|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Henk weer in tranen... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ricky laat weten dat ie gewoon naar Feyenoord komt en zich niet door Sjaak in de maling laat nemen. En als ie Sjaak weer ziet krijgt die een rechtse hoek terug. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Snap t eigenlijk niet zo, Immers heeft hier jaren met een hoofdblessure mogen spelen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Wel sneu voor die gozer, hij gaat maar wat graag bij ons willen spelen. Hoeveel pech kan je hebben?
Maar goed, misschien moest het zo zijn. Anders hadden we 2 dure spitsen van rond de dertig gehad, die waarschijnlijk niks meer opbrengen bij vertrek. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat is niet altijd een issue. Resultaat aan de eindstreep is minstens zo belangrijk. Andere positie's in het elftal kunnen ook geld opleveren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Sneu coor Ricky,,sterkte.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Vreselijk. Mogelijk einde carrière... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vreselijk!
Heel veel sterkte! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Wel een geluk bij een ongeluk dat ze door zijn blessure hier achter zijn gekomen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Niet best . hopen dat het goedkomt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Had zo mooi geweest, Ricky nog even bij z'n favo club. Sterkte gozer, dat je er maar sterker uit komt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Sterkte
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 augustus 2019 door Stylzz -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat een drama Had je ook nog graag een keer bij ons willen zien. Veel sterkte toegewenst! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik kan 2 personen die hetzelfde euvel hadden. Gaat goed met ze maar het zijn wel hele andere mensen geworden. En een vriend van mij heeft er soort van motorische storing aan zijn linkerarm aan overgehouden.
Neem aan dat hij de allerbeste zorg krijgt ,maar wat een triest nieuws. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Onwijs positieve gozer,phoe petje af |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Toch wel brok in de keel van. Hoe hij dat vertelt voor een camera. Knap en moedig. Go for it, Ricky! |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Dit gun je niemand, hem zeker niet. Hoop dat hij goed gaat herstellen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hopelijk verder geen gekke dingen en een geslaagde op, geluk bij een ongeluk dat ze het nu vonden maar wel klote natuurlijk.
Succes en beterschap. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Gefeliciteerd met je rentree op het veld Ricky! Je bent komende zomer welkom hoor! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Even op oude niveau komen natuurlijk. Dan toch zeker wel een optie. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Joh 31, hoop dat ie weer lekker gaat voetballen, maar voor Feyenoord hoop ik dat we andere wegen gaan bewandelen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Best, maar spitsen lopen talloos veel goedkoop rond natuurlijk. Oftewel, nooit hijvoorbaat ervaring uitsluiten als dat in een selectie aanvulling behoeft. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgend seizoen Bozenik en Rick |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ideaal. Ervaring helpt het jonge talent verder. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zou er niet aan beginnen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lekker het bord van de schoot, laten we dat vooral zo houden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Haal er nog maar 1 van een jaar of 20 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lijkt me ook. Kunnen we lekker zeuren dat we nooit scoren |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Kunnen er altijd nog een speler voor de bank of tribune bij halen met een groot salaris en zonder restwaarde. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2020 - 12:45 schreef VVout het volgende:[..] Kunnen er altijd nog een speler voor de bank of tribune bij halen met een groot salaris en zonder restwaarde. Liefst met een 4 jarig contract. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Uiteraard, maar scheelt dat we nu Frank hebben. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Daarom hebben we Mackaay toch hahaha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zonder gein : mits een beetje fit, voor 1 seizoen proberen als zijn eisen niet te gek zijn dan heb je er een goeie bij lijkt me. Aanvallers met routine zijn idd schaars.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 februari 2020 door tomson -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 - 19:16 schreef tomson het volgende:Zonder gein : mits een beetje fit, voor 1 seizoen proberen als zijn eisen niet te gek zijn dan heb je er een goeie bij lijkt me. Aanvallers met routine zijn idd schaars. Is niet meer nodig, wel een zeer goeie R B halen, dat is nog steeds een drama op die plaats |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 - 10:23 schreef de bluffer het volgende:[..] Is niet meer nodig, wel een zeer goeie R B halen, dat is nog steeds een drama op die plaats Is één meeuw niet genoeg??? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Pas maar op, als je Renate belachelijk maakt, heb je de bleffer op je huit. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Rare meels om 11:33 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 - 10:23 schreef de bluffer het volgende:[..] Is niet meer nodig, wel een zeer goeie R B halen, dat is nog steeds een drama op die plaats We hebben al twee RB’s |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Is nog niet helemaal fit. jammer voor hem, maar niet aan beginnen. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Is eigenlijk helemaal niet fit. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Die keeper met die helm ) Tjech of zo dit ook niet? Ik vind het risico te hoog.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 februari 2020 door piet de paler -- |
|
|
|