|
|
CobusIII
|
|
|
Je moet zorgen dat er achter Jorgensen een spits zit die perspectief heeft. Van Vente weten we al 2 jaar dat hij het niet gaat worden...Jorgensen volgend jaar verkopen, dan zijn opvolger speler. Ik weet niet hoe goed Bannis is, maar die moet wat mij betreft de kans krijgen ipv Vente...en anders een jonge gast kopen. Ik snap de keuze voor v Wolfswinkel, maar het zou nooit in mijn beleid passen... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat hebben we niet, we hebben meer spelers nodig.
En een spits, kaliber Wolfswinkel, van 20, kost je minstens t dubbele |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Welnee, Ricky past al enige jaren in de afdeling waarin Feyenoord zich al jaren in beweegt: onder de Nederlandse top. En....Vente voldoet niet. Jorgensen vaak stuk, Ricky voelt zich verbonden met de club en heeft alles in zich om publiekslieveling te worden. Bliksemafleider. Gewoon slim zijn, voor anderhalf miljoen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op woensdag 07 augustus 2019 - 10:12 schreef Stylzz het volgende:[..] Dat hebben we niet, we hebben meer spelers nodig. En een spits, kaliber Wolfswinkel, van 20, kost je minstens t dubbele Wat gaat er gebeuren als Jorgensen weer kan spelen? Gaat Ricky dan op de bank of Jorgensen? In het laatste geval zou dat kapitaalvernietiging zijn. En Ricky wil volgens mij niet op de bank... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ha, Jorgensen ook niet. Maar is hij dan de gedroomde spits? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nico heeft zichzelf al vernietigd |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ricky of Nicolai....Ik weet niet wie beter is, maar weet wel dat het totaal andersoortige spitsen zijn. Handig met plan B. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Jørgensen kan ook achter de spits. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Precies, zwerven rondom Ricky, laatste als bliksemafleider. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: De vraag is nog steeds wie er dan op de bank gaat? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Om en om, er is altijd wel iemand stuk of minder fit. Ook hebben ze ieder hun sterke kanten en kun je variëren. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
@Cobus De centrale verdediging. En Vermeer.
Maar goed, Ricky is een begrijpelijke noodgreep. Vente rendeert niet (meer?). Bannis meer tijd nodig.
Ik begrijp de keuze wel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 augustus 2019 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 07 augustus 2019 - 10:25 schreef FR-Henk het volgende:Ricky of Nicolai....Ik weet niet wie beter is, maar weet wel dat het totaal andersoortige spitsen zijn. Handig met plan B. mee eens , jorgensen is de wat completere spits waar je als elftal meer mee kan door voetballen , Ricky is betere afmaker |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jaap lijkt meerdere tactische concepten te willen inbouwen. Iets waar Gio telkenmale in gebreke bleef. Handig voor de tegenstander. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 07 augustus 2019 - 11:09 schreef FR-Henk het volgende:Jaap lijkt meerdere tactische concepten te willen inbouwen. Iets waar Gio telkenmale in gebreke bleef. Handig voor de tegenstander. klopt |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kan er best 15 maken hoor in de Eredivisie. Maar als je echt vooruit wil vind ik dit net niet.
Verras me, hoop ik. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Is hij al bij de Kuip gesignaleerd?
Lijkt me trouwens een tof duo, Rick en Ricky. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op woensdag 07 augustus 2019 - 11:09 schreef FR-Henk het volgende:Jaap lijkt meerdere tactische concepten te willen inbouwen. Iets waar Gio telkenmale in gebreke bleef. Handig voor de tegenstander. Jaap mag niets meer zegggen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: .... Jaaaaa die lacht de hele dag |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Dat doen domme mensen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Haha ik werk Ar maar goed als jij zo nuchter over voetbal praat mijn god |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Rondje Absint,gebrouwen in Tilburg , door de meester zelf. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Proost, ga alvast een sukje oude kaas aansnijden met wat dijon. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik ga hem vast ophalen met de fiets. Morgen presentatie. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik heb al n staalkabeltje gespannen . |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
AlexisDaSilva
|
|
|
slechter dan Vente kan die niet zijn. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zie vanavond ook geen Bannis in de opstelling |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Hij moest gisteren voetballen, kwam daarom waarschijnlijk slecht uit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die komt niet meer die kampt nu ook met een blessure, daar heb je ook niks meer aan.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Inmiddels dus een hoofdpijndossier... |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Een truuk om de transferprijs te drukken? :) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gewoon halen. Hoofdpijn verdwijnt wel. Nico is maar weer de vraag |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Stuur Dirk maar weer naar Liverpool voor een 20 jarige bonk van een spits |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Streep doorheen? Ik ben ietwat opgelucht. Dit is een slecht excuus voor een ballenintikker.
Gewoon met Berghuis in de spits! Narsingh erbij, met Sinisterra of Larsson. Inzakken en lekker counteren straks tegen ajax en psv. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Mogelijk net zo lang geblesseerd als nico
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 augustus 2019 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Berghuis dan maar als tweede spits ook goed |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Gewoon wachten op Nico, Berghuis of Narsingh als valse spits blijven gebruiken, zelfs Toornstra kan. Vente voor het laatste half uur, maar nog beter verhuren. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Maar niemand weet dat? |
|
|
|