|
|
ferfan
|
|
|
Gewoon die beker pakken en realistisch zijn! We hebben nog altijd een ploeg in opbouw.. volgend jaar een goede spits erbij en we zijn weer een stapje verder. Op vilhena na blijft iedereen.. volgend jaar spelen we echt mee om et kampioenschap.. maar ook dan is de kans kleiner dan 33% dat je het word. 020 en pisvee hebben gewoon een beter elftal. Hoeveel pijn in mijn hart dat ook doet.. het is zo.. maargoed, de hoop is er en er kont weer een tijd dat alles anders ligt en wij de touwtjes weer in handen hebben in de eredivisie! "Nieuw stadion!!!" |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 02 maart 2016 - 06:48 schreef ferfan het volgende:Gewoon die beker pakken en realistisch zijn! We hebben nog altijd een ploeg in opbouw.. volgend jaar een goede spits erbij en we zijn weer een stapje verder. Op vilhena na blijft iedereen.. volgend jaar spelen we echt mee om et kampioenschap.. maar ook dan is de kans kleiner dan 33% dat je het word. 020 en pisvee hebben gewoon een beter elftal. Hoeveel pijn in mijn hart dat ook doet.. het is zo.. maargoed, de hoop is er en er kont weer een tijd dat alles anders ligt en wij de touwtjes weer in handen hebben in de eredivisie! "Nieuw stadion!!!" Mooie zin: Gewoon die beker pakken en realistisch zijn! Het zijn MAAR AZ en Utrecht, en we hebben wankelend en strompelend de eerste driepunter in tweeënhalve maand tijd binnen...wel realistisch zijn... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dus geen onnodig negatieve ballast mee slepen. Dit geld voor de spelersgroep en zowel de supporter en vanaf de eerste seconde het laten beven zoals het de Kuyp betaamd. :-y |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 08:12 schreef lijdensweg het volgende:[..] Nee, beneden mijn niveau! Kroegsport ... Ik kon vroeger al met pijn en moeite op het voetbal. Mijn ouders zagen meer iets in Lacrosse, golfen, hockey en tennis. Kakbal... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Morgenavond schreeuwen we ons ploegje naar finale, zuurpruimen doen jullie ook mee? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vind zulke termen als zuurpruimen altijd een beetje simpel. Het is gewoon een schandalig slecht seizoen. Daar mag zware kritiek op geuit worden.
Of zie jij liever alleen maar meelopers, elkaar de hand boven het hoofd houden en alles is goed zo. Ik niet. Zulke hebben we al in het Maasgebouw zitten. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 02 maart 2016 - 09:49 schreef MMM het volgende:Vind zulke termen als zuurpruimen altijd een beetje simpel. Het is gewoon een schandalig slecht seizoen. Daar mag zware kritiek op geuit worden. Of zie jij liever alleen maar meelopers, elkaar de hand boven het hoofd houden en alles is goed zo. Ik niet. Zulke hebben we al in het Maasgebouw zitten. 3e staan en nog steeds meedoen voor de beker, dat is echt zo veel slechter als de voorgaande 10 jaar man. Ik moet toegeven dat Gio het dan gewoon waardeloos doet als rookie, met deze buitengewone kwalitatief hoogstaande selectie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bagatelliseer t maar. De selectie is niet zo slecht als de technische staf ze laat voetballen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 02 maart 2016 - 10:00 schreef VVout het volgende:[..] 3e staan en nog steeds meedoen voor de beker, dat is echt zo veel slechter als de voorgaande 10 jaar man. Ik moet toegeven dat Gio het dan gewoon waardeloos doet als rookie, met deze buitengewone kwalitatief hoogstaande selectie. Met deze spelersgroep en het budget waar hier zo vaak over word gepraat (want we kunnen niet meedoen om de titel want 020 en PSV hebben een hoger budget), hadden we met 2 vingers in de neus 3e moeten staan met minstens 15 punten voorsprong.
Maar prima, als jij tevreden bent met de huidige prestaties is dat jouw keuze en zal je nooit meer kampioen worden. Net het Maasgebouw, geen kritiek het gaat prima. Het stuivertje had gewoon de andere kant op moeten vallen, dan was alles goed.
