|
|
ZerauS
|
|
|
Kan me niet bommen of het verdiend is!!!! |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Neem aan dat ze na de wedstrijd meteen de koeien weer loslaten in die plaggentuin? |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Precies! Boven verwachting overigens. Met als beloning de 0-1 van El Ghazi zonet. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Oh zo belangrijk deze treffer.... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Gezien de tweede helft tot nu wel verdiend.. |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
Ik weet niet of het de bedoeling was maar Gudelj legt de bal wel echt perfect neer. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
Eerlijk is eerlijk, 2e helft wel beter tot nu toe. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Vreselijk slecht verdedigd van Groningen maar ik klaag niet. De 2e helft is 1000% beter als de 1e helft terwijl Ajax nog altijd zwak speelt. |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
quote: Gudelj kan ook niks goed doen he.. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Nu niet terug gaan lopen, want dan kom je mega in de problemen. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 13:49 schreef Eide het volgende:Vreselijk slecht verdedigd van Groningen maar ik klaag niet. De 2e helft is 1000% beter als de 1e helft terwijl Ajax nog altijd zwak speelt. Eens maar 3 punten nu belangrijker als goed voetbal. Liefst beide natuurlijk :-) |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Ik vind het een beetje een grijze muis, niet slecht maar ook niet super goed. Deze voorzet had zonder het gesnurk van Groningen echter niets opgeleverd. Zal me overigens jeuken, op dit moment is iedere meevaller meegenomen. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Hopelijk snel de 0-2 binnen prikken en klaar .... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
quote: Dat zeggen we nu al een paar jaar. Maar wanneer komt dat goede voetbal nou eens? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Schöne was zijn man net even kwijt, mag van mij gewisseld worden kan het tempo toch niet meer aan. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Het kan niet aan Frank liggen! 😂 |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wat valt er vreselijk veel weg bij Groningen als Maduro daar weg is. Plots veel ruimtes en minder voetbal. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Goede counter, waarschijnlijk geen Gudelj schat ik. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Met hoger druk zetten hebben we weer de wedstrijd een beetje in de hand |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Younes ook echt veel beter deze 2e helft.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 februari 2016 door Eide -- |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Publiekswissel Schöne nu haha |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Wel erg opvallend: Ajax krijgt bijna nooit een strafschop mee en nu is het twee keer in twee wedstrijden. Ben er blij mee: 0-2! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Vreemde wissel, juist Younes is de 2e helft goed op dreef.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 februari 2016 door Eide -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ja ik heb hem zeker op ja. Ajax heeft in de eerste helft 1 kans gehad. En gaf er redelijk wat weg in die eerste 20 minuten. |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Ik ben deze keer blij dat je ernaast zat gap :-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Belachelijke beslissing zeg. Hem aan die Groningen speler niet geven. En dan hier wel..
Is absoluut geen gele kaart.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Inferieure spelers roepen dat over zichzelf af! |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
Lekker handig van van de Hoorn |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 13:58 schreef remco k het volgende:Belachelijke beslissing zeg. Hem aan die Groningen speler niet geven. En dan hier wel.. Is absoluut geen gele kaart.. Tja . Je doet er niks aan |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 13:58 schreef remco k het volgende:Belachelijke beslissing zeg. Hem aan die Groningen speler niet geven. En dan hier wel.. Is absoluut geen gele kaart.. Ik zeg t niet graag maar dikke gele kaart.. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Gooi de boel maar op slot dan. 0-2 prima uitslag |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En gewoon een terechte 2e gele kaart hoor.
Gudelj naar achter, Schone naar het middenveld en 2 voorin lijkt mij. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Overigens een goede tweede helft van Ajax tot nu toe..
Ghazi in de tweede helft een andere speler dan in de eerste helft. Was nu wel aanspeelbaar, paar keer goed kaatsen, en maakt de 1-0 en is heel belangrijk bij de 2-0... |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Met de rode kaart voor Mike van der Hoorn wordt de spoeling achterin wel heel erg dun... Domme actie van hem overigens, want hij had al geel op zak. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 13:59 schreef Eide het volgende:En gewoon een terechte 2e gele kaart hoor. Gudelj naar achter, Schone naar het middenveld en 2 voorin lijkt mij. Dat lijkt mij ook de meest logische oplossing |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 13:58 schreef remco k het volgende:Belachelijke beslissing zeg. Hem aan die Groningen speler niet geven. En dan hier wel.. Is absoluut geen gele kaart.. Geen? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Rot toch op met dat achtelijke gelul van je...
Speelt een dijk van een wedstrijd en is zelfs 1 van de weinigen die wel een voldoende haalde in de eerste helft..
Moet die eerste kaart pakken door fouten van middenvelders.. |
|
|
|