BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: GIOVANNI VAN BRONCKORST GUDDE VAN GEEL OPROTTEN!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - zaterdag 05 maart 2016 - 12:03   quote  deeplink  
hahahahahahahahahahahahaha
Weer n hersenspinsel, zonder functiebezetting.
Heb ik het geen moment over gehad.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 05 maart 2016 - 12:12   quote  deeplink  
Mooi dat je dat leuk vindt.
Het zal je wel een goed gevoel geven.
Barabas
 Barabas - zaterdag 05 maart 2016 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2016 - 11:59 schreef MMM het volgende:
[ afbeelding ]
Daar heb je je honderd kandidaten....
tomson
 tomson - zaterdag 05 maart 2016 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 februari 2016 - 19:51 schreef Stylzz het volgende:
Ik ben niet tegen vernieuwing van bestuur, maar om het zo te brengen is gewoon niet slim en getuigd niet van enige realiteitszin...

Ingezonden: Kameraden!

Na twee weken plezier met de hashtag ‪#‎GuddeWeg‬ is het nu weer tijd om serieus verder te gaan met waar we mee bezig waren: Wij zijn Rotterdammers, Wij houden vol! Er moet namelijk nog flink aan de GuddeWeg getimmerd worden, want na acht jaar Eric Gudde is de club geen steek vooruit gekomen. Financieel hebben ze misschien wat trucjes uitgehaald waardoor we een wat makkelijker te behagen schuld hebben, maar Feyenoord maakt geen enkele stap voorwaarts sindsdien, jaarlijks betalen we onnodig miljoenen euro's aan dividend en belevingsrechten aan de VvF dat ook richting het veld had kunnen gaan. Met als gevolg de negatieve sportieve spiraal om over het bijbehorende ronduit lachwekkende topsport klimaat maar helemaal te zwijgen. Dan beginnen we nog niet eens over het continu durende stadionfiasco dat Feyenoord al tientallen miljoenen heeft gekost. Waarvan ze nu in 2016 met precies hetzelfde oudbollige plan komen als in 2006, zonder naar andere opties te kijken. Weigeren te kijken zelfs. Schaamteloos. Na de laatste protesten in 2011 is er een periode geweest van vijf jaar rust geweest waarin er geen protesten waren en waar deze clubleiding hun visie in alle rust heeft kunnen uitvoeren. In die vijf jaar is de club Feyenoord geen steek vooruit gekomen. Financieel geen stap gemaakt, stadionverhaal geen stap gemaakt, geen trainingsaccommodatie gerealiseerd, een alsmaar slechter worden topsportklimaat, totale verrampenering van het supportersbeleid. In vijf jaar tijd met louter kalm water: NIETS opgeschoten. NIETS!

Het Legioen heeft de ogen geopend, er is geen visie. Men streeft niet naar beter. Meer dan 400.000 berichten werden er door Feyenoord-supporters binnen enkele uren besteedt aan de #GuddeWeg. Als reactie kwam Eric Gudde dat 'die kleine groep' indirect ook de bedreigingen op Veijnovic hadden uitgevoerd. Wat een smerige laster! De zwartmakerij van supporters en club door de clubleiding is niet nieuw, maar deze overtreffende trap was de plons die de emmer deed overgutsen. Dit kan zo ook niet langer doorgaan, dit moet stoppen. De eerste acties waren al duidelijk zichtbaar in het uitvak bij Roda JC. Hier werden enkele spandoeken getoond om de onvrede te uiten richting de clubleiding. Maar de roep om acties wordt groter en luider. De groep supporters die actie wil is nu zo groot dat we letterlijk acties kunnen én zullen blijven doen tot de koers 180 graden de andere kant uit gaat: Wél goed supportersbeleid, wél een topsportklimaat, wél een goed stadionplan, wél een trainingsaccommodatie. Wij hebben ook geen zin meer om dat allemaal voor te moeten kauwen. We gaan dus voor de FIFA methode: Allemaal weg, daarna de structuur binnen de club helemaal omgooien en pas daarna op zoek naar nieuwe bestuurders die passen bij een nog nader op te stellen competentieprofiel. De enige serieuze mogelijkheid om nog iets van deze club te maken.

Kortom: Als jij de teloorgang en visieloze insteek van deze clubleiding ook zat bent, en wil jij Feyenoord net als ons óók wél graag zien terugkeren naar de top dan hebben we hier een leuk en net zo ludiek vervolg als de #GuddeWeg voor bedacht, maar dan net wat serieuzer, toevallig ook tegen Roda JC op 21 februari, lopen we een protestmars vanaf Varkenoord. Inderdaad: Wederom een mars van onvrede, maar deze keer een mars van verhuisdozen! Het is tijd voor de clubleiding om te verhuizen weg van onze club, en daarom gaan we een paar dozen bij ze afleveren.

