|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 11:13 schreef Els het volgende:[..] Ik roep dat, in iets andere bewoordingen, al sinds de aanstelling van Gudde. Mag het dan wel? Alles is goed, idereen mag he roepen, maar mei is mooi denk ik. Midden n het seizoen was niet een hele goede optie.ik hoop p Eenhoorn en wim jansen. En helemaal out of the box v Gaal dan krijg je goe je het wend of keert iemand met visie, alles beter dan Peter Bosz |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 11:55 schreef Els het volgende:Opvallend dat er, in grote lijnen, niet beargumenteerd wordt dat Gudde en Van Geel het top gedaan hebben, maar dat er vooral gezegd wordt dat anderen het niet beter zullen doen. Angst is een slechte raadgever. Aan de andere kant kan je ook stellen dat er niet beargumenteerd wordt dat ze het zo slecht gedaan hebben. Ik lees telkens dat het de fout is van de directie dat we al zo lang geen kampioen worden. Tsja, dat is ook lekker makkelijk. Vergeten we dan even dat we in de financiële problemen zaten? Een enorme puinzooi die van Geel en Gudde hebben verholpen in samenwerking met de VvF. Wat mij betreft moeten we ze daarvoor al eeuwig dankbaar zijn, want anders hadden we nu überhaupt niet meer gevoetbald of zelfs in een situatie zoals bij Twente kunnen geraken. Dat alleen al is een reden om ze niet zomaar de deur te wijzen.
Verder wordt Gudde vooral afgerekend op het stadion, geloof ik. Waarbij dan weer niet wordt vermeldt dat hij enorm is tegengewerkt door supporters die enkel en alleen in de Kuip wilden blijven en daardoor reddekuip gingen steunen. Mag natuurlijk, misschien achteraf beter, maar ook een beetje krom om dan te zeggen dat het allemaal door Gudde niet is gelukt. Natuurlijk zal Gudde fouten gemaakt hebben, maar het was niet enkel zijn schuld, wat vaak wel wordt betoogd.
Dan van Geel, af te rekenen op zijn beleid? Vele jaren van schuldsanering, waarbij nagenoeg met een lege portemonnee moest shoppen. Dat deed hij volgens mij toch een stuk beter dan Beenhakker het deed. De eigen jeugd heeft natuurlijk geweldig geholpen, maar van Geel heeft zeker een goed beleid gevoerd met de gehaalde, transfervrije spelers. Dat er nu geen/minder jeugd doorstroomt, wordt ook vaak op zijn bordje geschoven. Terecht? Ik weet het niet. De coach bepaalt wie er spelen en wie er meetrainen, niet van Geel. Als Schuurman geen kans krijgt, komt dat niet door van Geel. Dan de contracten, daar heeft van Geel altijd tijdig voor een verlenging gezorgd of spelers voortijdig verkocht. Op één speler na, Vilhena. Tsja, dat is dan ook een apart geval met zijn situatie met zijn moeder. Bovendien leverde hij weinig op deze winter en snap ik, zeker gezien de stand van toen, dat ervoor gekozen is hem te behouden. Bovendien kun je een speler niet verkopen als hij niet weg wil. Ze moeten immers wel ergens tekenen.
Dan de transfers van het laatste jaar, eigenlijk het eerste jaar waarin van Geel geld te besteden had. De aankoop van Botteghin; was volgens mij één van de beste verdedigers van het land en werd als een goede aankoop gezien. En goed verdedigen doet hij nog altijd, opbouwen is niet zijn taak. Van der Heijden; achteraf gezien een mispeer. Had men kunnen zien dat hij niet goed genoeg is, maar ik vind ook dat het op dat moment geen gekke aankoop was. Hij was transfervrij, op een moment dat we enkel van Beek en Kongolo centraal hadden. Dan is het logisch dat je een extra verdediger haalt, die voor een reserveplek gewoon prima kon voldoen. En Botteghin was op dat moment nog niet binnen.
