut is en accepteren dat anderen een andere mening hebben en dat die dan ook kut zijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Vind ik wel, met deze selectie had je met 2 vingers in de neus 3e moeten worden en gewoon mee moeten doen om plek 1. Dat is Gio met zijn staff te verwijten + de spelers zelf.
Martin verwijt ik de slechte aankopen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 08 februari 2016 - 14:14 schreef Arie.Klooster het volgende:Kun je dit topic niet beter omdopen tot het Calimero,-hiephiephoi,-zij-zijn-groot-en-ik-is-klein-topic? Man, ga achter je club staan ipv de boel afzeiken. Ja er is reden toe, maar om maar altijd te gaan zwartepieten.... We staan al jaren achter de club, met al 17 jaar geen kampioenschap. Er moet kritisch gekeken worden naar iedereen. Van directie tot TS tot de spelersgroep.
Kop in het zand steken zou pas stom zijn. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Van die 17 zijn we al een jaar of tien zonder budget spelers aan het kopen. Velen vergeten dat we nog steeds niet zo gezond zijn dat we maar kunnen kopen wat we willen... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op maandag 08 februari 2016 - 14:53 schreef het kale mannetje het volgende:Rust in de tent houden en na dit seizoen van Geel en gudde opzouten. Ik krijg toch wel meer respect voor Rutten die had minder matriaal en liet Feyenoord toch aantrekkelijk en aanvallend voetbal spelen. Huh? Aantrekkelijk voetbal? Ik neem aan dat je hier sarcastisch bent of meen je dit ook nog echt? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Realiteit volledig uit het oog verloren hier.... onderbuikgevoelens. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
1 goede wedstrijd en alles is anders. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Slotje op dit jankmuilentopic |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 08 februari 2016 - 16:14 schreef Arie.Klooster het volgende:Van die 17 zijn we al een jaar of tien zonder budget spelers aan het kopen. Velen vergeten dat we nog steeds niet zo gezond zijn dat we maar kunnen kopen wat we willen... Zonder geld ging het op een paar seizoenen na bijna niet slechter dan nu. Geld word weer weggegooid, dat doet pijn. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ach.... schijntje voor een paar gokjes. Iets beters konden we toch niet krijgen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Met een TD zonder netwerk en een scouting die nooit gefunctioneerd heeft blijkbaar niet..
En als je alles bij elkaar optelt is er toch genoeg uitgegeven. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wie zoekt vindt altijd wat.... onder de omstandigheden heeft hij het prima gedaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is niet goed uitgepakt. Zo eerlijk moeten we zijn. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dat klopt ook. Ben geen Danny....
Maar je kunt iemand ook alles aanrekenen, verzinsels en andersoortige onwaarheden incluis. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Vind ik echt niet, maar meningen mogen verschillen.
Ik vind ook dat Martin komende zomer de kans niet meer zou mogen krijgen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 08 februari 2016 - 21:45 schreef MMM het volgende:[..] Vind ik echt niet, maar meningen mogen verschillen. Ik vind ook dat Martin komende zomer de kans niet meer zou mogen krijgen. Eens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We hebben er alleen nul invloed op |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord is aan een dramatische serie bezig in de competitie en daardoor staat de ploeg van trainer Giovanni van Bronckhorst op een teleurstellende vierde plek in de Eredivisie. Martijn Krabbendam zet zijn vraagtekens bij het gevoerde beleid in Rotterdam.
"Feyenoord is verworden tot een topclub die niet wil verliezen en daarmee alle ambitie op ontwikkelen overboord heeft gegooid", constateert hij. "Want wat is nou het perspectief van Feyenoord? De club verlengde weliswaar de contracten van een aantal jeugdspelers, maar de vraag is: waar gaan ze straks spelen? De beloftenploeg maakt geen deel uit van de voetbalpiramide en is veroordeeld tot een soort competitie met oefenduels. Het plan de talenten dan maar te laten oefenen tegen die van topclubs uit Duitsland en België, staat ook on hold", weet Krabbendam.
