BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Spelers bedreigen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Appie53
 Appie53 - maandag 01 februari 2016 - 15:14   quote  deeplink  
Al het negatieve rondom ons clubje, ook hier op het forum, waar ik me zelf ook schuldig aan maak overigens, helpt niet om ons Feijenoord weer op de rails te krijgen. Nu maar eens positief kijken naar Roda uit, lijkt me zo langzamerhand BETER>
MMM
 MMM - maandag 01 februari 2016 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 15:14 schreef Appie53 het volgende:
Al het negatieve rondom ons clubje, ook hier op het forum, waar ik me zelf ook schuldig aan maak overigens, helpt niet om ons Feijenoord weer op de rails te krijgen. Nu maar eens positief kijken naar Roda uit, lijkt me zo langzamerhand BETER>
Positief zijn als er niks positiefs is, is ook niet goed. Er MOET negatief gekeken worden en er MOETEN koppen rollen.
Rdamnoord
 Rdamnoord - maandag 01 februari 2016 - 15:53   quote  deeplink  
Waarom bedreigen ze Kazim niet?
hahahahaha
R()b
 R()b - maandag 01 februari 2016 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 15:14 schreef Appie53 het volgende:
Al het negatieve rondom ons clubje, ook hier op het forum, waar ik me zelf ook schuldig aan maak overigens, helpt niet om ons Feijenoord weer op de rails te krijgen. Nu maar eens positief kijken naar Roda uit, lijkt me zo langzamerhand BETER>
Negatief?
Volgens mij hebben wij met z'n allen toch redelijk veel redenen om negatief te zijn!?
Of moeten we nog een 17 jaar zo lekker aanmodderen, en maar lekker positief blijven?
Want dat werkt ook al die jaren al niet.
Wat Gudde vandaag zegt over reservespelers, versterkt bij mij alleen maar meer het gevoel om 20 spelers op de transferlijst te knallen.
Er zijn er maar 4 bij Feyenoord op dit moment(buitenom jeugdige talenten) wat echt bij Feyenoord past en hoort.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 01 februari 2016 - 16:54   quote  deeplink  
Zo erg zal het niet zijn.
Verdediging vraagt komende weken aandacht/versterking. Dan maar even niet meer dominant en vandaar uit het spel weer verder ontwikkelen.
Vejinovic, vdH en Gustafson meer bij de aanval, Tapia voor de verdediging.
Kuijt en Elia voorin. Of Achachbar, en Kuijt maar eeven wat rust gunnen.
de bluffer
 de bluffer - maandag 01 februari 2016 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 15:53 schreef Rdamnoord het volgende:
Waarom bedreigen ze Kazim niet?
hahahahaha
Schandalig om zo iets op Topic te zetten
eigenlijk moeten ze jou ook oppakken
VVout
 VVout - maandag 01 februari 2016 - 17:56   quote  deeplink  
Ach zeik toch niet zo.
piet de paler
 piet de paler - maandag 01 februari 2016 - 17:58   quote  deeplink  
Foei foei hij bedoelt dat Kazim klappen zal uitdelen als je dat bij hem zou doen ,want daar zijn dit soort piepeltjes te bang voor
de bluffer
 de bluffer - maandag 01 februari 2016 - 18:21   quote  deeplink  
Wat ik op het nieuws hoorde dat ze misschien al weer vrij zijn
en dat ze alleen maar een boete krijgen
dat vind ik gewoon weg SCHANDALIG SCHANDALIG
fer63
 fer63 - maandag 01 februari 2016 - 18:22   quote  deeplink  
Henk achebar rust hoe komje daar nu bij hij heeft nog geen hele wedstrijd gespeel moet hij nu nog meer rusten?kuyt oke maar of dat ook verstandig is ik voor mijn gevoel moetje spelers aan kunnen trekken die ook in de kleedkamer op het veld hun mondje open doen.De communicatie onderling en verstandhouding met de technise staf is ver benedeb maats naar mijn mening.En M.v.Geel vind het bestzo Gudde kan alleen reageren op het publiek die zich misdragen maar van oorzaken is gvd nooit geen spraken.
van geil
 van geil - maandag 01 februari 2016 - 18:32   quote  deeplink  
In en in triest is het
fer63
 fer63 - maandag 01 februari 2016 - 18:54   quote  deeplink  
Gewoon altijd maar om de brei heen lullen en oorzaken bij anderen zoeken,lekker makkelijk toch.Godvergeme ik ga nooit buiten mijn boekje hier op het form maar de laatste dagen kon ik mij tot mijn spijt niet meer bedwingen.Gudde en v.Geel draaien de boel je moet de oorzaak in de organisatie zoeken hufters tuurlijk valt het niet goed te praten maar ik hoor niets over jullie fouten stelletje dag dromers
fer63
 fer63 - maandag 01 februari 2016 - 18:55   quote  deeplink  
Ik hoop voor een keer dat de kuip een keer helemaal leeg blijft uit protest en dat het bestuur moet opzouten.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 01 februari 2016 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 18:22 schreef fer63 het volgende:
Henk achebar rust hoe komje daar nu bij hij heeft nog geen hele wedstrijd gespeel moet hij nu nog meer rusten?kuyt oke maar of dat ook verstandig is ik voor mijn gevoel moetje spelers aan kunnen trekken die ook in de kleedkamer op het veld hun mondje open doen.De communicatie onderling en verstandhouding met de technise staf is ver benedeb maats naar mijn mening.En M.v.Geel vind het bestzo Gudde kan alleen reageren op het publiek die zich misdragen maar van oorzaken is gvd nooit geen spraken.
goede post hahaha
Alexi
 Alexi - maandag 01 februari 2016 - 18:58   quote  deeplink  
Belachelijke imbecielen!!
Rdamnoord
 Rdamnoord - maandag 01 februari 2016 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 17:58 schreef piet de paler het volgende:
Foei foei hij bedoelt dat Kazim klappen zal uitdelen als je dat bij hem zou doen ,want daar zijn dit soort piepeltjes te bang voor
Juist dat bedoelde ik
eindelijk iemand die tussen de regels door leest
Die andere die bedreigd is is stukkie kleiner
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 01 februari 2016 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 18:22 schreef fer63 het volgende:
Henk achebar rust hoe komje daar nu bij hij heeft nog geen hele wedstrijd gespeel moet hij nu nog meer rusten?kuyt oke maar of dat ook verstandig is ik voor mijn gevoel moetje spelers aan kunnen trekken die ook in de kleedkamer op het veld hun mondje open doen.De communicatie onderling en verstandhouding met de technise staf is ver benedeb maats naar mijn mening.En M.v.Geel vind het bestzo Gudde kan alleen reageren op het publiek die zich misdragen maar van oorzaken is gvd nooit geen spraken.
Lees m'n post nou nog eens?
Ik heb het over Kuijt.
Els
 Els - maandag 01 februari 2016 - 22:47   quote  deeplink  
De meeste bedreigingen zijn door de brievenbus geroepen. Hoe sneu kun je zijn?
sevillana
 sevillana - maandag 01 februari 2016 - 22:59   quote  deeplink  
een stelletje losgeslagen kwajongens zijn het die de club weer eens in diskrediet brengen
Els
 Els - maandag 01 februari 2016 - 23:28   quote  deeplink  
Een paar dagen zitten, een indrukwekkende taakstraf, een sv en een hele behoorlijk draai om hun oren.
Minimaal.
Wat een kansarme klootzakken.
tomson
 tomson - dinsdag 02 februari 2016 - 08:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 18:57 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

