BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: GIOVANNI VAN BRONCKORST GUDDE VAN GEEL OPROTTEN!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 11 februari 2016 - 21:58   quote  deeplink  
Daar komen die 'supporters' weer met hun protestmars voor de wedstrijd tegen Roda JC op 21-02-2016! We kunnen beter een mars organiseren om die 'debielen' die zich Feyenoord supporters noemen weg te krijgen bij Feyenoord ... Liever zie ik dat ze zwaar gestraft worden ipv taakstraffen !!!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 11 februari 2016 - 22:09   quote  deeplink  
Prognoses waren nog steeds groen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 11 februari 2016 - 22:35   quote  deeplink  
Ik zie nog die foto voor me van Gudde en Jacobs in Moskou....Wagner Love komt!
Uiteindelijk werd het Charisteas.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 11 februari 2016 - 22:35   quote  deeplink  
Diezelfde Jacobs werd ook in het pluche gehouden door Gudde.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 11 februari 2016 - 22:37   quote  deeplink  
Uiteindelijk is Jacobs zelfs opgestapt..Na welke bedreiging weet ik niet maar was terecht!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 11 februari 2016 - 22:38   quote  deeplink  
Gudde is pas gaan saneren na de aankoop Charisteas.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 11 februari 2016 - 22:38   quote  deeplink  
Weet iemand nog hoe dat saneren in zijn werk ging toendertijd?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 11 februari 2016 - 22:40   quote  deeplink  
Wij kwamen bij de knvb in categorie 1 terecht en daardoor mochten wij geen spelers meer kopen !!!!!!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 februari 2016 door Leon FR1908 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 11 februari 2016 - 22:43   quote  deeplink  
Het enige wat Feyenoord kon doen is eigen jeugd opstellen ..En ik zweer je dat dat de mooiste jaren waren want zo heeft men (niet) geleerd ,en dat is dat je daar gezond van word.
van geil
 van geil - donderdag 11 februari 2016 - 22:59   quote  deeplink  
Dat hakt er in.
Stilte.
daan limbos
 daan limbos - donderdag 11 februari 2016 - 23:27   quote  deeplink  
Ik hou mijn hart vast. want ik ben bang dat die protestmars voor die niet te verbeteren hersenloze, zich supporter noemende klootzakken wel eens aanleiding zal zijn om er met hun zatte kop en door drugs aangetaste geest een puinhoop van te maken en zo de club weer verder in diskrediet zullen brengen bij KNJB en die o zo Feyenoord-vriendelijke NOS-groep van warhoofd Mulder en watje Egbers. Dan kunnen wij echte supporters beter thuisblijven, wat ik trouwens toch al van plan was, want gezien de afstand is elke 14 dagen ondoenlijk.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 11 februari 2016 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 februari 2016 - 23:27 schreef daan limbos het volgende:
Ik hou mijn hart vast. want ik ben bang dat die protestmars voor die niet te verbeteren hersenloze, zich supporter noemende klootzakken wel eens aanleiding zal zijn om er met hun zatte kop en door drugs aangetaste geest een puinhoop van te maken en zo de club weer verder in diskrediet zullen brengen bij KNJB en die o zo Feyenoord-vriendelijke NOS-groep van warhoofd Mulder en watje Egbers. Dan kunnen wij echte supporters beter thuisblijven, wat ik trouwens toch al van plan was, want gezien de afstand is elke 14 dagen ondoenlijk.
Klopt want bij die vorige protestmars stond de politie met getrokken pistolen en werden auto's gesloopt van medesupporters.
tomson
 tomson - vrijdag 12 februari 2016 - 07:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2016 - 17:31 schreef van geil het volgende:
Je eet te veel rauw vlees.
Klopt...FTID heeft weinig geduld met barbecueën
Correctie : verkeerde FTID.. sorry Ries 😆

