|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik zag erna de herhaling. Is inderdaad zo.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Jaja daar is hij weer het woord van de week.. Jou posts zijn ook inferieur |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Jawel. Poste het alleen direct zonder de herhaling.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Zowel Bazoer als Klaassen kan als CVM, Schone ernaast. Malik diep en El Ghazi laten loeren op de omschakeling. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Bobby heeft z'n stopwoordje weer uit de kast getrokken hoor. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote: Fantastische spelers.....pure kwaliteit. Het is een angsthaas!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 14:02 schreef Eide het volgende:[..] Zowel Bazoer als Klaassen kan als CVM, Schone ernaast. Malik diep en El Ghazi laten loeren op de omschakeling. Ik zou van Rijn voor Schone brengen..
Dan Veltman gewoon weer CV en Gudelj met Bazoer en Klaassen op het middenveld als blok laten spelen.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik haat inferieure kwaliteit en ja VDHoorn heeft exact die eigenschappen! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Ah ok hij stond er aardig op |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 14:03 schreef remco k het volgende:[..] Ik zou van Rijn voor Schone brengen.. Dan Veltman gewoon weer CV en Gudelj met Bazoer en Klaassen op het middenveld als blok laten spelen.. Lijkt mij ook het beste |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Rot toch op man... Heb je afgelopen jaar een nieuw woordje geleerd??
Vd Hoorn was de eerste helft en vorige week gewoon heel erg goed. Die 9 van Groningen en van Feyenoord geen kans gehad.. En dan ook nog eens een goede inspeelpass.
De enige inferieure persoon is een supporter van Ajax, genaamd Bobby. |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
Ik snap niet waarom de snelle spelers uit de aanval worden gewisseld. Juist nu er geloerd wordt op de counter. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Bij 1 goal voor Grunning en je hebt weer een wedstrijd.... |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
In mijn werk gebruiken we dit woord voortdurend.....daar komt het vandaan! |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 14:06 schreef Brank de Foer het volgende:Ik snap niet waarom de snelle spelers uit de aanval worden gewisseld. Juist nu er geloerd wordt op de counter. Omdat Spijkerman kiest voor 5-3-1. Groningen speelt met 2 spitsen en druk over de flanken. Het heeft niet mijn voorkeur maar ik begrijp de keuze wel. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Hier had Bazoer het wel mogen beslissen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 februari 2016 door Eide -- |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Maar dat willen we niet! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nou kerel. Afgelopen jaar meerdere malen bij Poulissen geweest om een leuk setje te kopen. ( die zal je dan wel kennen).. En daar het hele woord nog nooit gehoord..
Daarnaast ook van jou dat hele woord nooit gelezen tot een paar maanden terug.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Gewoon 0-2 en dan hopen dat NEC puntje pakt vanmiddag tegen de lampies :-) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Van Rhijn rent ook maar wat rond, hij heeft niks tot nu toe.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ten toch, ondanks die vreselijke 1e helft wordt het vandaag met 11 man nog wel 0-3 of 4 ook. Nu maak je het jezelf gewoon weer lastig, zeker als je een 3 tegen 2 situatie ook al niet verzilverd. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Yup, viel mij ook op. Bazoer ook gemakzuchtig bij die situaties trouwens. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die speelt vandaag toch al niet geweldig.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Heel benieuwd wat er gezegd is in de rust dat men dit in de tweede helft wel op de mat kan leggen vanaf minuut 1 wat de gehele eerste helft niet is gelukt.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Eigenlijk alleen Klaassen en Veltman echt voldoende. En Cillissen trouwens. Maar verder heel Ajax ondermaats. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 14:15 schreef Eide het volgende:Eigenlijk alleen Klaassen en Veltman echt voldoende. En Cillissen trouwens. Maar verder heel Ajax ondermaats. Viergever heeft ook een prima pot gespeeld naar mijn idee.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dijks vond ik vandaag de minste verdediger. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ongelooflijk hoe makkelijk Millik en Fischer die ballen voorin weggeven.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Echt waar, die van Rhijn eraf halen zonder te wisselen en nooit meer opstellen.. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Van Rhijn toch !!!@@##$$#$$# |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En daar is toch GVD helemaal niets aan de hand man?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
GVD Cilissen. Dat is jou hoek..... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Hoe verzint Van Rhijn dat het op zo'n moment in zo'n wedstrijd een goed idee is een beetje frivool te gaan doen. Wat een lul zeg.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 februari 2016 door Eide -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Net als van Rhijn alle wissels zijn bagger vandaag.. Gvd nog 1-2 ook en een mooie! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 14:20 schreef Eide het volgende:Hoe verzint Van Rhian dat het op zo'n moment in zo'n wedstrijd een goed idee is een beetje frivool te gaan doen. Wat een lul zeg. Het was al opgevallen dat hij wat rondrent maar dat hakje was het toppunt! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En dan ook nog zon bal spelen keeper.. Godsamme.... |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Desalniettemin gefeliciteerd mede Ajacieden :-) |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
quote: Haha, bijna lachwekkend hoe mensen die geen fan zijn van Cilessen hem de schuld kunnen geven van dingen waar hij totaal niks aan kan doen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Die tegengoal valt dus ook de situatie na die prutsbal van die prutser Van Rhijn. Hard zat ingeschoten door Hoesen trouwens. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Heb het graag het bij het juiste eind :-).. lol |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 14:03 schreef remco k het volgende:[..] Ik zou van Rijn voor Schone brengen.. Dan Veltman gewoon weer CV en Gudelj met Bazoer en Klaassen op het middenveld als blok laten spelen.. Tja, je moet inderdaad wat gaan rondschuiven achterin. Er zijn een paar mogelijkheden, maar de "basis" heeft een flinke dreun gekregen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Je hebt die lotto uitslag iig goed. Had van mij iets minder hard bevochten mogen zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 14:22 schreef Brank de Foer het volgende:[..] Haha, bijna lachwekkend hoe mensen die geen fan zijn van Cilessen hem de schuld kunnen geven van dingen waar hij totaal niks aan kan doen. Hij staat in die hoek, die hoek is van hem, en die bal wordt ook nog eens diagonaal ingeschoten. En hij gokt op de korte hoek en daarom komt ie er niet bij..
Gewoon verkeerd gegokt en gewoon een hele domme fout..
Overigens was het geen vrije trap want er was niets aan de hand, maar komt die vrije trap na het mongolen werk van van Rhijn..
Maar die hoek is van de keeper, en zo mag die bal er gewoon nooit in.. |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
Wat een onvoorstelbare armoede ik kan er niet over uit. Totaal geen enkel voetbalgogme in dit Ajax. Tenenkrommend hoe ze de kansen op een uitbraak om zeep helpen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 14:24 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Tja, je moet inderdaad wat gaan rondschuiven achterin. Er zijn een paar mogelijkheden, maar de "basis" heeft een flinke dreun gekregen. Wat er ook gebeurt, van Rhijn zou ik komende wedstrijd NOOIT opstellen na deze invalbeurt.. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Ja wat mij betreft ook hoor Eide :-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 14:25 schreef remco k het volgende:[..] Wat er ook gebeurt, van Rhijn zou ik komende wedstrijd NOOIT opstellen na deze invalbeurt.. helemaal mee eens....wat een clown |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 14:25 schreef remco k het volgende:[..] Wat er ook gebeurt, van Rhijn zou ik komende wedstrijd NOOIT opstellen na deze invalbeurt.. Daar is iedereen het wel over eens volgens mij :-) |
|
|
|