|
|
Brandje
|
|
|
Slechtste man op het veld!! Tyfus hond Blom. Het is weer net als tijdens de bekerwedstrijd. Zij mogen alles en wij niks. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote: Omdat het tweedekeus is qua centrum |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Dat is natuurlijk wel waar, maar dat weet je van tevoren. Huilenoord speelt altijd erg fysiek, dat is vandaag niet anders dan anders. Er zijn een aantal Ajacieden die daar iets van kunnen leren. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Klopt passing en positioneel mag hetnog een stuk beter. Tempo is wel lekker hoog en beide wel intenties om aan te vallen. Ook wel weer een keertje lekker. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Gudelj onzichbaar....wat een kneus is dat |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Dat weet ik ook wel, maar ze staan gewoon niet goed. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Bij Klaassen zie ik inderdaad de strijd waar om gevraagd wordt, maar dat is mijn inziens wat anders dan het zuigen, mekkeren en janken van een aantal van die kakkerlakken om te verhullen dat ze er qua voetbal echt helemaal geen klote van kunnen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Gudelj ook onzichtbaar. Voor de rest heb je ook niemand die echt die strijd aangaat. Tete mis ik toch wel. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Ajax moet juist proberen zo veel mogelijk uit de strijd te blijven, dat is het enige waarmee Huilenoord in de wedstrijd kan blijven. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Het voelt slecht aan dit...
Ben bang dat we ten onder gaan vandaaag.
Ze spelen veel feller dan wij en dan verdien je een deksel op je neus 😠 |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Dat is duidelijk zichtbaar, dat Tete niet erbij is. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2016 - 13:26 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Het voelt slecht aan dit... Ben bang dat we ten onder gaan vandaaag. Ze spelen veel feller dan wij en dan verdien je een deksel op je neus 😠 Ik hoop het niet APIK. Het zou toch te gek voor woorden zijn, dat Huilenoord 5 keer op rij verliest maar wel wint in de ArenA... |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2016 - 13:19 schreef Loetje het volgende:Viergever mag van mij rechtsachter en Veltman terug in het centrum. Wat oogt het daar onzeker. Feyenoord alleen gevaarlijk in de omschakeling. Vond trouwens weer niet een sterke wissel van de boer had van rhijn daar gezet en veltman centraal want nu heb je een centrum van 2 jongens met weinig speeltijd en vertouwen |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2016 - 13:29 schreef 3sterren het volgende:[..] Vond trouwens weer niet een sterke wissel van de boer had van rhijn daar gezet en veltman centraal want nu heb je een centrum van 2 jongens met weinig speeltijd en vertouwen + 1 |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote: Loopt erbij met het idee dat hij al blij is mee te mogen doen |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Word een beetje moe van dat gelul in bij F'Nooit Sports. Al lullen ze iedere kakkerlak tot mythische hoogte, de Coolsingel blijft de komende tien jaar gewoon leeg hoe graag ze dat ook anders zien. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Triest hoor dit....oppakken die gasten |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Ergste is nog die Jan-Joost Lul (zo heet die nu eenmaal bij ons thuis) ... |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Inderdaad schandalig, wat een stelletje droeftoeters. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Schandalig die pop. Kei en keihard straffen. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Kramer zal er zo wel inkomen, die weet wel raad met ons centrale duo :( |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Moet ie wel zo beginnen met warmlopen, want die is nog te stom om zijn eigen veters binnen 20 minuten te strikken. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Mensen, ik zie totaal geen bezieling bij Ajax |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
Wrm switcht younes niet eens af en toe naar de rechterflank? Kan me herinneren dat hij daar tegen heerenveen thuis ook wel aardig speelde |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Misschien dat er na de volgende wissel beter gespeelt gaat worden. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Niet geheel onverwacht is het na rust weer veel slechter.... |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Zou ook fijn als het publiek (410 voorop) zich meer zou richten op de totale ondersteuning van de ploeg i.p.v. die I love my self acties. Wat een stelletje eersteklas losers. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Voetballend wordt het van beide kanten al weer behoorlijk bedenkelijk. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Zo zie je maar weer als spits van ajax krijg je 0 bruikbare ballen |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Qua kaarten begint Blommetje een beetje lachwekkend te worden. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Klopt helemaal. Voordat Viergever geel kreeg, maakte een Feyenoorder toch eerst zelf de overtreding. Blom zit er vaak naast vandaag. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Trouwens ook weer een lachwekkende gele kaart. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik heb Viergever gewogen.....wat doet die gozer bij Ajax ???? |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Geweldige doelpunt van Bazoer. 2-1. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
BAZOER!!!!!!!!!!!!!!!!! 2-1 |
|
|
|
|
enough
|
|
|
ohhhh ohhhhh wat een goal Baaszoer!! |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Wat een prachtig doelpunt (uit het niets) en nu totaal uitroeien die kakkerlakken. Ze zijn rijp voor de totale sloop. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Wahhhhhhhhttt een goallll |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik ben echt blij voor de supporters in de Arena! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Pavlov......biertje....????? |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Wat een eikel. Is toch al onzichtbaar in deze wedstrijd. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Gudelj toch... krijgen we eindelijk eens een strafschop mee....... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Godverdomme.... leer een pingel nemen.... |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Welke totale voetbal analfabeet laat nu iemand een strafschop nemen, die totaal niet in de wedstrijd zit. Nog niet genoeg gezien om die kloteklapper te wisselen Frankie de Ouwehoer. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Een pingel op zo'n moment is gewoon een mentale ding en zelfs op dat vlak faalt gudelj |
|
|
|