Vejinovic? Werd alom gezien als een topaankoop. Heel Nederland vond het een goede zet. Komt er (nog) niet uit, maar dat had niemand verwacht. Gustafson? Een speler die is gescout. Dat werd wel weer eens tijd, wordt er dan gezegd. Had een goede periode, zakte daarna weg na zijn rode kaart, maar had ook al een halfjaar gespeeld in Zweden. En niemand kan goed anderhalf seizoen achter elkaar spelen. Hij moet volgend seizoen gewoon nog de kans krijgen. Want hij heeft laten zien aardig te kunnen ballen.
Kramer; een spits was nodig en er was geen 5 miljoen beschikbaar voor een topspits. Bovendien, wie had dat moeten worden? Een Dost was niet haalbaar en een Luuk de Jong kon eerder ook niet worden gehaald. Een halfjaar lang werd geroepen om Kramer, want hij was zo goed, was een Feyenoorder, dus moest gehaald worden en de kans krijgen. En nu zegt men dat hij niet hard genoeg werkt en niet genoeg meevoetbalt, tsja, maar dat konden we dus allemaal van tevoren zien. Je moet hem wel op de goede manier gebruiken. De laatste tijd gaat dat steeds beter. En Kramer is al een flinke verbetering ten opzichte van Te Vrede of Kazim. De spitsen als Pellè liggen niet voor het oprapen. En een Janssen was niet te voorzien dat hij zich zo snel zo goed zou ontwikkelen. Kramer heeft er inmiddels 13 in liggen. Spitsen die meer scoren, kosten ook veel meer, geld wat wij niet hadden/hebben. Kramer was gewoon een prima optie toen en een poging waard. Wat wel een fout is geweest, is het aantrekken van Kazim. Die had je nooit moeten overnemen, als je voor zijn kwaliteiten gaat. Wellicht was het idee om hem door te verkopen. Had hij een miljoen opgeleverd, was het weer een briljante zet geweest. Maar op dit punt zeg ik; ja, dat was echt een fout van Martin van Geel.
Dan Elia; een speler die de top heeft gehaald (immers WK-finale gespeeld) en transfervrij gehaald. Begon ook heel goed, zakte daarna wat weg. Laatste weken vind ik hem een heel klein beetje beter worden. Op dat moment gewoon een goede zet. Boëtius wilde weg, wat je ook niet allemaal aan van Geel kan aanrekenen. Zo'n speler geef je ook geen 8 ton per jaar, want hij had net een jaar lang waardeloos gespeeld. Elia een goede opvolger, prima aankoop. Valt helaas nu tegen.
Bilal; eigenlijk al een aankoop van eerder, maar zal hem toch meenemen hier, gezien er veel kritiek op was dit jaar. Veel voor betaald, misschien teveel, maar was een groot talent, waarvan iedereen blij was dat hij kwam. Valt nu helaas tegen, maar heeft laten zien ook van waarde te kunnen zijn. Toen een goede aankoop, want als je lang wacht, betaal je bij Heerenveen zo 10 miljoen. Goede aankoop, valt helaas tegen, maar ik zie lichtpuntjes bij hem.
Kuyt; Behoeft geen verdere uitleg. Topspeler, nog altijd. Goede zet om hem terug te halen.
De coaches: Koeman was een geweldige zet. Knap ook om hem binnen te halen. Toch een gewaagde keuze, want zal niet goedkoop zijn geweest in salaris, maar goed gezien door van Geel. Heeft ons geholpen de weg naar boven te vinden. Rutten; waardeloos geweest. Was te voorzien dat hij een dip zou krijgen in de tweede seizoenshelft. Begon echter goed, want eerlijk is eerlijk, het voetbal onder hem was het beste in jaren wat betreft positiespel. Helaas slechts tot aan de winterstop. Toch een fout van Martin. Gio is dan weer een logische keuze. Er was geen echte goede trainer beschikbaar, hij is populair, heeft krediet en volgens Koeman konden van Gastel en Gio de klus aan. Van Gastel wilde niet, dus werd het Gio. Heeft een hele slechte periode gehad, nu weer beter. Het spel is nog niet goed te noemen, maar vond het een logische zet van Martin van Geel. Zou niet weten wie het anders had moeten worden.
