|
|
FR-Henk
|
|
|
3-2 kan ook ;)
Ik verwacht geen billenknijpen, maar wel na 3-1 (of 2-0) voorsprong weer in schulp kruipen. Gebeurde te vaak: voorsprong en dan teveel terugzakken. Maar dat was in najaar 2015, toen we nog wel eens wonnen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Anders ik wel. Dit word eindelijk de driepuntert.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ben echt benieuwd wat we gaan zien, weer zin aan ook. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Verwacht er weinig van. Beetje vastigheid kweken voor de beker. Resultaat minder belangrijk. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
%-0. Vijf keer Vilhena. Tering, zo cynisch ben ik mijn hele leven niet geweest. En ik heb een aantal opmerkingen op mijn naam staan, hoor. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 - 08:37 schreef nr 10 het volgende:%-0. Vijf keer Vilhena. Tering, zo cynisch ben ik mijn hele leven niet geweest. En ik heb een aantal opmerkingen op mijn naam staan, hoor. Gaat twee keer scoren. Kunnen we de hele week genieten van de media dat het zo'n talent is. En dat hij zo slecht behandeld is. En dat er vrede is in het midden oosten. En dat Gio onze adviezen leest en opvolgt. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
En IS staakt meteen alle acties. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Kijk. Helemaal niet cynisch meer ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hopelijk geen ongeregeldheden voor de wedstrijd. Anders heb je kans dat dát nog roet in t eten gooit. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 - 08:48 schreef Stylzz het volgende:Hopelijk geen ongeregeldheden voor de wedstrijd. Anders heb je kans dat dát nog roet in t eten gooit. Denk alleen als er niet gewonnen wordt |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Zou wel eens tijd worden dat we wat laten merken. Als het maar op een gewone normale manier gebeurd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die protestmars is vóór de wedstrijd, dus dat lijkt me lastig. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Kunnen ze beter een Snickers nemen, schijnt goed te helpen :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Allemaal euries inzetten op Roda, dan weet die Chinees ook gelijk wie er moet winnen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Update 11:50: Volgens RTV Rijnmond gaan er daadwerkelijk wijzigingen plaatsvinden aan het elftal van Feyenoord. Kuyt speelde tijdens de training op de nummer tien positie. De aanval werd gevormd door Bilal Basacikoglu, Michiel Kramer en Eljero Elia. De defensie bestond uit Bart Nieuwkoop, Eric Botteghin, Terence Kongolo en Miquel Nelom.
Lijkt me niet de definitieve basis, maar Dirk op tien hebben velen van ons al eens geopperd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik heb weekend en ga de toto invullen, alles op Feyenoord. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 - 12:17 schreef Stylzz het volgende:Update 11:50: Volgens RTV Rijnmond gaan er daadwerkelijk wijzigingen plaatsvinden aan het elftal van Feyenoord. Kuyt speelde tijdens de training op de nummer tien positie. De aanval werd gevormd door Bilal Basacikoglu, Michiel Kramer en Eljero Elia. De defensie bestond uit Bart Nieuwkoop, Eric Botteghin, Terence Kongolo en Miquel Nelom. Lijkt me niet de definitieve basis, maar Dirk op tien hebben velen van ons al eens geopperd. Zou dickie hier meelezen? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Lekker Nelom opstellen..... Prutser. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Daar gaat het spelen vast beter van worden pffffffff |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou de opstelling van gisteren was weer anders. Dus maar ff afwachten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zoals Dick t neerzet heb je in ieder geval geen wissels meer voor voorin. Dan is dat ook maar duidelijk. haha |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Kuijt kun je doorschuiven als rechterspits of spits. Tekenend dat Van Beek niet speelt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kuijt op 10 heb ik ook altijd een optie gevonden |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Waar leid je dat uit af? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nergens hij staat er weer in |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Word weer een beetje verdrietig van de vermoedelijke opstelling
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 februari 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ben bang voor een verlies, ontslag Gio, problemen bij het maasgebouw. Overname door Dick.................. Ik hoop het echt niet , maar zit net op de computer naar feyenoord tv te kijken geen goed gevoel over al dei geijkte antwoordjes. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 - 16:21 schreef piet de paler het volgende:Ik ben bang voor een verlies, ontslag Gio, problemen bij het maasgebouw. Overname door Dick.................. Ik hoop het echt niet , maar zit net op de computer naar feyenoord tv te kijken geen goed gevoel over al dei geijkte antwoordjes. Dan heb je ook die goals van Pelle en Bosvelt gezien toch :) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Vind je? Wil je graag 8e eindigen. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 - 16:21 schreef piet de paler het volgende:Ik ben bang voor een verlies, ontslag Gio, problemen bij het maasgebouw. Overname door Dick.................. Ik hoop het echt niet , maar zit net op de computer naar feyenoord tv te kijken geen goed gevoel over al dei geijkte antwoordjes. Als dickie de plek van van geel overneemt , zie ik geen probleem. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja maar de rottigheid die daar voor komen , al die hersendode met die rare voorzitter vande supporters vereniging. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 - 12:17 schreef Stylzz het volgende:Update 11:50: Volgens RTV Rijnmond gaan er daadwerkelijk wijzigingen plaatsvinden aan het elftal van Feyenoord. Kuyt speelde tijdens de training op de nummer tien positie. De aanval werd gevormd door Bilal Basacikoglu, Michiel Kramer en Eljero Elia. De defensie bestond uit Bart Nieuwkoop, Eric Botteghin, Terence Kongolo en Miquel Nelom. Lijkt me niet de definitieve basis, maar Dirk op tien hebben velen van ons al eens geopperd. Dat zou triest zijn en dan vrees ik het ergste !!! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja .......ben er stil van |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Beker winnen is waarschijnlijker dan 3e eindigen. Met die gedachte maakt het geen moer uit waar je competitie eindigt. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Dirk op 10 is de enige plaats waar hij niemand anders in de weg loopt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja, maar zo kun je de competitie niet beginnen omdat je dan geen wissels voorin hebt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Plus je declasseert 8 middenvelders. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: anders declasseer je wat buitenspelers |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Wacht, bedoel je op het veld of op de ranglijst? |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zou een hoop verklaren als de doelstelling is om 10e te eindigen... |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Dus dirkie achter de spits om dit te voorkomen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ook daar kan ie 90 minuten uit positie lopen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zo wordt er blijkbaar wel getraind |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als Feyenoord deze wint en ook de komende weken beter en beter voetbal laten zien, dan is meteen wel duidelijk waar het probleem zat. Is het anders, dan weten we het ook. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|