|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 - 20:27 schreef FR-Henk het volgende:Over die visie: eens. Maar je kunt nooit beweren dat de club geen steek vooruit is gekomen sinds 2011. Ik heb 0 keer op de coolsingel gestaan,zit geen heipaal in de grond en Varkenoord heeft zijn tweede kunstgrasveld ... Nu jij het zegt dat kunstgrasveld is idd vooruitgang Henk. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 - 22:46 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik heb 0 keer op de coolsingel gestaan,zit geen heipaal in de grond en Varkenoord heeft zijn tweede kunstgrasveld ... Nu jij het zegt dat kunstgrasveld is idd vooruitgang Henk. Zit jij hier deelname aan de protestmars af te raden? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: En bedankt hè, krijg gelijk zin an frituur "kort eindje" |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja hoor weet je dat niet..😜 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Aboutaleb verward Feyenoord supporters met zelfmoordterroristen. Is hijzelf wel ingeburgerd met zulke uitspraken? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het zit schijnbaar in de genen die gedachtes. Om maar even op hetzelfde niveau te antwoorden. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Vent is volkomen de weg kwijt. Past wel in de technische staf van Feyenoord. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ahmed hou je klep dicht over Feyenoord. Je bent een eersteklas reserveneus en die eikels in 020 kunnen het ook wel af zonder jouw gelul in de ruimte.
Moet er niet aan denken dat deze man onze minister president wordt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Beste burgemeester van Nederland |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 maart 2016 - 15:14 schreef Barabas het volgende:Ahmed hou je klep dicht over Feyenoord. Je bent een eersteklas reserveneus en die eikels in 020 kunnen het ook wel af zonder jouw gelul in de ruimte. Moet er niet aan denken dat deze man onze minister president wordt. Zal de eerste MP worden uit een partij met 4 zetels. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 maart 2016 - 14:12 schreef van geil het volgende:Aboutaleb verward Feyenoord supporters met zelfmoordterroristen. Is hijzelf wel ingeburgerd met zulke uitspraken? Abou denkt a priori aan veiligheid. Dom van hem dat ie zo denkt. Nederlanders doen geen rare dingen.
Tijd weer voor het tosti-apparaat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als hij het gezicht word ban de pvda inplaats van Dieperik trekpop, dan zal dat partij flink snel stijgen in de opinie. . Alleen nog een sociaal plannetje,das moeilijker voor die partij |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Speenvarken aan het spit, lekker man. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 maart 2016 - 14:12 schreef van geil het volgende:Aboutaleb verward Feyenoord supporters met zelfmoordterroristen. Is hijzelf wel ingeburgerd met zulke uitspraken? Wanneer je ziet dat de laatste jaren de meeste aanslagen worden gepleegd door moslims, is het niet vreemd dat hij zo denkt. Achter alles ziet deze oetlul een aanslag. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Martin en Eric, nog steeds gewoon oprotten. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Dan heeft Feyenoord niemand meer zeg maar wie er dan moet komen op die plaatsen |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Namen en vervangers heb ik niet paraat. Maar het kan onmogelijk slechter dan deze 2.
Bedankt voor bewezen diensten, zonder geld goede dingen gedaan. Maar dit zijn niet de 2 die Feyenoord verder gaan brengen.
Tijd voor een frisse wind waar Feyenoord weer terug kan naar status topclub.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 maart 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Denk het ook, ze hebben Feyenoord erboven op gebracht maar zie ze Feyenoord ook niet verder helpen waar we naar toe willen.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Nog één zomer krijgen ze van mij... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 maart 2016 - 10:40 schreef MMM het volgende:[..] Namen en vervangers heb ik niet paraat. Maar het kan onmogelijk slechter dan deze 2. Bedankt voor bewezen diensten, zonder geld goede dingen gedaan. Maar dit zijn niet de 2 die Feyenoord verder gaan brengen. Tijd voor een frisse wind waar Feyenoord weer terug kan naar status topclub. Heeeeeeeeeeeel goedkoop antwoord van je, wel wegsturen maar je weet niet wie er moet komen dan maar zonder |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik denk dat het bijna onmogelijk is om Feyenoord structureel in de top te laten meedoen. Misschien in Nederland, maar daarbuiten is het hopeloos. Komt door het geld. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 maart 2016 - 11:00 schreef de bluffer het volgende:[..] Heeeeeeeeeeeel goedkoop antwoord van je, wel wegsturen maar je weet niet wie er moet komen dan maar zonder Hoezo goedkoop?
Ik hoor goede verhalen over Robert Eenhoorn, maar AZ is iets anders dan Feyenoord.
quote:Op zaterdag 05 maart 2016 - 11:02 schreef Barabas het volgende:Ik denk dat het bijna onmogelijk is om Feyenoord structureel in de top te laten meedoen. Misschien in Nederland, maar daarbuiten is het hopeloos. Komt door het geld. Is ook zo hoor, buiten Nederland is dat onmogelijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 maart 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als t beste argument is dat je iemand weg wilt sturen zonder n opvolger te weten, klinkt als cabaret. Daarbij ook doen alsof de club stuurloos is zonder die twee, Hahahahahahaha.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 maart 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We hebben t over n voorzitter(tje) en n TD (tje) van n betaald voetbal organisatie. Halleluja . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dan kan t ook geen schade als ze blijven zitten, halleluja |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Als ze voldeden wel ja. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar ze zijn toch niet belangrijk? T is maar een tdtje en een voorzittertje? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Belangrijk wel, maar de functie is dusdanig dat daar honderden mensen voor geschikt zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 maart 2016 - 11:24 schreef van geil het volgende:Als t beste argument is dat je iemand weg wilt sturen zonder n opvolger te weten, klinkt als cabaret. Daarbij ook doen alsof de club stuurloos is zonder die twee, Hahahahahahaha. Deze dan maar weer. Ik zit toch niet in die sector. Feyenoord kan daar heel goed voor zorgen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 maart 2016 - 11:24 schreef van geil het volgende:Als t beste argument is dat je iemand weg wilt sturen zonder n opvolger te weten, klinkt als cabaret. Daarbij ook doen alsof de club stuurloos is zonder die twee, Hahahahahahaha. Beetje pretentieus te denken dat 'die twee' zodanig de club in de weg zitten dat zonder deze functiebezetting de club beter af is.
Leg dat maar eens goed uit of wees zelfverklaard stompzinnig. Mij om het even. Reik ik de prijs wel uit. |
|
|
|