|
|
MMM
|
|
|
Kuyt meteen de kleedkamer in met een andere speler en de rest wel naar het publiek? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Joh laat je niet zo kennen. Waarschijnlijk een eenling waarvan zijn Pa van zijn Ma af is en zijn Ma nu voor een spuit het bed ligt te delen met de 5de voor vandaag. over 15 minuten moet hij de laken weer verschonen, zijn we dr weer vanaf. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Jawel man de samenstelling van middenvelders in de selectie is RUK. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Dan ben je alcoholist maar ja na 7 nederlagen een geregeld leven |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote: Als hij nu niet de eer aan zich zelf houd, dan heb je toch echt een PLAAT> |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Het woord is nu aan de RvC. Als ze willen voorkomen dat er volende week grote rellen uitbreken zullen nog vandaag, op deze Valentijnsdag, een publieksvriendelijke daad moeten stellen. Onder luid halleluja-gejuich vandaag een ware Exodus beginnen, waarbij de navolgende personen met een enorme trap onder hun kont, met een brevet van onvermogen, de Kuip cq Maasgebouw worden uitgeschopt: Gudde, vam Geel. van Bronckhorst, van Gastel, Wouters, vetpens van Noortwijk, van Beek, van der Heiden, Nelom, Vilhena, El Dramati, Karsdorp, Elia, Kramer, Bilal. Enige probleem: welke zichzelf respecterende trainer wil nog met deze totaal ongeloofwaardige puinhoop aan de slag! WIE REDT FEZENOORD!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
quote: je moet wat he om je verdriet te vergeten ... teringzooitje ..... |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
En dan die slappe gezichten op de trainersbank, straalt NIETS uit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Wouters zat (lag) te slapen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 16:33 schreef daan limbos het volgende:Het woord is nu aan de RvC. Als ze willen voorkomen dat er volende week grote rellen uitbreken zullen nog vandaag, op deze Valentijnsdag, een publieksvriendelijke daad moeten stellen. Onder luid halleluja-gejuich vandaag een ware Exodus beginnen, waarbij de navolgende personen met een enorme trap onder hun kont, met een brevet van onvermogen, de Kuip cq Maasgebouw worden uitgeschopt: Gudde, vam Geel. van Bronckhorst, van Gastel, Wouters, vetpens van Noortwijk, van Beek, van der Heiden, Nelom, Vilhena, El Dramati, Karsdorp, Elia, Kramer, Bilal. Enige probleem: welke zichzelf respecterende trainer wil nog met deze totaal ongeloofwaardige puinhoop aan de slag! WIE REDT FEZENOORD!!!!!!!!!!!! Er gaat niets gebeuren , weet je wat me moeten doen die hersenloze voorzitter van de supporters vereniging vragen wat we moeten doen. Ik zou niet weten wat er moet gebeuren maar wat. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Idd ik zie een onstabiel middenveld Ik zou gustaffson opstellen, veel creatiever ook tapia liever dan veijnovic of vilhena beginnen met 2 buitenspeler en geen halve middenvelder |
|
|
|
|
craven
|
|
|
En Gio tsjaa misschien dat het ooit een topper wordt, maar vindt het een te grote stap |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou, t is weer een typische druilerige zondag merk ik. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zit net te kijken naar 020 even droevig maar maken wel goals dat is het verschil |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We winnen hier al 13 jaar niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Vakkie M
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik wil graag met hem praten , ................. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wordt je zomaar een Forum-nar ontnomen. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
GIO houd de moed er in? hij ziet het echt niet. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Net even uitgerekend: de Graafschap kan ons nog voorbij! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik heb 90 minuten gekeken naar n El. wat n drama . ...............................n Vilhena. wat n drama. ...............................n Toornstra wat n drama.. ...............................n Vejinovic wat n slak. dan is je complete middenlinie dus waardeloos. Tapia is ook n beetje hetzelfde , De Zweed is ziek zwak misselijk en of geschorst, en speelde 2 goede helften in n half seizoen. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 16:38 schreef craven het volgende:[..] Idd ik zie een onstabiel middenveld Ik zou gustaffson opstellen, veel creatiever ook tapia liever dan veijnovic of vilhena beginnen met 2 buitenspeler en geen halve middenvelder Volgens mij zwalken ze allemaal!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat houdt Gio daarom tegen om een Jari Schuurman kans te geven??? En Karsdorp naar het midden en Nieuwkoop op de RB??? Hij ziet het niet, hij durft het niet.