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 februari 2016 door tomson --
nr 10
 nr 10 - vrijdag 12 februari 2016 - 10:01   quote  deeplink  
Ik vind het ook heel beperkt. Wanneer je vanaf de grond wilt beginnen, moet je natuurlijk ook de technische staf en alle spelers wegsturen. Ook een nieuwe onderhoudsploeg, materialenman enzovoorts. Gewoon alles weg. En wanneer je dan toch bezig bent, ook maar het stadion afbreken. Geen symbool van de oude structuur laten staan. Mi8jn god, wat een dombo's.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 12 februari 2016 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 februari 2016 - 22:35 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik zie nog die foto voor me van Gudde en Jacobs in Moskou....Wagner Love komt!
Uiteindelijk werd het Charisteas.
Vagner Love was toch in 2006?
Gudde kwam in 2007? ;-)
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 12 februari 2016 - 10:08   quote  deeplink  
Protestmars?
Daar hoort een liedje bij.
MMM
 MMM - vrijdag 12 februari 2016 - 10:42   quote  deeplink  
Vriendjes Martin en Eric dekken elkaar, schijnt.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 12 februari 2016 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 februari 2016 - 10:42 schreef MMM het volgende:
heb ik ze nooit horen zeggen ;-)
nr 10
 nr 10 - vrijdag 12 februari 2016 - 11:42   quote  deeplink  
Daarom kijkt Annet zo chagrijnig.
MMM
 MMM - vrijdag 12 februari 2016 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 februari 2016 - 11:40 schreef Stylzz het volgende:

[..]

heb ik ze nooit horen zeggen ;-)
Haha true gozer.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 12 februari 2016 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 februari 2016 - 10:08 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Vagner Love was toch in 2006?
Gudde kwam in 2007? ;-)
Klopt onder Woerts en Jacobs,kan je nagaan hoe ik over onze Eric Gudde denk pffff
VVout
 VVout - vrijdag 12 februari 2016 - 14:00   quote  deeplink  
Daar worden we beter van, z'n protestmars. Komt alleen maar meer herrie en onbegrip van als je het mij vraagt en gaat niets oplossen. Kom met oplossingen, het niet eens zijn met iets of iemand is zo makkelijk.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 12 februari 2016 - 14:02   quote  deeplink  
Wat je met protestmars gaat aantonen is de tweespalt die er op dit moment tussen de supporters is.
VVout
 VVout - vrijdag 12 februari 2016 - 14:15   quote  deeplink  
Das overal, mensen die zeuren dat er niets deugd en mensen die oplossingen proberen te creëren. In het laatste geval maak je kans op een succesje, in het eerste geval wordt je op voorhand niets wijzer.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 12 februari 2016 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 februari 2016 - 14:02 schreef Stylzz het volgende:
Wat je met protestmars gaat aantonen is de tweespalt die er op dit moment tussen de supporters is.
Tweespalt over de protestmars ja maar over het algemeen hoor ik dezelfde klanken....
Toen Beenhakker en Been het veld moesten ruimen ging dat verrot snel..
Die Gudde heeft altijd een goednieuwsshow gevoerd mssr weinig succes gekend.Wie in godsnaam gaat die man nu eens beoordelen?
Of wie gaat van Geel nu eens beoordelen?
Die protestmars brengt de raarste figuren op de been,maar ze helpen dat zelf in de hand.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 12 februari 2016 - 15:50   quote  deeplink  
Protestmars.
Allemaal best.
van geil
 van geil - vrijdag 12 februari 2016 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 februari 2016 - 10:42 schreef MMM het volgende:
Nog erger , in deze constructie beoordeeld hij zijn eigen prestaties.
En kan eigenlijk alleen maar door grote druk van het legioen verdwijnen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 februari 2016 door van geil --
van geil
 van geil - vrijdag 12 februari 2016 - 16:34   quote  deeplink  
bezem.gif
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 12 februari 2016 - 17:36   quote  deeplink  
Knap aan t vegen Geile!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 12 februari 2016 - 19:11   quote  deeplink  
Komt weer een hoop ellende op ons af.
Moet ook wel, want we moeten de shine van de neuzen stelen natuurlijk.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 12 februari 2016 - 19:51   quote  deeplink  
Ik ben niet tegen vernieuwing van bestuur, maar om het zo te brengen is gewoon niet slim en getuigd niet van enige realiteitszin...

