BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Groningen - Ajax (Zondag 14 februari 2016, 12:30); 1 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 14 februari 2016 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 18:33 schreef 046afca het volgende:

[..]

Daar teken ik voor
Mooi, hebben we dat alvast geregeld. Maar de exacte uitslag maakt me eigenlijk niet uit zolang Ajax maar de 3 punten mee naar Amsterdam neemt en dan is 0-1 genoeg. En daar ben ik eerlijk gezegd niet zo zeker van. PSV heeft een zeer uitgebalanceerd team dat moeilijk te kloppen is. Laten we er straks maar het beste van hopen. En laten we hopen dat de Ajaxspelers er van doorgrond zijn dat ze keihard moeten knokken.
remco k
 remco k - zondag 14 februari 2016 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 18:36 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Mooi, hebben we dat alvast geregeld. Maar de exacte uitslag maakt me eigenlijk niet uit zolang Ajax maar de 3 punten mee naar Amsterdam neemt en dan is 0-1 genoeg. En daar ben ik eerlijk gezegd niet zo zeker van. PSV heeft een zeer uitgebalanceerd team dat moeilijk te kloppen is. Laten we er straks maar het beste van hopen. En laten we hopen dat de Ajaxspelers er van doorgrond zijn dat ze keihard moeten knokken.
Met name met dat laatste is voor Ajax ieder horde te nemen, dat gekoppeld aan de individuele kwaliteiten die er wel degelijk zijn..
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 14 februari 2016 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 14:33 schreef Pavlov14 het volgende:
Zo... en de druk ligt nu weer bij PSV vanmiddag. Maar die zullen wel weer op hun slofjes gaan winnen. De NEC hoofdtrainer is de voormalige assistent van PSV...
En inderdaad, dat nec speelde als makke lammetjes tegen pisvee...die voormalig assistent ging ook juist in deze wedstrijd experimenteren met zijn opstelling. Toevallig???
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 14 februari 2016 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 21:20 schreef bertus bikkel het volgende:

[..]

En inderdaad, dat nec speelde als makke lammetjes tegen pisvee...die voormalig assistent ging ook juist in deze wedstrijd experimenteren met zijn opstelling. Toevallig???
Ja'.....elke sportman wil winnen, ongeacht je verleden
romano
 romano - zondag 14 februari 2016 - 21:58   quote  deeplink  
Tuurlijk jongens, we kunnen dromen zoveel als we willen, maar feit is dat PSV zijn wedstrijden de laatste tijd gemakkelijker en overtuigender wint dan Ajax. Onze enige hoop is dat ze rond de wedstrijden tegen Atletico wat van slag raken en punten verspelen.Zo niet dan is het einde oefening want ik zie Ajax niet ineens alles winnen. Integendeel, ze kunnen gewoon van elke janlul club in de eredivisie verliezen zoals ze nu (en al meer dan een jaar) spelen.
Eide
 Eide - zondag 14 februari 2016 - 22:19   quote  deeplink  
Ach, ook PSV kan zomaar nog punten verliezen. Maar ze zijn momenteel goed in vorm.
Brandje
 Brandje - zondag 14 februari 2016 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 22:19 schreef Eide het volgende:
Ach, ook PSV kan zomaar nog punten verliezen. Maar ze zijn momenteel goed in vorm.
Psv doet wat Ajax deed toen ze kampioen werden. Steeds beter in vorm geraken na de winterstop. Zoals wij voetballen en zij is het op dit moment gewoon onmogelijk dar wij kampioen worden.
Zelfs die twee wedstrijden tegen A. Madrid gaan ons niet redden.
Brandje
 Brandje - zondag 14 februari 2016 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 21:20 schreef bertus bikkel het volgende:

[..]

Ach hou toch op man met je theorieën. Psv was gewoon heer een meester tegen NEC. Nec kwam steeds drie stappen te laat en dan lijkt het alsof ze er niks aan doen maar psv was gewoon beter
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 14 februari 2016 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 22:47 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ach hou toch op man met je theorieën. Psv was gewoon heer een meester tegen NEC. Nec kwam steeds drie stappen te laat en dan lijkt het alsof ze er niks aan doen maar psv was gewoon beter
Precies....wat een gelul post van die bb
romano
 romano - zondag 14 februari 2016 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 22:19 schreef Eide het volgende:
Klopt, maar achteraf moeten we misschien constateren dat die wedstrijden met lullig puntverlies tegen Heracles en Roda ons de das om gaan doen.
Eide
 Eide - maandag 15 februari 2016 - 05:56   quote  deeplink  
Achteraf is altijd makkelijk praten. Zowel Ajax als PSV ligt op koers voor een waanzinnig eindtotaal aan punten. En laten we wel wezen, als Ajax alles wint ben je gewoon kampioen. Idem voor PSV. Geen man overboord dus.
ZerauS
 ZerauS - maandag 15 februari 2016 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2016 - 05:56 schreef Eide het volgende:
Achteraf is altijd makkelijk praten. Zowel Ajax als PSV ligt op koers voor een waanzinnig eindtotaal aan punten. En laten we wel wezen, als Ajax alles wint ben je gewoon kampioen. Idem voor PSV. Geen man overboord dus.
Denk dat 20 maart de sleutelwedstrijd is. Verwacht namelijk niet dat beide ploegen nog veel punten gaan verspelen. Volgens mij speelt Psv vlak daarvoor nog in de CL. Dat kan wel eens licht in het voordeel van Ajax zijn.
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 15 februari 2016 - 12:17   quote  deeplink  
Sorry heren, jullie hebben volkomen gelijk. Een kinderachtige reactie van mij...
Ik ben gewoon jaloers op het feit dat in Eindhoven nu gewoon alles mee zit...pure frustratie.
Makkelijk scoren, cl overwintering, nog snel ff van Ginkel binnenhalen. Zucht, allemaal dingen die wij zo graag zouden willen.Tel daarbij op dat in mijn omgeving veel fan zijn van die lampies en zie daar.....mijn reactie.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 17 februari 2016 - 18:12   quote  deeplink  
Is je vergeven....en jaloers op PSV ??....never.
Frustratie ??....helemaal niet.
Gewoon uitgaan van eigen kracht....
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 17 februari 2016 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2016 - 12:17 schreef bertus bikkel het volgende:
Sorry heren, jullie hebben volkomen gelijk. Een kinderachtige reactie van mij...
Ik ben gewoon jaloers op het feit dat in Eindhoven nu gewoon alles mee zit...pure frustratie.
Makkelijk scoren, cl overwintering, nog snel ff van Ginkel binnenhalen. Zucht, allemaal dingen die wij zo graag zouden willen.Tel daarbij op dat in mijn omgeving veel fan zijn van die lampies en zie daar.....mijn reactie.
Klasse post!

Respect.
enough
 enough - donderdag 18 februari 2016 - 03:29   quote  deeplink  
AJAX KAMPIOEN!!..(34)!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Groningen - Ajax (Zondag 14 februari 2016, 12:30); 1 - 2

0.0091619