|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ha Schone.....mooi ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 februari 2016 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Of ghazi spits en Schöne rechtsbuiten |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Als we maar winnen. Nu kan El Ghazi laten zien hoever hij is, als spits. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 februari 2016 - 14:14 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Kutrecht laat het afweten morgen, wedden? Eeuwig en altijd kunnen ze (competitie) alleen 101 % tegen Ajax geven... Pisv wint met 3 doelpunten verschil Dat vrees ik ook. Zowel FC Utrecht als ADO Den Haag kennen maar twee wedstrijden waarin zij per se willen prestereren: uit en thuis tegen Ajax. Dan kunnen zij zich voor 110% opladen. Alle andere wedstrijden zijn min of meer bijzaak. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Komt wel goed gap.... |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Ik help het je hopen... Gezien het spel van Ajax heb ik erg totaal geen vertrouwen in |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ga eens voetballen voor je geld zeg... |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Haha 1-1 je hebt toch gelijk dus |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
Wilde die kleine net helemaal verrot gaan schelden, maar zal nu mijn bakkes maar ff houden. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
yeesss klasse goal ..younes. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Verdedigend lijkt het nu juist beduidend minder te staan dan in eerdere weken. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Dat viel mij ook al op! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ajax is achterin niet goed. Gemis van Tete en nu ook Riedewald wel zichtbaar. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
El Ghazi is kennelijk nog niet wakker, mag wel eens wat meer gaan laten zien. Een klassieker vraagt net even wat meer dan je tenue schoon houden en je haar in de plooi houden. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Het is allemaal niet super goed, maar tot nu toe is het een leukere wedstrijd dan het schaakspel waar ik bang voor was. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Gierige mannetje ook die el ghazi |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Mijn gevoel zegt, dat als je nu snel de 2-1 maakt dat F'Nooit als een kaartenhuis in elkaar kan pleuren. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Houd die tering kakkerlak Klaassen vast en dan is het geen geel????? |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Verdelg die kakkerlakken ... |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
We spelen wel beter nu dus komt wel goed :-) |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Overigens vind ik dat Feyenoord heerst op het middenveld. Daar moet de Boer in de rust iets aan gaan doen. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
Vooral Klaassen lijkt dat vuur te hebben dat je bij een Klassieker verwacht. El Ghazi vind ik vooralsnog om te janken. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Wat een pot is dit van beide kanten trouwens vind ons ajax wel iets beter |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
v/d Hoorn en Viergever staan niet goed in het centrum :( |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Dit is een betere wedstrijd dan de voorgaande jaren. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Moet alleen wel in winst omgezet worden, anders heb je er geen klote aan. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Is waar. We moeten ook winnen. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Na een periode waarin ik dacht dat je F'Nooit echt pijn kan doen, is er nu meer balans. Hopelijk stilte voor een storm ... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Na die goal had je echt moeten en kunnen doordrukken.... |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Kan iemand alstublieft de Kuyt de gracht van de Arena intrappen. Wat een tering dweil is dat geworden ... |
|
|
|
|
pth
|
|
|
El Ghazi vind ik een absolute dissonant, lijkt geen idee te hebben waar dit over gaat. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Boeiende eerste helft maar voetballend zeer slecht... |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Al met al was het wel een enerverende 1e helft, met alles erop en eraan. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote: Bezig met zichzelf en alleen zichzelf... |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2016 - 13:17 schreef pth het volgende:Kan iemand alstublieft de Kuyt de gracht van de Arena intrappen. Wat een tering dweil is dat geworden ... Maar niet alleen Ku(y)t. Ook El Ahmadi, Toornstra en Vilhena. Het lijkt wel of die wat gebruikt hebben: volledig opgefokt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Viergever mag van mij rechtsachter en Veltman terug in het centrum. Wat oogt het daar onzeker. Feyenoord alleen gevaarlijk in de omschakeling. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Ik ben het volledig met je eens! |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Vooral een voetbalgevecht, met een klein beetje vernuft en iets meer betrokkenheid van een aantal kun je dit F'Nooit naar mijn mening zonder enig probleem nog verder de afgrond in trappen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2016 - 13:19 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Maar niet alleen Ku(y)t. Ook El Ahmadi, Toornstra en Vilhena. Het lijkt wel of die wat gebruikt hebben: volledig opgefokt. Strijd die bij een klassieker hoort en die ik aan Ajax kant alleen bij Klaassen zie... |
|
|
|