Al met al wil ik ook niet zeggen dat Gudde en van Geel het top hebben gedaan. Ze hebben steken laten vallen, maar hebben de schulden weggewerkt. Dat is dan wel een topprestatie. Sportief kan het soms beter, maar in de jaren met financiële problemen is (gezien de financiën) ver boven kunnen gepresteerd. Kortom, ze doen het niet top, maar ook zeker niet slecht. En als de directeuren het gewoon prima doen (onverwachte tegenvallers qua aankopen kan je hen immers niet aanrekenen), waarom zou je ze dan vervangen? Het gaat het eerste jaar nooit beter en je moet maar afwachten of het beter gaat? Waarom dan na één jaar waarin geld kon worden uitgegeven ze vervangen? Als zondag de beker wordt gewonnen en je wordt derde, zou ik ze nog een jaar laten zitten. Want zo slecht als wordt beweerd, hebben ze het niet gedaan. Wat mij betreft behalen beide heren zeker een voldoende. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
** wacht rustig op alle rekensommen die komen over spelers die niet voldoen en samen een spits voor gekocht had kunnen zijn**
TE.VEEL.VAN.HETZELFDE.AL.MAANDEN
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 april 2016 door Stylzz -- |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 12:45 schreef Stylzz het volgende:** wacht rustig op alle rekensommen die komen over spelers die niet voldoen en samen een spits voor gekocht had kunnen zijn** TE.VEEL.VAN.HETZELFDE.AL.MAANDEN Te veel van hetzelfde, al maanden. Tsja, dat vind ik andersom ook. Ik hoor continu hetzelfde liedje dat wordt afgespeeld als het over de heren Gudde en van Geel gaan. Dus dan kunnen we elkaar een hand geven.
En wat betreft die sommen, volgens mij is dat minder dan je denkt. Maar dan wil ik je eerst vragen welke spelers dan volgens jou zijn aangekocht die niet voldoen. Alvast bedankt ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 12:45 schreef Stylzz het volgende:** wacht rustig op alle rekensommen die komen over spelers die niet voldoen en samen een spits voor gekocht had kunnen zijn** TE.VEEL.VAN.HETZELFDE.AL.MAANDEN Ach, ik werd ooit neergezet als Gudde-vriend. Ik verdedigde het Gudde-beleid. Maar dat is voor een aantal hetzelfde. Van Geel startte goed, laatste jaren voldoende. De wederopbouw van de club was van belang, daar hebben G en G een prima bijdrage in geleverd. Maar al vaker gezegd: komend half jaar werken naar het binnenhalen van de juiste mensen met een ondernemende visie. Liever zorgvuldig dan profiterende passanten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 13:08 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Te veel van hetzelfde, al maanden. Tsja, dat vind ik andersom ook. Ik hoor continu hetzelfde liedje dat wordt afgespeeld als het over de heren Gudde en van Geel gaan. Dus dan kunnen we elkaar een hand geven. En wat betreft die sommen, volgens mij is dat minder dan je denkt. Maar dan wil ik je eerst vragen welke spelers dan volgens jou zijn aangekocht die niet voldoen. Alvast bedankt ;) Oh ik doel meer op de reacties die op jouw verhaal komen hoor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 13:11 schreef FR-Henk het volgende:[..] Ach, ik werd ooit neergezet als Gudde-vriend. Ik verdedigde het Gudde-beleid. Maar dat is voor een aantal hetzelfde. Van Geel startte goed, laatste jaren voldoende. De wederopbouw van de club was van belang, daar hebben G en G een prima bijdrage in geleverd. Maar al vaker gezegd: komend half jaar werken naar het binnenhalen van de juiste mensen met een ondernemende visie. Liever zorgvuldig dan profiterende passanten. Eens. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Excuus in dat geval. Dan heb ik je reactie verkeerd opgevat haha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Blokland uit formeel onvrede over functioneren Van Geel
Feyenoord lijkt na de bekerfinale afscheid te gaan nemen van directeuren Eric Gudde en Martin van Geel. Dat meldde Fox Sports gisteravond. Volgens RTV Rijnmond-journalist Jan Dirk Stouten is het voorbarig dat het besluit al genomen is, maar de onvrede op met name Van Geel is wel degelijk groot.
