|
|
ar
|
|
|
Tot hier en niet verder. Zoiets? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: En positiever kun je niet zijn? Man, voor een ploeg die mentale tik na mentale tik heeft gehad speelden ze passievol. Misschien niet het niveautje Barcelona, maar er zat tenminste weer lijn in. Dat was al beter dan die wedstrijden ervoor. Natuurlijk heb je dat sowieso tegen ajakkes, maar ik verwacht dat ze nu weer geloof hebben... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Als ze deze laten liggen is het echt penibel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 11 februari 2016 - 10:33 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] En positiever kun je niet zijn? Man, voor een ploeg die mentale tik na mentale tik heeft gehad speelden ze passievol. Misschien niet het niveautje Barcelona, maar er zat tenminste weer lijn in. Dat was al beter dan die wedstrijden ervoor. Natuurlijk heb je dat sowieso tegen ajakkes, maar ik verwacht dat ze nu weer geloof hebben... Man, ik ben zo positief als wat. Ik vind het alleen niet te voorspellen. Het wás zondag al beter dan de laatste 6 wedstrijden. Maar het is anderzijds superbroos. De boel is uit vorm. Da's de andere kant. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wij zijn over de hele lijn met beter spelersmateriaal bedeeld. Zwolle heeft veel blessures en speelt echt niet goed. Na vorige week verwacht ik een herstel en een overwinning. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Speelden tegen 020 ook nog eens tegen een stelletje tosti's die onder druk stonden. Met een verdediging die nog nauwelijks samen gespeeld had. Die door andere teams de duimschroeven aangedraaid werd. En wij liepen, zeker de tweede helft, vooral achter hun aan. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
dr love
|
|
|
wil je tegen pec winnen dan 4-4-2 spelen met deze opstelling:
vermeer
karsdorp botteghin achmadi kongolo
elia toornstra gustafson tilapia
achabar kramer |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
--------------- Vermeer --------------- Karsdorp - v.Beek - Botteghin - Kongolo -- Toornstra --- Tapia --- Gustafsson - --- Kuijt ---- Achachbar ---- Elia ----
Wissels: Vejnovic voor Toornstra Kramer voor Achacbar
Ik teken voor een 1-3 overwinning. We hebben passie, kracht en geloof weer terug. Met een vaste basis gaan we nu ook wedstrijden winnen. Alle dipjes zijn er nu uit en iedereen zal vol voor elkaar vechten. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
als achabar weer geen 90 minuten speeltijd krijgt moet gio echt opsodemieteren begin mij hem nu echt te irriteren praten kan ie niet, choachen kan ie niet alleen peptalk daarmee win je geen wedstrijden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 11 februari 2016 - 20:05 schreef dr love het volgende:als achabar weer geen 90 minuten speeltijd krijgt moet gio echt opsodemieteren begin mij hem nu echt te irriteren praten kan ie niet, choachen kan ie niet alleen peptalk daarmee win je geen wedstrijden. Die lange slungel zal wel weer op de bank mogen zitten. Mag hij weer kansloos invallen. Pfff |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
kunnen de v.v.f de choach van liverpool niet halen of mischien proberen j. v.d brom halen speelt echt goed voetbal of die van Heracles. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
jongens geef kramer niet de schuld van de slechte resultaten oke we weten natuurlijk hij is een echte statisch spits die moet echt bediend worden met goeie assisten hij is een spits hij hoort binnen de zestien te staan en moet zich niet gaan bemoeien in de verdediginggebied wat de nederlandse voetbal wet eist echt belachelijk waar zijn de verdedigers en middenvelders en keepers voor vraag ik mij af. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Na de wedstrijd tegen pec is alles weer goed, geloof Piet nu maar |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
of kunnen we niet peppie en kokkie niet halen als de voetbal klote is kunnen met die clowns nog lachen in de kuip hahahahaahahah |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Niemand halen gewoon seizoen afmaken |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ga je tegen 2 urnen aankijken, dokter. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
