|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Nee , maar toen wastie TD. Heb je gezien wat ie heeft gedaan bie fietstas en hoeracles als trainer? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nou wat heeft hij gedaan de ploeg in de steek gelaten, en met heel veel geleende spelers . Asjeblieft niet hij |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Volgende kleine stap: naast Gio op de bank. Afhankelijk van resultaten: Dick nieuwe hoofdtrainer. Ik vind het prima: gaat Dick eisen stellen t.a.v. selectie.
Van Gio is dat minder te verwachten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Das ook een visie..😃 |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
|
|
|
jan366
|
|
|
quote: sorry hoor .. maar we wachten er al te lang op ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Kiprich TD, Fraser ipv Wouters, |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Over fenomenen gesproken. Wat een geweldige speler was dat. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Toen had je een mooi uitgebalanceerd team |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Advocaat verschijnt niet meer op trainingsveld Feyenoord
Dick Advocaat zal voorlopig geen trainingen meer van Feyenoord bijwonen. Hoofdcoach Giovanni van Bronckhorst en assistenten Jean-Paul van Gastel en Jan Wouters willen de selectie zonder de aanwezigheid van Advocaat blijven leiden op het trainingsveld.
Dat meldt De Telegraf vandaag. De adviserende rol van de oud-bondscoach wordt verplaatst naar de trainerskamer in De Kuip, waar Advocaat één sessie per week zal bijwonen. De ervaren oefenmeester vindt zelf dat er te veel waarde aan zijn rol is toegekend, mede door zijn nadrukkelijke aanwezigheid in de eerste dagen.
''Ja, de eerste twee dagen ben ik in de buurt van Giovanni geweest op het trainingsveld'', legt Advocaat uit aan de krant. ''Het lijkt me logisch dat je gaat kijken hoe Giovanni traint, hoe hij communiceert met de spelersgroep en hoe de verhoudingen liggen als je hulp wordt ingeroepen. Maar Giovanni is hoofdtrainer van Feyenoord en bepaalt wat er gebeurt. Hij maakt zijn eigen keuzes en dus ook de opstelling.'' |
|
|
|
|
impreza
|
|
|
Voor mij mogen ze Bert van Marwijk halen,en Gio langs hem op de bank! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Nou, dat is zo gek nog niet . |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Bert van Marwijk heeft alleen succes met hele goede selecties. En daar lijkt hij nu een beetje aan te ontbreken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 februari 2016 door Els -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Zonder Advocaat speelden we uit in de reguliere speeltijd al gelijk tegen Roda.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat ook na 1 wedstrijd? Nee dus. Paar wedstrijden wachten. Finale oordeel. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vreemde constructie weer. Dan wel erbij, nu op afstand. En dan achteraf aangeven dat dat zo de bedoeling was.
Een zooitje. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hmmm...Tis ook wel weer de media die er een eigen verhaal omheen bouwt, he. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hij is adviseur, en moet niet de training overnemen. Staat een beetje lullig. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 - 17:24 schreef MMM het volgende:Vreemde constructie weer. Dan wel erbij, nu op afstand. En dan achteraf aangeven dat dat zo de bedoeling was. Een zooitje. Het zal wel weer met ego's te maken hebben ben ik bang. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Overigens ziet Gio het allemaal niet als gezichts verlies? HUH? Ik wel. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Gio krijgt communicatie lessen van Dirk ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dat de media er een 'item' van maakt is logisch als Advocaat opeens op/langs het veld staat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 februari 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Dat is oimo precies wat het is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
T lijkt mij meer op n ondoordachte niet goed doorgesproken noodgreep van de leidinggevende . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gio doet toch wat hij wil, dus maakt t geen reet uit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
T grappige is dat de evt ommekeer n week geleden nog aan Dickie te danken was. Nu dat niet t geval is blijft Gio de zwarte Piet ... Is ook n visie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vind ik er wel weer 1 voor de Bouquetreeks. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb dat niet gelezen. Volgens mij gelooft niemand meer in een ommekeer. T kan alleen maar minder slecht, met Gio. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
We staan daar waar we op basis van onze selectie/begroting horen te staan. Derde plaats binnen handbereik. Dat we eerder hoger geklasseerd waren was erg gelukkig: We hebben die tegenstanders niet overklast en we waren zeer gelukkig.
