|
|
Appie53
|
|
|
Ach we zullen echt weer een paar winnen, en ook verliezen. Dat is ons lot dit jaar. Als we die 2 maar winnen!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 15 februari 2016 - 07:01 schreef lijdensweg het volgende:[..] Maar wel om alweer met zo'n domme voorspelling te komen? Ik denk eerder dat de 0 vast staat voor de thuisclub en het is maar afwachten hoe vaak de tegenstander gaat scoren ... altijd positief ingesteld hè, .. onze L |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
Positief blijven... 1e puntje van 2016. 0-0 😜😜 Nee... hoop natuurlijk op een overwinning en het maakt mij niet uit hoe. Voor mij part 3 rode kaarten oid. Maar dan 1 voor Vilhena graag. Gelijk 7 wedstrijden schorsing. 😅😅😅 |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Misschien nemen ze wel vlaaien mee maar de punten blijven in de KUIP |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Mooi he.... krampachtige poging om de tijd terug te draaien.
De slag is al lang geweest en wij hebben de oorlog compleet verloren. Er is sprake van een onoverbrugbare kloof. En dan spelen we ook nog eens op kunstgras. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Roda heeft als het goed is in de bekerwedstrijd kunnen zien waar het beter moet |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ja door de boel niet te onderschatten,maar nu is Dick er dus krijgje een heel ander feijenoord te zien let maar op.Nu worden ze gedwongen om er het beste van te maken en de strijd te winnen,de koekenbakkers. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dick is de reddende engel? Hoe dan? |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Tactis beter inzicht dan Gio,en Kramer aan het werk zetten bewegen corners vrijetrappen enzv |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Passen moet ook sneller en moeten goed aankomen het zijn tog geen mongolen wat is dat nou |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik denk dat de kromme daar anders over denkt. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Rukkers zijn het Martin vriendjes.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De legendarische wissel, Bosvelt voor Robben. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Nou die willen inderdaad nog wel eens verschillen maar dat zouden jij en ik ook hebben . |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
In iedergeval gebeurd er iets en dat is beter dan niets.Martin laat alles zo als het is en ik vermoed dat hij er niet mee zit ook. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Willem en Dick zijn alweer enige jaren vriendjes, aldus Willem.
Was wel humor met rand toen, van de Kromme. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
7 halveton per jaar maar je zwijgt als het graf zo iets heb ik bij hem. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 - 18:55 schreef FR-Henk het volgende:Willem en Dick zijn alweer enige jaren vriendjes, aldus Willem. Was wel humor met rand toen, van de Kromme. De volgende keer sla ik m neer :) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik kan het niet zien. Dus ze zullen wel winnen. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Klopt Henk daarom zullen die twee of in iedergeval Dick het beste er van maken. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: En ja hoor, weer een schermpje naar de knoppen, piemel!!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nou ik ben weer aangesterkt :) Laat maar komen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nog motivatie nodig?
Sven van Beek kreeg afgelopen weekend veelal de lachers op zijn hand nadat hij in de fout ging bij de 2-1 van Lars Veldwijk. Ook de spits zelf kon flink lachen om de flater van de Rotterdamse verdediger.
Veldwijk stoomde op Van Beek en toen laatstgenoemde het duel aan wilde gaan, viel hij zomaar om. De PEC-aanvaller had vervolgens een vrije doortocht en kon de 2-1 binnenschieten langs Kenneth Vermeer. "We hadden vandaag (dinsdag, red.) nabespreking en Ron Jans zegt: ja, ik vond het echt een héle knappe actie van Lars", aldus Veldwijk in voetbaltalkshow FC Afkicken.
"Iedereen schoot toen een beetje in de lach. Er gebeurde helemaal niks natuurlijk. Maar toen zei de trainer: het is eigenlijk heel knap dat je niet in de lach schiet en uiteindelijk die bal zo goed binnenschiet. Diep van binnen moest ik wel lachen, maar omdat ik zo gefocust was, schoot ik eerst die bal maar effe d'r in", vervolgt Veldwijk. "Maar toen ik het later terug zag op beeld, heb ik er ook om moeten lachen." |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wel humor natuurlijk, t zag er aan alle kanten clownesk uit. Alsof de bel chinezen het bedacht hadden. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Effe nog een ouderwetse opstelling:
Vermeer Botteghin
Tapia V Beek. Kogolo
Karsdorp. Vejnovic. Elija.
Kuijt. Kramer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 februari 2016 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tien man, altijd verrassend |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 17 februari 2016 - 18:51 schreef piet de paler het volgende:Effe nog een ouderwetse opstelling: Vermeer Botteghin Tapia V Beek. Kogolo Karsdorp. Vejnovic. Elija. Kuijt. Kramer. 10 spelers en welk idee zit hier achter? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
9 man zelfs, Kramer staat er in.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 februari 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
N tegenstander staat wel effe te kijken |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja zker en als het moet met 5 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: We hebben inmiddels 5 keepers. Dus? |
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
Zo op naar zondag. Ik ben het rottige gevoel nu wel kwijt. Ik hoop dat Advocaat structuur in het spel kan brengen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 februari 2016 door Leonidas1 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 17 februari 2016 - 21:48 schreef Leonidas1 het volgende:Zo op naar zondag. Ik ben het rottige gevoel nu wel kwijt. Ik hoop dat Advocaat structuur in het spel kan brengen. Hoe kun je na zo'n serie het rottige gevoel kwijt zijn? Ben jaloers op je optimisme, lukt mij niet meer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 17 februari 2016 - 22:37 schreef MightyAce het volgende:[..] Hoe kun je na zo'n serie het rottige gevoel kwijt zijn? Ben jaloers op je optimisme, lukt mij niet meer. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 17 februari 2016 - 22:37 schreef MightyAce het volgende:[..] Hoe kun je na zo'n serie het rottige gevoel kwijt zijn? Ben jaloers op je optimisme, lukt mij niet meer. Accepteren en doorgaan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Zeg ik tegen m'n vrouw ook altijd. Even slikken en weer doorgaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Tja dat doen ze dus al een wedstrijd of 8, was dat jouw gouden tip? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
quote:Op woensdag 17 februari 2016 - 22:37 schreef MightyAce het volgende:[..] Hoe kun je na zo'n serie het rottige gevoel kwijt zijn? Ben jaloers op je optimisme, lukt mij niet meer. Noem het een zekere gelatenheid. Dit is het en daarmee zal ik het op dit moment moeten doen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik denk dat we dat allemaal hebben. De beker moet de pleister worden, en zeker voor de club. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ook op die beker zet ik geen geld. Het is Feyenoord. Het kan goed vallen, maar ook helemaal niet |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ben er anders wel klaar mee met zulke zondagen, daar gaat met een beker bij mij geen goed gevoel overheersen als er niet meer verandert. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 17 februari 2016 - 23:54 schreef VVout het volgende:[..] Ben er anders wel klaar mee met zulke zondagen, daar gaat met een beker bij mij geen goed gevoel overheersen als er niet meer verandert. Kan niet eens meer blij worden van een goal, wetende dat je er drie keer zoveel tegen krijgt pffff... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 18 februari 2016 - 06:52 schreef MightyAce het volgende:[..] Kan niet eens meer blij worden van een goal, wetende dat je er drie keer zoveel tegen krijgt pffff... plus negen van de tien keer vallen ze toevallig. Daar word je ook niet vrolijk van. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Met 10 man doe je altijd een stap meer dan een ploeg met 11 man. |
|
|
|