|
|
Alexi
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Gelukkig dat hij geen de Cock met z'n achternaam heet dan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
"Nou heb ik het Gio al 10 keer uitgelegd: 17 keer achtereen verliezen kan óók aan jou liggen".
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Pfff effe weinig tijd maar ik voel een dijk van een topic aankomen.... Allejezus wat een ideeën er tegenwoordig uit dat maasgebouw komen ik weet het niet hoor.. maar als je ze allemaal op een rijtje zet is het een godswonder dat het nog steeds overeind staat.. Disclaimer : ik wil hierbij alle verantwoordelijkheid voor een eventueel volksoproer op het van Zandvlietplein ver van me afwerpen.. blijf vooral thuis ! |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Dickie doet en gratis en zoals eerder gezegd waarschijnlijk ook voor niks. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Consumptie bonnen , en n zakje bitterballen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Als het zondag van een leien dakje gaat weet je genoeg. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dan ligt het ook aan Dick:) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ach, .. baat het niet, schaadt het niet |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat is die vuile vieze spartaan Hugo Borst toch een enge kerel, met vuil te spuien over Jan wouters. Wat schiet hij daar nu mee op |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wat kan Dick daar aan doen? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 17 februari 2016 - 20:23 schreef piet de paler het volgende:Wat is die vuile vieze spartaan Hugo Borst toch een enge kerel, met vuil te spuien over Jan wouters. Wat schiet hij daar nu mee op Wat schieten wij op met Jan Wouters dan? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is Jan Wouters niet die stille, die je niet hoort, en thuis aan matchfixing doet? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Je mag niet schieten op J Waiters...... Nee ik begrijp nooit veel van de bedoelingen van Borst dat is hetzelfde bij vader en zoon Mulder. Eerst roepen ja Advocaat en dan zagen |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Gezien de resultaten in 2016 , niet veel !!! Datzelfde geldt voor Gio en Jean-Paul ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is het verschil in persoonlijkheid. t durven zeggen, je moet t nu laten zien, anders speel je volgend jaar ergens anders. Onze technische durfde dat niet, bang voor de consequenties? Dick KAN het gewoon doen, die loopt hier volgend jaar niet meer. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 18 februari 2016 - 07:42 schreef Stylzz het volgende:T is het verschil in persoonlijkheid. t durven zeggen, je moet t nu laten zien, anders speel je volgend jaar ergens anders. Onze technische durfde dat niet, bang voor de consequenties? Dick KAN het gewoon doen, die loopt hier volgend jaar niet meer. Verfrissend! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Belachelijk dat het zo is zul je bedoelen?! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Precies. Van de drie lappenpoppen op de bank zou je toch verwachten dat minimaal eentje die rol op zich neemt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nee, dat het nog niet zo was. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Verdomme.... net wakker.... meteen een scherpe Aas in m'n nek! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Z'n dikke strontvlieg bedoel je die graag op koeienvlaaien zijn roes uitslaapt :) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Jij komt vast van het platteland! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
De broer van mijn oma had een boerderij in Hasselt ja, jammer dat deze bedrijfstak door schaalvergroting toentertijd afgestoten is. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
De kleinschalige boerderij is terug aan een comeback. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik haal bijna alles voor mijn toko bij boerderijen en kwekers in de buurt. Wordt steeds makkelijker. Sinds kort zelfs het ritueel geslachte varkensvlees 😉 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Pappen en nathouden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 februari 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Goedemorgen dan. Lekker geslapen? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Prima. Was pas om 2 uur terug van de zaak.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Volgens Kuyt veel.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nu weer wel ja, toen het qua leeftijd speelde wie hem op ging volgen totaal nog niet en waren ze blij dat ze het voor een leuk prijsje van de hand konden doen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Of het wordt letterlijk bedoeld. Dat ie als doelpaal fungeert op Varkenoord. In dat geval mag ie blijven :) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Advocaat was samen met Willem van Hanegem en Jan Wouters het trio dat het Nederlands elftal in Portugal coachte tijdens het Europees kampioenschap voetbal 2004. Nederland overleefde de moeilijke poulefase met tegenstanders als Tsjechië en Duitsland.
Advocaat en Van Hanegem waren ooit boezemvrienden. Maar na het EK 2004 bleek de vriendschap ernstig bekoeld te zijn geraakt. "Mede door Willem is het zo fout gelopen," zei Advocaat in 2010 in sportmagazine Helden.
Behoort tot de scholletjes familie en is een PSV man.....ik vind hem ruk maar goed ik hoop dat hij jullie er bovenop kan helpen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 18 februari 2016 - 16:25 schreef Nenam_tiL het volgende:Advocaat was samen met Willem van Hanegem en Jan Wouters het trio dat het Nederlands elftal in Portugal coachte tijdens het Europees kampioenschap voetbal 2004. Nederland overleefde de moeilijke poulefase met tegenstanders als Tsjechië en Duitsland. Advocaat en Van Hanegem waren ooit boezemvrienden. Maar na het EK 2004 bleek de vriendschap ernstig bekoeld te zijn geraakt. "Mede door Willem is het zo fout gelopen," zei Advocaat in 2010 in sportmagazine Helden. Behoort tot de scholletjes familie en is een PSV man.....ik vind hem ruk maar goed ik hoop dat hij jullie er bovenop kan helpen. De problemen liggen dieper dan dat Advocaat kan graven in zo'n korte tijd. En alles wat wel verbetert is reden om je af te vragen wat die apathische graftakken nou precies het hele seizoen hebben uitgespookt. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 18 februari 2016 - 16:39 schreef MightyAce het volgende:[..] De problemen liggen dieper dan dat Advocaat kan graven in zo'n korte tijd. En alles wat wel verbetert is reden om je af te vragen wat die apathische graftakken nou precies het hele seizoen hebben uitgespookt. Daar heb jij een heel sterk punt....bekijk je het vanuit de technische staf of vanuit de spelers groep...waar zit het probleem. Als het die laatste is....tsja dan heb je echt een probleem |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
''De komende weken wordt aangetoond wie er goed genoeg is voor Feyenoord. Anders moeten ze volgend seizoen maar naar een andere club. Die selectie gaat nu beginnen.''
Eindelijk iemand die zegt waar het op staat. Bij mij is die selectie al tijden geleden begonnen, maar oké. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja , door selecteren kennen ze niet bij Feyenoord. He Martin. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 18 februari 2016 - 18:04 schreef MMM het volgende:''De komende weken wordt aangetoond wie er goed genoeg is voor Feyenoord. Anders moeten ze volgend seizoen maar naar een andere club. Die selectie gaat nu beginnen.'' Eindelijk iemand die zegt waar het op staat. Bij mij is die selectie al tijden geleden begonnen, maar oké. Mooi statement, maar wel gemaakt door iemand die daar geen enkele formele zeggenschap over heeft. En die begin zomer vrolijk doeg zwaait. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 18 februari 2016 - 07:42 schreef Stylzz het volgende:T is het verschil in persoonlijkheid. t durven zeggen, je moet t nu laten zien, anders speel je volgend jaar ergens anders. Onze technische durfde dat niet, bang voor de consequenties? Dick KAN het gewoon doen, die loopt hier volgend jaar niet meer. Ja precies. :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geile quote hoor Stylzz..😉 |
|
|
|