En voor de fans: waarom Anass niet? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Nu hoor je die halve gare Raymond Verheijen niet. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 18:12 schreef van geil het volgende:Ik heb 90 minuten gekeken naar n El. wat n drama . ...............................n Vilhena. wat n drama. ...............................n Toornstra wat n drama.. ...............................n Vejinovic wat n slak. dan is je complete middenlinie dus waardeloos. Tapia is ook n beetje hetzelfde , De Zweed is ziek zwak misselijk en of geschorst, en speelde 2 goede helften in n half seizoen. Goedzo paps, dat is het gehele seizoen ons probleem! dat kut middenveld... maar ieder lekker blind blijven staren op el ahmadi en consorten. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 18:18 schreef FR-Henk het volgende:Wat houdt Gio daarom tegen om een Jari Schuurman kans te geven??? En Karsdorp naar het midden en Nieuwkoop op de RB??? Hij ziet het niet, hij durft het niet. En voor de fans: waarom Anass niet? Heb je andere dingen horen zeggen Henk toen v Geil en ik dit al tijden duidelijl probeerde te maken. Mooi om te zien dat jij ook van gedachten bent veranderd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 18:22 schreef G-child het volgende:[..] Goedzo paps, dat is het gehele seizoen ons probleem! dat kut middenveld... maar ieder lekker blind blijven staren op el ahmadi en consorten. Hoe je dat ook neerzet het is zo kwaliteitsarm. vooral de mix. Want die is er niet, vrijwel allemaal hetzelfde . |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
En die angst om veranderingen door te voeren is de ondergang van onze club. Immers, kazim, verhoek, kramer enz enz enz |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 18:22 schreef G-child het volgende:[..] Goedzo paps, dat is het gehele seizoen ons probleem! dat kut middenveld... maar ieder lekker blind blijven staren op el ahmadi en consorten. Ja maar ja, met 35 middenvelders onderhand mag je ook niet meer zeuren. Probleem ligt bij de flank spelers. GEEN ASSISTS, en ook al helemaal niet zo ingesteld dus. Daar is je probleem, al maaaaaanden!
Edit: Toch van de zotte dat je rechtsback, 5 keer zoveel assists aflevert dan een Elia of Bilal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 februari 2016 door R()b -- |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 18:24 schreef van geil het volgende:[..] Hoe je dat ook neerzet het is zo kwaliteitsarm. vooral de mix. Want die is er niet, vrijwel allemaal hetzelfde . Op Gustafson na allemaal beperkte voetballers, hopen op Tapia |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ja , eens. Maar de eerste is nog jong en vaak niet beschikbaar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 februari 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 18:26 schreef R()b het volgende:[..] Ja maar ja, met 35 middenvelders onderhand mag je ook niet meer zeuren. Probleem ligt bij de flank spelers. GEEN ASSISTS, en ook al helemaal niet zo ingesteld dus. Daar is je probleem, al maaaaaanden! Edit: Toch van de zotte dat je rechtsback, 5 keer zoveel assists aflevert dan een Elia of Bilal. Probleem bij de flankspelers? Op wie moeten ze een voorzet geven dan? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 18:23 schreef G-child het volgende:[..] Heb je andere dingen horen zeggen Henk toen v Geil en ik dit al tijden duidelijl probeerde te maken. Mooi om te zien dat jij ook van gedachten bent veranderd. Hahaha, jij schavuit! Nee G. Jari Schuurman wil ik al vanaf de voorbereiding in de basis zien. Karsdorp vind ik verdedigend matig en Nieuwkoop kan in de RB het alternatief zijn. Over Anass heb ik langer aangegeven dat ie wat mij betreft minimaal 2x basis mag staan: laat het dan maar zien.
