|
|
Leonidas1
|
|
|
De laatste tijd lees ik veel negatieve berichten op dit forum aangaande Feyenoord. Ik begrijp dat al was het maar omdat ik alle thuisnederlagen persoonlijk heb meegemaakt. Ik vind het, en hopelijk velen met mij, nu tijd worden om te stoppen met het kijken naar het half lege glas en ons voluit te richten op de andere helft er van. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die andere helft smaakt stukken beter Henk..👌 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat er ook gebeurt, uiteindelijk steunen we allemaal Behalve L dan.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 - 16:18 schreef Leonidas1 het volgende:De laatste tijd lees ik veel negatieve berichten op dit forum aangaande Feyenoord. Ik begrijp dat al was het maar omdat ik alle thuisnederlagen persoonlijk heb meegemaakt. Ik vind het, en hopelijk velen met mij, nu tijd worden om te stoppen met het kijken naar het half lege glas en ons voluit te richten op de andere helft er van. Dat gaat hem niet worden. Daar is het voetbal veel te dramatisch voor en worden er verkeerde spelers opgesteld of op de verkeerde plekken gezet ......... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik ben hier niet om jou te steunen! Dan ga je maar naar je psych..... |
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 - 16:53 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat gaat hem niet worden. Daar is het voetbal veel te dramatisch voor en worden er verkeerde spelers opgesteld of op de verkeerde plekken gezet ......... Ah, dat is weer het half lege glas. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Al is het die ene procent wat nog leeg is ... |
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
quote: Jeetje L. toch!! Maar dat wisten wij toch al? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ik vind jou een uitermate opbouwende supporter. Ga je wel eens naar darten? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als t kut is, is t kut.
En nu is t kut |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Morgen einde dag staan we p9
Als je nog iets positief zoekt? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, maar dat gelooft niemand écht |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Nee, beneden mijn niveau! Kroegsport ... Ik kon vroeger al met pijn en moeite op het voetbal. Mijn ouders zagen meer iets in Lacrosse, golfen, hockey en tennis. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee, ik besteed dit jaar geen cent meer aan Feyenoord gerelateerde zaken :) |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Ah dus zo zeker ben je niet😉 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik neem t risico niet :) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 - 16:18 schreef Leonidas1 het volgende:De laatste tijd lees ik veel negatieve berichten op dit forum aangaande Feyenoord. Ik begrijp dat al was het maar omdat ik alle thuisnederlagen persoonlijk heb meegemaakt. Ik vind het, en hopelijk velen met mij, nu tijd worden om te stoppen met het kijken naar het half lege glas en ons voluit te richten op de andere helft er van. Ik vind dit echt de grootst mogelijk onzin die er bestaat. Lekker ja blijven knikken en accepteren dat het slecht gaat?
Er MOET kritiek geleverd worden op deze schandalige prestaties |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Feedback kritiek is iets anders, tja emotie speelt mee. Maar het verwachtings patroon is door ons neergelegd, en niet door Gudde, v Geel en Gio. Het is weer slikken en dit aeizoen laag qua hoop inschieten Hopelijk beker en overwinning vandaag. Een van de twee n ce doelstelling is bereikt. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 08:12 schreef lijdensweg het volgende:[..] Nee, beneden mijn niveau! Kroegsport ... Ik kon vroeger al met pijn en moeite op het voetbal. Mijn ouders zagen meer iets in Lacrosse, golfen, hockey en tennis. Nu begrijp ik je frustratie. . Die kon je natuurlijk nooit uiten en dan doe je het nu maar op dit forum. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
zo matchday hele week pissig geweest en nu toch weer goede hoop... (ja idd gebasseerd op niks :p) |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Als de Kaasboeren in de Kuip net zo goed spelen als gisteravond in Almelo kunnen we de beker vergeten en lijkt plaats 9 dichterbij dan plaats 3. Maar ja, Vlaar werd geweerd, Jansen was als topscorer bij de jeugd niet goed genoeg. En laten die twee nou net de sterkhouders van AZ zijn. Dit is geen negatief afzeiken, maar ik leg de vinger op de zere plek; met deze directie zul je nooit kampioen worden, het zijn boekhouders en geen mensen met voetbalvisie. En als ik deze volgens sommigen vast wel negatieve uitspraak doe is dat alleen omdat ik al bijna 79 jaar een Feyenoord-hart heb en niet kan aanzien dat deze prachtige club door een stelletje onbenullen naar de verdommenis geholpen wordt. We zijn het lachertje van de Eredivisie geworden. Toen er gisteravond over de strijd om plaats 3 gesproken werd kwam de naam Feyenoord al niet meer ster sprake. Daarom zullen we onze kritiek op moeten voeren, net zo lang tot er eindelijk capabele mensen de touwtjes in handen nemen. En niet met geweld en gescheld. maar met redelijkheid. Maak me dan ook grote zorgen om een eventueel te houden protest mars, die, daar kun je gif op innemen, dankzij een stel bezopen en onder de drugs zittende idioten op rellen uit zal draaien. En we weer, zals ze dat bij de NOS graag willen, uiterst negatief in beeld komen. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Sorry, 79 is overdreven, ik werd C-tje in 1947, dus 69 jaar. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 12:03 schreef daan limbos het volgende:Als de Kaasboeren in de Kuip net zo goed spelen als gisteravond in Almelo kunnen we de beker vergeten en lijkt plaats 9 dichterbij dan plaats 3. Maar ja, Vlaar werd geweerd, Jansen was als topscorer bij de jeugd niet goed genoeg. En laten die twee nou net de sterkhouders van AZ zijn. Dit is geen negatief afzeiken, maar ik leg de vinger op de zere plek; met deze directie zul je nooit kampioen worden, het zijn boekhouders en geen mensen met voetbalvisie. En als ik deze volgens sommigen vast wel negatieve uitspraak doe is dat alleen omdat ik al bijna 79 jaar een Feyenoord-hart heb en niet kan aanzien dat deze prachtige club door een stelletje onbenullen naar de verdommenis geholpen wordt. We zijn het lachertje van de Eredivisie geworden. Toen er gisteravond over de strijd om plaats 3 gesproken werd kwam de naam Feyenoord al niet meer ster sprake. Daarom zullen we onze kritiek op moeten voeren, net zo lang tot er eindelijk capabele mensen de touwtjes in handen nemen. En niet met geweld en gescheld. maar met redelijkheid. Maak me dan ook grote zorgen om een eventueel te houden protest mars, die, daar kun je gif op innemen, dankzij een stel bezopen en onder de drugs zittende idioten op rellen uit zal draaien. En we weer, zals ze dat bij de NOS graag willen, uiterst negatief in beeld komen. Zo snel vorm er is zo snel verdwijnt vorm, dat geldt voor ons maar ook voor hen. Dat laatste ben ik helmaal mee eens . Als je di voorzitter ziet dnk ik wel eens moet HIJ mij vertegenwoordigen. Op het vak zitten toch ook hele intilligente jongens met een nette uitstraling, en welbespraakt? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
quote: Kijk daar kunnen we wat mee :-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik ga er vanuit dat er binnen de club snel de nodige maatregelen genomen gaan worden. Dat stemt mij positief Leonidas |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vrees helaas van niet. Old boys network. Blijft lekker zitten. En hoe meer druk er vanaf de supporters komt, hoe meer ze zichzelf gaan afschermen. |
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 12:53 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik ga er vanuit dat er binnen de club snel de nodige maatregelen genomen gaan worden. Dat stemt mij positief Leonidas +1 |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 12:03 schreef daan limbos het volgende:Als de Kaasboeren in de Kuip net zo goed spelen als gisteravond in Almelo kunnen we de beker vergeten en lijkt plaats 9 dichterbij dan plaats 3. Maar ja, Vlaar werd geweerd, Jansen was als topscorer bij de jeugd niet goed genoeg. En laten die twee nou net de sterkhouders van AZ zijn. Dit is geen negatief afzeiken, maar ik leg de vinger op de zere plek; met deze directie zul je nooit kampioen worden, het zijn boekhouders en geen mensen met voetbalvisie. En als ik deze volgens sommigen vast wel negatieve uitspraak doe is dat alleen omdat ik al bijna 79 jaar een Feyenoord-hart heb en niet kan aanzien dat deze prachtige club door een stelletje onbenullen naar de verdommenis geholpen wordt. We zijn het lachertje van de Eredivisie geworden. Toen er gisteravond over de strijd om plaats 3 gesproken werd kwam de naam Feyenoord al niet meer ster sprake. Daarom zullen we onze kritiek op moeten voeren, net zo lang tot er eindelijk capabele mensen de touwtjes in handen nemen. En niet met geweld en gescheld. maar met redelijkheid. Maak me dan ook grote zorgen om een eventueel te houden protest mars, die, daar kun je gif op innemen, dankzij een stel bezopen en onder de drugs zittende idioten op rellen uit zal draaien. En we weer, zals ze dat bij de NOS graag willen, uiterst negatief in beeld komen. Gewoon 1 dictator bij Feyenoord. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Door alle narigheid van al die jaren merk je telkens weer wat een geweldige club Feyenoord is.
Altijd positief blijven. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Tuurlijk Henk. Drie punten..100% |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En zo niet...Gewoon weer nieuwe teleurstelling. Zijn we toch ook gewend. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Hahaha, nou ik doe mee 1-3 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Yep. We hebben allemaal eelt op de ziel. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
ik wil graag positief blijven maar waarop vraag ik en zovelen ons af. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Eens maar gewoon doen Dirk! |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
volgens mij moet er een sterke man komen met voetbalverstand die zegt zo gaan we het doen en niet anders maar wie kan en wie wilt en minstens zo belangtijk wie durft dit bij FEYENOORD.!!! |
|
|
|