BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Groningen - Ajax (Zondag 14 februari 2016, 12:30); 1 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 14 februari 2016 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 14:04 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik haat inferieure kwaliteit en ja VDHoorn heeft exact die eigenschappen!
Dat ben ik pertinent ONEENS met je. Mike v/d Hoorn is GEEN inferieure speler. Ik vind hem een zeer betrouwbare verdediger, die helaas, dat dan wel weer, wel een "kaartenpakker" is. Maar de eerste gele kaart die hij kreeg is hem min of meer bezorgd door een van zijn eigen middenvelders.
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 14 februari 2016 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 14:11 schreef Hummel10 het volgende:
Van Rhijn rent ook maar wat rond, hij heeft niks tot nu toe..
Klopt helemaal. Je zag ook hoe hij terug naar zijn positie sjokte nadat hij voorin balverlies leed.
Brank de Foer
 Brank de Foer - zondag 14 februari 2016 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 14:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij staat in die hoek, die hoek is van hem, en die bal wordt ook nog eens diagonaal ingeschoten. En hij gokt op de korte hoek en daarom komt ie er niet bij..

Gewoon verkeerd gegokt en gewoon een hele domme fout..

Overigens was het geen vrije trap want er was niets aan de hand, maar komt die vrije trap na het mongolen werk van van Rhijn..

Maar die hoek is van de keeper, en zo mag die bal er gewoon nooit in..
Bal wordt van richting veranderd, valt prima binnen. Dan ben je als keeper kansloos.
Eide
 Eide - zondag 14 februari 2016 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 14:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat er ook gebeurt, van Rhijn zou ik komende wedstrijd NOOIT opstellen na deze invalbeurt..
Ik vrees echter dat Van Rhijn volgende week in de basis start. Anders was Owusu of een andere Jong Ajax verdediger wel mee geweest. Of men moet hem het prutswerk van vandaag zwaar aanrekenen. Laten dat laatste dan maar hopen.
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 14 februari 2016 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 14:20 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Net als van Rhijn alle wissels zijn bagger vandaag.. Gvd nog 1-2 ook en een mooie!
En weer in blessuretijd...
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 14 februari 2016 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 14:22 schreef ZerauS het volgende:
Desalniettemin gefeliciteerd mede Ajacieden :-)
Thanks! Jij ook :)
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 14 februari 2016 - 14:33   quote  deeplink  
Zo... en de druk ligt nu weer bij PSV vanmiddag. Maar die zullen wel weer op hun slofjes gaan winnen. De NEC hoofdtrainer is de voormalige assistent van PSV...
ZerauS
 ZerauS - zondag 14 februari 2016 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 14:33 schreef Pavlov14 het volgende:
Zo... en de druk ligt nu weer bij PSV vanmiddag. Maar die zullen wel weer op hun slofjes gaan winnen. De NEC hoofdtrainer is de voormalige assistent van PSV...
Zou wel leuk zijn als Nec een puntje pakt en ik weet wel wie er doodziek van is dan :-)
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 14 februari 2016 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 14:29 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik vrees echter dat Van Rhijn volgende week in de basis start. Anders was Owusu of een andere Jong Ajax verdediger wel mee geweest. Of men moet hem het prutswerk van vandaag zwaar aanrekenen. Laten dat laatste dan maar hopen.
Ik denk dat de trainers het ook wel gezien zullen hebben. Van Rhijn solliciteert nadrukkelijk op een volgende bankzittersrol volgende week. Ik moet ook nog even kwijt dat het duo Viergever/van der Hoorn mij al twee wedstrijden op rij possitief heeft verrast! Eeuwig zonde dat Mike nu weer minimaal een wedstrijd geschorst zal zijn.
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 14 februari 2016 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 14:34 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Zou wel leuk zijn als Nec een puntje pakt en ik weet wel wie er doodziek van is dan :-)
Haha. Iets met "08" in zijn nick? ;)
ZerauS
 ZerauS - zondag 14 februari 2016 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 14:37 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Haha. Iets met "08" in zijn nick? ;)
Jij mag niet meer raden :-)
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 14 februari 2016 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 14:38 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Jij mag niet meer raden :-)
Lol :)
remco k
 remco k - zondag 14 februari 2016 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 14:28 schreef Brank de Foer het volgende:

[..]

