BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Combistadion

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 03 februari 2016 - 18:22   quote  deeplink  
Wat een onzin.
Het Kasteel is een momument,en Woudensteijn is groot genoeg voor Excelsior.
van geil
 van geil - woensdag 03 februari 2016 - 18:30   quote  deeplink  
D'66 : verklaart alles
fer63
 fer63 - woensdag 03 februari 2016 - 18:32   quote  deeplink  
Geen sparta geen excelsior met feijenoord onder een kap maf kees. D66 eigenlijk de tegenstander van onze club.En maar manipuleren en dreigen dat we dan ook niet bij de gemeente aan moeten kloppen over dictatuur gesproken wat een klote partij is dat ik ben falikant tegen.De klijnste hebben de grootste muil op het paard geholpen door w.kok jullie mochten van hem toen in de kabinet blijven schoft.Anders hadden jullie niet eer bestaan.met dat ouwe coservative wijfwat vermoord is. klojo Jullie zijn gewoon een verkapte VVD EN AL AFSCHEIDINGKJES VAN DE VVD HEBBEN ZELFDE KLOTE STREEKEN.
MMM
 MMM - woensdag 03 februari 2016 - 18:36   quote  deeplink  
Vind het ook geen goed idee.
van geil
 van geil - woensdag 03 februari 2016 - 18:37   quote  deeplink  
N iets compactere post.
fer63
 fer63 - woensdag 03 februari 2016 - 18:37   quote  deeplink  
Metje een x per 2 weken word er gevoetbald en de europa cup dan en beker je lult maar wat uitje nek om datje tegen feijenoord bent ,en probeert gelijk an te geven om gelijk te krijgen dat de Arena een ongezellige bak is vuile gluiperige ajaxied je wil gewoon niet dat wij een nieuw stadion krijgen boef ik hebje door.Ze moeten je e3n poosje boven een gier put houd3n en je bek uit laten spoelen met zout zuurtyfushond.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 03 februari 2016 - 18:38   quote  deeplink  
Nee geen Deelder en borst in ons stadion Borsten wel en veel en groot
van geil
 van geil - woensdag 03 februari 2016 - 18:40   quote  deeplink  
Toch knap, zo'n kreet krijg ik zelfs met carnaval niet uit m'n mond.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 03 februari 2016 - 18:42   quote  deeplink  
Vind je borsten niet mooi dan met carnaval?
fer63
 fer63 - woensdag 03 februari 2016 - 18:43   quote  deeplink  
Hier heet hij straks colleseum de kuip het gezelligste stadion met de toeschouwers weer dicht op het veld maar dat hoor ik jouw niet zeggen nagemaakte je hebt zeker opdracht uit die neuzenstad om dat heel gluiperig te roepen hier in Rotterdam.Nog nooit is er iemand van uit het stad huis positief geweest over de club feijenoord.Ieder fucking land heeft zijn holigangs klojo je moet niet roomse zijn dan de popi jopie PAUS veraders
van geil
 van geil - woensdag 03 februari 2016 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 februari 2016 - 18:42 schreef piet de paler het volgende:
Vind je borsten niet mooi dan met carnaval?
Doelde op Fer Piet
piet de paler
 piet de paler - woensdag 03 februari 2016 - 18:46   quote  deeplink  
O,gelukkig
fer63
 fer63 - woensdag 03 februari 2016 - 18:49   quote  deeplink  
De eigen ondernemers in Rotterdam van ouds her hebben deze beroemde club van de krommezandweg naar de olympiaweg laten verhuizen en met succes ,en dat het daarna door jullie en de politiek die niet met zwarestraffen kwam is het erger geworden in engeland hoorje niets meer over en uit.Jullie hebben allemaal boter opje hoofd en heulen stiekum met Amsterdam mee zo zit het en is het.wij groot Rotterdam met zijn grote industrie en haven hangen altijd aan het lijntje van die grachten zijk stad die stink als je er langs loopt.
fer63
 fer63 - woensdag 03 februari 2016 - 18:51   quote  deeplink  
Het word echt tijd dat er niet een miljardair komt maar meerdere zo als de hr de Bruin en gelijk korte metten maakt met die bravoure uit lampiestadje en zijkstad
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 03 februari 2016 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 februari 2016 - 18:49 schreef fer63 het volgende:
De eigen ondernemers in Rotterdam van ouds her hebben deze beroemde club van de krommezandweg naar de olympiaweg laten verhuizen en met succes ,en dat het daarna door jullie en de politiek die niet met zwarestraffen kwam is het erger geworden in engeland hoorje niets meer over en uit.Jullie hebben allemaal boter opje hoofd en heulen stiekum met Amsterdam mee zo zit het en is het.wij groot Rotterdam met zijn grote industrie en haven hangen altijd aan het lijntje van die grachten zijk stad die stink als je er langs loopt.
