|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Is hij dan nog wel heel |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Afgelopen woensdagavond stond het toch goed |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Andere voorhoede van AZ ... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
De belangen voor AZ Utrecht en ook Feyenoord zijn groot en VVSB wil dolgraag naar de Kuip dus iedereen gaat volle bak. Theoretisch moet je alles kunnen pakken maar de bal kan vreemd rollen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: angsthazen opstelling. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Is waar, maar is dat zo gek na de afgelopen wedstrijden? Woensdag ging het toch enkel en alleen om het doorgaan in de beker? Ik snapte de keuze wel. Het voetbal was van beide kanten niet om aan te zien, maar uiteindelijk ben je door. En je hebt nu een maand de tijd om het weer op de rit te krijgen voor de halve finale van de beker. AZ is niet gemakkelijk, maar gelukkig is het in elk geval thuis. Tegen die tijd moet er weer meer vorm zijn en moeten we gewoon winnen. Desnoods weer met zo'n opstelling, maar tegen die tijd zouden we het in de Kuip toch wel weer met een normaal 4-3-3 af moeten kunnen. Hoewel dit seizoen al twee keer moeite hadden met AZ, waarvan één keer dik zijn weggespeeld. Dus geen sprake van onderschatting, maar er is wel tijd om wat op te bouwen richting die wedstrijd. En dan vol knallen en naar de finale gaan. Want iedereen bij Feyenoord wil toch die finale in eigen huis spelen. En die mag je dan ook nog als thuisspelende ploeg afwerken.. Reden te meer dus om gewoon weer de draad te gaan oppakken. Zondag een uitgelezen kans om alles weer volledig om te draaien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik snapte t wel, maar t is niet des Feyenoords. Kom op zeg, Roda JC, daar had je gewoon met 4-3-3 zonder Nelom en Vilhena van moeten winnen. Een back die niet kan verdedigen en een controleur die niet kan controleren cq meeverdedigen.
Dan roep je het over jezelf af.
Als Gio terugvalt op de opstelling die wel punten pakte, komt het goed, zonder je als angsthaas op te stellen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Misschien met Tapia beter spelverdeling, Botteghin, v Beek , Kongolo en een 4e verdediger weet niet wie het sterkst is,vindt ik achterin niet verkeerd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 februari 2016 - 11:16 schreef piet de paler het volgende:Misschien met Tapia beter spelverdeling, Botteghin, v Beek , Kongolo en een 4e verdediger weet niet wie het sterkst is,vindt ik achterin niet verkeerd. Vermeer, KArsdorp, Van Beek, Botteghin, Kongolo El Ahmadi, Tapia, Vejinovic/Gustafson. Bilal, Kuyt, Elia. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 februari 2016 - 11:19 schreef Stylzz het volgende:[..] Vermeer, KArsdorp, Van Beek, Botteghin, Kongolo El Ahmadi, Tapia, Vejinovic/Gustafson. Bilal, Kuyt, Elia. ja ik denk dat dat wel zou kunnen werken |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Ik zie Tapia nog niet zo zitten. Speelde da laatste wedstrijden als een (ook nog eens onzichtbare) natte krant En in El Dramati heb ik ook weinig vertrouwen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 februari 2016 - 11:37 schreef daan limbos het volgende:Ik zie Tapia nog niet zo zitten. Speelde da laatste wedstrijden als een (ook nog eens onzichtbare) natte krant En in El Dramati heb ik ook weinig vertrouwen. Was misschien wel met zijn hoofd bij zijn nieuwe club. El Ahmadi doet onzichtbaar veel nuttig werk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 februari 2016 - 11:16 schreef Stylzz het volgende:Ik snapte t wel, maar t is niet des Feyenoords. Kom op zeg, Roda JC, daar had je gewoon met 4-3-3 zonder Nelom en Vilhena van moeten winnen. Een back die niet kan verdedigen en een controleur die niet kan controleren cq meeverdedigen. Dan roep je het over jezelf af. Als Gio terugvalt op de opstelling die wel punten pakte, komt het goed, zonder je als angsthaas op te stellen. Op den duur, ja. Nu heeft die onzekere ploeg de zekerheid van tegenhouden nodig. Dat kunnen ze wel, met back-up teamgenoten dichtbij. De huidige Feyenoordploeg is deze periode even niet Feyenoordwaardig. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 februari 2016 - 12:28 schreef FR-Henk het volgende:[..] Op den duur, ja. Nu heeft die onzekere ploeg de zekerheid van tegenhouden nodig. Dat kunnen ze wel, met back-up teamgenoten dichtbij. De huidige Feyenoordploeg is deze periode even niet Feyenoordwaardig. Dat ligt aan de opstelling. Tegen Roda had Gio gewoon kunnen kiezen terug te vallen op zijn winnende basis waar hij vanaf moest stappen door schorsingen en blessures. Hij heeft zich laten leiden door angst en onwetendheid. Nelom en Vilhena, dat waren de veranderingen, die blijken niet te werken. Hoe 'goed' men Vilhena ook vond spelen, hij was blijkbaar een verzwakkende factor voor het TEAM. Idem Nelom, maar die speelde gewoon kut. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Ik blijf het keer op keer weer jammer vinden dat Vlaar niet is gehaald. ALS je dan per sé 5:3:2 wilt spelen dan had je met : Karsdorp - Van Beek - Vlaar - Botteghin - Kongolo de boel pas echt dicht getimmerd. Even vergetend dat we met Vlaar waarschijnlijk niet in de positie terecht waren gekomen dat we naar 5:3:2 hadden moeten overschakelen, natuurlijk. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
AZ zakt al weer een beetje weg |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 februari 2016 - 12:40 schreef Stylzz het volgende:[..] Dat ligt aan de opstelling. Tegen Roda had Gio gewoon kunnen kiezen terug te vallen op zijn winnende basis waar hij vanaf moest stappen door schorsingen en blessures. Hij heeft zich laten leiden door angst en onwetendheid. Nelom en Vilhena, dat waren de veranderingen, die blijken niet te werken. Hoe 'goed' men Vilhena ook vond spelen, hij was blijkbaar een verzwakkende factor voor het TEAM. Idem Nelom, maar die speelde gewoon kut. Die winnende basis haalde punten ja. Maar overtuigend? Maar goed, de keuze Vilhena is eerstens principieel al fout. De oude basis handhaven had de beste aanpak geweest om uit een crisis te komen.
Maar ja, met Vilhena de 1e overwinning. Die staat er dus zondag weer. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
We gaan AZ natuurlijk wel ff terug pakken: 2-0 winst! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 februari 2016 - 12:40 schreef Stylzz het volgende:[..] Dat ligt aan de opstelling. Tegen Roda had Gio gewoon kunnen kiezen terug te vallen op zijn winnende basis waar hij vanaf moest stappen door schorsingen en blessures. Hij heeft zich laten leiden door angst en onwetendheid. Nelom en Vilhena, dat waren de veranderingen, die blijken niet te werken. Hoe 'goed' men Vilhena ook vond spelen, hij was blijkbaar een verzwakkende factor voor het TEAM. Idem Nelom, maar die speelde gewoon kut. Ik las dat Tonny de afgelopen weken de enige was die een acceptabel niveau haalde. Hebben al die broodschrijvers ongelijk of wat?! Komt op mij niet logisch over wat je hier over hem beweert. Maar goed, ik heb begrepen dat hij 100% zeker niet gaat bijtekenen, dus zet die Tapia er maar in en parkeer Tonny maar op de tribune. Wat is er trouwens loos met Simon? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 februari 2016 - 19:22 schreef Barabas het volgende:[..] Ik las dat Tonny de afgelopen weken de enige was die een acceptabel niveau haalde. Hebben al die broodschrijvers ongelijk of wat?! Komt op mij niet logisch over wat je hier over hem beweert. Maar goed, ik heb begrepen dat hij 100% zeker niet gaat bijtekenen, dus zet die Tapia er maar in en parkeer Tonny maar op de tribune. Wat is er trouwens loos met Simon? Heeft na z'n schorsing geen moment z'n niveau hervonden. Loopt/liep verloren rond, in een onzeker en onsamenhangend elftal. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Jammer.... het waren echt zware weken hier. Ben ff wat aan het teruglezen, maar daar word je niet vrolijk van! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 februari 2016 - 19:22 schreef Barabas het volgende:[..] Ik las dat Tonny de afgelopen weken de enige was die een acceptabel niveau haalde. Hebben al die broodschrijvers ongelijk of wat?! Komt op mij niet logisch over wat je hier over hem beweert. Maar goed, ik heb begrepen dat hij 100% zeker niet gaat bijtekenen, dus zet die Tapia er maar in en parkeer Tonny maar op de tribune. Wat is er trouwens loos met Simon? Dat is waar, hij haalde een niveau, de rest niet. Maar in wat hij moest doen verzaakte hij. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De omzetting vind ik terecht. Buiten Nelom en Vilhena, waren El Karsdorp v Beek en Elia structureel slecht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vond de verdediging zwak omdat het middenveld niet goed stond. Maar dat is een mening. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Die opstelling tegen Roda begint erop te lijken.
