|
|
Leonidas1
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 13:51 schreef Dirk1 het volgende:volgens mij moet er een sterke man komen met voetbalverstand die zegt zo gaan we het doen en niet anders maar wie kan en wie wilt en minstens zo belangtijk wie durft dit bij FEYENOORD.!!! v.d.Heerik? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Een overwinning doet wonderen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gio bedankt, Gio bedankt, Gio Gio Gio bedankt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, die gaat als een speer in Engeland. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 13:23 schreef FR-Henk het volgende:Door alle narigheid van al die jaren merk je telkens weer wat een geweldige club Feyenoord is. Altijd positief blijven. Eens! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De oplossing is niet gevonden door uitsluitend Gio te slachtofferen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Nee, het begin is Van Geel. Onder zijn bewind hebben we al jaren niets gewonnen. Daarna Gudde, zelfde reden. Als Gio net zo lang mag schutteren als deze 2, zijn we weer 10 jaar verder. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mijn mening is dat Gio al het hele seizoen kut presteert met materiaal waar veel meer uit te halen is |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 14:48 schreef Stylzz het volgende:Mijn mening is dat Gio al het hele seizoen kut presteert met materiaal waar veel meer uit te halen is Het kan inderdaad een stuk beter met deze spelers. Maar Gio is nu eenmaal (nog) geen toptrainer. Kan nog komen, maar dat zal tijd kosten. Die tijd kreeg Cocu wel bij PSV en zie het resultaat. Geen garantie dat het bij Gio ook zo loopt, maar een absolute toptrainer was ook niet te halen van de zomer. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Mijn mening is dat Van Geel al jaren zorgt voor een gemankeerde selectie en met vage doelstellingen het seizoen ingaat. Het laatste jaar van Koeman hadden we kampioen moeten worden, maar formuleerde hij de doelstelling Europees voetbal. We hebben na het vertrek van Pelle een spits nodig en hij komt met 2 keepers aan. Professionaliteit begint bij de top. Mamagement by example, goed voorbeeld doet goed volgen. Je kent het wel. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 14:52 schreef Els het volgende:Mijn mening is dat Van Geel al jaren zorgt voor een gemankeerde selectie en met vage doelstellingen het seizoen ingaat. Het laatste jaar van Koeman hadden we kampioen moeten worden, maar formuleerde hij de doelstelling Europees voetbal. We hebben na het vertrek van Pelle een spits nodig en hij komt met 2 keepers aan. Professionaliteit begint bij de top. Mamagement by example, goed voorbeeld doet goed volgen. Je kent het wel. Eens... fantasieloos en altijd leunen op het " old boys network " .. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ik ben liever realistisch. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Eigenlijk he... Is het toch te gek voor woorden. Je moet toch 11 volwassen kerels een veld in kunnen sturen voor een overwinning? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Gaat gezellig worden tegen Roda. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Lekker thuisblijven dan , ik zou tegen AZ naar NL komen maar ik weet het niet dit slecht voor mijn hart |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De knuppels komen uit de kast. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tanks voor de deur van het masgebouw lekker hoor , de hersenloze gaan weer wat doen let maar op. Ik denk dat Gio zelf gaat en de voorzitter zL,wel weer schande van spreken . Pim Blokland pak die voorItters stoel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
quote: Oke Stylzz, ik geef helaas toe dat ik het op dit moment ook helemaal gehad heb.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 februari 2016 door Leonidas1 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Snap ik, ik heb dit van mijlenver zien aankomen. Standaard lastige wedstrijd. Klote weer. Geen vertrouwen. Gio. Vilhena. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Tuurlijk gewoon positief blijven. Gaat hartstikke goed. Niks aan de hand mensen, gewoon doorlopen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Laat maar komen.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
quote: Vind ik iedereen, dus jou ook, vervelende lui.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 februari 2016 door Leonidas1 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Daar word ik niet positief van. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 14:52 schreef Els het volgende:Mijn mening is dat Van Geel al jaren zorgt voor een gemankeerde selectie en met vage doelstellingen het seizoen ingaat. Het laatste jaar van Koeman hadden we kampioen moeten worden, maar formuleerde hij de doelstelling Europees voetbal. We hebben na het vertrek van Pelle een spits nodig en hij komt met 2 keepers aan. Professionaliteit begint bij de top. Mamagement by example, goed voorbeeld doet goed volgen. Je kent het wel. Eens. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Van Geel spreekt nog maar eens uit Gio te steunen...voelt natuurlijk zelf de grond onder zijn voeten wegzakken... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 15 februari 2016 - 16:22 schreef MightyAce het volgende:Van Geel spreekt nog maar eens uit Gio te steunen...voelt natuurlijk zelf de grond onder zijn voeten wegzakken... En als ie Gio van die functie haalt: laat ie dan z'n trainer zakken? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nee, maar dan erkent hij ook zijn eigen falen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 15 februari 2016 - 16:22 schreef MightyAce het volgende:Van Geel spreekt nog maar eens uit Gio te steunen...voelt natuurlijk zelf de grond onder zijn voeten wegzakken... Okee, leg nu deze eens uit? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hun lot is verbonden denk ik namelijk |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Behalve als Gio zelf tot de conclusie komt en zich terugtrekt. Maar ja, als Gio dat niet ziet, wat doen Tom en Jerry dan als assistenten? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 15 februari 2016 - 16:57 schreef FR-Henk het volgende:[..] Behalve als Gio zelf tot de conclusie komt en zich terugtrekt. Maar ja, als Gio dat niet ziet, wat doen Tom en Jerry dan als assistenten? Jaknikkers blijkbaar, als Gio vertrekt moeten zijn assistenten ook weg. Maar da's veel te duur tenzij ze zelf vertrekken... |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Zit wat in Henk hij heeft wel een punt,Martin heeft zijn langste tijd gehad en zeker na Roda als we weer verliezen breekt echt de pleuris uit. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Er lopen bij feijenoord gegadigden genoeg die het over willen nemen in deze situatie het is gewoon crisis nu.Dit gaat nergens meer overde hele technise staf deugd niet voor een meter. |
|
|
|