Hoe is het met Tinny ,Lau?
Ps ben het wel met jou eens overigens!
fer63
 fer63 - woensdag 03 februari 2016 - 18:55   quote  deeplink  
We maken een kuip met grote borsten dat alsje er in knijpt hard komt er bier uit die tepels en wisky uit haar mondje netjes gezegd toch nou ja mo dje hihihigehgeh
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 03 februari 2016 - 18:58   quote  deeplink  
Hahahaha hijs gek :D
fer63
 fer63 - woensdag 03 februari 2016 - 19:03   quote  deeplink  
We zijn in Amsterdam nog steeds een doorn in hun ogen dat wij de eerste waren met de cup met de grote oren .Inmiddels is dat een doorne struik geworden op hun koppen.Ze hadden het bijna voorelkaar dat de club helemaal verdwenen was.Geldschieters van ajax geven niet voor niets bonussen aan clubs wat zogenaamd sponsorgeld is om van feijenoord te winnen.
fer63
 fer63 - woensdag 03 februari 2016 - 19:06   quote  deeplink  
Alles is uit de kast gehaald de afgelopen 45 jaar om feijenoord zelfs via de politiek Rita Verdonk geen paspoort voor kalou die dan verkocht zou worden aan chelsy of manchester zo n hekel hebben ze aan feijenoord knavb ook zo mooi ajax zooitje.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 03 februari 2016 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 februari 2016 - 19:06 schreef fer63 het volgende:
Alles is uit de kast gehaald de afgelopen 45 jaar om feijenoord zelfs via de politiek Rita Verdonk geen paspoort voor kalou die dan verkocht zou worden aan chelsy of manchester zo n hekel hebben ze aan feijenoord knavb ook zo mooi ajax zooitje.
Ja idd die Kalou affaire,bijna vergeten.
fer63
 fer63 - woensdag 03 februari 2016 - 19:12   quote  deeplink  
Nu wil Amsterdam heel midden nederland inlijven anexeren bij Amsterdam te voegen wie zijn nu de dictators van nederland bahbah.Armzalig zooitje prviteurs van de staat.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 03 februari 2016 - 19:15   quote  deeplink  
Klopt Hilversum hoort nu ook bij noord holland,ligt bijna in limburg
fer63
 fer63 - woensdag 03 februari 2016 - 19:17   quote  deeplink  
Met om koping en manipulaties kunje dus ook groot worden met wet er nog wel achter ook kunje nagaan wat wetten betekenen voor hun.Wij het geld van de wereld en jullie de wetten ja die zijn om koopbaar.met anderen woorden als de boer van huis is pakt de vos zijn kippen.slim nederland pfffff wat slim zeg
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 februari 2016 - 19:17   quote  deeplink  
Slimme post ook..
fer63
 fer63 - woensdag 03 februari 2016 - 19:20   quote  deeplink  
Probeer dat nu is in het buitenland en speel hier het spelletje sportief maar daar hebben jullie nog nooit van gehoord alles willen hebben en alles domineren.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 februari 2016 - 19:21   quote  deeplink  
En nou is klaziem ook nog weg..
fer63
 fer63 - woensdag 03 februari 2016 - 19:22   quote  deeplink  
Toen lag jij nog in de luiers zo lang is dit al aan de gang met feijenoord Koeman citeerd voor de tv weetje wel wat deze club meegemaakt heeft en toen liep hij weg van de tv .Alsje dus opde hoogte van wat hij bedoeld dan begrijpje dat ook .
Vincent1970
 Vincent1970 - woensdag 03 februari 2016 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 februari 2016 - 19:22 schreef fer63 het volgende:
Toen lag jij nog in de luiers zo lang is dit al aan de gang met feijenoord Koeman citeerd voor de tv weetje wel wat deze club meegemaakt heeft en toen liep hij weg van de tv .Alsje dus opde hoogte van wat hij bedoeld dan begrijpje dat ook .
Vertel fer...
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 februari 2016 - 19:24   quote  deeplink  
Nou ben benieuwd..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 februari 2016 - 19:25   quote  deeplink  
Ik denk dT het Koeman allemaal iets teveel werd op dat moment..
fer63
 fer63 - woensdag 03 februari 2016 - 19:29   quote  deeplink  
Wat een happyness
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 februari 2016 - 19:30   quote  deeplink  
O, die zag ik niet aankomen..
fer63
 fer63 - woensdag 03 februari 2016 - 19:30   quote  deeplink  
Dat is ook zo er was geen eer aan te behalen voor hem en heel moeilijk werken voor hem.
fer63
 fer63 - woensdag 03 februari 2016 - 19:32   quote  deeplink  
Als de een kwam ging de ander of meerdere weg.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 februari 2016 - 19:32   quote  deeplink  
Maar wat moet je dan met een combistadion als iedereen weggaat
piet de paler
 piet de paler - woensdag 03 februari 2016 - 19:33   quote  deeplink  
Ik wil tieten. Zien en daar moet een piemel in
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 februari 2016 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 februari 2016 - 19:32 schreef fer63 het volgende:
Als de een kwam ging de ander of meerdere weg.