Alleen nog Nelom ditchen en Tapia erin voor Tonny. Elia en Kuijt voorin is m.i. wel de weg die we moeten gaan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 februari 2016 - 20:00 schreef Barabas het volgende:Die opstelling tegen Roda begint erop te lijken. Alleen nog Nelom ditchen en Tapia erin voor Tonny. Elia en Kuijt voorin is m.i. wel de weg die we moeten gaan. Vond Bilal voor meer dreiging zorgen, afgelopen woensdag. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Bilal én Elia opstellen, Nelom eruit.... is m.i. een optie voor de linkerkant. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Is allemaal leuk maar je flikkert wel 25 procent van de goals op de bank. Hoe erg het ook is, Kramer scoorde 25 procent van de goals, werkelijk geen idee wie dat op zouden moeten vangen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 februari 2016 - 20:24 schreef van geil het volgende:Is allemaal leuk maar je flikkert wel 25 procent van de goals op de bank. Hoe erg het ook is, Kramer scoorde 25 procent van de goals, werkelijk geen idee wie dat op zouden moeten vangen. Goed punt. Maar die scorende spits is ook niet gekomen.... Achabar maar een paar kansen geven... kampioen werden we toch al niet! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja eens, je moet wel goals opstellen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Degraderen kunnen we ook niet meer. Nog twee wedstrijden winnen en we gaan onze Europese straf wegwerken! Is er nog nieuws geweest omtrent die belachelijke aanklacht wegens racisme? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Joe are tokking mutch inglish last tijm Hanky.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Yes, ferry much, beacause of my dutch disease, especially the dutch language disease of someone who is born before the flood disaster. He's using shameful dutch. That's why.
Joe understent? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Iedereen lekker fer heen hier. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
2 keer winnen thuis en Europees voetbal is een feit! Of het goed is voor Feyenoord is altijd afwachten met die randdebielen die zich supporters van Feyenoord noemen ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Is ook een deel vd waarheid! De grootste problemen zijn dat blind paard genaamd Karsdorp , slaapkop van Beek en drama Nelom |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pffff nou, wat lopen wij dan te klagen met 1 lijdensweg op het forum.. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Snap het positivisme hier niet zo. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat snap ik de laatste 40 jaar al niet! Kan niet van het voetbal zijn , dat is al sinds begin jaren 70 een drama. Met heel af en toe een positieve uitschieter ... |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2016 - 08:40 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat snap ik de laatste 40 jaar al niet! Kan niet van het voetbal zijn , dat is al sinds begin jaren 70 een drama. Met heel af en toe een positieve uitschieter ... Tsja, alleen maar negativiteit wordt toch niemand vrolijk van. Je moet ook gewoon vertrouwen hebben en soms hopen tegen beter weten in. De enige twee prijzen van onze club die ik bewust heb meegemaakt zijn de Uefa Cup in 2002 en de beker in 2008. En daarnaast heb ik vroeger de videoband van ons kampioensjaar 99 helemaal grijs gedraaid. Dus daarvan weet ik ook wel veel. De laatste jaren is er echter weinig om van te genieten qua prijzen. Zorgt dat voor een negatieve sfeer bij mij? Zorgt het ervoor dat ik niet meer met plezier naar mijn club kijk? Nee, ik blijf er naar kijken en kijk elke week weer uit naar het tijdstip waarop onze mooie club gaat aftrappen. En ik ook hoop elk jaar weer dat we kampioen worden. En heb er onder Koeman en dit jaar ook vertrouwen in gehad. Nou is dat weer niet gelukt, maar ga ik van de zomer echt niet zitten simmen dat het komende seizoen weer niets zal worden. Je kijkt er toch altijd naar uit en bent toch positief over je club. Als je alles negatief benadert, is er toch geen lol meer aan om naar je club te kijken? Terwijl er in essentie in het voetbal toch niets mooiers is dan Feyenoord? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Zie een verse aankoop ook liever op het veld staan. |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Weer net niet ,je gaar er aan wennen zo onderdehand ,boven willen ze niet daar zitten ajaxieden.En op het veld willen en kunnen ze al helemaal niet |
|
|
|