Wat een beleid en visie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 maart 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op woensdag 02 maart 2016 - 10:00 schreef VVout het volgende:[..] 3e staan en nog steeds meedoen voor de beker, dat is echt zo veel slechter als de voorgaande 10 jaar man. Ik moet toegeven dat Gio het dan gewoon waardeloos doet als rookie, met deze buitengewone kwalitatief hoogstaande selectie. Kwaliteit zat in deze selectie. Met Van Bronckhorst als trainer was Barcelona al kansloos geweest voor de titel in Spanje. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Zo en dan met zijn allen de fontein in op het Hofplein. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op woensdag 02 maart 2016 - 09:49 schreef MMM het volgende:Vind zulke termen als zuurpruimen altijd een beetje simpel. Het is gewoon een schandalig slecht seizoen. Daar mag zware kritiek op geuit worden. Of zie jij liever alleen maar meelopers, elkaar de hand boven het hoofd houden en alles is goed zo. Ik niet. Zulke hebben we al in het Maasgebouw zitten. Dat moet je natuurlijk ook zien met een knipoog beste mmm. Trouwens, je kunt het zuurpruimerige op dit forum niet ontkennen, hoe graag je ook wilt. Daarnaast begrijp ik het wel, want het is ook schandalig slecht, maar ik vind het altijd zo gemakkelijk een zondebok te zoeken omdat het even niet zo goed gaat. Bijvoorbeeld door te wijzen op een trainer omdat hij nog maar net begonnen is. Het mentale is misschien wel het moeilijkste wat er is, juist omdat het niet te controleren is. Je kunt nou eenmaal geen knop omdraaien en zeggen dat het mentale nu weer goed is. Misschien dat een meer ervaren trainer beter weet hoe hij er mee om moet gaan, maar dat zullen we dus nooit weten. Ik vind het juist goed van Van Bronckhorst dat hij zijn zwakte kent en dat hij er dan iemand (Advocaat) bij haalt. Dat is toch alleen maar prijzenswaardig? |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Kom op Arie. Dickie is hem opgedrongen door de directie. Het was dat of vertrekken. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
En nee, ik heb er niet bijgezeten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: In jouw waarheid zal dat zo zijn. Ik blijf er bij dat het gewoon een goede zet is. Ego's even aan de kant zetten. Van Bronckhorst wordt er alleen maar sterker door. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Niks mis met een mooi kutje... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 02 maart 2016 - 14:07 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Dat moet je natuurlijk ook zien met een knipoog beste mmm. Trouwens, je kunt het zuurpruimerige op dit forum niet ontkennen, hoe graag je ook wilt. Daarnaast begrijp ik het wel, want het is ook schandalig slecht, maar ik vind het altijd zo gemakkelijk een zondebok te zoeken omdat het even niet zo goed gaat. Bijvoorbeeld door te wijzen op een trainer omdat hij nog maar net begonnen is. Het mentale is misschien wel het moeilijkste wat er is, juist omdat het niet te controleren is. Je kunt nou eenmaal geen knop omdraaien en zeggen dat het mentale nu weer goed is. Misschien dat een meer ervaren trainer beter weet hoe hij er mee om moet gaan, maar dat zullen we dus nooit weten. Ik vind het juist goed van Van Bronckhorst dat hij zijn zwakte kent en dat hij er dan iemand (Advocaat) bij haalt. Dat is toch alleen maar prijzenswaardig? Zuurpruimen vind ik niet. Ik vind het 9 van de 10 keer terechte kritiek op de leiding, TS of selectie.
Het probleem is, het gaat al 17 jaar niet goed met de club en ieder jaar word er weer een reden bedacht waarom er niet volledig gepresteerd hoeft te worden. 3 keer kampioen in 30 jaar, dan is er iets structureel mis.
Dat is het probleem, ook hier op het forum. Elk jaar word er wel een reden aangehaald door sommigen, waardoor het lijkt dat er niet gepresteerd hoeft te worden. Op deze manier zijn we over 17 jaar nog steeds geen kampioen geweest. Er moet gewoon zeer kritisch gekeken worden naar iedereen binnen de club en dat houd in dat er mensen zo snel mogelijk weg moeten. Dan kom je vooruit. Ja-knikkers zullen nooit iets verbeteren.
Gudde is schuldig vanwege het stadionplan. Dat er nog niet is..
van Geel is schuldig voor het halen van een vracht aan middelmaat voor bakken met geld, verlengen van waardeloze spelers tegen stevige salarissen, het niet hebben van een netwerk en het niet kunnen binden (met een goed plan, net als Ziyech destijds) van talent zoals Boëtius en Vilhena (laatste is niet iedereen met mij eens).
van Bronckhorst is schuldig aan het niet hebben van een tactiek, elke week een wisselende opstelling en warrige wissels. Er zit geen voetbal in.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 maart 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
kort door de bocht, want "Gudde's" plan werd afgeschoten door gemeente Rotterdam..
