BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: GIOVANNI VAN BRONCKORST GUDDE VAN GEEL OPROTTEN!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ar
 ar - zaterdag 16 april 2016 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2016 - 23:17 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Dat wordt weer zelfbevlekking met selfie-quotes.
Uiteraard haha..
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 16 april 2016 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2016 - 23:20 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Zwarte dag voor jou Stylzz Barabas en meerdere.
Als je dat er uit gehaald hebt, lees je echt niets
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 april 2016 - 23:25   quote  deeplink  
'Van Geel en Gudde vertrekken bij Feyenoord'

ivz636.jpg

'Na de bekerfinale zal de Raad van Commissarissen van Feyenoord afscheid nemen van Martin van Geel en Eric Gudde'', meldt Fox Sports zaterdagavond. De sportzender zou deze 'ernstig serieuze geluiden' opgevangen hebben van betrouwbare bronnen.

Pim Blokland, lid van de RvC, reageert tot de bekerfinale nergens op, maar daarna wordt er wel snel om de tafel gezeten met beide directeuren. Dan wordt de toekomst van Feyenoord bepaald. Hugo Borst, overvallen door het nieuws, weet niet precies was hij van het vertrek moet vinden.

''Wie zegt mij dat een nieuwe technisch en algemeen directeur eindelijk de belofte in gaan lossen om weer kampioen te worden?'', vroeg Borst zich af op de televisiezender. ''Ik ben er sceptisch over. Gudde en Van Geel zijn dikke mik. Daar hoor ik weleens gemopper over. Maar het valt ook niet mee. Geld bepaalt de eindstand. Ik denk eerder dat geld noodzakelijk is dan een nieuwe directie.''
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 april 2016 - 23:26   quote  deeplink  
Inderdaad, dit dus.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 16 april 2016 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2016 - 23:25 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Als je dat er uit gehaald hebt, lees je echt niets
Ik weet dat jij twijfelde ,maar wees niet bang voor de opvolging.
Als je niks verwacht kan het alleen maar mee gaan vallen Roony
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 16 april 2016 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2016 - 23:26 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik weet dat jij twijfelde ,maar wees niet bang voor de opvolging.
Als je niks verwacht kan het alleen maar mee gaan vallen Roony
Verwachtingen laag, hoop hoog
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 april 2016 - 23:34   quote  deeplink  
Als het de weg vrij maakt om geld binnen te halen, okee.
Mogen hopen dat Blokland cs. weten wat ze doen en toekomstige maatregelen (lees: poppetjes) reeds in het scenario hebben staan.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 april 2016 - 23:35   quote  deeplink  
"Van Geel en Gudde weg bij Feyenoord"

Audio:
(http://www.foxsports.nl/video/bekerfinale-zal-rvc-van-feyenoord-afscheid-zal-nemen-van-martin-van-geel-eric-gudde/)

Feyenoord raakt op organisatorisch vlak twee kopmannen kwijt. FOX Sports weet te melden dat de Rotterdamse club na dit seizoen afscheid neemt van technisch directeur Martin van Geel en algemeen directeur Eric Gudde.

De raad van commissarissen van Feyenoord heeft besloten dat het leidinggevende duo na dit seizoen moet vertrekken.

De reden voor hun positieverlies is het toch redelijk teleurstellende seizoen van de Stadionclub. Voor de winterstop deed Feyenoord nog volop mee om het zo vurig gewenste kampioenschap, maar inmiddels is de achterstand op koploper en aartsrivaal Ajax opgelopen tot negentien punten en is de eerste landstitel sinds 1999 ver weg.

Mocht Feyenoord volgende week/zondag in de eigen Kuip de beker winnen ten koste van FC Utrecht, dan heeft de club de zelf opgelegde doelstelling van dit seizoen behaald: Europees voetbal halen. Door een eventuele bekerwinst plaatsen de Rotterdammers zich direct voor de groepsfase van de Europa League.