Bal wordt van richting veranderd, valt prima binnen. Dan ben je als keeper kansloos.
Van richting veranderd??? Niks van gezien..
Eide
 Eide - zondag 14 februari 2016 - 14:44   quote  deeplink  
Ik miste met name de 1e helft wel de rugdekking voor Dijks die bepaald niet z'n dag had. Daar moest Bazoer dan steeds bijkomen terwijl daar eigenlijk Gudelj of Viergever bij moet komen.
Brank de Foer
 Brank de Foer - zondag 14 februari 2016 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 14:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Van richting veranderd??? Niks van gezien..
Dan heeft één van ons niet goed gekeken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 14 februari 2016 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 14:04 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik haat inferieure kwaliteit en ja VDHoorn heeft exact die eigenschappen!
Ik haat inferieure posts en jij plaatst deze toch ook nog steeds!
ZerauS
 ZerauS - zondag 14 februari 2016 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 14:46 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik haat inferieure posts en jij plaatst deze toch ook nog steeds!
Jij ook gefeliciteerd ondanks dat je de wedstrijd niet heb kunnen volgen door je werk :-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 14 februari 2016 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 14:50 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Jij ook gefeliciteerd ondanks dat je de wedstrijd niet heb kunnen volgen door je werk :-)
Helemaal niets. Zelfs geen berichtjes kunnen ontvangen! Geen apps met de goals. Veel te druk met afhandeling van zaken!

Maar thanks, jij ook felicitaart!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 februari 2016 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - zondag 14 februari 2016 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 14:44 schreef Eide het volgende:
Ik miste met name de 1e helft wel de rugdekking voor Dijks die bepaald niet z'n dag had. Daar moest Bazoer dan steeds bijkomen terwijl daar eigenlijk Gudelj of Viergever bij moet komen.
Klopt helemaal, alleen stond het centrum in de eerste helft constant 1 tegen 1.. Ik denk dat met name Gudelj in de eerste helft voortdurend moest kiezen omdat ook het middenveld in ondertal was.. Schone en Youness lieten constant hun man lopen..
Eide
 Eide - zondag 14 februari 2016 - 14:55   quote  deeplink  
Cillissen vandaag een stabiele, rustgevende factor. De tegengoal was geweldig ingeschoten hoewel Cillissen misschien wel te veel gokte op een bal in de korte hoek.

Achterin was Veltman met afstand de beste. Wederom een tegenstander volkomen geneutraliseerd. Van der Hoorn speelde redelijk maar pakte een domme 2e gele kaart. Viergever stabiel maar onzichtbaar. Deed het zuiver individueel okay, maar moet wel meer steunpilaar zijn achterin. Dijks speelde vandaag misschien wel zijn slectste wedstrijd sinds z'n terugkeer bij Ajax. Van Rhijn presteerde het om zich in 15 minuten tijd als slechtste Ajacied te ontpoppen.

Gudelj vandaag niet goed maar toch wel weer belangrijk. Veroverd veel ballen, wint duels maar is voetballend niet dwingend genoeg. Desondanks toch weer belangrijk met een prima assist. Bazoer vandaag opvallend slordig. Z'n normaal gesproken goede techniek liet hem vandaag in de steek. Klaassen stabiel, duels winnend, voetballend belangrijk en bovenal een rots in de branding die steeds vaker z'n ploeg op sleeptouw neemt.

