|
|
RenatoBos
|
|
|
Heb je een punt maat die gasten zijn meesters in het omzeilen van opgelegde regels en/of beperkingen.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 17:11 schreef Leon FR1908 het volgende:Nou word verwacht dat je deze mensen aan gaat spreken en wijzen op het verantwoordelijkheden.Ik ben niet bang maar ook niet levensmoe.. Dat is het grootste probleem niet, maar ik zie het al gebeuren dat ik een stadion verbod krijg voor openlijk geweld en die eikel er de volgende keer gewoon weer zit. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gudde hoopt op clubs ver weg.
En dan even vergeten dat dat de selectie veel energie gaat kosten door reizen. Top bestuurder. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat was niet Gudde, dat was Koevermans volgens mij. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 21:00 schreef MMM het volgende:Gudde hoopt op clubs ver weg. En dan even vergeten dat dat de selectie veel energie gaat kosten door reizen. Top bestuurder. Die bepaalde aanhang heeft daar geen last van, gewoon een pakketje extra mee nemen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ohja zie het nu, zal Gudde wel achterstaan.
Stomme uitspraak, selectie heeft hier geen baat bij |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 21:00 schreef MMM het volgende:Gudde hoopt op clubs ver weg. En dan even vergeten dat dat de selectie veel energie gaat kosten door reizen. Top bestuurder. Het bestuur is niet top idd ,maar wat jij nou van de bepaalde aanhangers die het telkens weer weten te verzieken? Graag antwoord ,kunnen we het er even over hebben. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Heb er vroeger gewerkt en we konden onze pappenheimers bij naam en toenaam en er gebeurde nauwelijks iets. In de huidige tijd met alle registratieapperatuur samen met de supportersverenigingen en gezond verstand zal het niet anders zijn. Toch weten deze mensen telkens weer een plekkie in de zon te bemachtigen, raadselachtig of niet? Verder in buitenlandse wedstrijden is er een deel dat geen eens plaats vindt in het stadion maar er een zooitje van maakt in de aanloop, daar zijn ze bezig tegenwoordig om handhavers met gegevens mee te sturen om de plaatselijke politie daar te ondersteunen. Kan me alleen voorstellen dat dit niet in ieder land met gejuich ontvangen wordt. Een ding kan ik wel met zekerheid zeggen n.l. dat we echt wel weten wie wat en hoe. Bekijk alleen maar eens de recente beelden van de laatste ongeregeldheden en je bent dan gewoon erg naïef deze lieverdjes te noemen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 23:19 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Het bestuur is niet top idd ,maar wat jij nou van de bepaalde aanhangers die het telkens weer weten te verzieken? Graag antwoord ,kunnen we het er even over hebben. Absoluut niet, die moeten per direct verbannen worden en zich nooit meer vertonen in een stadion. Maarja, dat is moeilijk blijkt. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 13:31 schreef Stylzz het volgende:Overigens 1 dingetje begrijp ik niet helemaal, wanneer je de boel omhangt met netten, waarom moeten er dan ook nog lege vakken zijn? Of kunnen die netten alleen hangen, wanneer die vakken leeg zijn? Die netten hebben er wel gehangen met supporters op de parterre, dus misschien willen ze het zekere voor het onzekere nemen? En is al het commentaar ook wat minder hoorbaar voor scheidsrechters en UEFA officials? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 - 09:25 schreef Els het volgende:[..] Die netten hebben er wel gehangen met supporters op de parterre, dus misschien willen ze het zekere voor het onzekere nemen? En is al het commentaar ook wat minder hoorbaar voor scheidsrechters en UEFA officials? Dat zou kunnen, dan is t misschien nog iets draconischer dan zou moeten, maar als signaal functie is het uitstekend. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 - 09:18 schreef MMM het volgende:[..] Absoluut niet, die moeten per direct verbannen worden en zich nooit meer vertonen in een stadion. Maarja, dat is moeilijk blijkt. Eens maar alleen denk ik dat geen enkel bestuur opgewassen is tegen de hoolies |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Wij lijken er ook wel heel veel te hebben. Alsof omdat we al jaren niets meer op het veld presteerden, het dan maar op en om de tribunes moest gebeuren. Meeste volle stadions. Meeste uitsupporters. Meeste rellen, gekste hoolies.