"Maar er is meer. Ook de selectie zal komende zomer opnieuw moeten worden gerenoveerd", legt de verslaggever uit in de nieuwste papieren editie van Voetbal International. "Je kunt spelers als Jens Toornstra, Bilal Basaçikoglu, Miquel Nelom en Anass Achahbar niet nog langer op de bank houden. Tonny Vilhena vertrekt. Wat gebeurt er met de aan Cardiff City verhuurde Lex Immers? Komt er naast Kramer nog een spits? Bovendien: wat zijn die spelers nog waard en wie gaat die renovatie voor z’n rekening nemen?" |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ook hier worden rake dingen gezegd. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op maandag 08 februari 2016 - 20:02 schreef MMM het volgende:Met een TD zonder netwerk en een scouting die nooit gefunctioneerd heeft blijkbaar niet.. En als je alles bij elkaar optelt is er toch genoeg uitgegeven. Waar baseer je dat op dat hij geen netwerk heeft? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op donderdag 11 februari 2016 - 09:21 schreef Stylzz het volgende:Feyenoord is aan een dramatische serie bezig in de competitie en daardoor staat de ploeg van trainer Giovanni van Bronckhorst op een teleurstellende vierde plek in de Eredivisie. Martijn Krabbendam zet zijn vraagtekens bij het gevoerde beleid in Rotterdam. "Feyenoord is verworden tot een topclub die niet wil verliezen en daarmee alle ambitie op ontwikkelen overboord heeft gegooid", constateert hij. "Want wat is nou het perspectief van Feyenoord? De club verlengde weliswaar de contracten van een aantal jeugdspelers, maar de vraag is: waar gaan ze straks spelen? De beloftenploeg maakt geen deel uit van de voetbalpiramide en is veroordeeld tot een soort competitie met oefenduels. Het plan de talenten dan maar te laten oefenen tegen die van topclubs uit Duitsland en België, staat ook on hold", weet Krabbendam. "Maar er is meer. Ook de selectie zal komende zomer opnieuw moeten worden gerenoveerd", legt de verslaggever uit in de nieuwste papieren editie van Voetbal International. "Je kunt spelers als Jens Toornstra, Bilal Basaçikoglu, Miquel Nelom en Anass Achahbar niet nog langer op de bank houden. Tonny Vilhena vertrekt. Wat gebeurt er met de aan Cardiff City verhuurde Lex Immers? Komt er naast Kramer nog een spits? Bovendien: wat zijn die spelers nog waard en wie gaat die renovatie voor zn rekening nemen?" Gaan we nou Martijn Krabbendam citeren? Die denkt dat hij verstand van voetbal heeft. Nou, hij heeft echt niet meer verstand van het spelletje dan velen hoor. Hij zit alleen wat dichter op het vuur, heeft een wat groter bereik, immers het is zijn werk, maar van hem neem ik niet meer aan dan van mijn buurman. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Nou, niets nieuws onder de zon hoor. Trouwens, bij Feyenoord hebben ze het een en ander vast wel overwogen, maar zijn tot een conclusie gekomen dat de jupiler league niet wat is. Nou, wat is daar nou zo erg aan? Denkt Krabbendam even dat hij het wel weet dat het juist wel moet? Nou, als Feyenoord dan slim is, ontslaan ze Gudde en Van Geel en zetten ze wijsgeer Krabbendam toch op die plek? Is nog goedkoper ook. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 11 februari 2016 - 09:40 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Nou, niets nieuws onder de zon hoor. Trouwens, bij Feyenoord hebben ze het een en ander vast wel overwogen, maar zijn tot een conclusie gekomen dat de jupiler league niet wat is. Nou, wat is daar nou zo erg aan? Denkt Krabbendam even dat hij het wel weet dat het juist wel moet? Nou, als Feyenoord dan slim is, ontslaan ze Gudde en Van Geel en zetten ze wijsgeer Krabbendam toch op die plek? Is nog goedkoper ook. Nee niets nieuws onder de zon, maar ik ben wel verdomd benieuwd naar wat de visie er over is. Daar mag men wel aan beginnen te werken zo langzamerhand. Er zit nog wel wat restwaarde in de ploeg, maar de manier waarop Gio met ze omgaat nu, is hij dat ook in een razendsnel tempo aan het verdampen! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Afgelopen zomer was er de gehoopte kwaliteitsimpuls. Vele transfers leken logisch, wel ietwat overdadig, want ten koste van doorstroming aanwezige talentvolle jeugd. Het valt tegen, vooral nu de resultaten ook beroerd zijn geworden.
Dat kán gebeuren bij een club die geen toppers kan aankopen. En als je jeugd dan niet eens op de reservebank komt vanwege overload aangekochte reservespelers....
Dan is het aankoopbeleid direct hét probleem geworden. Maar dat is te eendimensionaal. Tegenvallende spelers, opstelling, durf, spelopvatting, visie...Dat zijn andere nu neervallende oorzaken.
Over die ontbrekende visie zeur ik al langer....Daar ligt het startpunt voor de aanpak voor de komende jaren. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Welke visie had Van Geel dan volgens jou moeten hebben vóór hij Vejinovic en Van der Heijden aantrok? Zijn visie was dat we dat laatste stapje moesten maken en daarvoor haalde hij deze twee, echter zij blijken tegen te vallen. Tja, dat weet je niet van te voren. Dat kan bij Barcelona ook gebeuren, maar die hebben dan nog twee blikken met spelers die het misschien wel kunnen maken. Die hebben wij niet, waardoor het natuurlijk veel meer opvalt. |
|
|
|