de kuip omtoveren als circus tent heb je tenminste nog een leuk dag je met de kids dan die bedroevende voetbal kijken en spijt hebben dat voor zoveel geld wordt verspild voor de sportwereld. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nou nou. Je maakt me depressief, dokter. Niet doorgaan anders wil ik ook een opblaaspop. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
hahahahah pietje je blijft er wel in geloven he, sorry kerel ik zal je even uit de dromen helpen het zeisoen voor deze selectie is al afgelopen en die beker stelt niks voor tis eigenlijk een prijs voor de loosers de grote klap komt nog aan wanneer deze selectie keldert naar de 7e of 8e plaats heb je nog mazzel want eigenlijk horen ze op de 12e positie te staan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 11 februari 2016 - 20:34 schreef dr love het volgende:hahahahah pietje je blijft er wel in geloven he, sorry kerel ik zal je even uit de dromen helpen het zeisoen voor deze selectie is al afgelopen en die beker stelt niks voor tis eigenlijk een prijs voor de loosers de grote klap komt nog aan wanneer deze selectie keldert naar de 7e of 8e plaats heb je nog mazzel want eigenlijk horen ze op de 12e positie te staan. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
hahahahaah henk die heb je toch wel die opblaaspop maar neem wel een blanke anders wordt je bestempeld als rachist hahahahahah |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
hahhaahhah henki is het met jou zo triest dat je een pop moet aanschaffen is het zo erg heb je geen lekkere dame in huis hahahahaahah |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 11 februari 2016 - 20:37 schreef dr love het volgende:hahahahaah henk die heb je toch wel die opblaaspop maar neem wel een blanke anders wordt je bestempeld als rachist hahahahahah Discriminatie |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dr Love even een vraagje tussendoor heb je wel eens 2 weken vloeibaar moeten eten? dan moet je zo doorgaan. Ik kan als ik in NL ben wel eens een afspraakje met je maken om eens fijn te praten. maar even zonder jou domme teksten, als je 2e wordt zonder beker heb je dan een fijn seizoen ? Ik heb nooit beweerd dat deze selectie landskampioen kan worden evenals vele van ons . Maar de doelstelling europees voetbal is nog steeds riee, Die ploegen die nu onder ons staan krijgen ook nog een dippie of blessures kijk nu maar naar PEC . dus ? |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Kom op Piet. als ie zo graag een paar stompen op zijn bovenrichel wil hebben, moet ie ze ook maar in Frankrijk komen halen. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
ach stelletje flikkers van afstand hebben jullie de grootste muil.en wees maar blij dat je in holland bent want als ik je in buitenland ooit treft sla ik je helemaal tot moes. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik heb zin in iets positiefs bij mijn cluppie , WINNEN. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zwolle heeft moeten improviseren, das mooi dat doet die van ons al tig wedstrijden. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Het word een nederlaag voor voor van geeltje deze keer hoop ik het dan is hij nog sneller weg .We dan wel de beker is dan toch nog iets . |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ach zwolle waar hebben we het over de ploeg moet het doen,ja als ze er geen zin in hebben dan houd het oppie.Zo simpel als ik dat zegt zo zit het ook in hun koppies. Ze krijgen straks weer een staande ovatie gehgehgeh ,om dat ze zo hun best gedaan hebben voor de vierde plaats zonder europacup voetbal mooi he . |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ja prachtig he en er komt niets van terecht van het improviseren,het zit in hun koppies. Hij kan doen wat hij wil ,ze willen niet en ze kunnen het niet opbrengen de oude mannen. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wordt waarschijnlijk weer 4-4-2 Met Elia. Zonder Bilal. Toornstra op 10. Helaas ook die pauper Vilhena. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 - 20:27 schreef dr love het volgende:ach stelletje flikkers van afstand hebben jullie de grootste muil.en wees maar blij dat je in holland bent want als ik je in buitenland ooit treft sla ik je helemaal tot moes. [/quot Lul |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Even alle onzin en loze dreigementen opzij van engerdje dokter gay love ( nog geen persoonlijk bericht ontvangen voor een gesprekje ) ik zit net te kijken naar PEC hebben 11 geblesseerden. Als Feyenoord dit niet mocht redden dan is dit dat pec met een systeem en idee speelt en een zeer goede taktiek. Want hoe je het ook wend of keert individueel zijn zeker 80 0/0 van onze spelers beter. Moet je alleen maar kijken waar de spelers gespeelt hebben en het aantal internationals, en nominatie voor international. Dus zet Gio ze goed neer dan moet je het gewoon winnen. Winnen we niet dan moet je toch denken aan het technisch falen van Gio. Dat wik niet zeggen dat hij weg moet. Maar zet hem in de luwte en laat Wouters het even achter de schermen waarnemen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 - 20:27 schreef dr love het volgende:ach stelletje flikkers van afstand hebben jullie de grootste muil.en wees maar blij dat je in holland bent want als ik je in buitenland ooit treft sla ik je helemaal tot moes. Ga je toch lekker terug naar je roots !!! Waar dat ook moge zijn ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 - 13:37 schreef piet de paler het volgende:Dr Love even een vraagje tussendoor heb je wel eens 2 weken vloeibaar moeten eten? dan moet je zo doorgaan. Ik kan als ik in NL ben wel eens een afspraakje met je maken om eens fijn te praten. maar even zonder jou domme teksten, als je 2e wordt zonder beker heb je dan een fijn seizoen ? Ik heb nooit beweerd dat deze selectie landskampioen kan worden evenals vele van ons . Maar de doelstelling europees voetbal is nog steeds riee, Die ploegen die nu onder ons staan krijgen ook nog een dippie of blessures kijk nu maar naar PEC . dus ? Als ze blijven spelen zoals de laatste tijd dan is het halen van Europees voetbal ook niet reëel. Pec heeft een dippie zoals jij zegt en toch zie ik Feyenoord er niet van winnen , zo belabberd vind ik Feyenoord spelen ! En dat is dankzij Giovanni van Bronckhorts, ik had hem helaas wat hoger ingeschat als trainer betreft door selecteren van spelers in het belang van Feyenoord. Ook bepaalde aankopen had ik bij deze trainer niet verwacht, ik mag verwachten dat de aankopen worden overlegd met de technische staf en de directie ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 - 09:30 schreef Stylzz het volgende:Wordt waarschijnlijk weer 4-4-2 Met Elia. Zonder Bilal. Toornstra op 10. Helaas ook die pauper Vilhena. Daar snap ik werkelijk niks van !!! Echt een miskleun van Giovanni ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 - 09:39 schreef piet de paler het volgende:Even alle onzin en loze dreigementen opzij van engerdje dokter gay love ( nog geen persoonlijk bericht ontvangen voor een gesprekje ) ik zit net te kijken naar PEC hebben 11 geblesseerden. Als Feyenoord dit niet mocht redden dan is dit dat pec met een systeem en idee speelt en een zeer goede taktiek. Want hoe je het ook wend of keert individueel zijn zeker 80 0/0 van onze spelers beter. Moet je alleen maar kijken waar de spelers gespeelt hebben en het aantal internationals, en nominatie voor international. Dus zet Gio ze goed neer dan moet je het gewoon winnen. Winnen we niet dan moet je toch denken aan het technisch falen van Gio. Dat wik niet zeggen dat hij weg moet. Maar zet hem in de luwte en laat Wouters het even achter de schermen waarnemen. Hoe kan jij nu roepen dat 80% van Feyenoord beter is! Terwijl Feyenoord zelf als een amateur elftal 5de klas loopt te spelen ... |
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 - 09:58 schreef lijdensweg het volgende:[..] Hoe kan jij nu roepen dat 80% van Feyenoord beter is! Terwijl Feyenoord zelf als een amateur elftal 5de klas loopt te spelen ... Eerst even goed lezen wat Piet schrijft L. Misschien zit er een verschil tussen individuele spelers en een elftal? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 - 10:05 schreef Leonidas1 het volgende:[..] Eerst even goed lezen wat Piet schrijft L. Misschien zit er een verschil tussen individuele spelers en een elftal? Dan nog! Ook 80% van de selectie is NIET BETER ... Zo goed dan voor jou? |
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
quote: Snel op je pik getrapt? |
|
|
|