Dat idee. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 - 11:50 schreef Stylzz het volgende:[..] Wij lijken er ook wel heel veel te hebben. Alsof omdat we al jaren niets meer op het veld presteerden, het dan maar op en om de tribunes moest gebeuren. Meeste volle stadions. Meeste uitsupporters. Meeste rellen, gekste hoolies. Dat idee. Als er tussen een feestende bende 2 zitten die te ver gaan lijkt het ook zo dat de hele groep net zo stom is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 - 11:52 schreef VVout het volgende:[..] Als er tussen een feestende bende 2 zitten die te ver gaan lijkt het ook zo dat de hele groep net zo stom is. je bagatelliseert te veel, je weet dat het er veel meer zijn |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Als die PSV'ers muntjes gooien in Spanje noemt Erdogan het Feyenoord hooligans.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ik geef een tegengestelde reactie die het evenwicht hersteld Stylzz, het valt je misschien niet op maar ze volgen steeds na z'n overdreven negatieve reactie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 augustus 2016 door VVout -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 - 11:59 schreef VVout het volgende:[..] Ik geef een tegengestelde reactie die het evenwicht hersteld Stylzz, het valt je misschien niet op maar ze volgen steeds na z'n overdreven negatieve reactie. Wat je wilt, maar het is zoals het is. Het is niet overtrokken. Maak eens een leuk staatje welke supporters groep het meest positief en negatief in het nieuws komt. Dat is die van ons.
En daar gaan we ook prat op. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En je moet het ook willen zien natuurlijk, het is net wat je eigen beeld erbij is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 - 11:59 schreef VVout het volgende:[..] Ik geef een tegengestelde reactie die het evenwicht hersteld Stylzz, het valt je misschien niet op maar ze volgen steeds na z'n overdreven negatieve reactie. En je hebt gelijk. Veel te makkelijk zoals hier sommige een hele supportersschare aanrekenen wat een klein groepje teweeg brengt.. Die excessen moeten eruit gehaald worden.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 - 12:16 schreef RenatoBos het volgende:[..] En je hebt gelijk. Veel te makkelijk zoals hier sommige een hele supportersschare aanrekenen wat een klein groepje teweeg brengt.. Die excessen moeten eruit gehaald worden.. We hebben het niet over allemaal, we hebben het juist over de excessen, maar dat zijn er nu juist niet maar een paar! Dat zijn flinke groepen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 - 12:20 schreef Stylzz het volgende:[..] We hebben het niet over allemaal, we hebben het juist over de excessen, maar dat zijn er nu juist niet maar een paar! Dat zijn flinke groepen! Er word toch altijd naar Feyenoord gewezen en niet naar een groep.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja daar horen ze nu eenmaal bij.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Vind ik niet, dat noem ik geen Feyenoord supporters die moedwillig de club willen benadelen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 - 12:25 schreef RenatoBos het volgende:[..] Vind ik niet, dat noem ik geen Feyenoord supporters die moedwillig de club willen benadelen.. Nee, maar zij associëren zich ermee.