Commissarissen Pim Blokland en Rob Slotboom zouden schriftelijk al hun onvrede kenbaar hebben gemaakt over het functioneren van de technische beleidsman in De Kuip, vertelt Stouten in de regionale voetbaltalkshow FC Rijnmond. ''Het is best groot dat ze dat formeel doen, maar in de RvC hebben zij maar twee van de vijf posities. Dus er is nog één lid nodig om dat vertrek te bewerkstelligen.''
Slotboom en Blokland vertegenwoordigen de investeerdersgroep Vrienden van Feyenoord. ''De VvF heeft er mede voor gezorgd dat de club financieel gezond is, maar het nadeel is dat je dertig zakelijke mannen nu invloed hebt gegeven. Dat resulteert nu in deze zet'', vervolgt Stouten, die ook weet waar de onvrede vandaan komt. ''Ze vinden dat hij het geld aan de verkeerde spelers heeft uitgegegeven en ze nemen het Van Geel kwalijk dat het gat met Ajaks en PSV is vergroot.'' |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zeker weten Els hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 21:54 schreef RenatoBos het volgende:Blokland uit formeel onvrede over functioneren Van Geel[ afbeelding ] Feyenoord lijkt na de bekerfinale afscheid te gaan nemen van directeuren Eric Gudde en Martin van Geel. Dat meldde Fox Sports gisteravond. Volgens RTV Rijnmond-journalist Jan Dirk Stouten is het voorbarig dat het besluit al genomen is, maar de onvrede op met name Van Geel is wel degelijk groot.Commissarissen Pim Blokland en Rob Slotboom zouden schriftelijk al hun onvrede kenbaar hebben gemaakt over het functioneren van de technische beleidsman in De Kuip, vertelt Stouten in de regionale voetbaltalkshow FC Rijnmond. ''Het is best groot dat ze dat formeel doen, maar in de RvC hebben zij maar twee van de vijf posities. Dus er is nog één lid nodig om dat vertrek te bewerkstelligen.'' Slotboom en Blokland vertegenwoordigen de investeerdersgroep Vrienden van Feyenoord. ''De VvF heeft er mede voor gezorgd dat de club financieel gezond is, maar het nadeel is dat je dertig zakelijke mannen nu invloed hebt gegeven. Dat resulteert nu in deze zet'', vervolgt Stouten, die ook weet waar de onvrede vandaan komt. ''Ze vinden dat hij het geld aan de verkeerde spelers heeft uitgegegeven en ze nemen het Van Geel kwalijk dat het gat met Ajaks en PSV is vergroot.'' Wat mij betreft hebben ook zij zitten te snurken de laatste 2 jaar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik denk de anderen zoals zo vaak n wassen neus omdat ze zijn aangesteld zijn door |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 22:37 schreef van geil het volgende:Ik denk de anderen zoals zo vaak n wassen neus omdat ze zijn aangesteld zijn door Wat betreft Gudde zitten ze al 5 jaar te snurken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het is niet voor niets uitgelekt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Feyenoord is altijd lek. Niks haald de datum van de waarheid,ook zo'n grote ergenis. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Nieuws? Stroomt de Lek niet in/door Utrecht? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kabouter wijsheden dus, en een een kutneus die het met een glimlach op tv brengt. 1+1 is 11 alles weer duidelijk. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 13:11 schreef FR-Henk het volgende:[..] Ach, ik werd ooit neergezet als Gudde-vriend. Ik verdedigde het Gudde-beleid. Maar dat is voor een aantal hetzelfde. Van Geel startte goed, laatste jaren voldoende. De wederopbouw van de club was van belang, daar hebben G en G een prima bijdrage in geleverd. Maar al vaker gezegd: komend half jaar werken naar het binnenhalen van de juiste mensen met een ondernemende visie. Liever zorgvuldig dan profiterende passanten. Zo is het maar net...