Voorin eigenlijk allemaal ruime onvoldoendes. Alleen Younes kwam de 2e helft los maar dat kon niet verhullen dat geen enkele aanvaller van Ajax het vandaag goed deed. El Ghazi liet een zeer uitwisbare indruk achter, Schone moet gewoon veel meer kunnen betekenen met zijn ervaring.

Voldoendes voor Veltman en Klaassen. Kleine onvoldoendes voor Viergever, Gudelj en Younes. Verder Ajax als ploeg diep, diep onder de maat.
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 14 februari 2016 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 14:55 schreef Eide het volgende:
Cillissen vandaag een stabiele, rustgevende factor. De tegengoal was geweldig ingeschoten hoewel Cillissen misschien wel te veel gokte op een bal in de korte hoek.

Achterin was Veltman met afstand de beste. Wederom een tegenstander volkomen geneutraliseerd. Van der Hoorn speelde redelijk maar pakte een domme 2e gele kaart. Viergever stabiel maar onzichtbaar. Deed het zuiver individueel okay, maar moet wel meer steunpilaar zijn achterin. Dijks speelde vandaag misschien wel zijn slectste wedstrijd sinds z'n terugkeer bij Ajax. Van Rhijn presteerde het om zich in 15 minuten tijd als slechtste Ajacied te ontpoppen.

Gudelj vandaag niet goed maar toch wel weer belangrijk. Veroverd veel ballen, wint duels maar is voetballend niet dwingend genoeg. Desondanks toch weer belangrijk met een prima assist. Bazoer vandaag opvallend slordig. Z'n normaal gesproken goede techniek liet hem vandaag in de steek. Klaassen stabiel, duels winnend, voetballend belangrijk en bovenal een rots in de branding die steeds vaker z'n ploeg op sleeptouw neemt.

Voorin eigenlijk allemaal ruime onvoldoendes. Alleen Younes kwam de 2e helft los maar dat kon niet verhullen dat geen enkele aanvaller van Ajax het vandaag goed deed. El Ghazi liet een zeer uitwisbare indruk achter, Schone moet gewoon veel meer kunnen betekenen met zijn ervaring.

Voldoendes voor Veltman en Klaassen. Kleine onvoldoendes voor Viergever, Gudelj en Younes. Verder Ajax als ploeg diep, diep onder de maat.
Dank je wel voor deze uitstekende samenvatting! Ik ben het er volledig mee eens.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 14 februari 2016 - 14:59   quote  deeplink  
Zelf ben ik nu net thuis, daar ik de wedstrijd elders gezien hebt. Ik vond de eerste helft gelijkwaardig opgaan, daar waar Ajax wel met minimaal 0-1 de rust in kon gaan.

De tweede helft was strijdvaardiger, daar Ajax redelijk snel op de 0-1 kwam. De 0-2 was mooi meegenomen, daar de 3 punten toch wel binnen was, na mijn mening.
De tegendoelpunt had niet gehoeven, ondanks de mooie vrije trap. Maar toch...... .

De komende 3 wedstrijden ( tegen Excelsior, AZ en Willen II ) zou toch met een overwinning behaald moeten worden, lijkt mij.
ZerauS
 ZerauS - zondag 14 februari 2016 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 14:52 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Helemaal niets. Zelfs geen berichtjes kunnen ontvangen! Geen apps met de goals. Veel te druk met afhandeling van zaken!

Maar thanks, jij ook felicitaart!
Thnx :-)
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 14 februari 2016 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 14:59 schreef Onze Ajax het volgende:
Zelf ben ik nu net thuis, daar ik de wedstrijd elders gezien hebt. Ik vond de eerste helft gelijkwaardig opgaan, daar waar Ajax wel met minimaal 0-1 de rust in kon gaan.

De tweede helft was strijdvaardiger, daar Ajax redelijk snel op de 0-1 kwam. De 0-2 was mooi meegenomen, daar de 3 punten toch wel binnen was, na mijn mening.
De tegendoelpunt had niet gehoeven, ondanks de mooie vrije trap. Maar toch...... .