Ingezonden: Kameraden!

Na twee weken plezier met de hashtag ‪#‎GuddeWeg‬ is het nu weer tijd om serieus verder te gaan met waar we mee bezig waren: Wij zijn Rotterdammers, Wij houden vol! Er moet namelijk nog flink aan de GuddeWeg getimmerd worden, want na acht jaar Eric Gudde is de club geen steek vooruit gekomen. Financieel hebben ze misschien wat trucjes uitgehaald waardoor we een wat makkelijker te behagen schuld hebben, maar Feyenoord maakt geen enkele stap voorwaarts sindsdien, jaarlijks betalen we onnodig miljoenen euro's aan dividend en belevingsrechten aan de VvF dat ook richting het veld had kunnen gaan. Met als gevolg de negatieve sportieve spiraal om over het bijbehorende ronduit lachwekkende topsport klimaat maar helemaal te zwijgen. Dan beginnen we nog niet eens over het continu durende stadionfiasco dat Feyenoord al tientallen miljoenen heeft gekost. Waarvan ze nu in 2016 met precies hetzelfde oudbollige plan komen als in 2006, zonder naar andere opties te kijken. Weigeren te kijken zelfs. Schaamteloos. Na de laatste protesten in 2011 is er een periode geweest van vijf jaar rust geweest waarin er geen protesten waren en waar deze clubleiding hun visie in alle rust heeft kunnen uitvoeren. In die vijf jaar is de club Feyenoord geen steek vooruit gekomen. Financieel geen stap gemaakt, stadionverhaal geen stap gemaakt, geen trainingsaccommodatie gerealiseerd, een alsmaar slechter worden topsportklimaat, totale verrampenering van het supportersbeleid. In vijf jaar tijd met louter kalm water: NIETS opgeschoten. NIETS!

Het Legioen heeft de ogen geopend, er is geen visie. Men streeft niet naar beter. Meer dan 400.000 berichten werden er door Feyenoord-supporters binnen enkele uren besteedt aan de #GuddeWeg. Als reactie kwam Eric Gudde dat 'die kleine groep' indirect ook de bedreigingen op Veijnovic hadden uitgevoerd. Wat een smerige laster! De zwartmakerij van supporters en club door de clubleiding is niet nieuw, maar deze overtreffende trap was de plons die de emmer deed overgutsen. Dit kan zo ook niet langer doorgaan, dit moet stoppen. De eerste acties waren al duidelijk zichtbaar in het uitvak bij Roda JC. Hier werden enkele spandoeken getoond om de onvrede te uiten richting de clubleiding. Maar de roep om acties wordt groter en luider. De groep supporters die actie wil is nu zo groot dat we letterlijk acties kunnen én zullen blijven doen tot de koers 180 graden de andere kant uit gaat: Wél goed supportersbeleid, wél een topsportklimaat, wél een goed stadionplan, wél een trainingsaccommodatie. Wij hebben ook geen zin meer om dat allemaal voor te moeten kauwen. We gaan dus voor de FIFA methode: Allemaal weg, daarna de structuur binnen de club helemaal omgooien en pas daarna op zoek naar nieuwe bestuurders die passen bij een nog nader op te stellen competentieprofiel. De enige serieuze mogelijkheid om nog iets van deze club te maken.

Kortom: Als jij de teloorgang en visieloze insteek van deze clubleiding ook zat bent, en wil jij Feyenoord net als ons óók wél graag zien terugkeren naar de top dan hebben we hier een leuk en net zo ludiek vervolg als de #GuddeWeg voor bedacht, maar dan net wat serieuzer, toevallig ook tegen Roda JC op 21 februari, lopen we een protestmars vanaf Varkenoord. Inderdaad: Wederom een mars van onvrede, maar deze keer een mars van verhuisdozen! Het is tijd voor de clubleiding om te verhuizen weg van onze club, en daarom gaan we een paar dozen bij ze afleveren.