Een aantal dingen die je moet weten/mag doen met betrekking deze actie:
- Grote dozen, kleine dozen. Alle soorten dozen zijn welkom. Neem zoveel mogelijk verhuisdozen mee!
- Het hek voor het Maasgebouw zal waarschijnlijk dicht gedaan worden door de heren angstcultuur, de dozen gooien we dus over het hek heen!
- Er wordt vanaf Varkenoord naar het Maasgebouw gelopen, iedereen die aan wil haken met zijn verhuisdoos MAG aanhaken.
- Laat je vuurwerk thuis, svp. Vuurwerk is mooi, maar voegt hier niets toe en werkt wellicht zelfs averechts!
- Dit is een LUDIEKE actie met een serieuze ondertoon, laat je stalenbuis deze keer dus thuis! Deze protestmars is NIET bedoeld om geweld te gebruiken, dit wordt dus ook niet geoorloofd!
Er wordt verzameld op Varkenoord voor de PMDS. Rond 15.45 gaan we lopen richting het Maasgebouw.
Bijlezen... soms schadelijk voor de geest 😆
VVout
 VVout - zaterdag 05 maart 2016 - 21:21   quote  deeplink  
Ach, met een bakkie kruidentee best te doen.
Jupri
 Jupri - zondag 06 maart 2016 - 06:48   quote  deeplink  
quote:

...

Als reactie kwam Eric Gudde dat 'die kleine groep' indirect ook de bedreigingen op Veijnovic hadden uitgevoerd. Wat een smerige laster!

...

Een aantal dingen die je moet weten/mag doen met betrekking deze actie:
- Dit is een LUDIEKE actie met een serieuze ondertoon, laat je stalenbuis deze keer dus thuis! Deze protestmars is NIET bedoeld om geweld te gebruiken, dit wordt dus ook niet geoorloofd!

Uhm... OK. Eric Gudde doet aan laster door te verwijten naar een groep aggressievelingen die zogenaamd niet onder jouw groep vallen, maar tegelijkertijd moet je wel je eigen gang in gareel houden door te zeggen om stalen buizen deze keer thuis te laten.

Ik zie ik zie wat jij niet ziet.

quote:
...
FIFA methode: Allemaal weg, daarna de structuur binnen de club helemaal omgooien
...
Die infantiel die er nu zit is het minst progressief van alle kandidaten. In principe wat jij zegt is: nieuwe leiding en alles het oude laten!
Ik denk dat Gudde juist de structuur nu helemaal op de kop gooit EN dat hij Feyenoord wil distantiëren van fans die denken beleid beter te weten.

Kijk, ik heb Gudde en van Geel lang het voordeel van de twijfel gegeven en ik denk ook dat ze dat DIK verdient hebben. Ik vind ook dat na dit seizoen ze plaats moeten maken voor een nieuwe leiding... of op zijn minst een nieuwe TD om mee te beginnen. Geen pek en veren, maar applaus en beste wensen.
VVout
 VVout - zondag 06 maart 2016 - 07:50   quote  deeplink  
Zoals ik eerder al zij moeten zich eerst ééns mensen beschikbaar stellen, dan weet je ook wie er zin aan heeft en kunnen we aan de hand van dat kijken of je er werkelijk beter van wordt. Hoe lang heb ik wel eens niet op mijn ouwe schoenen gelopen omdat ik gewoon niets vond naar mijn smaak.
Stylzz
 Stylzz - zondag 06 maart 2016 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2016 - 06:48 schreef Jupri het volgende:

[..]

Uhm... OK. Eric Gudde doet aan laster door te verwijten naar een groep aggressievelingen die zogenaamd niet onder jouw groep vallen, maar tegelijkertijd moet je wel je eigen gang in gareel houden door te zeggen om stalen buizen deze keer thuis te laten.

[..]

Die infantiel die er nu zit is het minst progressief van alle kandidaten. In principe wat jij zegt is: nieuwe leiding en alles het oude laten!
Ik denk dat Gudde juist de structuur nu helemaal op de kop gooit EN dat hij Feyenoord wil distantiëren van fans die denken beleid beter te weten.