goede post hahaha
Ghehe....ferreïncarnatie
tomson
 tomson - dinsdag 02 februari 2016 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 15:53 schreef Rdamnoord het volgende:
Waarom bedreigen ze Kazim niet?
hahahahaha
Eindelijk eens....😅
tomson
 tomson - dinsdag 02 februari 2016 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 14:29 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Sorry ik zat niet in 1 van de twee auto's.
Waar is stijls als je m nodig heb he
tomson
 tomson - dinsdag 02 februari 2016 - 08:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 23:28 schreef Els het volgende:
Een paar dagen zitten, een indrukwekkende taakstraf, een sv en een hele behoorlijk draai om hun oren.
Minimaal.
Wat een kansarme klootzakken.
Iets anders verwacht ?
tomson
 tomson - dinsdag 02 februari 2016 - 08:25   quote  deeplink  
Pff Telegraaf op volle oorlogssterkte uitgekomen vandaag. Ze zullen er wel even voor zorgen dat er niet 1 speler is die het nog in z'n hoofd haalt nog naar Feyenoord toe te komen. En de munitie is weer aangeleverd door de 3% uitschot dat ook in een shirtje van ons rondloopt. Het is net als in de rest van de maatschappij ...
Els
 Els - dinsdag 02 februari 2016 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 februari 2016 - 08:22 schreef tomson het volgende:

[..]