Derde plaats was en is realistisch gezien het hoogst haalbare. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Maar wel met een groot, heel groot vraagteken,dat er alles en alles uit de kast getrokken moet worden om dat nog te bewerkstelligen.Ze hebben het compleet verziekt na Klaziem ,wat een inconsuqent zooitje. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Met Guidettie en Pelle konje rellen in het strafschopgebied,nu die macho Klariem weg is en die er ook geen pepernoot van bakte ,zijn ze boos geworden dat hij moest opzouten. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Het hele zooitje loopt nu op het randje afgrond ,de enigste die daar over inzitten zijn wij blijkbaar.De club heeft al een verlies van 2miljoen op Klaziem ,nu ook op Kramer,vanderheijden,Tapia wat moetje nu met zo jongen die er bij ons plenty lopen ,kwestie van inpassen eigenjeugd en dat gebeurd gewoon niet. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 - 17:49 schreef Fer 1 het volgende:Het hele zooitje loopt nu op het randje afgrond ,de enigste die daar over inzitten zijn wij blijkbaar.De club heeft al een verlies van 2miljoen op Klaziem ,nu ook op Kramer,vanderheijden,Tapia wat moetje nu met zo jongen die er bij ons plenty lopen ,kwestie van inpassen eigenjeugd en dat gebeurd gewoon niet. Goede post |
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 - 17:49 schreef Fer 1 het volgende:Het hele zooitje loopt nu op het randje afgrond ,de enigste die daar over inzitten zijn wij blijkbaar.De club heeft al een verlies van 2miljoen op Klaziem ,nu ook op Kramer,vanderheijden,Tapia wat moetje nu met zo jongen die er bij ons plenty lopen ,kwestie van inpassen eigenjeugd en dat gebeurd gewoon niet. Klaziem uit balk? |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 - 17:49 schreef Fer 1 het volgende:Het hele zooitje loopt nu op het randje afgrond ,de enigste die daar over inzitten zijn wij blijkbaar.De club heeft al een verlies van 2miljoen op Klaziem ,nu ook op Kramer,vanderheijden,Tapia wat moetje nu met zo jongen die er bij ons plenty lopen ,kwestie van inpassen eigenjeugd en dat gebeurd gewoon niet. Heeft je moeder op je account gezeten? Dit heb je niet zelf gepost. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 - 17:49 schreef Fer 1 het volgende:Het hele zooitje loopt nu op het randje afgrond ,de enigste die daar over inzitten zijn wij blijkbaar.De club heeft al een verlies van 2miljoen op Klaziem ,nu ook op Kramer,vanderheijden,Tapia wat moetje nu met zo jongen die er bij ons plenty lopen ,kwestie van inpassen eigenjeugd en dat gebeurd gewoon niet. Het zal allemaal wel. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Blindgangers gevraagd en het liefst ook nog doof. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Zo zieje maar hoe de rvc en CeesBruin tegenoverelkaar staan en toch nu voorzitter is van de raad van commisarissen.Ze laten een mooie puinhoop voor hem achter ,als het goed is zit hij daar niet mee ,zo ik begrepen hebt uit zijn vermogen.Maar het is toch wel je reinste onzin alsje daar binnen allemaal belang hebt in feijenoord,en je gaat zo met elkaar om bizar gewoon zeg . |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Goed ingegrepen door Dickie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2016 - 13:29 schreef Fer 1 het volgende:Zo zieje maar hoe de rvc en CeesBruin tegenoverelkaar staan en toch nu voorzitter is van de raad van commisarissen.Ze laten een mooie puinhoop voor hem achter ,als het goed is zit hij daar niet mee ,zo ik begrepen hebt uit zijn vermogen.Maar het is toch wel je reinste onzin alsje daar binnen allemaal belang hebt in feijenoord,en je gaat zo met elkaar om bizar gewoon zeg . Jij vindt problemen bij Feyenoord wel opwindend? Wat heb jij anders te melden als het allemaal goed gaat. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Beste Fer, je moet je beter laten informeren Cees de Bruin is niet de voorzitter van de RvC, dat is Gerard Hoetmer. De Bruin is voorzitter de RvC van het Stadion. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Advocaat tussenoplossing bij vertrek Van Geel'
Technisch directeur Martin van Geel lijkt deze zomer te vertrekken uit De Kuip. De vraag die dan opdoemt is wie zijn opvolger wordt. Voetbal International suggereert dat adviseur Dick Advocaat mogelijk een tussenoplossing gaat worden voor Feyenoord.
''Probleem is dat Van Geel ook niet weet waar hij aan toe is en zich niet meer lijkt te bemoeien met de samenstelling van de selectie voor komend seizoen, juist in een fase waarin er belangrijke besluiten moeten vallen'', schrijft het voetbalblad. ''Dat vacuüm wil Feyenoord direct na de bekerfinale gaan invullen, met wellicht een grotere rol voor Dick Advocaat.''
''Advocaat verschijnt eens per week in De Kuip om te sparren met de technische staf. Dan is de oud-bondscoach een kritische gesprekspartner. Ook op de spelersgroep maakt Advocaat indruk. Als hij aanschuift voor de lunch, is het stil. Met zijn status en netwerk zou hij een ideale tussenoplossing zijn om Feyenoord te helpen op weg naar volgend seizoen. Hij schijnt ervoor open te staan. Een gesprek met de club lijkt een kwestie van tijd.'' |
|
|
|