En als je vrouw komt, slaap jij net?
fer63
 fer63 - woensdag 03 februari 2016 - 19:37   quote  deeplink  
Kijken wat er straks gebeurd als de kuip is vernieuwd ,in iedergeval wat P.Blokland dan doet.Of de hr de Bruin neemt het over of samen dat kan ik nog niet plaatsen je hoord er weinig over van die grote toekomst met onze club.Als dat gezegd is zo mag ik aannemen dan zal het inderdaad daar opgedoeld zijn.Maar ik weet ophet moment weinig van wat er besproken word in het geheim je hoord niets .
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 februari 2016 - 19:39   quote  deeplink  
T is een beetje
klok <---------------------------------------------------------------------------------> klepel
Alexi
 Alexi - woensdag 03 februari 2016 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 februari 2016 - 19:21 schreef RenatoBos het volgende:
En nou is klaziem ook nog weg..
Gheghe
VVout
 VVout - woensdag 03 februari 2016 - 19:52   quote  deeplink  
Ja,lach maar.
daan limbos
 daan limbos - woensdag 03 februari 2016 - 19:52   quote  deeplink  
Onbespreekbaar. Stomste idee wat ik ooit gehoord heb. maae ja, D'66, zegt genoeg, geen vlees en geen vis, al vind ik de verwijzing naar mvr. Borst nou niet bepaald kies.
ar
 ar - woensdag 03 februari 2016 - 19:54   quote  deeplink  
Wat een fokking idioot plan.
d66...hahahahahahah
fer63
 fer63 - woensdag 03 februari 2016 - 20:53   quote  deeplink  
Ik mag die vrouw niet maar wenst haar niet dood,haar uitstraling spreekt boekdelen en dat hoeft niet voor mij .Ik heb in mijn jeugd genoeg meegemaakt met dit zelfde type vreslijke mensen zijn dat bah ik walg er nog van.Maar goed D66 is een manupilatief partijdje en is ooit gered door Willem Kok zo dat ze kon blijven maar niet mee regeren.Nee ik vind die hele zooi een smerige boel incluis PVDA en van huis ben ik PVDA nu de alochtonen partij en volks verlakkers hun hele doelstelling veranderd zo als de VVD het wildus ik stem van mijn levens dagen niet meer op welke partij dan ook.Mischien partij van de dieren die hebben meer rechten dan de nederlanders.
Alexi
 Alexi - woensdag 03 februari 2016 - 22:20   quote  deeplink  
Combi-regeling?
hotjumper
 hotjumper - donderdag 04 februari 2016 - 00:02   quote  deeplink  
Goed idee, bij Bayern en 1860 gaat het ook prima, is trouwens een mooi stadion die Alianz Arena. Je laat mooi de eenheid van Rotterdam zien en alle drie de BVO's uit Rotterdam hebben meteen een mooier stadion dan in Amsterdam te vinden is. Kunnen we meteen afdwingen dat Feyenoord altijd zondag half 3 speelt. Vrijdag Sparta, Zaterdag Excelsior en zondag dan Feyenoord.
van geil
 van geil - donderdag 04 februari 2016 - 03:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 februari 2016 - 19:54 schreef ar het volgende:
Wat een fokking idioot plan.
d66...hahahahahahah
Ze volgen het landelijke beleid.
van geil
 van geil - donderdag 04 februari 2016 - 03:05   quote  deeplink  
Kaart-Pechtold.jpg
Stylzz
 Stylzz - donderdag 04 februari 2016 - 07:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2016 - 00:02 schreef hotjumper het volgende:
Goed idee, bij Bayern en 1860 gaat het ook prima, is trouwens een mooi stadion die Alianz Arena. Je laat mooi de eenheid van Rotterdam zien en alle drie de BVO's uit Rotterdam hebben meteen een mooier stadion dan in Amsterdam te vinden is. Kunnen we meteen afdwingen dat Feyenoord altijd zondag half 3 speelt. Vrijdag Sparta, Zaterdag Excelsior en zondag dan Feyenoord.
Precies.
MMM
 MMM - donderdag 04 februari 2016 - 08:41   quote  deeplink  
Goed voor je grasmat. Kan je om het half jaar de mat vervangen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Combistadion









0.0084319