|
|
Marco12345
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die vind ik t hele seizoen al dramatisch, en de laatste twee maanden n man meer voor de tegenstander. EXIT |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heeft geen waarde meer. Lekker terug naar de zandbak |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Worden jullie zelf niet moe van dit soort topics |
|
|
|
|
Curacao
|
|
|
Wat zijn jullie een stel zeikers In plaats je club te steunen, nee liever iedereen Afkraken. Wat een supporters |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Niet goed genoeg meer, weinig restwaarde... mag van mij ook weg. Rot op is onzin, heeft een prima aandeel gehad voor onze club. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
vind tapia nu al minimaal gelijkwaardig... maar waarom weg? veijnovic is ook geen top bij ons... vilhena gaat weg... als we blijven spelen zoals tegen ajax heb je dramadi nog nodig... ik geniet nu nog van die voorzet achter ze standbeen... tegen pisvee... daar teer ik gewoon altijd op... hahahaha |
|
|
|
|
ar
|
|
|
El is nu gewoon belangrijk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Spelers die moeten oprotten? Zeik in je eigen bek en krijg er blaren van.
Positief bedoeld he. |
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
Wat wil die Marco met dit topic nou bereiken? Dat El Ahmadi oprot? Tsja, als je dat denkt dan spelen er zich hele vreemde processen af in het hoofd van Marco als je denkt dat Feyenoord daardoor beter zal gaan spelen. Kom Marco, kom eens met een een houtsnijdende suggestie om Feyenoord beter te laten spelen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Sympathieke titel heeft dit geweldige topic. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 - 14:38 schreef Curacao het volgende:Wat zijn jullie een stel zeikers In plaats je club te steunen, nee liever iedereen Afkraken. Wat een supporters Het lijken wel Ojoksfans he.... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 - 14:38 schreef Curacao het volgende:Wat zijn jullie een stel zeikers In plaats je club te steunen, nee liever iedereen Afkraken. Wat een supporters Welkom Curacao..lekker warm bij jou ja? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 - 14:38 schreef Curacao het volgende:Wat zijn jullie een stel zeikers In plaats je club te steunen, nee liever iedereen Afkraken. Wat een supporters Ik ben door mijn zakjes uppers heen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 - 14:51 schreef G-child het volgende:Niet goed genoeg meer, weinig restwaarde... mag van mij ook weg. Rot op is onzin, heeft een prima aandeel gehad voor onze club. Goede post zoon. |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
Van Bronkhorst maakt weer 2 fouten morgen. 1. Tapia en El Ahmadi ipv 1 plus Vejinovic. 2. Vilhena speelt op 10. Twee dramatische fouten! |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Uit de oude doos.
De onwrikbare liefde van de internet supporters |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: En deze dan mmm? ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ach, we lullen allemaal maar wat. En vooral als het zo uit komt. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Een jaar later was hij de held.
@henk tuurlijk. Uit je lul nekken is ook gewoon fijn om te doen. Jammer dat t soms maar blijft lozen en als een kleverige deken over t legioen gaat hangen. Hierdoor komen sommige werknemers bij Feyenoord niet goed uit de verf. Door faalangst Ed. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Ik hou wel van verhalen uit de oude doos |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
"de officieele topic". Kwaliteit hoor dit. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zo worden ze tegenwoordig niet meer gefabriceerd |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 16:28 schreef van geil het volgende:Die vind ik t hele seizoen al dramatisch, en de laatste twee maanden n man meer voor de tegenstander. EXIT Ik vind deze wel leuk. En je wordt er toch kampioen mee. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja leuk , maar hij speelde ook gewoon kut dat jaar. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En dan EXIT? Ja hoor jochie. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Als hij had geluisterd was dat jaar daarna ook kut,want dan was hij al in de zandbak |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Meneer jochie voor jou, eikelbijtertje. Oh wacht, meneer eikelbijtertje. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wie haalt dit nu weer aan.. manmanman |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
de 2 pinten die een puntje willen winnen na zoveel nederlagen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
de 2 pinten die een puntje willen winnen na zoveel nederlagen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Igor had wat ledematen nodig voor Dr. Frankenstein |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Geintje, maar de frustratie is kennelijk hoog. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Het was een beetje saai hier vanmiddag Voortaan net als studio voetbal 1x per week een verhaal uit de oude doos
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 juli 2019 door igor korneev -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Snap ik. Maar laat El met rust ja. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Niks dan lof voor el
Meer een terugblik naar ongeduldigheid van sommige |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Je eerste zin maakt alles goed. :)) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Verloren we 7 keer op rij. Dramatisch toen.
Daarna sterk kampioensjaar. Daarna helaas weer minder.
Nu nog andere oud topics over wat spelers ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 juli 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Als t aan jou lag had je hem al weggestuurd voor t kampioensjaar
En dan klagen over t gentlemen akkoord met van geel
Zo zie je maar hoe het tij kan keren. Ben nog steeds overtuigd dat Feyenoord spelers het beste renderen met volle support, ook als t wat minder gaat. Was in de jaren 90 doodnormaal trouwens |
|
|
|