|
|
ar
|
|
|
1 lichtpuntje. Volgende week gelukkig Utreg uit.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Geachte heer Gudde, Vandaag hadden ik en mijn vrienden gekozen voor de voetbal experience bij uw BVO. De verwachting was hoog, vooral na het lezen van de verschillende publicaties over uw attractie. Hoe tegenvallend was de werkelijkheid; - niemand had ons verteld dat we zelf kartonnen dozen mee hadden moeten nemen voor de "mars op zuid" - de hospitality medewerkers van de regio Rijnmond namen hun rol veel te serieus waardoor sommigen van ons gezelschap opeens het "hooligan" pakket kregen, waar we, in verband met het pleinvrees van enkele mensen in ons gezelschap, juist vanaf gezien hadden. - niemand van ons had de teksten van de te zingen liederen op voorhand gekregen, waardoor het personeel van een bedrijf uit Limburg de toon bleef zetten. - de acteurs die de voetballers moesten spelen, waren totaal niet geloofwaardig. - de catering was abominabel. Het bier was waterig en de snacks koud (hoewel ik de medewerker met het bittergarnituur zelf niet heb zien langskomen tijdens de wedstrijd.... Verbeterpuntje). - als Groupon deelnemers voelen wij ons een beetje bekocht door het resultaat, vorig jaar kregen we bij "ons eijbernest" (korfbal bash 2.0) wel gewoon een winstpartij voor hetzelfde geld. - het gebruik van poppen voor personages "Wouters" en "van Noordwijk" is wel erg goedkoop.
Kortom, als klant van Feyenoord voelen wij ons bekocht, het is dat u niet aan restitutie doet (handig weggemoffeld in de kleine lettertjes) anders hadden we ons geld terug gevraagd. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Wel met je realiteitszin ... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Progressie, ook al is het minimaal verder helemaal niets meer over te zeggen... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Minimaal inderdaad. En tsja, tegen een elftal dat er helemaal niets van kan.. Treurig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vergeleken met de beker wedstrijd uit, was dit wel beter. Het resultaat over 90 minuten was hetzelfde. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 22 februari 2016 - 08:46 schreef Stylzz het volgende:Vergeleken met de beker wedstrijd uit, was dit wel beter. Het resultaat over 90 minuten was hetzelfde. Deze had je moeten winnen als je 3e wilde worden. Nu moet je naar Utrecht uit waar je niet wint en AZ moet naar 020. Dan had je de schade beperkt kunnen houden.
Ik ben helemaal klaar met deze ellende. Laat het lekker mei zijn.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zeker had je dat gemoeten, maar logisch was t niet na zeven wedstrijden ellende. Met nu WEER een andere opstellingen, met mensen in de basis waarvan je denkt, waarom? Van Beek was niet best. Maar een Nelom is toch om te huilen? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 22 februari 2016 - 08:56 schreef Stylzz het volgende:Zeker had je dat gemoeten, maar logisch was t niet na zeven wedstrijden ellende. Met nu WEER een andere opstellingen, met mensen in de basis waarvan je denkt, waarom? Van Beek was niet best. Maar een Nelom is toch om te huilen? Van Nelom weet je van te voren al dat het niks is en nooit zal worden.
Volgende week weer een andere opstelling.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
We gingen toch voor de titel.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Had gekund, helaas doen er 17 andere teams ook mee. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
PEC uit.... altijd lastig. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
D66 zet vraagtekens bij politieacties rondom De Kuip
De D66-fractie in de Rotterdamse gemeenteraad wil opheldering over de 'massa-arrestatie' gisteren bij De Kuip. ''Ik heb de beelden gezien, en die roepen vragen op wat betreft de proportionaliteit en de omvang van deze politieactie. En als het gaat om de relatie tussen de supporters en de club, dan helpt dit natuurlijk niet mee,'' zegt raadslid Robin de Roon in het Algemeen Dagblad.
Het liefst zou hij van de week al een spoeddebat aanvragen, maar de raad is op 'krokusreces', dus rest D66 waarschijnlijk niets anders dan het stellen van schriftelijke vragen. ''We krijgen gemengde berichten binnen,'' zegt hij over de situatie rond De Kuip. ''Maar als je ziet hoe een vreedzame protestmars door het politieoptreden leidt tot zoveel arrestaties en boetes, dan vraag ik me af of dat wel zo heeft gemoeten.''
Uitgebreide reportage ove de actie voorafgaand aan het duel tegen Roda JC.
(http://youtu.be/-LDpz4miZyE) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dat ze zo rustig zijn gebleven is een wonder, lekkere treiterij van die ME. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kim jung ill Gudde lacht in zijn vuistje. De klanten worden afgevoerd . Zijn zoon kim jung ill kuttekop v Geel gniffeld mee. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hier is in ieder geval geen brug gebouwd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tja, we zijn eigenlijk altijd engeltjes, de angst voor rellen volledig ongegrond |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij begon, |
|
|
|