|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Niet eens de illusie dat er vanuit een goede aanval doelpunten komen...daarom acht ik ons kansloos in de beker. In de competitie zal je best nog wat punten pakken, maar dan? Weer hopeloos falen in de play-offs... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hesje voor Tapia, hesje voor Kramer. Zal 4:3:3 worden. #feyrod |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Benieuwd wie die vleugelaanvallers zijn die allemaal voorzetten aan Kramer gaan geven. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En of Kramert nu wel inzet toont.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik ben vooral benieuwd wij geslachtofferd wordt. Gokje: Bilal en Vejinovic. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kramer er in , kunnen we tenminste weer winnen |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Dikkies hand wordt zichtbaar. 3-0 Waarna Dikkie de plek van van Geel overneemt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tijdens de besloten donderdagtraining kregen elf spelers een hesje uitgereikt. Zij vormden het basisteam. Renato Tapia en Michiel Kramer behoorden tot de elf uitverkorenen. Zondag tegen PEC Zwolle (3-1 nederlaag) startten zij nog op de bank. Ten opzichte van dat duel zijn Marko Vejinovic en Jens Toornstra uit de basis verdwenen.
Natuurlijk, dat die lul Vilhena laat staan. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Als Vilhena in de basis staat neem ik advocaat niet serieus. Zou echt een aanfluiting zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Juist ja. Als dat betekent dat die Afro paddenstoel speelt, mag ie op de volgende trein richting Den Haag. Enkeltje. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik wil je niet bang maken, maar heb m diverse keren over Vilhena horen zeggen dat dat een van de beste spelers is. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 18 februari 2016 - 16:25 schreef van geil het volgende:Ik wil je niet bang maken, maar heb m diverse keren over Vilhena horen zeggen dat dat een van de beste spelers is. Weinig meer te verliezen, dan is angst niet echt aanwezig. Kan ie mooi mee richting de Duinen in de zomer. Tasje eromheen Dick? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 18 februari 2016 - 16:28 schreef MightyAce het volgende:[..] Weinig meer te verliezen, dan is angst niet echt aanwezig. Kan ie mooi mee richting de Duinen in de zomer. Tasje eromheen Dick? Dick wilde m zelfs naar Sunderland halen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: In Engeland zijn ze met twee weken klaar met dit soort omhooggevallen kneusjes. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die lange slungel kreeg een hesje.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zonder hem hebben we geen punt gepakt |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ben benieuwd wat zou de opstelling zijn of worden |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lood om oud ijzer. 2-0 0f 3-0 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar wat zou hij aan spelers neer gaan zetten? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mij boeit dat inmiddels niets meer. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kom op man na regen komt regen en nog eens regen en dan zonneschijn |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dan lees je het verkeerd. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Maakt niet uit , de spelers doen hun best om overal te lopen behalve op hun positie. Kuyt , vilhena , el ah. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
tja wat kunnen we verwachten aan sprankelend voetbal moet je uit het hoofd zetten en wat gaat er veranderen zal dicki puur alleen peptalk spreken met gio en de spelers of alleen tactische aanwijzing meer zal hij niet doen dus m.a.w lichte adviezen geven de rest mag gio en z,n assistenten invullen dus denk dat het een grote vraagteken is maar ik denk dat we voorlopig niet veel moeten verwachten het zal geen Barcelona of dordmund style worden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hij heeft er van de 7 er gewoon 4 in de basis gestaan, al viel hij tegen Heerenveen wel erg snel uit na 32 minuten.
Viel ook nog even SCHANDALIG in tegen 020. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Allemaal waar, maar zonder hem wonnen we ook niet. kansloos zelfs. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geef mij Achahbar maar. Wat meer in voetbal in de ploeg.
Met Kramer speel je weer met 10 man. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Achahbar, Kramer, Kuyt. Het doet er m.i. nog niet eens zoveel toe wie er in de spits staat. Veel belangrijker is in mijn ogen dat Feyenoord veel taak bewuster gaat spelen. Spelen als een collectief in balbezit èn balverlies. En geef spelers wat vertrouwen in plaats van constant te schuiven. Dan komen de punten vanzelf weer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja met Achahbar loop je dat risico net zo goed. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
nu moeten jullie niet zo blerren als een geit maar vilhena is zo slecht nog niet oke hij loopt iets te veel met de bal maar dat doen de meeste spelers min punt is weer hij is niet blank dus dan krijg je gelijk alles over je heen he. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja maar wie gaat Dickie advisren op te stellen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 18 februari 2016 - 18:39 schreef dr love het volgende:nu moeten jullie niet zo blerren als een geit maar vilhena is zo slecht nog niet oke hij loopt iets te veel met de bal maar dat doen de meeste spelers min punt is weer hij is niet blank dus dan krijg je gelijk alles over je heen he. Jij hebt die banaan op het veld gegooid destijds zeker..(?) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 18 februari 2016 - 18:39 schreef dr love het volgende:nu moeten jullie niet zo blerren als een geit maar vilhena is zo slecht nog niet oke hij loopt iets te veel met de bal maar dat doen de meeste spelers min punt is weer hij is niet blank dus dan krijg je gelijk alles over je heen he. Hoelang heeft Kongolo dan onder de hoogtezon gezeten, slimmerd? |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Kramer is uit een pak melk geboren veel te lang gestaan,nu zure benen gekregen,kan alleen nog stilstaand koppen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
dr love