Een aantal dingen die je moet weten/mag doen met betrekking deze actie:
- Grote dozen, kleine dozen. Alle soorten dozen zijn welkom. Neem zoveel mogelijk verhuisdozen mee!
- Het hek voor het Maasgebouw zal waarschijnlijk dicht gedaan worden door de heren angstcultuur, de dozen gooien we dus over het hek heen!
- Er wordt vanaf Varkenoord naar het Maasgebouw gelopen, iedereen die aan wil haken met zijn verhuisdoos MAG aanhaken.
- Laat je vuurwerk thuis, svp. Vuurwerk is mooi, maar voegt hier niets toe en werkt wellicht zelfs averechts!
- Dit is een LUDIEKE actie met een serieuze ondertoon, laat je stalenbuis deze keer dus thuis! Deze protestmars is NIET bedoeld om geweld te gebruiken, dit wordt dus ook niet geoorloofd!
Er wordt verzameld op Varkenoord voor de PMDS. Rond 15.45 gaan we lopen richting het Maasgebouw.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 12 februari 2016 - 20:06   quote  deeplink  
Laat je stalen buis DEZE KEER thuis????
van geil
 van geil - vrijdag 12 februari 2016 - 20:12   quote  deeplink  
Die is voor mars twee uiteraard.
Als het te lang duurt.
Maar zonder gekheid , dat het weer de verkeerde kant op gaat lijkt me duidelijk.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 12 februari 2016 - 20:12   quote  deeplink  
Ook raar dat de poorten voor t Maasgebouw dicht zijn ...
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 12 februari 2016 - 20:22   quote  deeplink  
Ook wel weer een tendentieuze quote uit dat stuk:
"Na de laatste protesten in 2011 is er een periode geweest van vijf jaar rust geweest waarin er geen protesten waren en waar deze clubleiding hun visie in alle rust heeft kunnen uitvoeren. In die vijf jaar is de club Feyenoord geen steek vooruit gekomen. Financieel geen stap gemaakt, stadionverhaal geen stap gemaakt, geen trainingsaccommodatie gerealiseerd, een alsmaar slechter worden topsportklimaat, totale verrampenering van het supportersbeleid. In vijf jaar tijd met louter kalm water: NIETS opgeschoten. NIETS!"

Zo ervaar ik dat totaal niet.
van geil
 van geil - vrijdag 12 februari 2016 - 20:25   quote  deeplink  
Ik wel. grotendeels.
V Geel had afscheid moeten nemen toen het nog eervol kon, met in het kielzog Gudde.
Het vijfjaren plan zit er op hadden ze als motivatie kunnen geven.
Maar goed is mijn mening die ik van de zomer (en daarna) verkondigde.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 12 februari 2016 - 20:27   quote  deeplink  
Over die visie: eens.
Maar je kunt nooit beweren dat de club geen steek vooruit is gekomen sinds 2011.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 12 februari 2016 - 20:45   quote  deeplink  
Plus t vijfjarenplan zit er deze zomer op.
van geil
 van geil - vrijdag 12 februari 2016 - 20:47   quote  deeplink  
Maart of April
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 12 februari 2016 - 20:47   quote  deeplink  
Ook goed.
van geil
 van geil - vrijdag 12 februari 2016 - 20:49   quote  deeplink  
Ik lees net 19 Januari jongstleden
Het plan was al in werking toen v Geel kwam.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 februari 2016 door van geil --
Barabas
 Barabas - vrijdag 12 februari 2016 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 februari 2016 - 20:25 schreef van geil het volgende:
V Geel had afscheid moeten nemen toen het nog eervol kon, met in het kielzog Gudde.
Het vijfjaren plan zit er op hadden ze als motivatie kunnen geven.
Dat zou toch impliceren dat ze zichzelf ongeschikt vinden om Feyenoord de nieuwe toekomst in te leiden? Los van het feit dat het moeilijk is om jezelf op die manier te diskwalificeren; wie zegt ons dat ze daar niets van zullen bakken? Ik geloof niet dat deze capabele mensen ineens ongeschikt zijn. En dan alsjeblieft niet aankomen met die flauwekul over "5 jaar in kalme wateren" zoals in dat waardeloze manifest...
van geil
 van geil - vrijdag 12 februari 2016 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 februari 2016 - 20:49 schreef van geil het volgende:
Ik lees net 19 Januari jongstleden
Het plan was al in werking toen v Geel kwam.
Binnen n week werd toen Beenhakker weg gestuurd.
van geil
 van geil - vrijdag 12 februari 2016 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 februari 2016 - 20:56 schreef Barabas het volgende:

[..]

Dat zou toch impliceren dat ze zichzelf ongeschikt vinden om Feyenoord de nieuwe toekomst in te leiden? Los van het feit dat het moeilijk is om jezelf op die manier te diskwalificeren; wie zegt ons dat ze daar niets van zullen bakken? Ik geloof niet dat deze capabele mensen ineens ongeschikt zijn. En dan alsjeblieft niet aankomen met die flauwekul over "5 jaar in kalme wateren" zoals in dat waardeloze manifest...
Onze meningen hierover liggen ver uit elkaar, maakt niet uit verder.
Maar ik vind dat ze het beide van mijlen ver aan hadden kunnen zien komen.
V Geel ben ik zeer ontevreden over , de laatste anderhalf jaar . het sportieve en economische plaatje in de selectie ziet er slecht uit.
Gudde heb ik veel sympathie voor, het stadion vind ik evengoed de fout van de supporters en sentimenten, daar heeft hij denk ik slim in gehandeld om de boot af te houden tot n breed draagvlak voor n geheel nieuw stadion.
Het saneren is merendeel op zijn conto bij te schrijven, als echte voetbalbestuurder echter vind ik hem niet geschikt , te weinig flair en know how.
En je moet echt oogkleppen op hebben als je als bestuurders niet aan zag komen dat de koek op was, tenzij ze n zak geld verwachten . (gemeen gedacht, maar wel vaak de motivatie om nog even te blijven)
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 12 februari 2016 - 21:15   quote  deeplink  
Over Gudde zijn we het eens.
Nog een jaar wens ik hem en de club niet.
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 12 februari 2016 - 21:26   quote  deeplink  
Precies en dat zal het ook zijn,maar we gaan gewoon door tot einde seisoen .Dan gaan er andere dingen gebeuren en worden er ook resoluut dingen veranderd let maar op.Bestuur gaat weg including p.blokland in zijn plaats komt Cees Bruin de miljardair het stadion word vernieuwd met trainings accomoatie.Er is beloofd gezegd Feijenoord een gouden toekomst te voorspellen dus we wachten het gewoon ff af.zonder verhuizdozen dat heeft nu ff geen zin.
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 12 februari 2016 - 21:35   quote  deeplink  
Of toch wel nee ik denk en weet bijna wel zeker van niet ,het is griezelig stil voor het moment.Net zo stil toen feijenoord voor stond in de uefacup wedstrijd feijenoord intermilaan.Feijenoord stond 2-0 voorin de kuip ik was er bij het werd 2-1 en een kwartier voortijd werd het 2-2 volle kuip en muisstil werd het ongelovelijk je kon een speld horen vallen bizar gewoon.Het bleef 2-2 gelukkig en we wonnen de cup met de klijne oren maar toch ajaks en psv waren in dat opzicht afgetroeft mooi he en al jaren niets meer gewonnen in europees verband wel weer dat enige echte Feijenoord Onder van Marwijk.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 12 februari 2016 - 21:40   quote  deeplink  
TL;DR
van geil
 van geil - vrijdag 12 februari 2016 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 februari 2016 - 21:40 schreef Stylzz het volgende:
TL;DR
Wat betekent dat ?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 12 februari 2016 - 22:14   quote  deeplink  
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=tl%3Bdr

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: GIOVANNI VAN BRONCKORST GUDDE VAN GEEL OPROTTEN!

0.0090239