|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2016 - 19:38 schreef MMM het volgende:Beker winnen betekent Europees voetbal. Betwijfel of dat een goed idee is.. Ach, we winnen 'm toch niet. Eventuele bekerwinst zou dit seizoen niet redden. Teveel pijn geleden in de competitie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 februari 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tuurlijk maakt dat het wat beter maat.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Voor mij echt niet.
Zat weer in het Kuipie vandaag maar het was niet eens echt juichen bij de 1-0 wat ik deed, er is iets geknakt..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 februari 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik snap de teleurstelling, zeker weer na zo'n tweede helft.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
In deze staat worden we weggevaagd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
het kale mannetje
|
|
|
Az speelt de pannendak het dak de laatste tijd....winst door de magie van de kuip dan maar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2016 - 22:29 schreef het kale mannetje het volgende:Az speelt de pannendak het dak de laatste tijd....winst door de magie van de kuip dan maar. Ze spelen wat..(?) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
AZ heeft Kuipvrees joh. Of dealtje: az 3e, jullie beker. Janssen en Vlaar regelen dat. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Vlaar kopt de 0-1 binnen in de laatste minuut, bewijst daarmee de incompetentie van Van Geel |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Dit seisoen is helemaal niets van Geel heeft gefaald,en moet weg langs de snelweg. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Wordt een makkelijke 0-5 , om in RenatoBos zijn wereldje te blijven ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Jij snapt er helemaal niks van zal je bedoelen ... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat zijn meestal de beste wedstrijden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dacht ik ook de afgelopen weken al, zonder goed resultaat :( |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De meeste wedstrijden die we verloren verwachtten we toch winst. ADO. Heerenveen. Nu ook weer tegen Roda. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 22 februari 2016 - 08:57 schreef Stylzz het volgende:De meeste wedstrijden die we verloren verwachtten we toch winst. ADO. Heerenveen. Nu ook weer tegen Roda. Die wel. Maar AZ, 020 en PEC had ik een nederlaag wel verwacht.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Je moet je ook afvragen of het winnen van dit duel en de eventuele beker goed is voor Feyenoord op de lange termijn.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Een prijs is altijd goed. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Uefa voetbal word toch verziekt door eendagsvlieg hooligans op de tribune. Gewoon eens kampioen worden maar dat word moeilijk als een Psv gewoon dit seizoen 20 tot 30 miljoen gaat pakken. Gelukkig heb ik gelezen dat Karsdorp pas weg gaat als hij kampioen is geworden met Feyenoord, dus die blijft de komende 10 jaar nog bij ons.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 februari 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Maar het seizoen is volgens de directie dan geslaagd en zullen dus geen consequenties trekken.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: De beker is iets tastbaars na al die tijd zonder prijs,dus deels geslaagd. Maar je kunt onmogelijk spreken van een geslaagd seizoen..verreweg van dat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik denk t niet, de RvC komt nog wel.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
T niet halen van Europees voetbal betekent rode cijfers (in de jaarcijfers) in de nabije toekomst. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
In principe niet, want die wordt nooit mee begroot. Althans de laatste jaren niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Klopt. maar de transfergelden(negatief), het missen van interlandvergoedingen, evt kosten aan ontslagen mensen, het ziet er minder uit allemaal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 februari 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Heel veel voedsel in huis halen, Kunnen we mooi de depressie wegvreten ;) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ga er van uit dat het seizoen definitief eindigt op 3 maart. 0,0 vertrouwen in het team, technische staf |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 25 februari 2016 - 23:08 schreef MightyAce het volgende:Ga er van uit dat het seizoen definitief eindigt op 3 maart. 0,0 vertrouwen in het team, technische staf Mijn seizoen was geeïndigd na de eerste wedstrijd na de winterstop ... en al ingezet in de laatste wedstrijd voor de winterstop in Nijmegen !!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nou en? Wat wil dat voor jou dan zeggen? Dat je voortaan psv gaat kijken? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gewoon vrij genomen vrijdag. Dit wordt feest. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Het word wl eentonig zeg steeds nar de coolsingel te wandelen ppffff |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Dan pak je toch de tram ...😜😜😅😅😅 |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ajax voetbalde na de rode kaart en 3-0 voor met een gesloten linie,bij feijenoord kunje dan rustig met een biertje in een hand winnen.AZ heeft geknokt voor wat ze waard waren,conditie ging hun partner spelen van daar de 4-1 met tien man van ajax. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Het is toch niet vreemd dat ik het vertrouwen volkomen verloren hebt hoop ik.Ik ben echt benieuwd donderdag,winnen we dan hebben ze het lek boven zo niet kunje alles in de afvalbak gooien.incl kuyt. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2016 - 19:03 schreef Fer 1 het volgende:Ajax voetbalde na de rode kaart en 3-0 voor met een gesloten linie,bij feijenoord kunje dan rustig met een biertje in een hand winnen.AZ heeft geknokt voor wat ze waard waren,conditie ging hun partner spelen van daar de 4-1 met tien man van ajax. Dat is kwaliteitsverschil
We kunnen wel blijven roepen dat er een top selectie hebben en dat het gat tussen 020 en de lampionnetjes kleiner is geworden.. nou NOT! Daar begreep ik ook niet de hosanna stemming in november. Neemt niet weg dat we nu moeten roeien met de riemen die we hebben.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 februari 2016 door koekie -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2016 - 19:03 schreef Fer 1 het volgende:Ajax voetbalde na de rode kaart en 3-0 voor met een gesloten linie,bij feijenoord kunje dan rustig met een biertje in een hand winnen.AZ heeft geknokt voor wat ze waard waren,conditie ging hun partner spelen van daar de 4-1 met tien man van ajax. Az geknokt. Ik vond juist dat ze het af lieten weten.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat ik lekker ga golfen ipv naar dat drama gebeuren bij Feyenoord gaan zitten kijken ... |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2016 - 20:22 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat ik lekker ga golfen ipv naar dat drama gebeuren bij Feyenoord gaan zitten kijken ... En meld je je dan ook aan voor het Gilfforum..(?) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Breng hem nou niet op ideeën. ...kom je hem daar ook weer tegen. Hier is al erg genoeg. |
|
|
|