.... overigens heeft die Hoetmer een flinke klont boter op zijn hoofd als ie denkt dat hij de club een dienst bewijst met zijn uitspraken. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
gudde mag van mij blijven , heeft ook wel zijn fouten gehad maar heeft feyenoord toch maar weer schuldenvrij gemaakt , ook zijn huidige stadion plannen zijn gewoon heel goed over v geel ben ik minder te spreken , op pelle , guidetti en vermeer na heeft hij totaal geen enkele speler aangetrokken die een versterking is gebleken en dat kan je hem zwaar aanrekenen , hij zit daar met een meer dan goed salaris , dan mag je op zijn minst verwachten dat hij zijn huiswerk beter doet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 april 2016 door kenny -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ook gio mag aan het einde van het seizoen vertrekken , aardige jongen maar totaal geen hoofdtrainer |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gudde en Geel verdienen dank voor bewezen diensten. En niet via een achterdeur.
En je bent een lulletje als je dat niet vindt. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2016 - 15:54 schreef FR-Henk het volgende:Gudde en Geel verdienen dank voor bewezen diensten. En niet via een achterdeur. En je bent een lulletje als je dat niet vindt. Persoonlijk vind ik dat van Geel nog één transferzomer de kans moet krijgen. Heeft eigenlijk pas één keer geld kunnen uitgeven en de jaren zonder geld heeft hij het geweldig gedaan. Mochten beide heren deze zomer afgezwaaid worden, verdienen ze zeker een vertrek door de voordeur. Zonder hen was Feyenoord nu nooit zo financieel gezond geweest, zij hebben mede de club gered van de ondergang door de puinzooi van voorgangers op te ruimen. Wat dat betreft heb je zeker gelijk dat ze niet door de achterdeur moeten gaan. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2016 - 16:02 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Persoonlijk vind ik dat van Geel nog één transferzomer de kans moet krijgen. Heeft eigenlijk pas één keer geld kunnen uitgeven en de jaren zonder geld heeft hij het geweldig gedaan. Mochten beide heren deze zomer afgezwaaid worden, verdienen ze zeker een vertrek door de voordeur. Zonder hen was Feyenoord nu nooit zo financieel gezond geweest, zij hebben mede de club gered van de ondergang door de puinzooi van voorgangers op te ruimen. Wat dat betreft heb je zeker gelijk dat ze niet door de achterdeur moeten gaan. met gudde ben ik het absoluut eens , met v geel niet die heeft ons veel teveel opgescheept met middemaat voetballers en geen enkele heeft ons beter gemaakt, pelle en guidetti kwamen niet uit zijn netwerk en vermeer is hem opgedragen door de vrienden van feyenoord |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2016 - 16:02 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Persoonlijk vind ik dat van Geel nog één transferzomer de kans moet krijgen. Heeft eigenlijk pas één keer geld kunnen uitgeven en de jaren zonder geld heeft hij het geweldig gedaan. Mochten beide heren deze zomer afgezwaaid worden, verdienen ze zeker een vertrek door de voordeur. Zonder hen was Feyenoord nu nooit zo financieel gezond geweest, zij hebben mede de club gered van de ondergang door de puinzooi van voorgangers op te ruimen. Wat dat betreft heb je zeker gelijk dat ze niet door de achterdeur moeten gaan. Geheel mee eens, daarnaast tijd nemen voor goede opvolging met nieuwe visie. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2016 - 16:48 schreef kenny het volgende:[..] met gudde ben ik het absoluut eens , met v geel niet die heeft ons veel teveel opgescheept met middemaat voetballers en geen enkele heeft ons beter gemaakt, pelle en guidetti kwamen niet uit zijn netwerk en vermeer is hem opgedragen door de vrienden van feyenoord Zo kun je alles recht praten wat krom is. Hij heeft ze anders wel gehaald en Pellè zelfs nog weten te kopen en daarna te verkopen. Sowieso veel geld binnen gehaald met zijn verkopen. Goede onderhandelaar, vooral voor verkopen. Als je al zijn goede aankopen op het conto van anderen gaat zetten, moet je dat ook doen met de mislukkingen. Dan komt Kramer doordat Gio hem wilde hebben, etc. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Oja joh.