Tot zover weinig aan de hand dus voor de eindverantwoordelijken Van Geel en Gudde, maar de rvc neemt de leiding toch bepaalde zaken kwalijk. Zo werd er flink geïnvesteerd voor dit seizoen: onder anderen Dirk Kuijt, Michiel Kramer, Eljero Elia, Marko Vejinovic, Simon Gustafson en Eric Botteghin tekenden in Rotterdam.

Lichtjaren

De Kuip-bewoners zijn echter opnieuw lichtjaren verwijderd van het gedroomde kampioenschap. Terwijl Feyenoord dankzij alle aanwinsten toch stiekem voor een titel leek te kunnen gaan.

Om volgend seizoen wel weer voor de absolute hoofdprijs te gaan, acht de raad van commissarissen een nieuwe top binnen de club noodzakelijk. Van Geel en Gudde worden daarom bedankt voor bewezen diensten.

De algemeen directeur liet onlangs in een interview met Voetbal International weten nog een paar jaar directeur van Feyenoord te willen blijven. "Als het nieuwe stadion er staat, in 2022, kan ik me niet voorstellen dat ik nog op de stoel van directeur zit", aldus Gudde. "De paar tussenliggende jaren met de komst van een trainingsaccommodatie en een sportieve stap, wil ik nog meemaken."

De aankondiging van een verhuizing naar een nieuw trainingscomplex was Gudde nog wel gegund, want dat afgelopen week maakte hij zelf bekend dat Feyenoord rond 2018 naar het voormalig terrein van vv Hillesluis verkast.

De Maassluizer liet in februari bij De Tafel van Kees verkapt blijken dat eerdere bedreigingen van fans hem niet in de koude kleren waren gaan zitten. In dezelfde uitzending zei hij ook dat op '8 mei de rekensom zou worden opgemaakt'. "Als het dan opnieuw niet goed is, je eindigt niet bij de eerste drie en je pakt niet die prijs, dan heb je wat uit te leggen." (FOX Sports)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 april 2016 door RenatoBos --
van geil
 van geil - zaterdag 16 april 2016 - 23:41   quote  deeplink  
Hehe
ar
 ar - zaterdag 16 april 2016 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2016 - 23:34 schreef FR-Henk het volgende:
Als het de weg vrij maakt om geld binnen te halen, okee.
Mogen hopen dat Blokland cs. weten wat ze doen en toekomstige maatregelen (lees: poppetjes) reeds in het scenario hebben staan.
Op dit moment voor mij de enige reden om dit te bedenken.
Extra financien.
MMM
 MMM - zondag 17 april 2016 - 00:00   quote  deeplink  
Wel verkeerde timing qua lekken van dit nieuws
van geil
 van geil - zondag 17 april 2016 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2016 - 23:15 schreef ar het volgende:
Kom er maar in Geile.
Nou nee, die zijn het er nu ineens volledig mee eens.
VVout
 VVout - zondag 17 april 2016 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 00:00 schreef MMM het volgende:
Verdacht hè, zit je net niet op te wachten zo voor deze fase.
ar
 ar - zondag 17 april 2016 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 00:00 schreef MMM het volgende:
Exact.
Het zal ook eens vlekkeloos lopen..
van geil
 van geil - zondag 17 april 2016 - 00:11   quote  deeplink  
N statement . no matter what .
Maar n jaar te laat in mijn ogen, wel begrijpelijk , t kost veel geld.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 17 april 2016 - 00:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 00:00 schreef van geil het volgende:

[..]