Kunnen wij er afstand van nemen, maar dat haalt niets uit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eensert.. Vind het alleen altijd zo jammer. Als ik op straat loopt met m'n Feyenoord shirt word je al nagekeken als een hooligan, media weet ook hoe ze er een (graag) schepje bovenop gooit.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 - 12:41 schreef RenatoBos het volgende:Eensert.. Vind het alleen altijd zo jammer. Als ik op straat loopt met m'n Feyenoord shirt word je al nagekeken als een hooligan, media weet ook hoe ze er een (graag) schepje bovenop gooit.. Natuurlijk, maar die draag ik met trots. Overal en nergens. |
|
|
|
|
DaanFR1997
|
|
|
quote: gelijk heb je man onze trots hoeven wij voor niemand te verbergen laten we het beste hopen vanmiddag en laten zien dat ons legioen nog steeds qua sfeer bij de beste van europa zit :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 - 12:07 schreef Stylzz het volgende:[..] Wat je wilt, maar het is zoals het is. Het is niet overtrokken. Maak eens een leuk staatje welke supporters groep het meest positief en negatief in het nieuws komt. Dat is die van ons. En daar gaan we ook prat op. Ik heb in principe niks tegen fel en gretig publiek..Ook niet als ze ergens afspreken op een veldje in Beverwijk.Moeten ze zelf weten ..maar 1 bommetje is 50.000 en een paar biertjes op de treiter van een speler is gewoon een wedstrijd zonder publiek straks. En geloof me ,na alle waarschuwingen gaan er straks toch weer een biertje of 50 t veld op als de eerste ring bezet had geweest met publiek.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 augustus 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 - 14:18 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik heb in principe niks tegen fel en gretig publiek..Ook niet als ze ergens afspreken op een veldje in Beverwijk.Moeten ze zelf weten ..maar 1 bommetje is 50.000 en een paar biertjes op de treiter van een speler is gewoon een wedstrijd zonder publiek straks. En geloof me ,na alle waarschuwingen gaan er straks toch weer een biertje of 50 t veld op als de eerste ring bezet had geweest met publiek. Dit keer bereikt het biertje NET niet het veld als het goed is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Noop ,maar een aansteker gaat zeker nog wel lukken haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 - 14:18 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik heb in principe niks tegen fel en gretig publiek..Ook niet als ze ergens afspreken op een veldje in Beverwijk.Moeten ze zelf weten ..maar 1 bommetje is 50.000 en een paar biertjes op de treiter van een speler is gewoon een wedstrijd zonder publiek straks. En geloof me ,na alle waarschuwingen gaan er straks toch weer een biertje of 50 t veld op als de eerste ring bezet had geweest met publiek. fel en gretig zijn is wat anders dan iets op het veld gooien en asociaal gedrag ...... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Hooligans zijn als parasieten, ze gebruiken een gastheer om in op te gaan, maar hebben een eigen agenda:ontwrichting, geweldverheerlijking en anarchie. Deze jongens straf je niet met stadionverboden.... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Siberië, postzegels likken. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Sommige argumenten hier om de supporters maar vrij te pleiten. Echt hilarisch (als het niet zo dieptriest zou zijn). |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 september 2016 - 18:53 schreef nr 10 het volgende:Sommige argumenten hier om de supporters maar vrij te pleiten. Echt hilarisch (als het niet zo dieptriest zou zijn). We hebben het hier dus niet over de doorsnee supporter dus. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Niet dat ik perse een voorstander van de huidige oplossing ben, maar kunnen we die lege vakken niet vol zetten met vrouwen, kinderen en 55 plussers? Dan heb je in ieder geval het stadion vol en je kan ook nog een kleine bijdrage vragen, terwijl de kans op extra rellen minimaal blijft. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 05 september 2016 - 11:27 schreef windoweyes het volgende:Niet dat ik perse een voorstander van de huidige oplossing ben, maar kunnen we die lege vakken niet vol zetten met vrouwen, kinderen en 55 plussers? Dan heb je in ieder geval het stadion vol en je kan ook nog een kleine bijdrage vragen, terwijl de kans op extra rellen minimaal blijft. Alleen vrouwen. Dan wil ik er ook wel vrijwillig staan om op te letten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Helaas daar heeft Hotjumper zich al vrijwillig voor aangemeld.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ook Zaankanter. We staan er dan met z'n tweeën. Zaankanters zijn erg goed met vrouwen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Als je het jezelf maar vaak genoeg zegt he.. |
|
|
|