|
|
janeke
|
|
|
huub vecht op dit moment 1:45
omdat mike het voor amanda opneemt
huubje mocht niet drinken maar is toch dronken hij heeft de russen vies en vuil uitgescholden en hun hele roots hoe ze doodt zijn gegaan wagelijk wreedt |
|
|
|
|
mossa
|
|
|
ik zit ook te kijken. ik snap deze gozer echt niet hoor? het is duideIijk dat deze jongen issues met zijn zelf heeft, dit is geen speler meer, eerder een vals(e) speler, hoop echt dat ie zsm vertrekt. Maar dan wel op een memorabele maar negatieve manier!! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
filmpje:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 februari 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ik heb vanavond niet gestreamed maar heeft Huub vanavond gedronken? |
|
|
|
|
mossa
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Dan gaat ie hard achteruit.... eerst had hij nog enigzins een excuus... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
en na de laatste streamlock:
en hij loopt op Brian af en we krijgen een hele lange streamlock... |
|
|
|
|
DGKJaapio
|
|
|
Beetje triest maar Huub werd het effe zat. Streamlock was wel erg vlot |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
hmm.. zie net dat ik het filmpje (de eerste) niet helemaal tot aan het einde goed gerendered heb. een nieuwe is in aantocht... duurt een half uurtje... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
het eerste filmpje is herplaatst... op het laatst zie je Huub en Mikey in 'gevecht' |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ja weet je wat het is,ik wil niet lullig zijn,maar de rest doet kinderachtig,en hij lult ze er allemaal uit.!wat de rest doet is 1en al kleuterklas...wat dat betreft is huub verbaal het sterkste van allemaal. |
|
|
|
|
mossa
|
|
|
ilse daar ging het dus gisteren niet om. het begon allemaal weer bij huub, hij begon Amanda tepesten door te zeggen dat haar vader zelfmoord heeft gepleegd(echt zo vals dit)en zo ging het over en weer. iedereen was elkaar aan t uitschelden, zelfs mike mengde zich in de heftige discussie, hij zij iets over de relatie van Huub tot zijn ouders ofzo, en toen draaide Huub helemaal door en sprong opmike..[streamlock] |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
geloof me huub mag niet drinken maar heeft het stiekem gedaan van daar ook zoveel boete en mag hij nog steed niet drinken |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
huub heeft de boete gekregen omdat hij brain heeft geslagen. huub is niet verbaal het sterkst, want als je verbaal het sterkst bent dan kan je het met woorden af en niet met je handjes.
huub drinkt niet stiekem, ik heb hem al diverse malen champagne zien drinken terwijl hij een alcoholverbod had. huub moet gewoon in de kooi blijven van dhr J de Mol, want zijn fans betalen het programma met al hun sms-jes. wel een beetje zuur voor die fans als amanda de villa wint |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
mag hopen dat zij hem wint gun het haar wel,en japie gun ik ht ook wel;-) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 17 februari 2008 - 13:23 schreef johan13 het volgende:huub is niet verbaal het sterkst, want als je verbaal het sterkst bent dan kan je het met woorden af en niet met je handjes. Huub is wel verbaal het sterkste alleen 3 of meer tegen 1 is voor iedereen te moeilijk, zeker omdat ze inmiddels precies zijn zwakke punten kennen.
Huub moet echter wel leren om ook zelf te kunnen incasseren zonder fysiek geweld te gebruiken...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 februari 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|