Iets anders verwacht ?
Ze zijn vrij en het wordt aangeduid als een grap. Dus ja, ik had iets anders verwacht
impreza
 impreza - dinsdag 02 februari 2016 - 16:31   quote  deeplink  
Godverse klootzakken
daan limbos
 daan limbos - dinsdag 02 februari 2016 - 17:06   quote  deeplink  
In de Telegraaf veel gegniffel (wel stiekem)over wat er gebeurt in Rotterdam. Hadden het weer over de "eigen aanhang" die het verpest. Ik heb hen daarop in een reactie vriendelijk verzocht om het woord "aanhang" voor dat soort gasten te vervangen door "Rotterdams straattuig", waarbij ik hen ook heel netjes verwees naar het "Hoog Ajax-gehalte" van deze krant. Bericht teruggekregen dat mijn commentaar niet geplaatst werd. Dat noemt zich een nationale onafhankelijke krant. Blijkt dus inderdaad een gewoon Mokums roddelblad te zijn.
Maar ja, ook onze nationale onafhankelijke NOS (nou ja, onafhankelijk! Amsterdams getint en links georienteerd) vind het heerlijk Feyenoord de vernieling in te helpen. Kan bij Studio Sport die maffe, gerimpelde aardappelkop van kwal Mulder niet meer zien.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 02 februari 2016 - 17:14   quote  deeplink  
Als het om Feyenoord gaat kan ik Derksen cs. een stuk beter verdragen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 02 februari 2016 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 februari 2016 - 17:06 schreef daan limbos het volgende:
In de Telegraaf veel gegniffel (wel stiekem)over wat er gebeurt in Rotterdam. Hadden het weer over de "eigen aanhang" die het verpest. Ik heb hen daarop in een reactie vriendelijk verzocht om het woord "aanhang" voor dat soort gasten te vervangen door "Rotterdams straattuig", waarbij ik hen ook heel netjes verwees naar het "Hoog Ajax-gehalte" van deze krant. Bericht teruggekregen dat mijn commentaar niet geplaatst werd. Dat noemt zich een nationale onafhankelijke krant. Blijkt dus inderdaad een gewoon Mokums roddelblad te zijn.
Maar ja, ook onze nationale onafhankelijke NOS (nou ja, onafhankelijk! Amsterdams getint en links georienteerd) vind het heerlijk Feyenoord de vernieling in te helpen. Kan bij Studio Sport die maffe, gerimpelde aardappelkop van kwal Mulder niet meer zien.
Niet goed opgelet Daan.....

http://www.telegraaf.nl/watuzegt/25120079/___Geen_supporters_maar_straattuig___.html
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 02 februari 2016 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Hahaha!
Netjes Daan!
Alexi
 Alexi - dinsdag 02 februari 2016 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 februari 2016 - 17:06 schreef daan limbos het volgende:
In de Telegraaf veel gegniffel (wel stiekem)over wat er gebeurt in Rotterdam. Hadden het weer over de "eigen aanhang" die het verpest. Ik heb hen daarop in een reactie vriendelijk verzocht om het woord "aanhang" voor dat soort gasten te vervangen door "Rotterdams straattuig", waarbij ik hen ook heel netjes verwees naar het "Hoog Ajax-gehalte" van deze krant. Bericht teruggekregen dat mijn commentaar niet geplaatst werd. Dat noemt zich een nationale onafhankelijke krant. Blijkt dus inderdaad een gewoon Mokums roddelblad te zijn.
Maar ja, ook onze nationale onafhankelijke NOS (nou ja, onafhankelijk! Amsterdams getint en links georienteerd) vind het heerlijk Feyenoord de vernieling in te helpen. Kan bij Studio Sport die maffe, gerimpelde aardappelkop van kwal Mulder niet meer zien.
Dit is geen nieuws!
Dit is al jaaaren zo en zal altijd wel zo blijven!
Alles draait om die club en die stad........,
Daarom zal ik die kutkrant en stad altijd af-waarderen, overal waar ik kom!
Studio-neus kijk ik sowieso nooit!
Dan maar het zogenaamde Calimero gevoel......,jammer dan.
Alexi
 Alexi - dinsdag 02 februari 2016 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Ach zout toch op man!!
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 02 februari 2016 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 februari 2016 - 17:45 schreef Alexi het volgende:

[..]

Ach zout toch op man!!
Hoezo? Het zijn geen supporters maar gewoon straattuig !!! Eencellige randdebielen ...
Els
 Els - dinsdag 02 februari 2016 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 februari 2016 - 08:25 schreef tomson het volgende:
Pff Telegraaf op volle oorlogssterkte uitgekomen vandaag. Ze zullen er wel even voor zorgen dat er niet 1 speler is die het nog in z'n hoofd haalt nog naar Feyenoord toe te komen. En de munitie is weer aangeleverd door de 3% uitschot dat ook in een shirtje van ons rondloopt. Het is net als in de rest van de maatschappij ...
Daar heb je de Telegraaf niet voor nodig.
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 02 februari 2016 - 17:58   quote  deeplink  
Kan dat tuig geen philipis shirt aantrekken voordat ze gaan rellen?
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 02 februari 2016 - 18:06   quote  deeplink  
Ja het was erg daders gepakt en gewoon weer doorgaan al te veel aandacht.
Op naar Roda

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Spelers bedreigen









0.0065040