|
|
tomson
|
|
|
quote: Chech is inmiddels ijshockey keeper :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 februari 2020 door tomson -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Piet. Dat zijn twee totaal verschillende dingen.
Ricky heeft mazzel gehad dat ze t door de hersenschudding ontdekt hebben. Daardoor hebben ze t kunnen behandelen voor een probleem ontstond.
Die wordt gewoon helemaal de oude |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hoezo???? Oordelen over enkele maanden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lekker risico nemen als club..
In die positie zijn wij niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 februari 2020 door MMM -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Welk risico? Die jongen is medisch geheel gezond verklaard. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En heeft maanden niet gespeeld.
Gelukkig is Arnesen niet van het bord op schoot beleid. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Nee is niet zo hij staat weer aan de kant, met iets in zijn hoofd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Daarom eerst aankijken komende periode. En als dat bord op schoot beleid is, is datcook oorzaak dat Berghuis gekomen is. Dus gelul. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik meen gelezen te hebben dat hij weer onderzocht werd. Maar als jij iets anders heb gelezen dan zal het zo zijn .;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Uit voorzorg. Medische staf Basel benadrukt dat hij gezond is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 16 februari 2020 - 16:19 schreef FR-Henk het volgende:[..] Daarom eerst aankijken komende periode. En als dat bord op schoot beleid is, is datcook oorzaak dat Berghuis gekomen is. Dus gelul. Klopt, maar dat is wel iemand met restwaarde. Van Wolfswinkel niet.
Gaat ook niet komen, niet goed genoeg.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 februari 2020 door MMM -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik vind het nog steeds een optie. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
ik heb hem eigenlijk nooit als optie voor feyenoord gezien. nu al helemaal niet meer |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik wil er eigenlijk verder geen woorden aan vuil maken. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
nou bij deze heb JIJ dat gedaan hahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Welnee, dat is jouw fetisj. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: En nog eens, maar probeer je klep maar dicht te houden als je het leest. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
ja hoor daar heb je het weer niet meer aan beginnen dit risico mogen ze niet meer nemen erg genoeg voor deze jongen maar hij moet zijn loopbaan daar volmaken . |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op woensdag 05 augustus 2020 - 08:06 schreef Dirk1 het volgende:ja hoor daar heb je het weer niet meer aan beginnen dit risico mogen ze niet meer nemen erg genoeg voor deze jongen maar hij moet zijn loopbaan daar volmaken . . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ja hoor, Basel. Niveau onderklasse. Echt hoor. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wij zijn de enige Henkert.. laat maar |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Viel vanavond in, Basel ronde verder na winst op Eintracht Frankfurt. Grappig hoe snel iemand afgeschreven wordt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Je wilt de club gezond maken met talent en verkoop ervan, past gewoon niet in het plaatje. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jawel, want we hebben daar niet veel nog |
|
|
|
|
pat
|
|
|
als jullie er dan zo aan vast houden dan kan je beter guidetti terughalen, jonger en in dezelfde postitie als ricky.
ik blijft erbij dat van wolfswinkel te oud is voor de visie van nu. daarnaast is jorgenson er en zijn opvolger bozenik.
waarom moet er nou een spits bij? en waarom een oudere jongen als van wolfwinkel... er zijn er zat die veel beter zijn... Pelle? Guidetti?
van wolfswinkel = een matavs/dost type op leeftijd met een medische geschiedenis...
Ik ben overtuigbaar maar met hetgeen dat nu wordt aangedragen vind ik niet dat ik anders dien te denken boys
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 augustus 2020 door pat -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hoeft ook niet. Maar van Wolfswinkel is niet afgeschreven. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 augustus 2020 - 15:15 schreef pat het volgende:als jullie er dan zo aan vast houden dan kan je beter guidetti terughalen, jonger en in dezelfde postitie als ricky. ik blijft erbij dat van wolfswinkel te oud is voor de visie van nu. daarnaast is jorgenson er en zijn opvolger bozenik. waarom moet er nou een spits bij? en waarom een oudere jongen als van wolfwinkel... er zijn er zat die veel beter zijn... Pelle? Guidetti? van wolfswinkel = een matavs/dost type op leeftijd met een medische geschiedenis... Ik ben overtuigbaar maar met hetgeen dat nu wordt aangedragen vind ik niet dat ik anders dien te denken boys Eens |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op donderdag 06 augustus 2020 - 23:43 schreef FR-Henk het volgende:Viel vanavond in, Basel ronde verder na winst op Eintracht Frankfurt. Grappig hoe snel iemand afgeschreven wordt. En viel ook nog niet op ook nog gewoon daar laten.
Staat denk ik niet bij Dick op zijn lijstje |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|