Kijk, ik heb Gudde en van Geel lang het voordeel van de twijfel gegeven en ik denk ook dat ze dat DIK verdient hebben. Ik vind ook dat na dit seizoen ze plaats moeten maken voor een nieuwe leiding... of op zijn minst een nieuwe TD om mee te beginnen. Geen pek en veren, maar applaus en beste wensen.
T is niet mijn tekst he, ik was t namelijk juist niet eens met de manier waarop ze dit brengen.
Ik ben het inderdaad eens dat er vernieuwing noodzakelijk is, om dit kringetje uit te komen.
Gudde hoeft van mij niet weg. Een nieuwe TD lijkt me wijs, tenzij hij kan bewijzen uit een ander vaatje te kunnen tappen. Maar ik heb t idee dat van Geel bij voetballers geen gunfactor heeft.
de bluffer
 de bluffer - zondag 06 maart 2016 - 08:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2016 - 10:55 schreef Barabas het volgende:
Nog één zomer krijgen ze van mij...
En wie komen er dan zeg het maar wie het beter en willen doen
Barabas
 Barabas - zondag 06 maart 2016 - 10:13   quote  deeplink  
Ik heb er juist vertrouwen in. Komende zomer was imo altijd al het uitgelezen moment om te laten zien uit welk hout ze gesneden zijn.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 06 maart 2016 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2016 - 06:48 schreef Jupri het volgende:

[..]

[..]

Uitstekende waarneming en vanzelfsprekend geheel mee eens.

FR-Henk
 FR-Henk - zondag 06 maart 2016 - 11:51   quote  deeplink  
Hehehe, verkeerd ingevoerd... Eens met bovenstaande, ook met m'n eigen bijdrage.
ar
 ar - zondag 06 maart 2016 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2016 - 10:13 schreef Barabas het volgende:
Ik heb er juist vertrouwen in. Komende zomer was imo altijd al het uitgelezen moment om te laten zien uit welk hout ze gesneden zijn.
Eens.
Zw' 28
 Zw' 28 - zondag 06 maart 2016 - 14:20   quote  deeplink  
Kan iemand mij vertellen wat het beleid Is van dit bestuur en welk deel ervan dus het wanbeleid is? Zijn het de inkopen van spelers tegenover de verkopen? Is de keuze van een nieuw stadion alleen bij Feyenoord of zijn daar veel meer partijen bij betrokken, als dit van Feyenoord Is wat is dan het beleid van feyenoord? Nieuwbouw heb ik alleen gehoord... Tis niet dat ik een partij kies maar hoor graag alle kanten.
Barabas
 Barabas - zondag 06 maart 2016 - 15:46   quote  deeplink  
Lees de voorgaande 6 pagina's maar ff terug. En dan het Gudde topic en als toetje het MvG topic
Zw' 28
 Zw' 28 - zondag 06 maart 2016 - 17:16   quote  deeplink  
Ja, maar ken alleen commentaar vinden, niet inhoudelijk over hoe Mvg en gudde hun beleid Is, gene wat ik zie Is dat nooit meer naar de situatie willen welke door het vorige o zo bejubelde bestuur Was overgedragen. Verder vind ik hoe ze spelen iets van een trainer, maar hoe zou een TD welke zelf geen trainer Is gio moeten begeleiden. Daar hebben ze wouters voor aangesteld en die functioneerd niet. Dan vind ik zo de stap met advocaat een goede.
MMM
 MMM - donderdag 10 maart 2016 - 18:35   quote  deeplink  
van Geel en Gudde

5ahro0.gif

2eojl7n.gif

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 maart 2016 door MMM --
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 11 maart 2016 - 10:53   quote  deeplink  
Jupri gepast antwoord en goed geformuleerd.
MMM
 MMM - woensdag 16 maart 2016 - 18:11   quote  deeplink  
Tijd dringt.. Op bestuurlijk niveau moet de focus al op volgend seizoen liggen.