Nou nee, die zijn het er nu ineens volledig mee eens.
Ik niet.
de bluffer
 de bluffer - zondag 17 april 2016 - 00:57   quote  deeplink  
Nou nou moet deze Topic nou weer houd er toch mee op
slaat nergens op om weer met deze Topic te komen
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 17 april 2016 - 01:28   quote  deeplink  
RvC ontkent ontslag.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 april 2016 - 04:56   quote  deeplink  
UPDATEGerard Hoetmer, president-commissaris van Feyenoord, weersprak tegenover RTV Rijnmond dat de Raad van Commissarissen al de beslissing heeft genomen om Martin van Geel en Eric Gudde weg te sturen, zoals werd gemeld bij Fox Sports. "Het seizoen is nog volop bezig. We beginnen aan de belangrijkste week van het jaar met onder andere de bekerfinale. Daarmee is het nu veel te vroeg om al te evalueren, laat staan dat er binnen de RvC al conclusies worden of zijn getrokken."
Els
 Els - zondag 17 april 2016 - 08:57   quote  deeplink  
Ik dacht eerlijk gezegd aan een 1 april grap, maar nu het door de RvC niet naar het rijk der fabelen wordt verwijzen, behoort het toch tot de mogelijkheden.
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 april 2016 - 09:11   quote  deeplink  
T is inderdaad geen glasharde ontkenning maar een 'too soon'.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 17 april 2016 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2016 - 23:28 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Verwachtingen laag, hoop hoog
Mooi omschreven,want die verwachting doen de club al jaren de das om.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 17 april 2016 - 09:35   quote  deeplink  
Als ze dan per direct weg moeten....Laten er dan goede opvolgers klaar staan met een gedurfde visie.
Zo niet....Zorgwekkende fase.
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 april 2016 - 09:38   quote  deeplink  
In ieder geval, niet lullig bedoeld, bereid jezelf voor op een nieuw tussenjaar dan.
Want als er en een nieuwe TD en een nieuwe AD ingepast moeten worden, kost dat tijd.
En ik zie ze in de huidige organisatie of narrow circle niet zo maar zitten.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 17 april 2016 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 04:56 schreef RenatoBos het volgende:
UPDATEGerard Hoetmer, president-commissaris van Feyenoord, weersprak tegenover RTV Rijnmond dat de Raad van Commissarissen al de beslissing heeft genomen om Martin van Geel en Eric Gudde weg te sturen, zoals werd gemeld bij Fox Sports. "Het seizoen is nog volop bezig. We beginnen aan de belangrijkste week van het jaar met onder andere de bekerfinale. Daarmee is het nu veel te vroeg om al te evalueren, laat staan dat er binnen de RvC al conclusies worden of zijn getrokken."
He bah
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 17 april 2016 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 09:38 schreef Stylzz het volgende:
In ieder geval, niet lullig bedoeld, bereid jezelf voor op een nieuw tussenjaar dan.
Want als er en een nieuwe TD en een nieuwe AD ingepast moeten worden, kost dat tijd.
Kan me niet voorstellen dat dit uit de lucht komt vallen. Gudde en Geel zullen echt wel eerder hierover geinformeerd zij, zeker binnen dit vertrouwde netwerk.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 17 april 2016 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 09:40 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

He bah
Ga er maar van uit dat je slingers en ballonnen kunt gaan ophangen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 17 april 2016 - 09:59   quote  deeplink  
Ja maar ik heb graag zekerheid
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 april 2016 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 09:45 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Kan me niet voorstellen dat dit uit de lucht komt vallen. Gudde en Geel zullen echt wel eerder hierover geinformeerd zij, zeker binnen dit vertrouwde netwerk.
Nee, dat zal, maar dan nog, ze moeten vervangen, die mensen moeten op gang komen, gaan praten binnen de organisatie etc.

Dus als die twee er rond Mei uitvliegen, ben ik zeer benauwd voor volgend seizoen.
piet de paler
 piet de paler - zondag 17 april 2016 - 10:09   quote  deeplink  
Wat wil je nu? Eerst roepen er uit met die 2 en nu ?
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 april 2016 - 10:11   quote  deeplink  
Aan wie vraag je dat?
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 17 april 2016 - 10:11   quote  deeplink  
Ik vrees aan jou😂
Els
 Els - zondag 17 april 2016 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 09:38 schreef Stylzz het volgende:
De afgelopen 10 jaar zijn, aangekondigd of onaangekondigd, tussenjaren gebleken. Ik kijk nergens meer van op.
Els
 Els - zondag 17 april 2016 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 09:59 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ja maar ik heb graag zekerheid
Als 't waar is, gaan we hoe dan ook naar de Coolsingel.
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 april 2016 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 10:11 schreef Els het volgende:

[..]