De komende 3 wedstrijden ( tegen Excelsior, AZ en Willen II ) zou toch met een overwinning behaald moeten worden, lijkt mij.
Excelsior en Willem II zou inderdaad wel "moeten", maar van het huidige AZ, in bloedvorm, zal Ajax pertinent niet zomaar "even" winnen, ondanks dat het thuis in de ArenA is.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 14 februari 2016 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 15:04 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Excelsior en Willem II zou inderdaad wel "moeten", maar van het huidige AZ, in bloedvorm, zal Ajax pertinent niet zomaar "even" winnen, ondanks dat het thuis in de ArenA is.
Dat is we waar. Tegen AZ is een 1-0 overwinning ook al goed. Ajax denkt alleen aaar aan de 9 punten ( denk ik ).
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 14 februari 2016 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 15:08 schreef Onze Ajax het volgende:

[..]

Dat is wel waar. Tegen AZ is een 1-0 overwinning ook al goed. Ajax denkt alleen aaar aan de 9 punten ( denk ik ).
046afca
 046afca - zondag 14 februari 2016 - 15:42   quote  deeplink  
Zou toch eens lekker zijn als nec vandaag punten afsnoept van pisvee
Eide
 Eide - zondag 14 februari 2016 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 14:59 schreef Onze Ajax het volgende:
Ik vond Groningen anders gewoon beter de 1e helft. Op basis van 2 helften denk ik wel een terechte overwinning maar de 1e helft was wel billen knijpen hoor.
remco k
 remco k - zondag 14 februari 2016 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 15:45 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik vond Groningen anders gewoon beter de 1e helft. Op basis van 2 helften denk ik wel een terechte overwinning maar de 1e helft was wel billen knijpen hoor.
Mee eens, de eerste helft was Groningen ruim beter..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 14 februari 2016 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 15:42 schreef 046afca het volgende:
Zou toch eens lekker zijn als nec vandaag punten afsnoept van pisvee
Ik reken totaal niet op een puntverlies van die pisboeren. Gewoon omdat het niet gaat gebeuren! We willen het te graag met zijn allen!
046afca
 046afca - zondag 14 februari 2016 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 15:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik reken totaal niet op een puntverlies van die pisboeren. Gewoon omdat het niet gaat gebeuren! We willen het te graag met zijn allen!
Moet ergens toch gaan gebeuren om evt kamp te worden
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 14 februari 2016 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 15:52 schreef 046afca het volgende:

[..]

Moet ergens toch gaan gebeuren om evt kamp te worden
Dat weet ik, maar liever gewoon als we tegen hun spelen! Heerlijk om dan te winnen en die voorsprong te pakken! ;-)
Eide
 Eide - zondag 14 februari 2016 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 15:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik reken totaal niet op een puntverlies van die pisboeren.
Ik reken er zeker niet op, maar dit NEC is ook niet een ploeg die je zomaar omver drukt. Bovendien is er altijd hoop ;)
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 14 februari 2016 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 15:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar liever gewoon als we tegen hun spelen! Heerlijk om dan te winnen en die voorsprong te pakken! ;-)
Maar het is nog lekkerder wanneer PSV voor de strijd tegen ons al een paar puntjes heeft ingeleverd. Dat is "goed" voor hun zelfvertrouwen ;)
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 14 februari 2016 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 16:00 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik reken er zeker niet op, maar dit NEC is ook niet een ploeg die je zomaar omver drukt. Bovendien is er altijd hoop ;)
Die hoop had ik vorige week ook al toen zij in en tegen FC Utrecht moesten spelen. FC Utrecht leek in de eerste helft het meest op een kudde makke lammetjes. Ik vrees dat vanmiddag NEC hetzelfde gaat overkomen. Maar je hebt gelijk: hoop doet leven ;)
Eide
 Eide - zondag 14 februari 2016 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 16:07 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Die hoop had ik vorige week ook al toen zij in en tegen FC Utrecht moesten spelen. FC Utrecht leek in de eerste helft het meest op een kudde makke lammetjes. Ik vrees dat vanmiddag NEC hetzelfde gaat overkomen. Maar je hebt gelijk: hoop doet leven ;)
Utrecht een beetje hetzelfde als Ajax. De wedstrijd ervoor vol erop en daarna toch moeite hebben dat zelfde niveau te halen.
ZerauS
 ZerauS - zondag 14 februari 2016 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 16:04 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Maar het is nog lekkerder wanneer PSV voor de strijd tegen ons al een paar puntjes heeft ingeleverd. Dat is "goed" voor hun zelfvertrouwen ;)
Zou wel lekker zijn he? :-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 14 februari 2016 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 16:00 schreef Eide het volgende:

[..]

Meestal als ik naar de wc ga! ;-)
Eide
 Eide - zondag 14 februari 2016 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 16:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dan ook, zeker 's ochtends na de 1e bak koffie van de dag. Dan is er vaak hoop.
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 14 februari 2016 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 16:09 schreef Eide het volgende:

[..]

Utrecht een beetje hetzelfde als Ajax. De wedstrijd ervoor vol erop en daarna toch moeite hebben dat zelfde niveau te halen.
Dat is zeker waar. Die respectievelijke tegenstanders motiveerden kennelijk wat meer. Om het eufemistisch te zeggen ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 februari 2016 door Pavlov14 --
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 14 februari 2016 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 16:09 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Zou wel lekker zijn he? :-)
:)
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 14 februari 2016 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 16:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dan kun je nu mooi doneren aan de nieuwe poepbank ;)
Eide
 Eide - zondag 14 februari 2016 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 16:11 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Dat is zeker waar. Die respectievelijke tegenstanders motiveerden kennelijk wat meer. Om het eufemistisch te zeggen ;)
Utrecht natuurlijk 2x PSV, maar voor de beker spelen ze echt voor een prijs en was het echt vol gas. En dan een paar dagen later is het toch anders. Dan zijn de punten mats en is er misschien zelfs wat gemakzucht, zo van "we hebben ze al eens gepakt".
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 14 februari 2016 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 16:23 schreef Eide het volgende:

[..]

Utrecht natuurlijk 2x PSV, maar voor de beker spelen ze echt voor een prijs en was het echt vol gas. En dan een paar dagen later is het toch anders. Dan zijn de punten mats en is er misschien zelfs wat gemakzucht, zo van "we hebben ze al eens gepakt".
Zeker. En FC Utrecht staat natuurlijk ook al vele jaren bekend als "cupfighter". In de bekerwedstrijden kunnen zij zich kennelijk wel enorm opladen. Dit alles neemt niet weg dat ik de week erop, vorige week dus voor de competitie, wat meer had verwacht van de FC.
046afca
 046afca - zondag 14 februari 2016 - 17:03   quote  deeplink  
Ach ze leiden alweer pff
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 14 februari 2016 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 17:03 schreef 046afca het volgende:
Ach ze leiden alweer pff
En dat verbaast me totaal niet. Ik had het voorspeld.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 14 februari 2016 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 17:03 schreef 046afca het volgende:
Ach ze leiden alweer pff
Goh, wat een verassing!
046afca
 046afca - zondag 14 februari 2016 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 17:06 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

En dat verbaast me totaal niet. Ik had het voorspeld.
Wat is je voorspelling voor psv - ajax dan ?;)
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 14 februari 2016 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 18:23 schreef 046afca het volgende:

[..]

Wat is je voorspelling voor psv - ajax dan ?;)
Haha. Wat dacht je van 0-3? ;)
046afca
 046afca - zondag 14 februari 2016 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 18:24 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Haha. Wat dacht je van 0-3? ;)
Daar teken ik voor

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Groningen - Ajax (Zondag 14 februari 2016, 12:30); 1 - 2

0.0083820