Met deze 2 weer een tussenjaar.
van geil
 van geil - zaterdag 26 maart 2016 - 17:22   quote  deeplink  
.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 31 maart 2016 - 09:22   quote  deeplink  
.
VVout
 VVout - donderdag 31 maart 2016 - 10:28   quote  deeplink  
Pfffffffffffft.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 31 maart 2016 - 11:07   quote  deeplink  
Idd tijd voor vernieuwing. .!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 31 maart 2016 - 11:08   quote  deeplink  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 31 maart 2016 - 11:08   quote  deeplink  
Barabas
 Barabas - donderdag 31 maart 2016 - 11:50   quote  deeplink  
Zzzzzz....
de bluffer
 de bluffer - donderdag 31 maart 2016 - 12:00   quote  deeplink  
Heel jammer dat dit een Topic is geworden
verdienen deze mensen echt niet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 maart 2016 door de bluffer --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 31 maart 2016 - 12:40   quote  deeplink  
Daarom ook een verdient afscheid
VVout
 VVout - donderdag 31 maart 2016 - 15:42   quote  deeplink  
Nu hij van zijn fouten heeft geleerd hem de laan uit sturen en dan bondscoach van Oranje laten worden zeker.
van geil
 van geil - vrijdag 01 april 2016 - 22:27   quote  deeplink  
Gudde gaat zelf afscheid nemen.
V Geel gaat n probleem worden.
En Gio gaat n prima trainer worden met n mooie carriere.
Dat zegt mijn glazen bol.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 02 april 2016 - 07:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2016 - 22:27 schreef van geil het volgende:
Gudde gaat zelf afscheid nemen.
V Geel gaat n probleem worden.
En Gio gaat n prima trainer worden met n mooie carriere.
Dat zegt mijn glazen bol.
Wordt tijd dat je die glazen bol eens gaat wassen! Een mooie carriere ? Voor Gio ... Haha, laat me niet lachen. Kan zijn ploeg niet eens fatsoenlijk voetbal laten spelen ...
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 02 april 2016 - 09:24   quote  deeplink  
Gio?
Da's toch die trainer die de jeugd in zijn selectie laat verpieteren?
En die jeugd vervolgens naar elders wil/mag omdat ze een droom maar niet zien uitkomen?
van geil
 van geil - zaterdag 02 april 2016 - 11:11   quote  deeplink  
Giotje
van geil
 van geil - zaterdag 02 april 2016 - 11:17   quote  deeplink  
Chong had bijvoorbeeld al lang opgesteld moeten worden op zijn vijftiende.
Hahahahaa.
De jeugd daar gaat Gio niet over.
Behoudens Schuurman die in de selectie zit.
En die kan hij onmogelijk opstellen omdat zijn baas een vrachtwagen vol met middenvelders haalde.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 02 april 2016 - 11:20   quote  deeplink  
Dus is Gio meningloos.
Dus ongeschikt.
Dank voor de inkopper.
MMM
 MMM - zaterdag 16 april 2016 - 23:07   quote  deeplink  
Gudde en van Geel weg na dit seizoen volgens FOX
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 april 2016 - 23:09   quote  deeplink  
Ik hoorde ze het ook zeggen, maar de bron werd niet gemeld door Jan Jood van Gangelen..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 april 2016 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2016 - 23:07 schreef MMM het volgende:
Gudde en van Geel weg na dit seizoen volgens FOX
Als het met bedrijfsmatig verstand gebeurt, prima.
Alexmem
 Alexmem - zaterdag 16 april 2016 - 23:13   quote  deeplink  
http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=4197&abbr=feyenoordprimeur
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 16 april 2016 - 23:13   quote  deeplink  
Eens
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 16 april 2016 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2016 - 23:13 schreef Stylzz het volgende:
Eens
Met Henk dus
ar
 ar - zaterdag 16 april 2016 - 23:15   quote  deeplink  
Kom er maar in Geile.
ar
 ar - zaterdag 16 april 2016 - 23:16   quote  deeplink  
Dit is wel interessant.
Best wel plots.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 april 2016 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2016 - 23:15 schreef ar het volgende:
Kom er maar in Geile.
Dat wordt weer zelfbevlekking met selfie-quotes.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 april 2016 - 23:18   quote  deeplink  
Word vervolgd..media zal er wel vol op duiken..
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 16 april 2016 - 23:19   quote  deeplink  
Rook vuur
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 april 2016 - 23:19   quote  deeplink  
Raar...
RvC houdt hen verantwoordelijk. Zit er dus iemand te lekken naar de media.
Maar even afwachten, dit gaat weer schade opleveren.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 16 april 2016 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2016 - 23:16 schreef ar het volgende:
Dit is wel interessant.
Best wel plots.
Beetje laat alleen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 16 april 2016 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2016 - 23:17 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Dat wordt weer zelfbevlekking met selfie-quotes.
Zwarte dag voor jou Stylzz Barabas en meerdere.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 april 2016 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2016 - 23:20 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Zwarte dag voor jou Stylzz Barabas en meerdere.
Welnee.
Als de club er maar niet onder lijdt. En opvolgers met benul worden binnengehaald.
Niemand zit te wachten op een stuurloze club.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5880
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: GIOVANNI VAN BRONCKORST GUDDE VAN GEEL OPROTTEN!

0.0103108