De afgelopen 10 jaar zijn, aangekondigd of onaangekondigd, tussenjaren gebleken. Ik kijk nergens meer van op.
Klopt, stukje verwachting management
piet de paler
 piet de paler - zondag 17 april 2016 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 10:09 schreef piet de paler het volgende:
Wat wil je nu? Eerst roepen er uit met die 2 en nu ?
Eigenlijk aan iedereen die een paar maanden geleden riep oprotten, het is nooit goed
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 april 2016 - 10:26   quote  deeplink  
Volgens mij vinden een behoorlijk aantal t prima
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 17 april 2016 - 10:39   quote  deeplink  
En een behoorlijk aantal dat Wanbeleid roept en 6 winstwedstrijden later weer chill zijn.
VVout
 VVout - zondag 17 april 2016 - 10:40   quote  deeplink  
Het idee alleen al dat Jan Jood v. Gassellen het met zijn schijnheilige neuzen porum verkondigd, wat is daar nou het doel van. Als het er aan zit te komen komt het wel naar buiten via een officiële kanaal vanuit Feyenoord, dit brengt alleen onrust en het lijkt wel of die lul dat er voor doet.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 17 april 2016 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 10:40 schreef VVout het volgende:
Het idee alleen al dat Jan Jood v. Gassellen het met zijn schijnheilige neuzen porum verkondigd, wat is daar nou het doel van. Als het er aan zit te komen komt het wel naar buiten via een officiële kanaal vanuit Feyenoord, dit brengt alleen onrust en het lijkt wel of die lul dat er voor doet.
Zal blijken, en zo ja, degene die dit gelekt heeft heeft de eerste onrust alweer teweeg gebracht. De ant-directie lobby grijpt dit verder aan en kan supporters opzwepen.
Handig, in deze fase.
daan limbos
 daan limbos - zondag 17 april 2016 - 10:57   quote  deeplink  
Ik neem toch aan dat, mocht dit allemaal waar zijn, de RvC al een duidelijke invulling voor de vrijgekomen functies heeft. Dan maar hopen dat het mensen zijn met een echte visie, zowel voor de korte als lange termijn om onze club, die in potentie de grootste en mooiste van Nederland is, weer terug te brengen op de plaats waar het hoort, aan de top van het Nederlandse voetbal. Te lang al hebben we naar het gestuntel van de huidige directie, soms knarsetandend, moeten kijken. En inderdaad Els, het weggaan van deze twee is op zich al een feestje op de Coolsingel waard.
De Pater
 De Pater - zondag 17 april 2016 - 11:03   quote  deeplink  
Met een goede hoofdcoach zou er niemand klagen..
Els
 Els - zondag 17 april 2016 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 10:24 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Eigenlijk aan iedereen die een paar maanden geleden riep oprotten, het is nooit goed
Ik roep dat, in iets andere bewoordingen, al sinds de aanstelling van Gudde. Mag het dan wel?
MMM
 MMM - zondag 17 april 2016 - 11:30   quote  deeplink  
Wel benieuwd wie het dan worden.

Die mensen krijgen het ook niet binnrn 1 seizoen op de rit, teveel achterop geraakt. Terug naar 1e jaar Koeman.
kenny
 kenny - zondag 17 april 2016 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 11:03 schreef De Pater het volgende:
Met een goede hoofdcoach zou er niemand klagen..
dat denk ik ook , laat gudde nu maar zijn stadion plannen maar af maken dat ziet er gewoon top uit ook dat jeugd/trainingscomplex is mooi
liever een nieuwe hoofdtrainer en TD , die v Geel heeft feyenoord in de jaren toch wel met een hele lijst net niet voetballers opgezadelt op guidetti en pelle en vermeer na allemaal miskleunen
gio aardige jongen maar mist het om hoofdcoach te zijn
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 17 april 2016 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 10:57 schreef daan limbos het volgende:
Ik neem toch aan dat, mocht dit allemaal waar zijn, de RvC al een duidelijke invulling voor de vrijgekomen functies heeft. Dan maar hopen dat het mensen zijn met een echte visie, zowel voor de korte als lange termijn om onze club, die in potentie de grootste en mooiste van Nederland is, weer terug te brengen op de plaats waar het hoort, aan de top van het Nederlandse voetbal.