Niet voor alles is een schuldige. Jij wil bijvoorbeeld elk moment van de dag seks, maar jouw vrouw niet. Daar kan zij niets aan doen. jij ook niet denk ik, maar dat wil niet zeggen dat zij er dan schuldig aan is... Het is maar een voorbeeldje. Je hebt nou eenmaal niet alles onder controle... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Realisme en verlangen naar succes gaan nooit goed samen. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op donderdag 03 maart 2016 - 12:49 schreef Arie.Klooster het volgende:kort door de bocht, want "Gudde's" plan werd afgeschoten door gemeente Rotterdam.. Niet voor alles is een schuldige. Jij wil bijvoorbeeld elk moment van de dag seks, maar jouw vrouw niet. Daar kan zij niets aan doen. jij ook niet denk ik, maar dat wil niet zeggen dat zij er dan schuldig aan is... Het is maar een voorbeeldje. Je hebt nou eenmaal niet alles onder controle... Neuk je toch de buurvrouw. Jij elke dag seks en je vrouw niet. Kan ze niet kwaad om worden als ze echt van je houdt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 03 maart 2016 - 12:49 schreef Arie.Klooster het volgende:kort door de bocht, want "Gudde's" plan werd afgeschoten door gemeente Rotterdam.. Niet voor alles is een schuldige. Jij wil bijvoorbeeld elk moment van de dag seks, maar jouw vrouw niet. Daar kan zij niets aan doen. jij ook niet denk ik, maar dat wil niet zeggen dat zij er dan schuldig aan is... Het is maar een voorbeeldje. Je hebt nou eenmaal niet alles onder controle... Heb je toen die video gezien van van Merwijk pratend voor de gemeenteraad ?hahahahahaha Vind je het gek dat het afgeschoten werd.Dat had zelf de koffiejuffrouw in het gemeentehuis afgeschoten. Arrogante paardekastanje die van Merwijk ,en die loop ook nog gewoon ergens rond dacht ik? |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
sorry suporters met een roze bril maar feyenoord krijgt vanavond pak slaag het wordt minimaal 1-4. oplossing
sluiten die handel is niks meer en wordt ook niks meer de kuip tegen de vlakte en een nieuwe concert gebouw plaatsen levert meer geld op voor de gemeente of willen jullie graag mee betalen aan de salarissen van de spelers, directeuren huur van de kuip en vele andere kosten om feyenoord levend te houden denk maar es goed na wat jij belangrijk vindt je gezin en famillie of feyenoord |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
DOCTOR Love, laten we het volgende afspreken: Als Feyenoord vanavond wint hou je voor eeuwig je bek en verschijn je nooit meer op dit forum. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
hahahahaha is goed en als ik gelijk heb dan ben jij de grootste feyenoord varken. vindt het wel vreselijk jammer voor gio maar helaas hij is niet geschikt als hoofdchoach. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Haha dok lof.... ouwe dorpsgek |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 03 maart 2016 - 20:22 schreef dr love het volgende:hahahahaha is goed en als ik gelijk heb dan ben jij de grootste feyenoord varken. vindt het wel vreselijk jammer voor gio maar helaas hij is niet geschikt als hoofdchoach. Doei! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 03 maart 2016 - 19:25 schreef dr love het volgende:sorry suporters met een roze bril maar feyenoord krijgt vanavond pak slaag het wordt minimaal 1-4. oplossing sluiten die handel is niks meer en wordt ook niks meer de kuip tegen de vlakte en een nieuwe concert gebouw plaatsen levert meer geld op voor de gemeente of willen jullie graag mee betalen aan de salarissen van de spelers, directeuren huur van de kuip en vele andere kosten om feyenoord levend te houden denk maar es goed na wat jij belangrijk vindt je gezin en famillie of feyenoord TopperT.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 03 maart 2016 - 20:22 schreef dr love het volgende:hahahahaha is goed en als ik gelijk heb dan ben jij de grootste feyenoord varken. vindt het wel vreselijk jammer voor gio maar helaas hij is niet geschikt als hoofdchoach. Nou doei dan.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 03 maart 2016 - 20:22 schreef dr love het volgende:hahahahaha is goed en als ik gelijk heb dan ben jij de grootste feyenoord varken. vindt het wel vreselijk jammer voor gio maar helaas hij is niet geschikt als hoofdchoach. Zegt het varken dat feyenoord zomaar bij het grof vuil gooit. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Optyfen gauw. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Proficiat met deze welverdiende overwinning stelletjes domoren ... Het gaat de goeie kant op. Al blijf ik het ongelooflijk vinden dat sommige spelers steeds weer opgesteld worden! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 03 maart 2016 - 12:49 schreef Arie.Klooster het volgende:kort door de bocht, want "Gudde's" plan werd afgeschoten door gemeente Rotterdam.. Niet voor alles is een schuldige. Jij wil bijvoorbeeld elk moment van de dag seks, maar jouw vrouw niet. Daar kan zij niets aan doen. jij ook niet denk ik, maar dat wil niet zeggen dat zij er dan schuldig aan is... Het is maar een voorbeeldje. Je hebt nou eenmaal niet alles onder controle... Kwam dat door zijn plan of om andere redenen? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Hij is toch wel degelijk bezig met iets?
Ik vind het trouwens wel te lang duren hoor. Waar een wil is, is een weg... Doe het net als in het vaticaan. Stop de beslissers bij elkaar in een hok en ze komen er pas uit wanneer er witte rook is, niet eerder. Wedden dat ze nog voor de zomervakantie kunnen beginnen? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 maart 2016 - 11:41 schreef Arie.Klooster het volgende:... Doe het net als in het vaticaan. Stop de beslissers bij elkaar in een hok en ze komen er pas uit wanneer er witte rook is, niet eerder.... Met als pauzeprogramma een groepsverkrachting van kleine jongetjes.... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Gewoon een prop in die schoorsteen dat gaat sneller. |
|
|
|