|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Komt ie dan, de Messi van Feyenoord |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
En al het voetbal is weg. Wat een aanfluiting weer. De tijd van recht praten is geweest. Koppen moeten er rollen gadverdamme wat een kutwedstrijd weer. |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
sorry maar wordt echt tijd voor de bezem... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Rot toch eens op met die strijkplank voorin zeg, je staat echt voor lul met zo'n spits |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ik begin alvast: aanknopingspunten! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Nog een: het moet een keer goed vallen voor ons! |
|
|
|
|
Jeay
|
|
|
Sorry maar Nieuwkoop wordt m niet.. is echt elke wedstrijd drama.. maar dit laat zien dat Feyenoord gewoon alleen drama heeft momenteel. Snap dit niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Kwartje toch zei v Geel. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ja blabla iets met vertrouwen |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
Waar zit ik toch naar te kijken... 😕 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
AZ lacht zich helemaal stuk dat ze tegen ons mogen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Elia en Kuyt positief, de rest zwaar onvoldoende. Tactisch wederom belachelijk slecht. Door angst veroorzaakte verlamming omdat je op voorsprong komt, alleen in de Kuip mensen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
3 minuten extra tijd, lekker opgelet scheidsrechter |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Puntje is winst
Haaaaaaaahahahaga |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
T laatste kwartier heb ik eindelijk weer Feyenoord gezien. onverdiend puntverlies, ik vrees maasgebouw deel 2 straks. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2016 - 18:39 schreef van geil het volgende:T laatste kwartier heb ik eindelijk weer Feyenoord gezien. onverdiend puntverlies, ik vrees maasgebouw deel 2 straks. Het was matig grootste deel wedstrijd matig, maar op basis van kansen was 2/3-0 een normale uitslag geweest. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2016 - 18:41 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Het was matig grootste deel wedstrijd matig, maar op basis van kansen was 2/3-0 een normale uitslag geweest. Yep. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Het was gewoon verschrikkelijk slecht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
jullie leggen de lat wel laag |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
sambo
|
|
|
Rechter rijtje komt steeds dichterbij . Als zo doorgaan worden we 14de pff. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik kan prima lezen
T was de hele wedstrijd matig tot dramatisch. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dick verdiend 14e, dat dan wel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 februari 2016 door Stylzz -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Ik weet het niet meer, en dat is mijn volledige commentaar voor de rest van het seizoen.
Hopen op 2 leuke avondjes in de beker en met frisse tegenzin en valse hoop op naar het nieuwe seizoen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat zeggen wij toch ook. Maar normaal win je wel met 2 a 3 nul. Kansen zat, maar schijnbaar ontberen de meeste toch de kwaliteit. |
|
|
|
|
het kale mannetje
|
|
|
Bedankt. ...weer bezopen vanavond |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb van de 45e tot de 80e minuut in de tweede helft nooit het idee gehad dat wij gingen scoren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Terechte uitslag, dramatische tweede helft.. |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
Volgende week Utrecht uit ... hou mijn hart vast ..straks ook NEC boven ons... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Triest dat de waarheid weer eens uitkomt |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: En dat vertel de 5-0 LUL ..... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Tijd dat Gio eens bij zichzelf ten rade gaat ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Moet ie al weken doen. En vond Advocaat niet eens nodig. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Zonde dat je als ploeg en op de ranglijst weer zo ver wegglijdt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: En hij moest bij Dickie ten rade gaan ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Volgens mij veranderen 10 trainers dit niet. gewoon kwaliteit tekort. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kansloos. Feyenoord is ziek. Derde worden we niet en ook de beker winnen we niet.
Het is klaar. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kuijt op het middenveld moet je mee doorgaan. Achabar voor Basigoklu. Ven beek er weer bij Kramer laten staan maar man man wat een armoede |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Zeker ook kwaliteit tekort. Buitenspelers die hun tegenstander er gewoon uit moeten lopen, zoals o.a. Bilal, maar dit niet doen. Ook weer bij 1-0 achteruitvoetbal en dan is het vragen om de gelijkmaker. Van doorpakken en een wedstrijd tijdig op slot gooien en eens een keer, zeker na zoveel nederlagen van 1-0 voor na 4-0 voor komen, hebben ze zeker nog nooit gehoord. Ze denken zeker als je eens een keer met 1-0 voor mag komen dat je de wedstrijd zeker al gewonnen hebt. Deze gedachtengang moet snel de kop worden ingedrukt en dat achteruitvoetballen ook. Ook de wissel Van Beek voor Nieuwkoop begrijp ik niet. Je zet dan toch Toornstra erin en alles naar voren om de wedstrijd tegen Roda JC te winnen!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het hele gevoel is weg, zelfs geen boosheid meer. Diepe teleurstelling. |
|
|
|