Te lang al hebben we naar het gestuntel van de huidige directie, soms knarsetandend, moeten kijken. En inderdaad Els, het weggaan van deze twee is op zich al een feestje op de Coolsingel waard.
Het eerste deel: geheel mee eens.
Het tweede deel: veel plezier en hoop maar op een betere opvolging.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 17 april 2016 - 11:51   quote  deeplink  
Buiten het feit dat het inderdaad van Gangelen is die dit brengt (hoe betrouwbaar is dat??), vind ik de reactie van Hugo Borst nog veel belangrijker. Wat mij betreft snijdt hij daar de kern aan. Wie zegt dat het daarna beter wordt? En hij geeft ook aan dat geld de ranglijst bepaald. Naar mijn idee is dat juist. Feyenoord had niet het geld om de selectie in één zomer op een kampioenswaardig niveau te krijgen, zoals de selectie van PSV is. Er is het beste geprobeerd te doen en veel keuzes zijn ongelukkiger uitgepakt dan verwacht. Veel mensen zeiken op Botteghin, omdat hij te ver naar achteren loopt en niet kan opbouwen, maar toe hij gehaald werd, vond iedereen het een goede verdediger. Vejinovic vond werkelijk iedereen in Nederland een goede aankoop. Kramer..hoe vaak is daar wel niet om geschreeuwd? Elia waren toch ook vooral positieve reacties, bovendien kwam hij transfervrij. Ik denk niet dat het met een andere technisch directeur beter wordt.

In de eerste seizoenshelft pakken we veel punten, het spel was inderdaad meestal niet om over naar huis te schrijven, maar het was relatief rustig. Toen kwam de slechte serie en Gudde en van Geel moeten weg? Want de directie zorgt ervoor dat de ploeg ineens slecht is gaan spelen? Gio had gewoon hulp nodig om goed op weg te komen. Advocaat heeft duidelijk al geholpen, maar je bent niet ineens top, dat kost tijd. Waardoor je dus ook nog wedstrijden zoals gisteren zult hebben.

Met een andere directie gaat het niet ineens beter worden. Dan moeten ze ineens veel meer geld gaan uitgeven, terwijl dat juist niet verstandig is, want Gudde en van Geel hebben dat uitstekend gedaan. Sinds jaren gaat het financieel weer goed. Ik wil niet zeggen dat Gudde en van Geel alles goed doen of dat er geen betere directeuren kunnen zijn, maar ik denk niet dat een nieuwe directie de oplossing gaat zijn. Ik denk alleen maar dat je dan lijstjes gaat afwerken. Daarna gaat het immers nog niet goed en moet Gio weg. Daarna/tegelijkertijd zijn de assistenten aan de beurt, waarna de directie weer aan bod komt. Zo blijf je bezig, want een nieuwe directie maakt je geen kampioen.
Els
 Els - zondag 17 april 2016 - 11:55   quote  deeplink  
Opvallend dat er, in grote lijnen, niet beargumenteerd wordt dat Gudde en Van Geel het top gedaan hebben, maar dat er vooral gezegd wordt dat anderen het niet beter zullen doen.
Angst is een slechte raadgever.
van geil
 van geil - zondag 17 april 2016 - 11:57   quote  deeplink  
De slechtste zelfs.
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 april 2016 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 11:55 schreef Els het volgende:
Opvallend dat er, in grote lijnen, niet beargumenteerd wordt dat Gudde en Van Geel het top gedaan hebben, maar dat er vooral gezegd wordt dat anderen het niet beter zullen doen.
Angst is een slechte raadgever.
Ik denk dat anderen het wel beter kunnen doen.
Ik ken alleen geen beschikbare kwalitatieve vervangers.
Dat zegt wat over mij, maar ook over de situatie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 april 2016 door Stylzz --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: GIOVANNI VAN BRONCKORST GUDDE VAN GEEL OPROTTEN!

0.0105228