Tijd dat hij een oprot bloemetje krijgt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2016 - 18:34 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Zo kun je alles recht praten wat krom is. Hij heeft ze anders wel gehaald en Pellè zelfs nog weten te kopen en daarna te verkopen. Sowieso veel geld binnen gehaald met zijn verkopen. Goede onderhandelaar, vooral voor verkopen. Als je al zijn goede aankopen op het conto van anderen gaat zetten, moet je dat ook doen met de mislukkingen. Dan komt Kramer doordat Gio hem wilde hebben, etc. schei toch uit , hij is een goede verkoper , ja ja zo lust ik er nog wel een , hij heeft zwaar geluk met onze jeugd opleiding bedoel je , daarbij had hij het geluk dat van gaal de meesten lied spelen op het wk waardoor ze meer gewild en duurder werden laten we ons wel aan de feiten houden noem mij eens een paar goede aankopen op pelle , guidetti en vermeer na dan , dat ga je niet lukken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toen bleek t allemaal niet waar....
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kom op geile niet zo beteuterd .. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
''Feyenoord gaat echt niet twee directeuren wegsturen''
De posities van Feyenoord-directeuren Eric Gudde en Martin van Geel staan onder druk. Na de bekerfinale tegen FC Utrecht zal er een stevige evaluatie plaatsvinden en twee leden van de vijfkoppige Raad van Commissarissen hebben formeel al hun ongenoegen geuit over het functioneren van Van Geel.
VI-journalist Martijn Krabbendam gelooft echter niet dat Feyenoord beide heren zal wegsturen. ''Dat er wat staat te gebeuren is duidelijk. En dat er een hele stevige evaluatie volgt, is ook duidelijk. Maar ze gaan echt niet twee directeuren tegelijk wegsturen, want dan is de club stuurloos. Misschien één'', aldus de verslaggever in de online voetbaltalkshow FC Afkicken.
Wat dat betreft heeft Gudde de betere papieren om zijn job te behouden. Het Algemeen Dagblad schreef vanochtend al dat de algemeen directeur voorlopig nog meer voorstanders dan tegenstanders heeft. ''Dat kan waarschijnlijk niet meer worden gezegd van Van Geel'', schreef de krant ook. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Een van zijn in mijn ogen beste uitspraken ;)(leefwijze)
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Die man had een bijzonder stel hersenen.