Maar Gio volhardt in schuiven en rommelen met spelers die hij niet aan de praat krijgt en daarnaast totale vreemden voor elkaar lijken op het veld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Middenveld Tapia, Vejinovic en Gustrafson zou prima moeten kunnen werken. Mits ze alle drie de arbeid kunnen opbrengen om te kunnen omschakelen bij aanval EN verdediging.
Maar goed, dat doet Gio nooit, die blijft met Vilhena en El Ahmadi spelen en goochelt wat met de rest. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 18:29 schreef Stylzz het volgende:Middenveld Tapia, Vejinovic en Gustrafson zou prima moeten kunnen werken. Mits ze alle drie de arbeid kunnen opbrengen om te kunnen omschakelen bij aanval EN verdediging. Maar goed, dat doet Gio nooit, die blijft met Vilhena en El Ahmadi spelen en goochelt wat met de rest. Dat heeft ook nog geen een keer gekund. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Waarom ligt het dan aan het middelveld. Piemelen op dat middenveld win je geen wedstrijd mee hoor. Doelpunten daar win je mee. Dus heb je assists nodig. Elia 19 wedstrijden 2 assists ga toch weg man. En om je vraag te beantwoorden, Kuyt, Kramer, Kazim, en Achahbar kunnen geen bal in een doel lopen?? Man een goede voorzet sla je met je lul er nog in. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Tapia is er net, en Gustafson is niet fit. En alles daarachter is RUK |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Waarom paste Tapia plots niet in de basis, vandaag????? Iemand? |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 18:28 schreef FR-Henk het volgende:[..] Hahaha, jij schavuit! Nee G. Jari Schuurman wil ik al vanaf de voorbereiding in de basis zien. Karsdorp vind ik verdedigend matig en Nieuwkoop kan in de RB het alternatief zijn. Over Anass heb ik langer aangegeven dat ie wat mij betreft minimaal 2x basis mag staan: laat het dan maar zien. Maar Gio volhardt in schuiven en rommelen met spelers die hij niet aan de praat krijgt en daarnaast totale vreemden voor elkaar lijken op het veld. Henk/held!
Karsdorp rb??? beste 10 in de a jeugd, Janssen topscoorder en maar blijven vertellen dat ze niet goed genoeg zijn. Wie dan wel uit onze jeugd? Wanbeleid!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee, maar gaat ie ook niet doen, want hij volhardt al maanden in El Ahmadi en Vilhena. De rest erom heen wordt aldoor geslachtofferd. Ik kan me voorstellen dat die ook zoiets hebben, hoe hard ik ook werk, hoe zeer ik mijn best ook doe, ik word of gewisseld, of sta er volgende keer weer naast, zoek t lekker uit!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 februari 2016 door Stylzz -- |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 18:29 schreef R()b het volgende:[..] Waarom ligt het dan aan het middelveld. Piemelen op dat middenveld win je geen wedstrijd mee hoor. Doelpunten daar win je mee. Dus heb je assists nodig. Elia 19 wedstrijden 2 assists ga toch weg man. En om je vraag te beantwoorden, Kuyt, Kramer, Kazim, en Achahbar kunnen geen bal in een doel lopen?? Man een goede voorzet sla je met je lul er nog in. Scoren onze tegenstanders met voorzetten of met beter positiespel... geef het antwoord en je snapt het vanzelf! |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Maar het 1 sluit het ander niet uit |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 18:31 schreef G-child het volgende:[..] Henk/held! Karsdorp rb??? beste 10 in de a jeugd, Janssen topscoorder en maar blijven vertellen dat ze niet goed genoeg zijn. Wie dan wel uit onze jeugd? Wanbeleid!! Karsdorp naar het midden halen, Nieuwkoop op de rechtsback. Tijd om focus op de jeugd te zetten. Het gegoochel van nu is contra-produktief en op deze manier een seizoen lang geen enkele nieuwe jeugdspeler een kans gekregen. Is Gio ook al aan te rekenen. |
|
|
|