|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Of als tweede...Na Ziyech... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kijk daar begint het gedonder al.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Net onderzocht onder alle Forumgebruikers: Ziyech halen: Tegen: 2 Voor: de rest...
I rest my kees. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 28 maart 2016 - 21:44 schreef FR-Henk het volgende:Net onderzocht onder alle Forumgebruikers: Ziyech halen: Tegen: 2 Voor: de rest... I rest my kees. Haha..2 maar? Wie is de andere? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik telde je 2 maal, ar...hehehe. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik voel me wel eenzaam in deze. Al was volgens mij barrels ook niet zo happig op Ziejek |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Maar het is natuurlijk wel een uitstekende voetballer. Dat wel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kun je dat wat luider herhalen, ar? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hehehe.. Ik heb nooit gezegd dat ie er niks van kan. Hij beschikt alleen over een mentaliteit die niet bij Feyenoord past. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Alweer de verkeerde pillen ingenomen? ;) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Zeg maar hoor. En niet zeggen dat het aan van yellow ligt he. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ga je het hem nog voorzeggen ook. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Lieve hem dan Kramer of Jansen van de Kaasboeren direct contact zoeken met Ricky dan staat hij ook in 2017 op de Coolsingel met de schaal en de beker
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 maart 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 28 maart 2016 - 21:44 schreef FR-Henk het volgende:Net onderzocht onder alle Forumgebruikers: Ziyech halen: Tegen: 2 Voor: de rest... I rest my kees. Hoor ik bij de tegens? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik, ondanks goede voetballer. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Toch niet weer die Ziyech zeg, die heeft een ander doel voor ogen en wil zo snel mogelijk weg uit Nederland. Die moet je niet aan je willen binden, dat brengt alleen gezeur. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: "As je de vraag stelt, heb je het antwoord nog niet gegeven. Da's logisch he." |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: vind jij nu ook niet dat hij beter is dan Kramer en Janssen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 maart 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gewoon een talent uit het buitenland zien te scouten, moeilijk maar heb het niet zo met volgevreten spelers die voor een hoop geld net niet brengen wat we verwachten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Nee, dat vind ik wel. Janssen weet ik nog niet. Die heeft iets waarvan ik zeg dat hij goed kan worden. Staat erg vaak op de goede plek, heeft scorend vermogen en maakt oorlog. Is ook wel wat waard. Maar ik ben ook wel altijd gecharmeerd geweest van Van Wolfswinkel. Die was direct bij fietstas ook al heel talentvol. Jammer dat Utrecht hem toen haalde en dat wij geen rooie cent hadden. Ik had hem er graag bij gehad.... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Aha, kijk..dat komt omdat wij op dezelfde dag jarig zijn. Toch een beetje dezelfde visie..soort van:) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 - 15:55 schreef ar het volgende:[..] Aha, kijk..dat komt omdat wij op dezelfde dag jarig zijn. Toch een beetje dezelfde visie..soort van:) Eigenwijze klote leeuwen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Die term wordt vaak gebruikt inderdaad. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dit was uiteraard ook te verwachten..:-) |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Voor allen die goalgetter van Wolfswinkel adoreren: hij heeft sinds de aanvang van het seizoen 2013/2014 in 64 wedstrijden zegge en schrijven 6 keer gescoord. Kazim deed het nog beter. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En heeft 51 keer gescoord..😉 |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
2013/2014 Norwich City 24 wedstrijden 1 doelpunt 2014/2015 St Etienne 28 wedstrijden 5 doelpunten 2015/2016 Betis Sevilla 11 wedstrijden 0 doelpunten
had daarvoor een paar goede jaren, maar resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst. Dan zou ik toch maar voor Kramer of Janssen gaan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En waar haal je die onzin vandaan..(?) |
|
|
|