Was in staat om zijn lange termijn geheugen.... Hoe was het ook weer? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Mijn geheugen is echt als een.. Ja kom op, hoe heet dat nou? Zo'n ding, van metaal, met gaatjes. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Er zijn er wel VEEL meer bij Feyenoord die een afscheid bloemetje verdienen ... Trainers, spelers en op bestuurlijk niveau !!! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 april 2016 - 06:50 schreef lijdensweg het volgende:[..] Er zijn er wel VEEL meer bij Feyenoord die een afscheid bloemetje verdienen ... Trainers, spelers en op bestuurlijk niveau !!! Allemaal makkelijk zeggen maar er moeten dan wel nieuwe mensen, trainers en spelers komen en wie zeg het maar je weet het toch zo goed namen noemen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 april 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Te laat, ghéhé. Heb elk gat gehad 😋 |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Lijdensweg je weet het niet |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2016 - 19:14 schreef kenny het volgende:[..] schei toch uit , hij is een goede verkoper , ja ja zo lust ik er nog wel een , hij heeft zwaar geluk met onze jeugd opleiding bedoel je , daarbij had hij het geluk dat van gaal de meesten lied spelen op het wk waardoor ze meer gewild en duurder werden laten we ons wel aan de feiten houden noem mij eens een paar goede aankopen op pelle , guidetti en vermeer na dan , dat ga je niet lukken En dat bedoel ik dus. Zo kun je alles recht praten wat krom is. Als van Geel goede prijzen weet te krijgen voor spelers, komt het ineens door de jeugdopleiding. Goede spelers als Pellè, Guidetti en Vermeer zijn ineens niet zijn verdienste. Hij krijgt het verwijt alleen in Nederland spelers te kennen, maar Vermeer komt dan weer niet door hem. Vind je het nou zelf ook niet krom om alles wat fout gaat aan hem te wijten en alles wat goed gaat aan anderen? En een Martins Indi speelde wel op het WK, maar speelde daar niet goed, dus dat zal zijn waarde echt niet zoveel omhoog hebben gestuwd. Dat kun je hooguit zeggen van de Vrij. Maar dat is dan dus weer geen verdienste van Louis van Gaal, want elke bondscoach zou de Vrij hebben opgesteld, daar het de beste centrale verdediger was in de selectie, na Vlaar. Als jij de lat trouwens legt op het niveau Pellè en Guidetti dan heb je het over de beste spitsen in jaren. Zulke spelers zie je nu niet in de eredivisie. Een Pellè of Guidetti ga je dan ook niet elk jaar binnen kunnen halen.
Maar goed, op jouw verzoek toch nog een paar goede spelers die door van Geel zijn gehaald: Vormer (transfervrij en de ideale 12e man, had ook pech dat hij Clasie voor zich had), Janmaat, El Ahmadi, Kuyt, Gustafson (heeft wel degelijk laten zien goed te kunnen voetballen, maar speelt nu al 1,5 jaar aan een stuk door, dus is vermoeid), Botteghin (vind ik verdedigend één van de beste van de eredivise, maar je moet als staf wel zorgen dat je linies goed blijven staan), Toornstra (in iets mindere mate, begon geweldig, zakte net als het hele team vervolgens in, maar begint nu weer beter te spelen. Wel een prima speler), Elia (we hadden een buitenspeler nodig, transfervrij was dit gewoon een hele goede zet. Niet de schuld van Martin van Geel dat hij na de eerste seizoenshelft is ingezakt). Vind ik overigens ook gelden voor Vejinovic, want dat was gewoon een goede aankoop en is niet zijn schuld dat het er nu niet uit komt. Of had heel Nederland het mis toen hij gehaald werd en riep dat het een geweldige aankoop was?
Maar volgens jouw meetlat blijven daar waarschijnlijk alleen Janmaat, El Ahmadi en Kuyt bij over.
Maar goed, elke speler die ik noem zul je wel onderuit gaan halen, want Kuyt was natuurlijk al bekend, dus is niet zijn verdienste, El Ahmadi kwam vast enkel en alleen door Rutten, Botteghin vind je waarschijnlijk niet goed genoeg, evenals Toornstra, Elia en Vormer. Dat zijn inderdaad geen spelers als Pellè en Guidetti, maar blijkbaar verwacht jij dat met ons besteedbare geld elk jaar een speler wordt gehaald die 20-25 goals maakt en vervolgens voor 10 miljoen wordt doorverkocht. Vergeet het, dat lukt geen enkele club. PSV komt aardig in de buurt, maar die leggen dan ook eerst ettelijke miljoenen neer voor zo'n speler. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 april 2016 - 06:50 schreef lijdensweg het volgende:[..] Er zijn er wel VEEL meer bij Feyenoord die een afscheid bloemetje verdienen ... Trainers, spelers en op bestuurlijk niveau !!! Alsjeblieft L..😁
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|