|
|
FR-Han
|
|
|
anti haat zaaien
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 februari 2016 door FR-Han -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
daar hebben we de dart held... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die is snel zijn baan kwijt, ik ken die organisatie, die tolereert dat nooit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vind het niet al te handig om dat breed in de openbaarheid te brengen. Maar goed, zal wel. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Internet staat er vol mee. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Niet meer tegen te houden, nee.
Hoop niet dat er een paar 010-erts met stoom uit de oortjes bij hem op bezoek wil gaan. Krijg je dat weer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als je nog touw wil kopen moet je snel zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Cynisch bedoeld uiteraard. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ook ja. Maar wat is het doel? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wordt een lekker weekendje voor hem Whoehaha. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Er is een klein percentage die zo'n tip ter harte neemt. Je hebt er bij 020 zelf heel veel van rondlopen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Trend, internet wordt volop gebruikt voor wraakacties. Goed ? Nee, maar wat doe je er aan. Van mij mag internet onder de 21 verboden worden maar dat is onrealistisch. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 - 20:21 schreef van geil het volgende:[..] Trend, internet wordt volop gebruikt voor wraakacties. Goed ? Nee, maar wat doe je er aan. Van mij mag internet onder de 21 verboden worden maar dat is onrealistisch. Ook voor 30% boven de 21 jaar zou internet op zwart mogen. Maar goed, openbare terechtstellingen trokken van oudsher publiek. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 - 20:25 schreef FR-Henk het volgende:[..] Ook voor 30% boven de 21 jaar zou internet op zwart mogen. Maar goed, openbare terechtstellingen trokken van oudsher publiek. Ik ook, maar netjes in de bioscoop ;)
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Waarom is zijn naam weggehaald? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Misschien hierom:
Op pagina 14 in de Telegraaf staan de volledige namen van de "kenneth nsb bordjesmannen" en op pagina 15 een stuk over Volkert van der G. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hij is toch al op non actief gezet? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 - 20:13 schreef FR-Henk het volgende:Niet meer tegen te houden, nee. Hoop niet dat er een paar 010-erts met stoom uit de oortjes bij hem op bezoek wil gaan. Krijg je dat weer. Tja , die debielen !! Wat doe je er hier aan? NL is een paradijs wat dat betreft .... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Klopt, mijn post was ook daarvoor. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij zegt zelf dat hij er is ingeluisd. Middels bordjes verwisseling. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Natuurlijk. Dat is de nieuwe 'Ich habe es nicht gewußt". |
|
|
|
|
het kale mannetje
|
|
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
quote: Wat wist je niet kale? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
anti haatzaaien...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 februari 2016 door FR-Han -- |
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
quote: Waarschijnlijk heb ik wat gemist want mij is nog niet helder wat dit met Vermeer te maken heeft. Kan iemand mij dat uitleggen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 februari 2016 door Leonidas1 -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
dit is het familie bedrijf van rene jordens... dat is de andere idioot met het bordje... dan kunnen we massaal dakkapellen bestellen...ahhahaha |
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 - 11:02 schreef FR-Han het volgende:dit is het familie bedrijf van rene jordens... dat is de andere idioot met het bordje... dan kunnen we massaal dakkapellen bestellen...ahhahaha Bedankt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Oef ik zie een. Failliesement komen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als een politieke gemeenteraadslid zegt dat hij hoopt dat Wilders vermoord word of een hartaanval mag krijgen ? Weet even niet van welke partij maar wel dat deze partij afstand neemt van deze uitspraken...
Dan lijkt het mij nu wel voldoende straffing voor een uit de hand gelopen( grap) |
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 - 11:31 schreef Leon FR1908 het volgende:Als een politieke gemeenteraadslid zegt dat hij hoopt dat Wilders vermoord word of een hartaanval mag krijgen ? Weet even niet van welke partij maar wel dat deze partij afstand neemt van deze uitspraken... Dan lijkt het mij nu wel voldoende straffing voor een uit de hand gelopen( grap) Wat is in dit geval het verband tussen Vermeer en de politiek? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als een politieke raadslid totaal niet word gestraft voor doodsverwensingen ,waarom dan wel een straf voor een 020 nono die waarschijnlijk diep in t glaazie gekeken heeft?? Alles begint bij ons voorbeeld de politiek toch |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 - 11:31 schreef Leon FR1908 het volgende:Als een politieke gemeenteraadslid zegt dat hij hoopt dat Wilders vermoord word of een hartaanval mag krijgen ? Weet even niet van welke partij maar wel dat deze partij afstand neemt van deze uitspraken... Dan lijkt het mij nu wel voldoende straffing voor een uit de hand gelopen( grap) Ik vind dat deze kwestie compleet uitgelicht moet worden. Hoe ver de consequenties strekken; kleine kinderen die op school gepest en nageroepen worden omdat Ome Ken bij Feyenoord speelt, bijvoorbeeld. Laat de politiek zich er maar massaal mee bemoeien. Een maatschappelijk debat over fatsoen had wat mij betreft al veel eerder plaats mogen vinden. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 - 11:45 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Als een politieke raadslid totaal niet word gestraft voor doodsverwensingen ,waarom dan wel een straf voor een 020 nono die waarschijnlijk diep in t glaazie gekeken heeft?? Alles begint bij ons voorbeeld de politiek toch Aangifte doen.... |
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 - 11:45 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Als een politieke raadslid totaal niet word gestraft voor doodsverwensingen ,waarom dan wel een straf voor een 020 nono die waarschijnlijk diep in t glaazie gekeken heeft?? Alles begint bij ons voorbeeld de politiek toch Volgens mij is het zo dat als er een aanklacht tegen deze personen wordt ingediend het OM onderzoekt of er een strafbaar feit gepleegd is. Ik zie jouw punt niet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zit iets in , in nl heeft links altijd of bijna altijd een onkwetsbare positie. En mogen alles demoniseren maar met 10 zeteltjes in de peiling moeten de pvda links lullen rechts vullen toch een nagaan denken en de vraag stellen wie vertegenwoordig ik. En tja aangifte heb ik nog niet gelezen tegen links. |
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 - 11:53 schreef piet de paler het volgende:Zit iets in , in nl heeft links altijd of bijna altijd een onkwetsbare positie. En mogen alles demoniseren maar met 10 zeteltjes in de peiling moeten de pvda links lullen rechts vullen toch een nagaan denken en de vraag stellen wie vertegenwoordig ik. En tja aangifte heb ik nog niet gelezen tegen links. Hou alsjeblieft de politiek er buiten Piet. Dit slaat allemaal nergens op.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 februari 2016 door Leonidas1 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Aangifte an sich heeft Piet wel een punt. Of het van links of rechts komt is niet relevant. Tis even ziek. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Vincent1970